Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekniset ongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eilen tapahtui kummia, oltiin pari äijjää ajoneuvossa ja ajoneuvo pysähty pienen polttoainesäilön lähelle ja kuin yritettiin poistua ajoneuvosta niin yhtäkkiä oltiin polttoainesäiliön sisällä, nähtiin ulos mutta ei päästy minnekkään.

Eilen tapahtui kummia, oltiin pari äijjää ajoneuvossa ja ajoneuvo pysähty pienen polttoainesäilön lähelle ja kuin yritettiin poistua ajoneuvosta niin yhtäkkiä oltiin polttoainesäiliön sisällä, nähtiin ulos mutta ei päästy minnekkään.

Sama on käynyt itselleni. Ylä ja alapalkit peräkärrystä vain näkyivät, eikä sieltä päässyt mihinkään.
Viholliset näkyvät hyvin, mutta niitä ei voinut ampua.

yhtäkkiä oltiin polttoainesäiliön sisällä, nähtiin ulos mutta ei päästy minnekkään.

Eiku oikeesti tässä pelissä on sellainen suodatin, että jos oot Suomesta ja oot suht'koht hyvä pelaamaan, ni sut pistetää karantteeniin jonnekki, mistä et voi tappaa ketään, että vihollisetkin pärjäävät :D

Eiku oikeesti tässä pelissä on sellainen suodatin, että jos oot Suomesta ja oot suht'koht hyvä pelaamaan, ni sut pistetää karantteeniin jonnekki, mistä et voi tappaa ketään, että vihollisetkin pärjäävät :D

Mitä mä sit siel karanteenissa tein? :confused:

Eilen minulle tapahtui niin et kun olin jälleen kerran vuotamassa kuiviin bunkkerin vieressä ja minut elvytettiin siitä niin olinkin puoliksi bunkkerin sisällä. Siinä ei sit voinut tehdä mitään muuta kuin asettua oikein mukavaan asentoon ja odottaa sitä nappia ottalohkoon. Se vei aikaa vain 6s........

Ite olen onnistunut jäämään bunkkerin sisälle. Seinistä näkee läpi, mutta ketää ei pysty ampumaan. Tästä pääsee itsemurhalla.
Ehkä hauskempi oli kun vihollinen korjasi oven jonka kohdalla olin. Jäin oven keskelle jumiin. Kummallekkin puolelle näkee mutta ketään ei pysty ampumaan. Granullakaan ei saa itseään hengiltä. Ainut mitä pysty tekemään oli "hiilata" omia ukkoja ylös.

Mulle kävi kerran niin, että minut elvytettiin kuoltuani sellaisen öljysäiliön viereen. Siitä sitten kun heräsin, olikin ukko öljysäiliön sisällä nalkissa. Siinä sitten muutama minuutti vierähti, kunnes vihu lopulta lahtasi.

Joku kerta vielä rynnätään vihollisten aseman eteen ja tehdään joukkoitsemurha! Ha ha! Kärsikää! :D

toi on erittäin loistava idea... kunhan sitä ei tehdä silloin, kun ollaan puolustamassa :D
Paitsi ehkä silloin, kun on varma voitto tulossa :p

Tänään sattui kummallinen bugi - menin juuri bunkkeriin, kun snipu ampui kuolettavan laukauksen ja ruutuun ilmestyi punainen pääkallo - mutta se ei vuotanut kuiviin. Pystyin liikkumaan normaalisti, mutta ampuminen oli mahdotonta ja bunkkeriin en päässyt. Haamuna vaelsin hetken aikaa ja sitten kuolin, mutta en vihun ampumana. Taisi kuitenkin vuotaa kuiviin.

Eivät ole Sveriläiset ainoita jotka pystyvät purkamaan pommeja ovien väärältä puolelta. Tänään huomasin myös valorilla yhden heepon samoissa puuhissa. Vastustaja viritti toisella puolen ja tää vaan kyttäs siin toisella puolella ja purki sitä mukaa kun toinen kerkes virittää.

Pakkohan sille oli antaa moraa kylkeen ja pyytä lopettaa huijaaminen. En tiä kyllä auttoko, ei tullu käytyy kattoo oliko rotta palannu työn touhuun heti kun silmä vältti.

Mitäs perkelettä. Rankan inttiviikon jälkeen muutama erä MAG:ia oli mielessä, mutta uusin update 1.02 jää 95% eikä liiku siitä mihinkään. Pari kertaa poistanut siihen asti ladatut filut, mutta ei mihinkään. Onko kenelläkään mitään ideoita?

