Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekniset ongelmat

Vastaus: Tekniset ongelmat

Eipä tuo Domi jäätyily vielä mihinkään kadonnut. Muutama domi meni ongelmitta, mutta nyt kaatunut pari kertaa.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Sama juttu, 4 domia, 2 kaatumista. Eli voi olla, että ovat korjanneet osan bug(e)ista, mutta vielä on kes- eiku korjattavaa jäljellä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Hmm. Itsellä ei 2.0:n alussa kaatunut domi kertaakaan ja olin vähän skeptinen että onko vika jossain ps3:n versiossa (fat vs. slim) tai muussa vastaavassa kun muilla oli ongelmaa ja itsellä ei mitään. Pikkuhiljaa jäätymiset alkoivat, ensin muutaman matsin välein ja myöhemmin heti ensimmäisen 10 min aikana. Sama varmaan tapahtuu 2.01:n kanssa että mitä enemmän pelaa niin sitä useammin peli jäätyy. Eli patchi on viety läpi Q&A:sta kourallisella matseja --> ei kaatumisia --> patchi jakoon... vaikka ongelmaa ei ole korjattu, ainoastaan resetoitu tuo kuinka usein jäätyilyä tapahtuu.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Harmillista... pitänee pysytellä boksin parissa sen aikaa, kunnes ongelma on korjattu. Kokonaan pelistä ei voi luopua, sillä MAG on juuri sitä itseään, mitä verkkoräiskinnän pitääkin olla.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Itsellä kyllä jäätyy domi samaan tahtiin kuin aiemmin, parannusta ei kyllä tapahtunut lainkaan.

Toinen mihin pienen tauon jälkeen kiinnittyi huomio (taas) on tuo armoton lagi... pari kuukautta PC:n puolella FPS:iä pelaamassa ja paluu MAG:n pariin on kyllä kauheaa. Varsinkin domi matsit on puhdasta lottoa välillä.

Viha/rakkaus - suhde MAG:iin jatkuu siis edelleen mutta tällä tahdilla levy lentää ikkunasta kyllä vielä joku päivä :mad:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Zipperin mukaan patch korjasi "merkittävän osan" freezen aiheuttavia vikoja, mutta ei kaikkia, ja sen pitäisi vähentää näitä tilanteita.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eilisen illan saldona Domi jäätyi itsellä vain kerran. Lisäksi kertaalleen tipuin kartan läpi, mitä ei ollut tapahtunut koskaan ennen, ja kerran jäin käsittämättömästä syystä Acquisitionissa oman ajoneuvovarikon sisään jumiin.

Tuo varikko-glitch oli todella merkillinen. Vihollinen oli parkkeerannut oman autonsa meidän varikolle, ja olin sitä siellä hitsipillillä tuhoamassa. Kun auto tuhoutui ilmestyi varikon ympärille kiinteän seinät, joiden sisään jäin. Kummallista tuossa on se, ettei varikolla ole mitään seiniä, mutta jostain ne siihen vain ilmestyivät :confused: Ulos pääsin kun tein harakirin singolla.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Hmm, laitetaanpa tänne kun tuli nyt minulle täysin uusi ongelma vastaan.

Eli olin tuossa puolustamassa acquisitioninia, pelistä jäljellä 40 sekkaa. Menen bunkkeriimme re-supplaamaan ja jään sinne jumiin. Eli peli pyörii normaalisti, mutta "O"-nappula ei tee mitään eli en pääse bunkkerista ulos. Päätän pienen pähkäilyn ja padin hakkaamisen jälkeen tehdä itsemurhan jotta pääsisin vielä viimeisille sekunneille mukaan. R3 itsemurhan tulos oli se, että mulle tulee 0 hp ja ruutu jää välkkymään punaisella, mutta pysyn edelleen bunkkerissa ja peli pyörii normaalisti..

Tuli tosin silti oltua rundin paras pelaaja
smoking-smiley-5411.gif
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Nyt rupeaa menemään jo hermot totaalisesti kun peli tilttaa joka toinen rundi. Kuva palaa kiinni ja pleikka aivan totaalisen jäässä, ei aukea mitkään valikot tai mitkään. :confused:

Onko tämä pleikasta vai MAGista kiinni?
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Kyseessä on MAG:n "tyyppivika" tällä hetkellä. Yksi korjaus tuohon jo tuli, mutta se ei korjannut ainakaan kaikkea.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Lauantaina oli muuten yhden jäätymisen jälkeisen uudelleenkäynnistämisen jälkeen kuvan ja äänen oletusulostulot sekä xmb:n teema nollautunut. Mitähän menee seuraavaksi.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Meinas aamulla tehdä toisen ukon Valorille, mutta ei nyt tainut oikein onnistua.
Miten hemmetti tuo toimii?

