Vastaus: Tekniset ongelmat
Huh, toivottavasti tuo 1.03 vaikuttaa lagaamiseen oikein kunnolla. Tässä on tullut viime aikoina kyllä semmosia lagikuolemia, että ottaa päähän ihan kunnolla. Esimerkkinä vaikka tällaisia. Vihun auto tulee kohti, matkaa noin 50m, joten menen pois tieltä, ettei jyrää. Oon ollut jo muutamia sekunteja pois, kun yhtäkkiä kuolen: auto ajoi mun yli. Toinen esimerkki oli se, että menin plänttimään pommia tiesulkuun, olin kunnolla piilossa. Ketään ei ole näkyvissä, mutta yhtäkkiä kuolen. Mua ammuttiin päähän olevinaan läpi seinien ja olin näkyvissä viimeksi kymmeniä sekunteja sitten.
Jälkimmäinen tapahtui dominationissa. Sen takia en sitä pelaa ollenkaan. Siinä ei tiedä, että missä se oma ukkeli oikeasti on ja muutenkin menee oikeasti se lipas, että saa edes paikallaan metrin päässä olevan vihun tapettua. Ensimmäinen tapahtui kaappauksessa. Kaappaus on yleisesti huomattavasti parempi pingiltään kuin domination, mutta kyllä kaappauksessakin pahaa lagia on. Peli on vaan koodattu silleen, että warppimiseen tarvitsee jo varmasti useamman sekunnin pingin yms., mutta yleensä kyseessä on se, että vihuun menee enemmän kuin tarpeeksi kuteja ja itse kuolee, kun on päässyt jo suojaan yms. Ja ennenkuin kukaan ehtii sanomaan, niin kyseessä ei ole oma yhteys.