Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tennispelit

Tässä nyt kolmisen tuntia kattonu tuolta Live from Playstationin kautta tätä World Touria. Näyttää todella hyvältä ;)
 
Tuli itsekin tänään kateltua erästä striimiä ja ihan innolla odottelen kyllä.
Todella usein tuli tilanteita, missä äijä ei näyttänyt reagoivan ja ei edes lyönyt palloon. Monesti animaatio vain jatkui, vaikka selkeästi pelaaja yritti tehdä toisin.
Edelleen kankeaa menoa moninpaikoin, mutta kokonaisuudessaan vaikuttaa ihan hyvältä.
 
Ensi testit otettu ja pääsi yllättämään positiivisesti.
Yleisön ääniä ei kuulu, selvä bugi. Mutta muutoin 6-1 tappion jälkeen hyvät fiilikset.
Peli näyttää jopa pelatessa kankealta, mutta ei tunnu siltä. Tuntui itseasiassa erittäin hyvältä kaikinpuolin.
Vähän pelolla tätä odotin, mutta nyt ei malttaisi edes nukkua.

Youtubeen videota parhaillaan uppauksessa, mutta lisäilen sen aamulla. Pitää kuudelta olla jo hereillä kuitenkin, niin ei viitsi odotella. :eek::confused:

Edit:
 
Viimeksi muokattu:
Katselin vähän striimejä ja näytti todella kankealta ja grafiikat on ps3 tasoa joten ei kyllä 60€ lähde jatkoon. Sisällön määrästä en osaa sanoa mitään.
 
Näyttää todella kankealta, mutta ei ole, eikä tunnu siltä.
Olen nyt uraa pelannut pari turnausta ja jatkuvasti tuntuu vain paremmalta ja paremmalta.

Grafiikat ei tosiaan mitään nättejä ole, joskaan ei todellakaan mitään PS3 tasoa, mutta ei nätitkään. Nekin ilmenee vain pallottelun välissä, itse pelatessa näyttää juuri niin hyvältä kuin täytyykin.

Ura vaikuttaa todella monipuoliselta ja hyvin tehdyltä.
Ei voi toistaiseksi kuin suositella varauksetta.

Uran alkua:


Ensimmäisen turnauksen finaali:
 
Kerrotko tästä hieman lisää?

Itseäni kovasti tämä peli kiinnostaisi, mutta tosiaan gameplay-videot ei ihan ole vielä vakuuttaneet. Pitää katsella nuo sinun laittamat töiden jälkeen.
Olin ensin näpyttelemässä tähän, mutta helpommin voi kertoa videon kera:
 
Viimeksi muokattu:
Änettömöön yleisöön vastasivat:
Hey Mikko,
We're aware of this issue and are working on a fix as soon as possible.
 
Ylös Bottom