Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken Tag Tournament!

plussat:

-tag
-paljon opittavaa
-hyvä grafiikka
-suht paljon hahmoja

miinukset:
-vähän hidas
-pääsee helpoimmilla tasoilla, rämpyttämällä läpi
-pitää harjoitella paljon, jotta voittaa naapurin rämpyttäjät ( no ei :p)
 
Miinukset jotka pätevät muuten useampaan tekkeniin: Brian, Eddy ja Hwoarang. ultimaattisimmat cheap-hahmot ikinä. Oikein pistää ottamaan päähän kun joku amatööridorka pelaa noilla aina ja poikkeuksetta. Mutta onneksi on oikeitakin pelaajia.
 
Kyllähän räveltäjät nykyään voittaa...
on muuten ärsyttävää, kun kaverit painaa vaan paria näppäintä tai tekee vaan kokoajan juustoo. Menee hermot:mad:
Jinilla, Junilla, Law ja Lee:llä on tullut nytten aika paljoa pelattua!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Miinukset jotka pätevät muuten useampaan tekkeniin: Brian, Eddy ja Hwoarang. ultimaattisimmat cheap-hahmot ikinä. Oikein pistää ottamaan päähän kun joku amatööridorka pelaa noilla aina ja poikkeuksetta. Mutta onneksi on oikeitakin pelaajia.

Ei ihan noinkaan. Hwoarang nimittäin vaatii aika paljon opettelua, että pärjää kokeneemmalle pelaajalle, sillä Hwoan liikkeet ovat yleensä todella helposti torjuttavissa. Eddykin on vähän hankala hahmo taitavaa pelaajaa vastaan... Bryanista ei ole kauheasti kokemuksia, mutta eipä sekään mikään cheap-hahmo loppupeleissä ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
On tässä taas pelattu tekkeniin, ultra-hardilla menee jo helposti peli läpi ja survivorissa päälle 100 tappoo... on vaan helvetin tylsii noin survivor matsit :D
Et oo tainnu muuta viime aikoina pelatakkaan. Joo ite en oo enää tekkenii jaksanu pelata vaa oon keskittyny VF 4:een enemmän, ku tuli se tossa hommattuu. Oot jo sitte iha tasokas pelaaja, koska survival on sulla parempi ku mulla(79 Law:lla ja Paulilla). Milläs hahmoilla oot pelannu? Kokeiles rikkoo mun time-attack ennätys. 1:58 ja risat. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80

Et oo tainnu muuta viime aikoina pelatakkaan. Joo ite en oo enää tekkenii jaksanu pelata vaa oon keskittyny VF 4:een enemmän, ku tuli se tossa hommattuu. Oot jo sitte iha tasokas pelaaja, koska survival on sulla parempi ku mulla(79 Law:lla ja Paulilla). Milläs hahmoilla oot pelannu? Kokeiles rikkoo mun time-attack ennätys. 1:58 ja risat. :p

Law:lla ja Jinillä pelaan. Helposti menee parilla eri liikkeellä, parhaimmillaan menny erä 4 sekunnissa, mutta noi liikkeet ei oikein ihmis pelaajaa vastaan toimi, nimittäin tietokone on aika tyhmä :p
Timeattackissä on 3.40.... eli harjoittelua vaan
:)
 
HEI TE GURUT SIELLÄ!!!!!!!!

onko TTT:llä mitään tarjottavaa vf4 jälkeen? oon miettiny tota plattaria.. ostin vf4 ja ´hurahdin beat'em uppeihin kokonaan....
on tullu vf:ää pelailtua aika rankasti:D



ps. platinat rul... ja paskat
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu


Minun time attack -ennätykseni on 1'50"88. Joten palaappas pelin ääreen ;)
Milläs hahmoilla oot pelannu. Yllättäen varmaan Yoshilla. Käytitkö mun taktiikkaa vai jotain muuta? Oishan toi mahollista vissii mennä jonnee päälle minuuttiin Paulia käyttäen, mutta ite en onnistunu tossa taktiikassa. Joo en tiedä jaksanko vähään aikaa yrittää tossa mitää time-attackii, mutta katellaan :p
 
Pistetään nyt tähänkin ketjuun sama asia kuin tohon T4-ketjuun. Eli jos jotain Tekken-mättöä vielä suunnittelette Helsingin alueella niin meikäläisen vanhemmat katoavat mökille aina viikonloppuisin ja talo on tyhjä. Hyllystä löytyy jap/ntsc (eli nopeat) TTT ja T4.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jep. Vielä kun noi muut Tekkenistit sattuis käymään täällä. Pistäkää mieluiten vastaukset tonne T4-threadiin, jos siis mulle on asiaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80

Milläs hahmoilla oot pelannu. Yllättäen varmaan Yoshilla. Käytitkö mun taktiikkaa vai jotain muuta?

