Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tennispelit

AO ei vakuuttanut..mutta mutta.
Toki World Tour paremmalta vaikuttaa, mutta ei tää ny silti mua vakuuta..

 
Kieltämättä Tennis World Tour animointi näyttää aika kankealta, mutta toivottavasti saavat sitä vielä paranettua. Riittävän terävä ja tarkka pelattavuus sekä hyvä nopea ja sulava animointi on tennispelissä tärkeintä.


Eilen julkaistiin Steamissa uusi tennispeli, Full Ace Tennis Simulator. Vielä siitä puuttu ominaisuuksia kuten uramuoto, mutta ainakin nyt riittää tennispelien yrittäjiä. Toivottavasti joku niistä onnistuu.
 
Huomasin yhdestä Youtuben videosta, että AO Tennis on saanut päivityksellä mm. uusia animaatioita, kamerakulmia, tekoäly muutoksia. Olisi kiva, jos pelistä tulisi demo jossain vaiheessa. Vaan tuskinpa tulee ja jää peli kokematta itseltäni.


...

Pelimediat ovat testailleet Tennis World Touria, ihan pätevältä vaikuttaa näiden ennakojen perusteella. On kuitenkin hyvä huomata, että ei pelin gameplay ei vielä tässä vaiheessa kehitystä mitään hirveätä kiimaa toimittajissa aiheuta vaikka sinäänsä mitään isoja vikoja ei ole. Pelin Switch-versiota kehutaan, uratilassa paljon potentiaalia. Alkaa näyttämään entistä varmemmin tulevalta ostokselta varsinkin, jos saavat animoinintia vielä sulavemmaksi.


 
Tennis World Tourista juttua alla. Game Informerin porukka päässyt pelailemaan.

Itse tykkäsin aikanaan Top Spin 4:stä paljonkin. Virtuaalitennis on omasta mielestäni sellaista mukavan rentoa, mutta samalla kilpailullista pelailua, joka sopii hyvin sellaiseen päivään, kun haluaa pelata jotain, mutta ei mitään liian paljon keskittymistä vaativaa. Kun ei jaksa keskittyä mihinkään tarinavetoiseen, eikä vääntää tosissaan vaikkapa PESsiä, niin silloin tennis on kiva. Pari matsia sitä, niin aika kuluu mukavasti. Jos tämä yltää sinne Top Spin 4:n tasolle, niin taidan hipsiä kauppaan, koska muuten on nyt aika hiljaista. Muuta ostettavaa on sitten vasta Crew 2 juhannuksen jälkeen, Tomb Raider syyskuussa ja RDR 2 lokakuussa. joten kesäpelailuihin World Tour voisi olla ihan hyvä.

 


World tourin ura ainakin näyttä hyvältä. Tosin aika samalta, kuin pelissä jota Vitalla aikanaan pelasin. Oisko ollu Virtua Tennis? Mut mikäs siinä. Se toimii.
 
World tourista vähän pelikuvaa:


Ainakin omaan silmään näyttää todella kankealta. Siis että animaatio menee aina väkisin loppuun. Voi näyttää realistisemmalla, mutta sellaista on ikävä pelata.

Lisäksi ainakin kännykän ruudulla pallon seuraaminen oli todella hankalaa, ei sitä meinaa nähdä.
 
Ainakin omaan silmään näyttää todella kankealta. Siis että animaatio menee aina väkisin loppuun. Voi näyttää realistisemmalla, mutta sellaista on ikävä pelata.

Lisäksi ainakin kännykän ruudulla pallon seuraaminen oli todella hankalaa, ei sitä meinaa nähdä.
On tuo kuitenkin huomattavasti AO tennistä paremman näköistä.
 
Näyttää jopa vielä tönkömmältä kuin aikaisemmin. Ei toki itse pelaaminen välttämättä kankeaa ole, mutta animaatiot näyttää siltä. Ei vain mene yhtään sulavan oloisesti, jonka vuoksi ei kovin aidolta tennikseltä näytä.

Edit: lisätään silti se, että olen edelleen äärimmäisen kiinnostunut pelistä ja edelleen on ostoslistalla ja äskenkin ostoskorissa kävi.
Mieluusti ottaisin heti ekana aamuna jotain kokemuksia jostain suunnasta, koska ehtisin sopivasti siinä pari päivää pelaamaan peliä ennen kuin puolet perheestä tulee loma matkalta kotiin.
 
Viimeksi muokattu:
Taas tuli lisää Gameplay materiaalia.



Ja sitten tuli näiltä Legendoilta oma pätkänsä. Nämä saa peliin sillä että ostaa sen Legends editionin jonka itse olen ennakkotilannut.

 
Sorruin nyt minäkin tilaamaan, joskin perus version. Siinä paremmassa ei ollut yhtään mitään miksi maksaisin 15e lisää. Varsinkin kun en missään pelissä halua pelata millään vanhoilla legendoilla.
 
Ylös Bottom