Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekniset ongelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eilen tuli pari kertaa tehtyä "hyvästijulmamaailma", eli kun hyppäsin laskuvarjolla, niin varjoa ei ollut ollenkaan. Suora pudotus alas ja henki pois. Muiden puheiden mukaan en tainnut ainoa olla, eli tais pari koneellista SVERin poikia läsähtää suoraan katuun. Voitettiin silti matis. :)
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eilen tuli pari kertaa tehtyä "hyvästijulmamaailma", eli kun hyppäsin laskuvarjolla, niin varjoa ei ollut ollenkaan. Suora pudotus alas ja henki pois.

Näin kävi itsellenikin eilen kertaalleen, kyse ei siis ole siitä, sitä snipu nappaa sinut lennossa, vaan tiput suoraan koneesta ilman varjoa :eek: Mahtaako SVER:llä olla varjoihin varatut määrärahat jo käytetty, kun ei kaikille enää riitä.

Muutoin olen teknisiltä murheiltä välttynyt melko hyvin, ainut useammin näkyvä bugi on kuolleen taistelijan sätkiminen hetken aikaa ennen katoamista.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Jos varjot on teipattu kasaan samalla tapaa kuin aseet, niin ihmekkös tuo jos toisinaan roudarinteippi pettää.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Onko muilla tullut vastaan sitä kranaattibugia? ELi kun heittää kranun, lentää nätissä kaaressa kauas ja kun räjähtää niin kuolee itse ja tulee se kuva että olet räjäyttänyt itsesi.

Okei uskoisin tehneeni virheen, mutta varmaan joku 10 kertaa käynyt nyt noin eri peleissä ja aina näkee kun kranu kyllä lentää kauas..:confused:

Käyny raketinheittimen kanssa samoin. Ohjus osuu minne pitää mutta silti itse kuolee siihen räjähdykseen vaikka ampu sen kaaaauas poies.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Pari kertaa noussut autoon ja kuollut samontein. Osittain johtuu ajoneuvojen fysiikoista. Jos parkkeeraat rinteeseen, niin se auto valuu hiljalleen alamäkeen.

Minulla meni niin, että juoksin täysi päin ajoneuvoa ja hyppäsin kyytiin. Painoin kaasua ja delasin vaunun alle. Ja ajoneuvo oli liikkumattomana omassa respapaikassaan. :confused:

Ja nuista rpg-itsemurhista sen verta, että rpg ei räjähdä lähietäisyydeltä. Silti olen onnistunut sillä räjäyttämään itseni lähietäisyydeltä. Tosin rähähdys on ollut singon kantaman rajoissa. :confused:


Jos noita asioita yrittää selittää jotenkin niin kai se ainoa selitys on jonkinlainen pingin taaksepäin laskenta. Nuo harvat tilanteet joissa ongelmia esiintyy ovat ilmeisimmin useiden pelaajien pingin takaisinlaskenna konflikteja. Toisinsanoen peli pyörii kuin unelma, mutta välillä tapahtuu outoja.

ps. En mollaa peliä noiden ongelmien vuoksi. Päin vastoin, jos noin vähällä pääsee, että peli muuten rullaa sujuvasti, niin todella hieno juttu.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