Ei Yoshimitsulla, eikä "sinun taktiikalla". Teamina taisi olla Wang + Jin.
 
Toi on jo tosi kova aika toi sun 1:50 ja risat. En oo tekkeniä pelannu oikeestaa kunnolla pitkää aikaa, mutta tänää saan Game Boy Advance version, jota tulee pelattua varmaa ihan kivasti. Erikoisesti kiinnosta sen 3 on 3 tag matsit. Eihän se nyt tietysti ihan pleikarin tekkeneitä vastaa, mutta tekken kun tekken. :p
 
Hohoo kaivoinpas tämänkin ketjun tuolta alueen pohjalta. :D Jos vaikka nyt 17 kuukauden tauon jälkeen ihmiset taas haluaisivat keskustella tästä pelistä. :) Hyvinkäälaiset, bryanfury, JussiMan, McJake ja muut Tagista kiinnostunet kenties? Illu taisi saada tästä boardista tarpeekseen mutta jospa häntä TTT-pelaajana tämä ketju saattaisi alkaa taas kiinnostamaan...

Tuolla Seuraava Rautanyrkki-miitti -ketjussa Das Lynx kyseli Leestä ja vaikka en sillä todellakaan osaa pelata niin jotakin pientä hahmosta kuitenkin tiedän.

Ensinnäkin Leeltä ei löydy Tagissa mitään T4:n SS+2:n tapaista varmaa hyvää tapaa tehdä vauriota eikä mitään muutakaan vahvaa osa-aluetta: heittoja, voimaliikkeitä, ewgf:ää tms. SS+2 toki on olemassa tässäkin pelissä ja se väistääkin hyvin, mutta vairio ei päätä huimaa, 14 pistettä ja siinä se. Sen sijaan toinen bread-and-butter -liike 4,4,4 oli jo Tagissa varsin hyvä: 10 framen potku, älytön prioriteetti ja ihan mukavasti vauriotakin. Suosttelen hyväksi- ja ylikäyttämään mahdollisimman paljon. ;)

b+1,1,2 "just frame" on varsin käyttökelpoinen, ja kannattaa tehdä painamalla b+1,b+1,2. Tällöin ykkösten väliin tekee automaattisesti sen pienen "just frame" -paussin. Ensimmäisen lyönnin osuessa koko liike on tällöin taattu ja blokattunakin viimeinen lyönti työntää vastustajan kauas. Tosin blokatun b+1,b+1:n jälkeen viimeistä lyöntiä ei kannata tehdä, koska se on kuitenkin ylähitti.

Blazing Kick eli d,db+4 väistää mukavasti kuten T4:ssäkin ja on torjuttunakin turvallinen. Parina kannattaa olla joku hyvä jugglettaja, koska Leen combot eivät tästä startterista ole erityisen massiiviset: esim Jinin kanssa pitäisi onnistua suht näyttävä (Lee) d,db+4~5, (Jin) TGF, (1)+4,2, f,f+2. Muidenki Mishimoiden kanssa saa tehtyä vastaavia TGF-alkuisia comboja. (Mainittakoon vielä varmuuden vuoksi että TGF = f,n,d,df+1)

df+2 toimii hyvänä pokena joka jugglettaa ilman vastaiskuja tai muitakaan vaatimuksia. Toinen turvallinen juggle-startteri on u+4, mutta ulottuvuus ei ole tietenkään yhtä hyvä kuin uf+4 hopkickissä. Sitä taas kannattaa käyttää melkeinpä vain rankaisemiseen, koska blokattuna siitä jää ikävät miinukset. Vaurioittava ja tyylikäs combo molempien jälkeen: df+2_uf+4, 4,u+3, f,f,n+3,4<4 :cool: (Mainittakoon että alaviiva _ tarkoittaa käytännössä tai)

