Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tämän päiväisessä Valoria vastaan pelatussa Dominationissa havaittu kentän läpi noin metrin korkeudessa lentävä, suurikokoinen ja kirkkaan värinen nelikulmio joka hohti turkoosin eri sävyissä. Nelikulmio lensi tasaisella nopeudella kunnes katosi horisonttiin. Ampumisella ei ollut nelikulmioon mitään vaikutusta.
Näen Vihulaisen hyvissä ajoin ja aloitan ampumisen, osun hienosti sarjalla viholliseen mutta kuolenkin itse. Koska vihu on aloitaanut ampumisen jo aijemmin, mutta en itse sitä näe. Toinen kummallisuus on tullut nyt kaksi kertaa käynnistäessäni MAGin. Olen saanut 1-3 Trophya, samalla kun kirjaudun serverille?? Outoa, heh ja helppoja Trophyja.
Onkohan tuohan armottomaan lagiin tulossa mitään parannusta? Sony lienee säästänyt servereissä reippaasti kun jatkuvasti tulee idän ihmeitä ja jenkkejä vastaan ja peli muistuttaa lottoa... peli on kuitenkin ollut ulkona jo jonkin aikaa ja itsellä alkaa kärsivällisyys pikkuhiljaa loppua
Nyt pudottelee ikävänlaisesti PSN:ästä ulos.
Tulipa erikoinen loppu eiliseen peliin. Kuollessani spawnasin räjähtäneeseen helikopteriin, joka oli maan alla ja itse seisoin kopterin propelliosan keskellä. Siinä sitten katselin pelin loppuun seisten maan alla. Ainoa juttu mitä pystyi tekemään oli hyppäämään kopterin puikkoihin mut ei voinut ampua. Oli ihan hieno myyrä perspektiivi