Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Crew Motorfest

Pystyköhän tässä jotenkin nopeuttamaan vuorokauden ajankulua? Jonkin neuvon siitä saatoin nähdä ihan pelin alussa mut eipä nyt löydy mistään. Lähinnä tuohon valokuvaamiseen liittyen, yksi kriteeri saattaa olla "ota kuva aamun sarastaessa" tai vaikka "auringon laskiessa".
 
Pystyköhän tässä jotenkin nopeuttamaan vuorokauden ajankulua? Jonkin neuvon siitä saatoin nähdä ihan pelin alussa mut eipä nyt löydy mistään. Lähinnä tuohon valokuvaamiseen liittyen, yksi kriteeri saattaa olla "ota kuva aamun sarastaessa" tai vaikka "auringon laskiessa".
Photo modessa itsessään voi vaihtaa aikaa miten vaan.. jonkun napin takana siellä oli (paljon) lisää asetuksia mistä onnistuu.
 
Ok, täytyy koittaa etsiä.
Valokuvauksessa ainakin kun painaa neliö, sitten R1 siirtyy weather niin pystyy muuttamaan aikaa. Ilmeisesti itse pelissä sitä ei voi muuttaa. En ainakaan mistään napista tai asetuksista sellaista löytänyt.
 
Ihan ei tällä viikolla riittänyt yritys Summitissa. Olen tällä hetkellä sijalla 10060 ja vielä on 9 tuntia aikaa jäljellä. Jos olisi enemmän aikaa pelata, varmaan saisin vielä kirittyä aika paljon, mutta kun töiden jälkeen jaksaa pelata vain pari tuntia illassa ja osalla on se parin päivän etumatka, tyydyn nyt kultapalkintoihin ja yritän olla ensi viikolla paremmassa kisakunnossa. Aika nopeastihan nuo vehkeet tulee grindattua maksimilevelille, mutta sitten alkaa kultaosien metsästys. Tämä Summit kaatui kyllä siihen, etten oppinut ajamaan Mustangilla.
 
Ihan ei tällä viikolla riittänyt yritys Summitissa. Olen tällä hetkellä sijalla 10060 ja vielä on 9 tuntia aikaa jäljellä. Jos olisi enemmän aikaa pelata, varmaan saisin vielä kirittyä aika paljon, mutta kun töiden jälkeen jaksaa pelata vain pari tuntia illassa ja osalla on se parin päivän etumatka, tyydyn nyt kultapalkintoihin ja yritän olla ensi viikolla paremmassa kisakunnossa. Aika nopeastihan nuo vehkeet tulee grindattua maksimilevelille, mutta sitten alkaa kultaosien metsästys. Tämä Summit kaatui kyllä siihen, etten oppinut ajamaan Mustangilla.

Mulla kävi vähän parempi munkki ja eilen illalla oli sija vielä siinä 3000 paremmalla puolella, oletan että riitti loppuun asti. Mulla ei vieläkään ole Jeeppi tappiin viritelty, ja pahin puute Summitia ajatellen mulla on kunnon speedtrap auton puute, olinkin niissä sit vähän huonompi verraten muihin kisoihin. Mitä lie nuo mainitsemasi kultaosat, mahtaakohan mulla olla niitä. :D Pitäisi ilmeisesti perehtyä että onko niissä palikoissa muutakin oleellista eroa kuin "suurempi numero, parempi osa"? Mulle vaikuttanut siltä että esim. affinityt on vaan niin pieniä prosenttejä sinne tänne ettei kannata juuri suoda ajatusta?