Huh, toivottavasti tuo 1.03 vaikuttaa lagaamiseen oikein kunnolla. Tässä on tullut viime aikoina kyllä semmosia lagikuolemia, että ottaa päähän ihan kunnolla. Esimerkkinä vaikka tällaisia. Vihun auto tulee kohti, matkaa noin 50m, joten menen pois tieltä, ettei jyrää. Oon ollut jo muutamia sekunteja pois, kun yhtäkkiä kuolen: auto ajoi mun yli. Toinen esimerkki oli se, että menin plänttimään pommia tiesulkuun, olin kunnolla piilossa. Ketään ei ole näkyvissä, mutta yhtäkkiä kuolen. Mua ammuttiin päähän olevinaan läpi seinien ja olin näkyvissä viimeksi kymmeniä sekunteja sitten.

Jälkimmäinen tapahtui dominationissa. Sen takia en sitä pelaa ollenkaan. Siinä ei tiedä, että missä se oma ukkeli oikeasti on ja muutenkin menee oikeasti se lipas, että saa edes paikallaan metrin päässä olevan vihun tapettua. Ensimmäinen tapahtui kaappauksessa. Kaappaus on yleisesti huomattavasti parempi pingiltään kuin domination, mutta kyllä kaappauksessakin pahaa lagia on. Peli on vaan koodattu silleen, että warppimiseen tarvitsee jo varmasti useamman sekunnin pingin yms., mutta yleensä kyseessä on se, että vihuun menee enemmän kuin tarpeeksi kuteja ja itse kuolee, kun on päässyt jo suojaan yms. Ja ennenkuin kukaan ehtii sanomaan, niin kyseessä ei ole oma yhteys.

Eilen tuli jengille discoja, jotkut sai niitä useampiakin. Keskusteluissa paljastui mahdollinen päällä olevan PC:n vaikutus asiaan. Kokeilkaapas seuraavan kerran sammuttaa nämä taustalla olevat hilavitkaimet ja tarkkailla, voisiko tällä olla vaikutusta.

Teorioita oli jo ilmassa, kuten päällä olevan Facebookin mahdollinen osuus asiaan. Tiedä näistä.

Meikällä rouvva surffailee samalla ku pelailen. Yhteys on pari megainen ja hyvin on aina pelannut.
Veikkaan,että pakanen on hyydyttänyt bitit eikä suinkaan tehnyt kaapeleista suprajohteita :D

Veikkaan että siellä pelin omilla servereillä oli jotain häikkää sillä omalla kaverilistalla n. vartin välein joku MAGia pelannut pomppi onlinestä offlineen ja takaisin. Itselläni potki kolmen tunnin aikana neljä kertaa pois PSN-verkosta. Uskoisin että tuossa oli jotain suurempaa häikkää kun monella potki niin usein pois MAGista. Tuskin kyseessä oli pelkkä sattuma.

Eilen tuli jengille discoja, jotkut sai niitä useampiakin. Keskusteluissa paljastui mahdollinen päällä olevan PC:n vaikutus asiaan. Kokeilkaapas seuraavan kerran sammuttaa nämä taustalla olevat hilavitkaimet ja tarkkailla, voisiko tällä olla vaikutusta.

Teorioita oli jo ilmassa, kuten päällä olevan Facebookin mahdollinen osuus asiaan. Tiedä näistä.

Lopputulos oli että kuin facebook oli auki niin tuli 2 discoa ja kuin suljin sen niin ainostaan 1 disc eli 50% parannus! ;)

Onkohan nämä discot ihan jotain randomia tai voisiko nettiliittymä vaikuttaa asiaan, onko olemassa semmoisia joille ei ole koskaan tullut discoa? Minulle kuin se tapahtuu joka päivä.

Onkohan nämä discot ihan jotain randomia tai voisiko nettiliittymä vaikuttaa asiaan, onko olemassa semmoisia joille ei ole koskaan tullut discoa? Minulle kuin se tapahtuu joka päivä.

Itselle tuli yhden kerran disco, ja sekin klo 0.36, enkä enään viitsinyt tulla onlineen. Mutta yleensä niitä tulee 1 per päivä tosin olen kai selvinnyt yhden päivän ilman discoa, tiedä sitten mistä johtuu.

Ylös Bottom