Käynnistin pelin ja yritin luoda sitä B slotin hahmoa. Siiryyttiin PSN storeen jossa ei ole muuta kuin tyhjiä ruutuja. Ei pysty mitään ostamaan.
No peli pois ja valikoista storeen josta haulla MAG löyty tuon B slot. Ostin sen ja maksoin. Peli käyntiin mutta B slot ei aukea vieläkään. Klikkaus tuottaa taas linkityksen storeen joka on tyhjänä.

Kävin vielä ostamassa sen uudelleen koska storen latauksiin sitä ei tullut ja rahat kelpas tälläkin kertaa, mutta mihinkään se ei vaan ilmesty.

Siihen loppu aika kun töihin piti rientää.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Mulla toimi myös hyvin.

Muista jostain tarkistaa ettei ne subscriptionit jää voimaan tai männöö x€/kk ihan hukkaan.

Voit tietysti aina tehdä uuden accountin PSN:iin, koska se on aivan sama. Mitään mitaleja yms. statseja et säilytä jos teet uuden hahmon.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Meinasin sanoa että on mutta eipäs muuten taida olla.
Englannista taisin tilata kun ei tuota suomenkieltäkään tuossa ole.

Hyvä huomio.

Mulla kävi täysin vastaavasti. Lähettelin viestejä myös psn-tukeen, sieltä olivat yhteydessä sonyyn mutta eivät saaneet selville mistä johtui. Rahat sain takaisin mutta ikinä en nyt saa trophyä Raveniltä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Mulla kävi täysin vastaavasti. Lähettelin viestejä myös psn-tukeen, sieltä olivat yhteydessä sonyyn mutta eivät saaneet selville mistä johtui. Rahat sain takaisin mutta ikinä en nyt saa trophyä Raveniltä.

Pitää varmaan tehdä sama juttu. Harmi, olis voinu tänään pelailla Valorin riveissä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

itse just alkasi taas monen kuukauden jälkeen MAG kiinnostaan ja alkasin lataamaan sitä uusia päivityksiä, mutta netti katkeilee(DNS-virhe) kerkee kerralla mennä pari %.

EDIT: Asia korjaantui kun boottasin modeemin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekniset ongelmat

Nyt pakko pistää tämä tänne, kun sapettaa aivan järjettömästi:mad:

Eli aloitimme Domin puolustuksen SVERI:llä.

Pelin alkaessa olin "näkymätön" eli en nähnyt pelaajan kättä.
Tämä oli tapahtunut aiemmin, joten oletin sen olevan poismenevä niin kuin aiemmin.
Aseet näkyivät ja pystyin ampumaan niillä, mutta pian huomasin etten voi käyttää miinoja enkä korjausvälineitä.

Ei tuo mitään.
Sitten (pää)ase muuttui näkymättömäksi noin 27min kohdalla, enkä pystynyt tähtäämään vaan oli ammuttava lonkalta.

Ei tuo mitään.
Pian tuon jälkeen en voinut ampua (pää)aseella ollenkaan, joten vaihdoin pistooliin ja rupesin räiskimään ja puukottelemaan. (Onneksi oli harjoitusta puukkohippasabosta)

Ei tuo mitään.
Noin 15 minuutin kohdalla puukko lakkasi toimimasta, joten jouduin pelaamaan ainoastaan pistoolilla ja medikitillä, joka oli onneksi toiminut moitteetta.

Eli pelasin 25 minuuttia oikeastaan pelkällä pistoolilla ja sain 35 tappoa.

ENNEN KUN peli jäätyi ja jouduin reboottaamaan koneen
Tietysti aikaa oli niin vähän, etten ehtinyt palaamaan ja saamaan pisteitäni.:mad:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Eli pelasin 25 minuuttia oikeastaan pelkällä pistoolilla ja sain 35 tappoa.

ENNEN KUN peli jäätyi ja jouduin reboottaamaan koneen
Tietysti aikaa oli niin vähän, etten ehtinyt palaamaan ja saamaan pisteitäni.:mad:

Tuo on vain Zipperin viimeisin uudistus, jolla SVERin perusteettomia etuja ja ylivoimaa karsitaan :D Huhujen mukaan SVERin pistooli on vaihtumassa kuudesti laukeavaan revolveriin, jossa on vain yksi panos kerrallaan. Puukoksi vaihdetaan Martiinin lastenpuukko ilman kärkeä, ja bunkkerien materiaali on jatkossa pahvilaatikot.
 
Ylös Bottom