ps. En mollaa peliä noiden ongelmien vuoksi. Päin vastoin, jos noin vähällä pääsee, että peli muuten rullaa sujuvasti, niin todella hieno juttu.
Jep. Edelleenkin iso käsi Zipperin pojille jumalaisen hienosti toteutetusta nettipelistä. Aikaa ja vaivaa pistetty. Syystäkin, kun on pelkkä nettipeli kyseessä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Kerran aiemmin mulla siis kävi niin, että APC:stä poistuessani poistuin sellaisen kiinteän tankkerirekan sisään ja ei auttanut muuta kuin killiä pistää. Nyt eilen kävi sama kun kaveri herätti henkiin, niin heräsin rappusten kaiteen sisälle. Ei pystynyt taaskaan poistumaan sieltä ja piti pistää killiä. Mutta kieltämättä hyvin vähässä on tollaiset bugit ollut, kun kuitenkin pelitunteja on varmaan lähemmäs 25 tuntia jo ja vain kaksi kertaa on tolleen bugannut.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Kieltämättä tämä pistää uusiksi puheet takaisinpäinmenosta dedikoitujen serverien suhteen. Myöskin uusi rajapyykki on piirretty nettiräiskintöjen historiaan, sillä nyt on todistettu, että ne voivat toimia jo ilmestyessään. Myöskin konsolien kyky massiivisiin pelaajamääriin on todistettu. Mag alkaa minun silmissä näyttämään jo jonkilaiselta pelaamisen merkkipaalulta.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Ei pääse peliin, herjaa kolmea eri virhettä: 5:5, 3:5 ja 13:8 (tai joku sellainen tuo viimeinen). Jokusen tunnin tuossa kerkesin pelailla ja sitten alkoi takkuamaan. Lensin ekasta squadista pihalle kun peli oli käynnistymässä. Sain kutsun toiseen, sama toistui. Yritin liittyä listan perusteella, ei onnistunut, sain vielä kolmanteen squadiin pyynnön, mutta lensin taas pihalle ja nyt luovutin. Kai se on pikku tauko pidettävä ja yritettävä uudestaan myöhemmin.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Mulla oli tänään semmonen vika että pelissä ei toiminut ympyrä nappi ollenkaan. En voinut ottaa laatikoista lisä ammuksia, en vihuilta aseita, en käyttää aseen tukijalkaa enkä virittää tai purkaa kohteita. Valikoissa kumminkin toimi. Tätä jatku useamman pelin putkeen.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Mulla oli tänään semmonen vika että pelissä ei toiminut ympyrä nappi ollenkaan.

Itsellä kävi niin kun pari iltaa sitten respeccasin snipuksi, bipodia ei vain saanut päälle.

Kanssa on laskuvarjohypyissä tullut vastaan kontrollien sekoamista (virtuaalirambo kulkee eri suuntaan kuin oma näkymä). Kontrollien pyörittäminen vähän aikaa korjaa kyllä tämän.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Mulla oli tänään semmonen vika että pelissä ei toiminut ympyrä nappi ollenkaan. En voinut ottaa laatikoista lisä ammuksia, en vihuilta aseita, en käyttää aseen tukijalkaa enkä virittää tai purkaa kohteita. Valikoissa kumminkin toimi. Tätä jatku useamman pelin putkeen.

Mulla kävi just sillai että asetta tai varustetta ei pystynyt vaihtamaan, meinasin nakata kranaatin maassa makaavan taistelutoverin pollaan. Meni ohi kuitenkin kun heitti kranut pois.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Minulla on yhdesti jumittunut koko peli dominationissa ja kerran en pystynyt spawnaamaan dominationissa ja piti lähteä pois pelistä. Kerran joinasin jonkun peliin ja "joining game" - viesti oli ruudulla n. 10min ja mitään ei voinut tehdä. Sabotagessa kun otin kranaatin käteen, niin asetta ei voinut vaihtaa, ainoat napit jotka toimivat olivat tatit ja kranaatin heittämis nappi. Kranaatin heittämisen jälkeen kaikki taas toimi normaalisti.

Joskus tyypi näyttävät olevan mahallaan maassa ja liusuvat sprinntaus vauhtia maassa. :D
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

1. Jokseenkin turhauttavasti viime aikoina jäätyilly peli vähän turhankin usein. Täs parin, kolmen viime päivän aikana on joka päivä saanu useempaan kertaan vetää restarttia peliin ku ei pysty mitään tekeen. Se jää siis siihen spawnaus kohtaan ja kello pysähtyy nollaan tai alkaa laskeen uudelleen alusta nollaan jne.. Tänään jääty myös pariin kertaan siihen kentän lataus kohtaan. :mad:
Noi viat saattaa tosin johtua noista meikäläisen wlan-vehkeistäkin, että sinänsä. Täytyy tässä kun ehtii, niin kokeilla vetää verkkopiuha suoraan koneeseen kiinni jos paranis... Jotenkin tuntuu nuo ongelmat ilmaantuneen juuri samaan aikaan kun muutama päivä sitten otin ton wlanin käyttöön... Yhteys kuitenkin 24/1M...


