Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekniset ongelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tekniset ongelmat

Johtuiskohan noi diskot ja muut verkosta pois potkimiset siitä, että kaikkia vaadittavia portteja sun muita ei ole avattu :rolleyes:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Täällä taas tuntuu, että noi discot tulee satunnaisesti. Ei ole tiettyä hetkeä pelissä kun nakkaa pihalle. Tapahtunut mm. lobbyssa. Samoin se, onko on läppäri verkossa ei tunnu olevan vaikuttava tekijä. Jotenkin tulee olo, että se miten PSN siirtää dataa pelin sisällä olisi se ongelma. Ja koska discoja sattuu tosiaan myös lobbyssa tulee olo, että kyseessä saattas olla VoIP:sta johtuva ongelmat. Spekulaatiota tämä, kuten taitaa kaikki muukin olla kunnes tulee virallista tiedonantoa.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eipä taas toimi meikäläisellä.
Spawnatessa jumittuu ja lähtee laskuri uudestaan 20:stä.
Kun jossain vaiheessa pääsee mukaan ja kuolee, niin päätyy juoksentelemaan haamuna bleedoutissa pystymättä kuitenkaan tekemään mitään.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Vois pikku hiljaa tulla päivityksiä nähin ongelmiin, tänäänkin tuli 5-10 minuutin sisällä kaksi erroria, eka aulassa 5:5 ja sitten kun pääsin takas squadiin ja lähettiin peliin, niin pari minuuttia pelin alun jälkeen 5:9... No ihan hyvään aikaan tosin tuli toi vika, sillä pitää mennä koisaamaan, että jaksaa kattoa kun Ruåttalaiset ryömivät Selänteen ja muiden toimesta :D
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tänään tähän mennessä tunti peliä, kaks kertaa 5:9, kaks kertaa 5:5 ja kerran bugi, jossa näppäimet oli sekaisin. Alkaa jo huumori loppua!
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

MUlla meni eilen ensimmäistä kertaa ohjaus sekaisin. Ohjatessa eteenpäin kaveri meni taaksepäin ja samalla tavalla toimivat muutkin suunnat. Onneksi ohjaus palautui kuoleman jälkeen.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tämän päiväisessä Valoria vastaan pelatussa Dominationissa havaittu kentän läpi noin metrin korkeudessa lentävä, suurikokoinen ja kirkkaan värinen nelikulmio joka hohti turkoosin eri sävyissä. Nelikulmio lensi tasaisella nopeudella kunnes katosi horisonttiin. Ampumisella ei ollut nelikulmioon mitään vaikutusta.

Eräänlainen UFO-havainto siis. Yhtään ryhmäläistä ei kuitenkaan siepattu, lähistöllä ei ollut leikeltyjä lehmiä, eikä lähistöllä ollut viljapeltoja joissa olisi epämääräisiä kuvioita. Vihreitä miehiä sen sijaan vilisi turhankin paljon.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tämän päiväisessä Valoria vastaan pelatussa Dominationissa havaittu kentän läpi noin metrin korkeudessa lentävä, suurikokoinen ja kirkkaan värinen nelikulmio joka hohti turkoosin eri sävyissä. Nelikulmio lensi tasaisella nopeudella kunnes katosi horisonttiin. Ampumisella ei ollut nelikulmioon mitään vaikutusta.

Tuo ilmiö oli sen mystisen neljännen puolueen vakoilu-alus. Opiskelevat taktiikoitamme voidakseen tehdä näyttävän ja tehokkaan invaasion seuraavassa patchissa :eek:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Toivottavasti tuohon lagittamiseen olisi tulossa muutos pika puoliin. Tulee jatkuvasti törmättyä ongelmiin, jotka pidemmän päälle alkaa ärsyttämään. Näen Vihulaisen hyvissä ajoin ja aloitan ampumisen, osun hienosti sarjalla viholliseen mutta kuolenkin itse. Koska vihu on aloitaanut ampumisen jo aijemmin, mutta en itse sitä näe. Toinen kummallisuus on tullut nyt kaksi kertaa käynnistäessäni MAGin. Olen saanut 1-3 Trophya, samalla kun kirjaudun serverille?? :) Outoa, heh ja helppoja Trophyja.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Näen Vihulaisen hyvissä ajoin ja aloitan ampumisen, osun hienosti sarjalla viholliseen mutta kuolenkin itse. Koska vihu on aloitaanut ampumisen jo aijemmin, mutta en itse sitä näe. Toinen kummallisuus on tullut nyt kaksi kertaa käynnistäessäni MAGin. Olen saanut 1-3 Trophya, samalla kun kirjaudun serverille?? :) Outoa, heh ja helppoja Trophyja.