On muuten tuo Slalom aivan pirun keksintö. Järjetöntä että nuo tiellä olevat ikonit peittää liikenteen taakseen eikä niitä autoja näe (ajelen sisäkuvakulmalla). Ylipäätään noin iso satunnaiselementti kuin tuo liikenne on ei kuulu kilpailulliseen pelimuotoon. Eihän siinä nyt ole järjen hiventä että on ihan puhtaasti tuurista kiinni onko sulla edes mahdollisuus tehdä hyvä tulos. Yrität vaikka 30-kertaa tuota haastetta niin EHKÄ yhden kerran on hyvä tuuri liikenteen kanssa.. ehkä. Mä sitä aikani restarttasin kunnes totesin että tässä menee ikä ja terveys ja annoin sit olla.. ei ollut hauskaa.

Mustangilla jos millä tämä "slow in, fast out" pitää paikkansa.. hiton aikaisin saa alkaa jarruttelemaan ja keskittyy sit vaan siihen että mutkasta pääsee ulos nopsaan. Joku perversio tällä pelillä on siitä että pitää noita amerikkalaisia tiiliskiviä tunkea mahdollisimman ahtaisiin ratoihin, ei oo ihan yks tai kaks kisaa noissa playlisteissa mitä ollut missä auto ja rata ovat hyvinkin epäyhteensopivia.

Eipä tuo platinasija summitissa oikeastaan edes lämmitä mieltä, kun vaikuttaa siltä että nuo palkinnot vaan huononee mitä lähemmäs platinaa pääsee. Olikohan tuossa joku älytön underglow minkä platinasta palkinnoksi, sai vai olenkohan katsonut väärin?

Taitaa tämä Summit sittenkin kiinnostaa enempi mitä alunperin ajattelin, mutta osasyy on kyllä se että tekoälyä vastaan kisaaminen on käynyt todella puuduttavaksi jo nyt kun niistä on ehkä puolet ajeltu. Osa playlisteistakin ollut tosi kovia pettymyksiä eikä aiheesta ole saatu juuri mitään irti.. tuo GP erityisesti oli yksi pahimpia tuhnuja.

Kuulostan siltä että valitan vaan, mutta oikeasti pidän pelistä tosi paljon ja pääosin ainakin vielä mulla ollut ihan hauskaa sen parissa. :D
 
Viimeksi muokattu:
Enää olis 7 trophyä vaille platina. 33 tuntia pelattu. En tiedä onnistuuko noi online jutut koskaan. Eilen laittelin ainakin 20 tyypille crew liittymistä ja kaikki paitsi yks suomalainen pelaaja hylkäsi kutsun :rolleyes: Ihan mahdotonta tehdä esim se saavutus, jossa pitää olla 4 pelaajan ryhmä kun kukaan ei suostu pelaamaan...
 
Kultaosissa on aina se lisäbonus, että kun kerää kaikki osat samaa sarjaa, saa merkittävän lisäedun, esim. kaksinkertaisen määrän nitroa tai kaksinkertaiset pisteet taitokisoista. Jossain vaiheessa Summiteissa voi olla hankalampi pärjätä, jos ei ole kerännyt sopivia osia.
 
Enää olis 7 trophyä vaille platina. 33 tuntia pelattu. En tiedä onnistuuko noi online jutut koskaan. Eilen laittelin ainakin 20 tyypille crew liittymistä ja kaikki paitsi yks suomalainen pelaaja hylkäsi kutsun :rolleyes: Ihan mahdotonta tehdä esim se saavutus, jossa pitää olla 4 pelaajan ryhmä kun kukaan ei suostu pelaamaan...

Mä voin tulla mukaan tekemään noita, saa lisäillä (sigussa PSN). Duunien takia mulla hävyttömän aikaisia herätyksiä, viikonloput usein töissä jne. mutta mahdollisuuksien mukaan linjoilla.

Kultaosissa on aina se lisäbonus, että kun kerää kaikki osat samaa sarjaa, saa merkittävän lisäedun, esim. kaksinkertaisen määrän nitroa tai kaksinkertaiset pisteet taitokisoista. Jossain vaiheessa Summiteissa voi olla hankalampi pärjätä, jos ei ole kerännyt sopivia osia.