b,b+4,3 on myös varsin mukava liike, joka vie Hitman-stanceen (ilman 3:a ei). Osuma kampittaa vastustajan (ei voi techata) ja nopea HMS 4 on taattu. Eli yksinkertaisuudessaan: b,b+4,3, HMS 4. Melko vaurioittavaa ja itse ainakin muistan syöneeni tuota ihan tarpeeksi. Pari muuta hauskaa liikettä... b+4 on melko hidas, mutta jugglettaa vastaiskuna ja toimii okizemenä. 4,u+3 toipuu nopeammin kuin miltä näyttää. Frame data näyttää -1:tä mutta muistaakseni suoraan jabeihin jatkamalla edes 8-framerit eivät pysty keskeuttämään. En pysty testaamaan tällä japski-versiolla josta uupuu command capture.

Enpä nyt tähän hätään muuta keksi. Toivottavasti saadaan keskustelua aikaan tähänkin ketjuun. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Täällä olis yksi Tekken veteraani!
Olen pelannut paljon kavereiden kanssa ja osaankin aavistaan kaikki heidän liikkeensä, ennen he itse ovat edes suunnitelleet mitään!
Joten olisikin kiva päästä muita HC heppuja vastaan.
Kellään paikkaa missä pelata?

Ja millos tulee uusi rautanyrkki turnaus ja miten siihen voi osallistua?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Wau, uusia tuttavuuksia! :D
Et tainnut olla maisemissa pari viikkoa sitten ennen Rautanyrkki 2:hta, siellä meitä HC-pelaajia olis ollut yllin kyllin. Seuraava isompi miitti on varmaankin ensi keväänä. Mutta eipä hätää, pelailtua tulee muutenkin, joskin aika harvoin nykyään eikä niin isolla porukalla. Muutaman pelaajan saan varmasti kokoon ja pelata voidaan joko mun luona Espoossa (keskustasta pääsee bussilla helposti) tai Yoshi-nimimerkkiä käyttävän henkilön luona Malmilla (siis Helsiginin puolella). Yoshi tosin on enemmänkin T4-miehiä mutta eiköhän sitäkin Tagi kiinnosta jossain määrin.

Mitenkäs sinulla nuo muut Tekkenit, kiinnostaako T4 tai T3 myös vai pelkästään TTT?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jaahas... Itse kyllä ajattelin tukea noita muitakin. :rolleyes:

http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showthread.php?threadid=61409
Uutta TTT-materiaalia Koreasta pitkästä aikaa. Puhdasta Mishima mättöä "team battlen" muodossa puolen tunnin sessiossa: EWGF:iä, hell sweeppejä, wave dashia ja niistä canceloimista niin pirusti. Kannattaa ladata ennen kuin ottavat poies, suosittelen.
 
Täytyy kyllä sanoa, että tag-vaihto (tai tarkemmin sen cancel, eikös vain?) napattuna Jinin d/f+2+3:llä (?) on kyllä tyylikkäintä mitä olen pitkästä aikaa todistanut ("No tules sieltä sitten kentälle.") Taisi tuo juuri vilahtaa siinä team battle-videossa, loppupään matseissa. Huomasin myös, että en todellakaan ole ainoa, jolla wave dash luistaa vain toiseen suuntaan. Kyllähän se Korea-pojalta nyt paremmin kuin allekirjoittaneelta sujuu miten päin vain, mutta kuitenkin :)

Täytyy vielä kyllä sanoa, että Jinin combot tagissa on yhtä rumaa katseltavaa kuin nelosessakin, ainakin pääosin. 1,2,3 d+4 taitaa kyllä silti olla yhtä ruma kuin on helppokin mikä faktana sitten periaatteessa estää vertailun tagin Jiniin. Kuitenkin: kun kerta on ewgf annettu niin hittoako sitä nyt johonkin laser scraperiin vaihtaa? Damagen takia? sheesh..

Ja hei, kyllä minäkin tagista innostuin, mutta osittain vähän turhaan, kun ei sitä nyt omin konstein pääse pelaamaan :p
 
Ylös Bottom