2. Vähän kyrpii myös kun noi uratilastot ei tunnu päivittyvän kovinkaan loogisesti/ollenkaan... Esim. tapot/kuolemat tulee yleensä about matsin viiveellä (eipä tuo haittaa), mutta huomasin että esim. "Tapot 120 metristä" -kenttä näytti eilen nollaa ja sitä se näyttää edelleen, vaikka oon eilisen jä tän päivän aikana (muutin hahmon eilen snipuks) saanut toistakymmentä kertaa sen nauhan joka myönnetään kolmesta 120 metrin taposta/matsi... Eli arviolta 120 metrin tappoja pitäis olla ainakin joku 30-50 yhteensä... :confused:
Että semmosia tilastoja, eipä kannata liian luotettavana niitä pitää... On siellä joitakin muitakin erikoisuuksia silmään pistänyt, ehkä ne sieltä ajan kanssa oikeiks päivittyy...

Pisti tuo tilastosekoilu vaan silmään kun huomasin että 50:stä 120 m taposta saa mitalin ja aattelin sen hoidella ennen kun vaihdan noi sniper-lelut pois. (Ihan hauska tykkihän se paras snipu on viimesen päälle päivitettynä, mut ei oo kyl meikäläisen juttu, iskee enemmän noi rynnäkköhommat etulinjassa) :D
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Sabotagessa kun otin kranaatin käteen, niin asetta ei voinut vaihtaa, ainoat napit jotka toimivat olivat tatit ja kranaatin heittämis nappi. Kranaatin heittämisen jälkeen kaikki taas toimi normaalisti.
Kävi ihan sama tänää, tuli jo paniikki kun piti miinaa saada kylvettyä
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Uratilastojen tallentuminen yms. statistiikan ongelmat on Zipperillä tiedossa ja niitä korjataan:
Stat Tracking - An Update - MAG - General Discussion - PlayStation MAG

Joo niinpä näkyy ja pienellä selailulla olin ymmärtäväni, että on mahdollista että osaa tilastoista/nauhoista/mitaleista ei saada palautettua taikka ne katoaa sen siliän tien kun serverit resetoidaan... :(
Noh, ei auta kun odotella ja katsella mitä tuleman pitää...
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Joo niinpä näkyy ja pienellä selailulla olin ymmärtäväni, että on mahdollista että osaa tilastoista/nauhoista/mitaleista ei saada palautettua taikka ne katoaa sen siliän tien kun serverit resetoidaan... :(
Noh, ei auta kun odotella ja katsella mitä tuleman pitää...

Juu, niin luki, mutta eipä vielä kannata huolestua, tossa nimenomaan sanottiin että nekään ei tiedä jos, ja jos niin miten ne vaikuttaa... ei välttämättä mitenkään. :)
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Kanssa on laskuvarjohypyissä tullut vastaan kontrollien sekoamista (virtuaalirambo kulkee eri suuntaan kuin oma näkymä). Kontrollien pyörittäminen vähän aikaa korjaa kyllä tämän.
Itselle käynyt sama bugi. Yritin hypyn jälkeen liikkua eteenpäin niin hahmo liikkui vasemmalle, kun vedin tattia oikealle niin hahmo liikkui eteenpäin. Samaa kikkaa käytin kuten sinäkin, pyörittelin hetken tattia ja pääsin taas peliin mukaan.

Ei se kyllä bugi voi olla, MAG on niin bugiton peli. Uskon että se on vain ominaisuus. Lasku vain vähän epäonnistui ja tärähdyksestä johtuen hahmo meni vähän sekaisin, mutta palautui taas normaaliksi hetken vaappumisen jälkeen. MAG on siis ominaisuuksia täynnä. (Onkos se betatesti nyt käynnissä?) :rolleyes:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Lienee huollosta kysymys kun tällä hetkellä ei pääse kirjautumaan. Hahmon valinta kohta ammottaa tyhjyyttään.
 
Ylös Bottom