Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekniset ongelmat

Vastaus: Tekniset ongelmat

Tosta purkamisesta "väärältä" puolelta ovea: Itte voin ainakin nostaa lapasen ylös ja myöntää että ton oon muutaman kerran tehny. Ei kyllä tullu mieleenkään että se on bugi ennen kuin täältä luin. Onhan se ihan loogista ettei sitä sais/pystyis "väärältä" puolelta purkaa mutta mutta...
Kaikki kun ei näissä peleissä muutenkaan ole aina loogista. Kertokaa nyt sitte niile ketä ammutte takaraivoon että miksi teitte niin kun teitte. Kaikki eivät lue forumeja ja tutki netissä käytävää keskustelua peleistä. Ei ne varmaan edes tiedä suurin osa huijaavansa, ihmettelevät vain kuin toi KFS:n juntti ampui muo takaraivoon? Halus kai itte helpot purkupisteet...

Seuraavaks vois kyseenalaistaa näiden ovien korjaamisen. Huomasin tossa äsköttäin että parinpäivän sisällä kaikki tiimit tasaisesti on alkanu kusettaa siinä. Esim. Sverillä tai Valorilla (en nyt muista kummassa huomasin kun vaihdoin eilen) porukat korjaa ovia kerrosta ylempänä ritilän päällä seinää hieroen. Ravenilla taas korjaajat on siellä kuopassa kerrosta alempana ja "korjaavat" seinää.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Kaikki kun ei näissä peleissä muutenkaan ole aina loogista. Kertokaa nyt sitte niile ketä ammutte takaraivoon että miksi teitte niin kun teitte.
Vaikka aika jyrkkään sävyyn kirjoittelinkin asiasta, niin ei ole tapana varoittamatta laukoa takaraivoon. Ellei sitten ole kyseessä aivan ilmeinen asia esimerkkinä COD:n kartan alle menemiset.

Tuossa oven pommin purkamisessa minun mielestä mennään vähän harmaalla alueella. Viritetty pommi vilkkuu n. puoli metriä oven ulkopuolella, joka kylläkin näkyy aika kehnosti kauemmas. Maahan siis ilmestyy pommi, jonka voi jokainen nähdä. Jos pommia ei näe -> ei voi purkaa. Ainakin teoriassa. Toi SVER:n sabon homma johtunee siitä, että kaikki on rähjäistä ja rikkinäistä. Myös ovi on kaarella ulospäin. Pikselinviilauksesta kyse siis. Onneksi niskalaukaus ei ole ainoa vaihtoehto MAG:ssa. Vote to kick löytyy myös.

Toi korjauskin laakongeilta on myös ahterista. Pitänee pistää apinat tarkkailuun. Glitchipoliisi valvoo ja ei anna armoa. Oon vittumainen, ja jopa pikkumainen välillä, mutta omasta mielestä ihan syystäkin. :p
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Toimiiko muilla tällä hetkellä??? Ittellä jää jonoon pitkäks aikaa ja sen jälkeen tulle ilmoitus.

The connection to the game server was lost. (13:5)

Tota on nyt puskenu useemman kerran putkeen :mad:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

no nyt pomppas... pelikellossa aikaa yli 4 minuuttia nii kuollessani respaa ootellessa aina meni takas 20 sekuntiin... kaikki yli 4 minuuttia ei päässy peliin takas ku muka nollas respan aina uusiksi... noh.. jospa se oli vain tuo yks peli.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Puuh, tällä hetkellä kaappauksessa on niin lagista meininkiä, ettei pysty edes pelaamaan. Vähän väliä tommosia muutaman sekunnin lagipiikkejä ja sit muutenkin sen verran lagista, että tapon saaminen on kyllä tosi tiukilla. Sabotaasi vähän parempi, mutta ei lähelläkään sitä tasoa, mitä servut oli ekoina päivinä. Kummallista, kun porukkaakin oli vielä vähemmän linjoilla kuin normaalisti.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eilen kävi hassusti. Pelin alkaessa olin vielä täydessä KFS-rykelmässä, kun ryhmät tuli näkyviin ruudulle, olinkin yksin aivan tuntemattomien kanssa. No, tämän olen nähnyt ennenkin ja silloin eksynyt lammas palautui pelin jälkeen takaisin KFS-ryhmään. Pelasin siis kartan loppuun, mutta pelin jälkeen meitä oli KFS-ryhmässä enää kaksi.

