Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekniset ongelmat

Vastaus: Tekniset ongelmat

Nyt palaa käpy tohon lagiin, että kuolet nurkan taakse vaikka oot ollu siellä suojassa jo hyvän tovin. Saisivat tosiaan laittaa Eurooppa servereita pystyyn tai rajoittaa jollain tavoin tuota pelaajien sekoittamista eri mantereilta samaan peliin.

Jos tähän ei parannusta ala tulla niin meikäläisen pelitunnit alkaa olla siinä, harmi vaan potentiaalia tällä pelillä tosiaan on ja oli hyvinkin paljon.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Nyt palaa käpy tohon lagiin, että kuolet nurkan taakse vaikka oot ollu siellä suojassa jo hyvän tovin. Saisivat tosiaan laittaa Eurooppa servereita pystyyn tai rajoittaa jollain tavoin tuota pelaajien sekoittamista eri mantereilta samaan peliin.

Jos tähän ei parannusta ala tulla niin meikäläisen pelitunnit alkaa olla siinä, harmi vaan potentiaalia tällä pelillä tosiaan on ja oli hyvinkin paljon.

Itse olen lopettanut päivällä pelaamisen kokonaan tuon lagin takia. Illalla servut on ihan ok ja pelaaminen on hauskaa, vaikka silloinkin saattaa vähän lagia ilmetä. Ei kuitenkaan missään nimessä siinä määrin mitä päivällä. Ei paljoa naurata tuo jatkuva nurkan taakse kuoleminen tai se, kun yllätät haulikkohepun selästä ja tyhjennät lipasta sen selkään vain huomataksesi, että kaveri ampuu sinut haulikolla vaikka on edelleen selkä sinuun päin...

Ennen kuin tulee muutosta, niin minun päiväpelaamiset on kyllä pelattu, linjoille ilmestyn vain iltaisin/yöllä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Ennakoiva pelaaminen ja räjähtävät refleksit tulee halvemmaksi kuin hyvät serverit. Harjoittelua vaan suuren maailman malliin, niin hyvä tulee :D
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eilen aamuyöstä Valoria vastaan aktivoitui "jumalamoodi" päälle yllättäen. Tai noh, tavallaan... Peliin en pystynyt enää vaikuttamaan millään tavalla eikä kukaan muu tainnut minua ruudulla nähdä, mutta muuten tallustelin taistelukentällä kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Eli ilmeisestikin kuolin, mutta jäin silti kentälle? Rupesin ihmettelemään siinä vaiheessa kun tyhjentelin täyden lippaan vihulaiseen metrin päästä, eikä ukko ollut moksiskaan! niin läheltä osun yleensä nimittäin minäkin... Noh, hetken ihmeteltyäni päätin käyttää tilannetta hyödykseni ja tutkailla Valorin kaappauskarttaa ihan omaan rauhalliseen tahtiin muiden sykkiessä ympärillä kuin viimeistä päivää. Kävin morjestelemassa samalla paria Valorin snipua - heitin siihen pitkäkseni viereen ja kehuin samalla poikien paikkavalintaa ja siitä avautuvaa ampumasektoria. Meedion kykyjä kavereilla ei selvästikään ollut kun kohtelivat minua kuin ilmaa :D

Monesti olen miettinyt että olisi kiva joskus ihan rauhassa tutkailla kenttiä... käyhän se tietysti näinkin :)
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eilen aamuyöstä Valoria vastaan aktivoitui "jumalamoodi" päälle yllättäen. Tai noh, tavallaan... Peliin en pystynyt enää vaikuttamaan millään tavalla eikä kukaan muu tainnut minua ruudulla nähdä, mutta muuten tallustelin taistelukentällä kuin ei mitään olisi tapahtunut.
Jollain tyypillä vissiin käyny samalla tavalla ja videonki siitä tehny.YouTube - PS3 MAG - GLITCH - Walking Dead (2)
 
Viimeisimmän pätchin jälkeen on itseasiassa noi totaali freeze-outit koko konsolin osalta jääneet pois, mikä on erittäin hyvä asia. Mutta toissa-iltana tuli hupaisa bugi kohdalle.

Vastustajan kirjaimilla seinän ulkopuolelle jäin ottamaan lukua ja ystävällinen kanssa-taistelija herätti ylös. Huomasin heränneeni sen kirjain konsolin viereisen elementin sisään.
Mikään ase ei ulos ylettänyt, eikä oikein sisäänkään vaikutusta ollut havaittavissa-... mutta

Yletyin kuitenkin aktivoimaan sen kirjaimen. Jonkin aikaa siinä sitten kiusaksi aktivoin kirjainta aina heti kun vastustajan vieressä seisova sai vastaavasti temput tehtyä. Huuto oli aika huvittavan kuuloista, luokkaa "wtf!". No onneksi omat poijat valtas kirjaimen ja hupi loppui harkitusti itsemurhaan. Reiluahan tuo ei ollut ;)
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Vastustajan kirjaimilla seinän ulkopuolelle jäin ottamaan lukua ja ystävällinen kanssa-taistelija herätti ylös. Huomasin heränneeni sen kirjain konsolin viereisen elementin sisään.
Mikään ase ei ulos ylettänyt, eikä oikein sisäänkään vaikutusta ollut havaittavissa-... mutta

Yletyin kuitenkin aktivoimaan sen kirjaimen. Jonkin aikaa siinä sitten kiusaksi aktivoin kirjainta aina heti kun vastustajan vieressä seisova sai vastaavasti temput tehtyä.

