Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGML - The Great Mess League NHL13

Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Jäi eilen keskustelu kesken, mutta voisin tulla pelaamaan tämän sarjan loppuun jollakin joukkuueella aivan niin kuin kysyitkin tikru.. Kerro vaan joukkue niin tuun päivällä pelaan.


Moro muistaakseni on vapaina Florida ja Buffalo, katso sieltä valikosta mikä on vapaana ja valitse niistä mieluisin. Voi olla et sekotan ton floridan toiseen liigaan. Tuun kohta Plegelle itsekin ni hyväksyn sut.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Nashvillellä syklin peleistä jäljellä tuplapelit vs. Anaheim. Millon laitetaan kiekkoo jäähän?
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Koskas eepi pelataan Chicago vs Vancouver pois, oon kolmeen töissä ja huomenna meen kattoon finaalia hallille. Lait vähä aikoja koska sul kävisi
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Sykli taputeltu, niin kiva voittoputki katkesi kun aina yhtä jäätävä Porsse vei niukan 2-1 voiton San Joseen kotialtaasta viime sekunneilla... Prkl...

1. San Jose Whales
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Jos finnishflash ei tuu pelaa ennen kasia nii meneen simuun meiän välinen matsi.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Finninflash ilmoitti eilen illalla, että kausi paketissa kaikissa liigoissa. Eepille laitoin aamulla viestin tuosta niin vapautuu pelattavaksi konetta vastaan.


Eli EEPI palasi komissaariksi hermoloman jälkeen.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Hoi taas kaikki täälä huutelee komissaari!(kaljaa menee taas viikolla enemmän) Hermoloma on enemmän ja vähemmän vietetty kiitokset mermer:ille tuurailusta! Nykäse vaan hihasta niin saat toki natsat jolla voit sitte tulevalle kersalle ylpeillä :cool:

TGML&Champions liiga etsii muutamaa uutta liigalaista kaudet ovat noin puolivälissä molemmissa liigoissa mutta poffi paikkoja ei ole vielä jaettu ;)

Olet aktiivinen etkä jätä leikkiä heti kesken niin olet tervetullut liigaan! Syksyllä sitten jatketaan NHL14 merkeissä! Tule siis pitämään lystiä vielä NHL13 merkeissä!


Terveisin: Kari (Karim) Betman (Betmanne)
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Sykli vaihdettu. Uusi Deadline 26.4 Perjantaina 21-23 välillä joskus..
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

SanHoseen mätisäkit suuntaavat peleille kello 1740 alkaen

7 matsia edessä
Anaheim
Columbus
Tampa Bay
Florida
New Jersey
Montreal
Ottawa
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Liigassa muutama vapaana oleva joukkue kiinnostuneet viestiä tänne päin! Vapaana esim. Minnesota Lännen 2 vahvasti menossa poffeihin! Runkosarjaa jäljellä noin 30pelin verra!

- Komitsaari -
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Liittymispyyntö laitettu kyseiseen liigaan ja joukkueeseen Anaheim.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Liittymispyyntö laitettu kyseiseen liigaan ja joukkueeseen Anaheim.


Nashville vs Anaheim olis pelaamatta, miten tänään pääset pleikalle? Itse tossa noin 14.00 eteenpäin oon himassa niin heitä joku aika millon pelataan matsi pois.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Nashville vs Anaheim olis pelaamatta, miten tänään pääset pleikalle? Itse tossa noin 14.00 eteenpäin oon himassa niin heitä joku aika millon pelataan matsi pois.

Otetaan heti sillon kahden aikaan matsia vaan!
 
Ylös Bottom