Eli joko meidät paskimmat potkittiin KFS-ryhmästä pois tai sitten tapahtui pientä bugaamista :).
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eilen kävi hassusti. Pelin alkaessa olin vielä täydessä KFS-rykelmässä, kun ryhmät tuli näkyviin ruudulle, olinkin yksin aivan tuntemattomien kanssa. No, tämän olen nähnyt ennenkin ja silloin eksynyt lammas palautui pelin jälkeen takaisin KFS-ryhmään. Pelasin siis kartan loppuun, mutta pelin jälkeen meitä oli KFS-ryhmässä enää kaksi.

Meillä kävi eilen samoin, oltiin vaan sovittu ennen peliä, että näissä tapauksissa lähdetään heti pois ja laitetaan uusi pelihaku päälle. Joukosta "erottaminen" tapahtuu ilmeisesti tässä vaiheessa niiden kohdalla, jotka jäivät sinne ensimmäiseen peliin vaikka aseveljet lähtivät poies.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Spawnattiin Miklun kanssa sillan alla olleesta APC:stä suoraan sillan päälle. Hyvä kun naaman edessä arviolta kymmenkunta vihua ja meillä kaikilla isot kysymysmerkit ilmassa :D
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Joo oli vähä sellanen "jos mä en nyt liiku niin jospa nuo ei huomaa mua" -fiilis :D (huomas ne)
Myöhemmin illalla(yöllä) iski ohjaussekobugi. Eli kontrollit meni ainakin osaksi väärinpäin Ravenia vastaan sabo höökissä. C:lle oltiin menossa ja yksi selustaan jäänyt sniperi yritti ammuskella epätoivoisena meikän ympäri seiniä takaperin juoksevaa hahmoa....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekniset ongelmat

Yksi aika merkityksetön bugi osui kohdalleni, joka kuitenkin aiheutti pelin uudelleenkäynnistämisen. Pelin jälkeisistä tilastoista ei päässyt eteenpäin start-painikkeella. Vika ei ollut ohjaimessa, koska koitin myös toisella ohjaimella ja kaikki muut napit tilastoissa toimi. Pystyin myös juttelemaan ryhmäläisille eli peli ei ollut jäätynyt tai muuta vastaavaa. Pikkuvikoja (ja suurempia vikoja) pelissä on suhteellisen paljon, mutta toivottavasti niitä karsitaan pois pikkuhiljaa päivityksillä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Meillä kävi eilen samoin, oltiin vaan sovittu ennen peliä, että näissä tapauksissa lähdetään heti pois ja laitetaan uusi pelihaku päälle. Joukosta "erottaminen" tapahtuu ilmeisesti tässä vaiheessa niiden kohdalla, jotka jäivät sinne ensimmäiseen peliin vaikka aseveljet lähtivät poies.

En tiedä missä vaiheessa joukosta erottaminen tapahtuu. Itselleni niin ei ole käynyt. Eilen jouduttiin eri peleihin ja muut oli kulma menneet takaisin aulaan ja ottivat sitten uuden pelin. Itse menin peliin ja ihmettelin pelin alettua, et eipä näy yhtään suomalaista. Pelasin pelin ja pelin pelin jälkeen palaisin aulaan (en kuvitellut enää oleva ryhmässä) Muokkasin classeja ja ihmettelin ku yht äkkiä alkoi kuulumaan luureista selvää suomen kieltä. Sieltä se ryhmä palasi taistelusta. Pikkasen ihmettelin ku yleensä olin vielä ryhmässä. :confused:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Jäi tuossa äskettäin useampikin matsi kesken, kunnes viimein uskoin, ettei toimi.
Melkein aina spawnatessa jumitti useamman kierroksen ja pahimmillaan ei päästänyt ollenkaan enää mukaan peliin. Muitakin kummallisuuksia esiintyi, kuten bleed-outissa juokseminen.