Varmaan sama ilmiö tuli toissapäivänä vastaan Ravenin sabo-puolustuksessa. Hiukan pisti mietityttämään kun pelin viimeiset 5 minuuttia saatiin yhtenään purkaa pommia vaikka vihollista ei näkynyt lähimaillakaan.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

On kyllä hirveää se lagi. Menee hermot koko peliin kun ei ole mitään mahdollisuuksia 1 vs 1 tilanteissa. Ja kuolet aina nurkan taakse. Korostuu varsinkin hyökätessä.

Ennen ei ole niin kauheasti ollut, mutta sen jälkeen kun olin kironnut sen haulikon suohon niin rupesin miettimään... ammun sen 2-3 kertaa haulikolla ylävartaloon, sitten vihu huomaa minut ja ampuu pari laukausta jollain rupurynkyllä.

Vielä muistan kun joskus sai pelata ihan lagitta, mutta... niitä Euro-servereitä kaivattaisiin
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Parin viikon tauon jälkeen aloin eilen yöllä taas matsaamaan. Kyllä maistui puulle koko peli, kun lähes minuutin välein alkoi disko ja sama juoksu piti tehdän uudelleen. Ja nyt ei ollut mistään pikku takaisinvedoista kyse. Välillä pläntätessä ukko olikin yht äkkiä pommikourassa katselemassa bunkkeria kymmenien metrien päässä. Ajoneuvotkin ryysivät yli vaikka mitään havaintoa sellaisesta ei ollut. Nurkantaakse kuolemat oli jotain ihan järkyttävää tasoa. Sabo oli ihan ok luokkaa mutta domi ja aqu oli pelattavan rajalla.

Pelästyin lähes kuoliaaksi kun koko yö meni diskossa. Mutta tänään päivällä ei ollut mitään ongelmia. Ei kertaakaan diskoilua ja kudit löysivät perille. Pelasin jopa bublaa Japanilaisten kanssa ja meno oli ihan rentoa.

Eihän tässä vaan ole käynyt niin, että nyt iltaisin lagittaa? Harmi, nimittäin en ehdi muulloin pelaamaan ja jos lagi on tuota luokkaa mitä se oli eilen, niin rupeaa kyllä jossain vaiheessa jurppimaan. Ehkä jopa liikaa. :(
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Perjantai illalla oli pari ryhmällistä kfin porukkaa SVERin puolella.
En itse mitään merkittävää lagia silloin huomannut eikä muutkaan ryhmästä siitä ilmoitellut.
Toivotaan että oli teillä ohimenevää häiriöitä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Aika hyvin on lagi kyllä piilotettu, mutta ärsyttävällä tavalla sen aina välillä huomaa...

Eilen SVERiä vastaan saimme AAA:n viritettyä ja asetuin hyvään kyttäyspaikkaan valmiina ampumaan sen uhkarohkean raukan, joka pommia juoksee purkamaan.

No, kaveri saapui, KOSKETTI tripla-A:ta, PURKI pommin, otti sarjan selkään ja kuoli. SVER Advanced Explosives OP? Yritä siinä sitten päästä kirjaimille :mad:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Itse S.V.E.R.illä eilen pelanneena huomasin myös että pätkitti välillä pahasti.
Lippaallinen tyhjäksi metrin päästä, pari puukon iskua ja ei mitään tehoa.
Hetken päästä itse ottamassa aurinkoa vastapelurin puukon kautta.
Näitä sattuu välillä, jos tänään sitten itse olisi siellä verkon nopeammalla puolella.
Elämä on laifffii, se on vaan peliä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Aah. oltiin KFS porukalla hyökkäämässä Ravenia vastaan domination mapissa ja oltiin sillä rintamalla, missä anti-air on sillan päällä. Bunkkerit tuhottu ja AA myös ja Cooling Towereita otettiin haltuun. Laskuvarjolla AA:n viereen ja tarkastus kierros, ettei vaan vihu ole kerennyt jo sitä korjaamaan. Ei näkynyt ketään ja lähdin juoksemaan kohti seuraavaa kohdetta.

Hämmästys oli suuri, kun AA olikin yhtäkkiä kunnossa. No, ei kun uusi panostus ja AA uudestaan kumoon. Nyt jäin viereen ihmettelemään ja välillä olin näkeväni vihollisen nimen AA:n sisällä. Ja kas AA taas kunnossa. Uutta panosta kehiin ja taas AA tuhottu. (tuli saatua samalla IT-tuhoajan ribboni)

Siinä sitten jo porukalla asiaa ihmeteltiin, kunnes Varas huomaa, että AA:n alle pääsee ryömimään. Eli sillan molemmilla reunoilla on pienet kolot, joista pääsee ryömimään sillan alle.
Ensin kyykkyyn ja kyykky-asennossa kävelee sitä koloa päin ja sitten ryömimisnappi pohjaan ja sinne sujahtaa.

En tiedä onko joku aikaisemmin jo ihmetellyt asiaa, mutta tämä jengille tiedoksi, jos tuntuu, että AA nousee turhan herkästi pystyyn.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Mulle tuli eilen samaa. Ei voinu pelailla ollenkaan. Tänään toimi moitteettomasti.
 
Ylös Bottom