Itse olen monesti juossut sisään rakennuksiin ja ihmetellyt kun siellä istuva kyykkijä ei laita tikkuakaan ristiin. Vasta juuri ennen kuolemaansa tyyppi yrittää siirtää pyssynpiippua kohti. Joskus tuo lagi näyttää olevan myös avuksi. Rasittavinta on yrittää ampua sniperilla liikkuvia kohteita oikein lagisessa pelissä.

Ja nuo trophyt voi tulla jäljessä. Muutenkin statsit näyttävät päivittyvän pienellä viiveellä. Eli olit kenties tienannut ne viimepelikerralla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekniset ongelmat

Onkohan tuohan armottomaan lagiin tulossa mitään parannusta? Sony lienee säästänyt servereissä reippaasti kun jatkuvasti tulee idän ihmeitä ja jenkkejä vastaan ja peli muistuttaa lottoa... peli on kuitenkin ollut ulkona jo jonkin aikaa ja itsellä alkaa kärsivällisyys pikkuhiljaa loppua :(
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Onkohan tuohan armottomaan lagiin tulossa mitään parannusta? Sony lienee säästänyt servereissä reippaasti kun jatkuvasti tulee idän ihmeitä ja jenkkejä vastaan ja peli muistuttaa lottoa... peli on kuitenkin ollut ulkona jo jonkin aikaa ja itsellä alkaa kärsivällisyys pikkuhiljaa loppua :(

Onko tässä muita kun aasia ja amerikka serverit?
En ole itse koskaan ainakaan muilla päässyt pelaamaan.
Viimeiset 2 päivää olleet kyllä tavanomaistakin paskemaa jauhamista.
esimerkkinä: bunkkerin päällä oleva turret sojottaa toiseen suuntaa kun ammun sitä singolla, kuitenkin yhtäkkiä putoan kuolleena maahan ja näkyy ruudussa että bunkkerin kk ampui minut.
Muutenkin sitä yhteen kuulaan kuolemista ollut kaikki pelit.
Melko paskan maku on tullut nyt pidemmässä testissä tän pelin kanssa.
Ennakkoon oli kyllä hyvän tuntuinen mutta kun peli ei pyöri niin turha sitä on pelata.
:cool:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tulihan nähtyä nähtyä taas erikoisuuksia. Eilen domi puolustuksessa ravenia vastaan F:llä ei tarvinnut edes ovea räjäyttää ukkelit vaan putkahteli seinästä läpi...
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Moro!

ÄLÄ KÄYNNISTÄ PS3 TÄNÄÄN!!
Elikkäs tännekkin tiedoksi tuosta tämänpäiväisestä errorista joka on jonkin sortin kalenteri errori ja on esiintynyt globaalisti kaikissa vanhemmissa ps3:ssa.

Sony tutkii asiaa ja ennen kuin uusi päivitys tulee on syytä OLLA KÄYNNISTÄMÄTTÄ PLEIKKARIA KOSKA ON VAARA ETTÄ TALLENNUKSET HÄVIÄÄ KERA TROPHYJEN...

lisätietoa tuolta!

LUE TÄMÄ, tai pleikkarisi voi hyytyä tänään!!!

T: Jeba
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tulipa erikoinen loppu eiliseen peliin. Kuollessani spawnasin räjähtäneeseen helikopteriin, joka oli maan alla ja itse seisoin kopterin propelliosan keskellä. Siinä sitten katselin pelin loppuun seisten maan alla. Ainoa juttu mitä pystyi tekemään oli hyppäämään kopterin puikkoihin mut ei voinut ampua. Oli ihan hieno myyrä perspektiivi :D
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Tulipa erikoinen loppu eiliseen peliin. Kuollessani spawnasin räjähtäneeseen helikopteriin, joka oli maan alla ja itse seisoin kopterin propelliosan keskellä. Siinä sitten katselin pelin loppuun seisten maan alla. Ainoa juttu mitä pystyi tekemään oli hyppäämään kopterin puikkoihin mut ei voinut ampua. Oli ihan hieno myyrä perspektiivi :D

Mulle tuli kerran samantapainen Valorin sabokartassa. Spawnissa tipuin maan alle ja matka jatkui hyvän aikaa, kunnes tuli uusi kamara vastaan ja kuolo korjasi. Seuraava respa oli normaali.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Olipas mukava kaappauksen loppu äsken, joutu viimeset neljä minuuttia kattelemaan alkurespasta, kun ei pystynyt respaamaa
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eilen kävi Ravenin domia vastaan hyökätessä maan alle tippuminen. APC:tunneliin parkkiin ja hyppäsin kyydistä pois tietenkin siltä seinän puolelta ja matka kohti maan keskipistettä alkoi.
 
Ylös Bottom