Tosin ainakaan kaikki ei taida nyt olla MAG:sta riippuvainen, vaan jotain häikkää on meikäläisen netin ja psn:n välillä: huvikseni kokeilin Bäfä 2:n demoa, niin siinäkin katkesi yhteys.
Noh, eiköhän se siitä huomenissa tokene.
-e-
hmm, kuitenkin store ja vidzone toimivat normaalisti, mystistä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Mikäköhän noiden PSN-errorien takana oikein mahtaa olla? Tänään jo itsessään on PSN potkinut neljä kertaa ulos, eilen kolme kertaa.
Kummankohan päässä tuo ongelma on, pelin vai oman nettiyhteyden?

Irvokkaintahan tuossa on se että välillä error sekoittaa virallisen bluetooth mikin jonka takaisin aktivoimiseen menee parhaillaan monta plekun buuttia...
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

On ollut täälläkin päässä vähän epävakaata itse PSN:n osalta vaikkakin pääsääntöisesti toiminut hyvin. Kaksi domia oli melkoista peruuttelu ja pikakelausta vuorotellen. Toinen jätettiin kesken mutta toinen ikäänkuin toipui ja alun jälkeen oli ihan pelattava. Kolmas olikin sitten täysin pelattava ja hyvin pyörikin.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Viikonloppuna oli kyllä paljon liikkeellä sitä 5:5 erroria, ainakin perjantaina, taisin lentää 5 kertaa pihalle? Lauantaina heitti sitten errorin ekaa kertaa valikossa kun ryhmän kanssa odoteltiin pelin alkamista. Eikö viime patchissä pitänyt olla jokin korjaus tähän 5:5 virheeseen?
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eikö viime patchissä pitänyt olla jokin korjaus tähän 5:5 virheeseen?

Minäkin muistelen, että piti olla, mutta ennen päivitystä tota ei mulle tullu kertaakaan, mutta päivityksen jälkeen liikaa jo noita on tullut ja kun siinä sitten kirjautuu sisään tulee joku 14:? errori siitä ettei pääse ollenkaan PSN:nään...
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

En nyt viitsi asiaa sen tarkemmin tarkistaa, mutta voi olla, että PSN:ssä on ollut satunnaisia ysköksiä viime päivinä ihan muuten vaan. Myös MW2:n peluttajat ovat valitelleet erinäisistä ongelmista.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Ikävästi kävi tänään kun ei päässyt ukolla bunkkeriin. Ei pystynyt keräilemään vihuilta aseita eikä purkamaan pommeja. Aivan kuin O -nappi olisi kuollut. Ainakin yhdellä tiimiläisellä oli samaa ongelmaa. Itselläni jopa kahdessa erässä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Ikävästi kävi tänään kun ei päässyt ukolla bunkkeriin. Ei pystynyt keräilemään vihuilta aseita eikä purkamaan pommeja. Aivan kuin O -nappi olisi kuollut. Ainakin yhdellä tiimiläisellä oli samaa ongelmaa. Itselläni jopa kahdessa erässä.

Minulla on yleensä auttanut tuossa kun on hakannut vähän aikaa muita nappeja. Vaihtanut asetta tms. niin sen jälkeen ruvennut taas pelittämään. Mutta mitä muita kommentteja luin teiltä toisesta ketjusta, niin saattoi kyllä olla vähän isompaa ongelmaa teillä kuin tuo mitä olen itse kohdannut.
 
Ylös Bottom