Jaahas, pitääkin sitten perehtyä asiaan vähän paremmin jos ihan oikeasti on vaikutusta..
 
  • Like
Reactions: rap
Tulipa vedettyä vintage pelilista ja olipahan hauskaa menoa, varsinkin kun pääsi K.I.T.T:in rattiin äärimmäisen tunnelmallisessa rennossa ajelussa ja kruunuksi Ferrari F40:lla kisa niin oli pakko oli hypätä ohjaamo kuvakulmaan ja kuunnella kun Ferrarin moottori kehräsi. Kunhan saisivat vähän päivityksillä kuntoon tuota teknistä puolta (peli nykii jos monitori ei ole asetettu 60 fps tilaan) ja itseä ainakin häiritsee suunnattomasti kun pelissä on paljon lätäköitä välillä tiellä ja auto reagoi niihin mitenkään. Mutta noin muuten tämä on ollut täyttä rautaa ja vuoden kovin yllättäjä. Nousi myös nautinto aika palöjon kun tätä pelaa niinkuin arcade ajopeliä pelataan, musiikit päälle ja pelaajien nimet näkyviin, toi kummasti fiilistä mukaan.
 
En ole vielä tätä peliä ostanut kun ajattelin että pelaan tuon Crew 2 eka loppuun. Sellaista kysyisin teiltä jotka peliä jo pelannut että onko tässä sellaisia photo opseja joissa tarvitaan kaksi ajoneuvoa? (eli kaksi pelaajaa toisinsanoen)

Se nyt on pieni asia tavallaan mutta äärimmäisen ärsyttävä ainakin Crew 2 pelissä. Toivottavasti tässä pelissä ei ole niitä. Olis kiva saada noi kaikki 100% mutta se ei onnistu kun se vaatii sen 1-2 kuvaa, jossa vaaditaan 2 pelaajaa.
 
Sellaista kysyisin teiltä jotka peliä jo pelannut että onko tässä sellaisia photo opseja joissa tarvitaan kaksi ajoneuvoa? (eli kaksi pelaajaa toisinsanoen)

Olis kiva saada noi kaikki 100% mutta se ei onnistu kun se vaatii sen 1-2 kuvaa, jossa vaaditaan 2 pelaajaa.
Ei ole ainakaan vielä tullut vastaan. Eiköhän täältä joku avulias löydy auttamaan sitten kun vaan kyselee.
 
Oliskos mitään vinkkejä palikoiden grindailuun? Paras mitä tähän mennessä testannut on ajella tuota escapea uusiksi ja uusiksi. Tässä olisi vielä tänään töitä ja sitten jopa pari päivää vapaata.. jos vaikka jo tänään illalla jaksaisi alottaa ihan tosissaan tämän kierrokset summitin hinkkaamisen. :D
 

Hyvä arvio. Ainut itseä isommin ärsyttävä asia on nuo haasteet tuolla open worldissa, se muu liikenne häiritsee niitä aivan liian usein ja Horizon sarja kun tästä kiusasta pääsi jo eroon niin vähän ärsyttää kun tässä se on yhä läsnä. Myöskin pelin tekoälyn nopeus kisoissa vaihtelee ihan liikaa, välillä voittaa kisan 10 sek ja välillä ole mitään saumaa kuin kärki menee niin kovaa. Toki tämä ongelma on myös Horizon sarjassa joten ei mitään uutta mutta silti ärsyttää kun pitäisi olla kokoajan muuttamassa vaikeustasoa riippuen kisatyypistä.
 
Hyvä arvio. Ainut itseä isommin ärsyttävä asia on nuo haasteet tuolla open worldissa, se muu liikenne häiritsee niitä aivan liian usein ja Horizon sarja kun tästä kiusasta pääsi jo eroon niin vähän ärsyttää kun tässä se on yhä läsnä. Myöskin pelin tekoälyn nopeus kisoissa vaihtelee ihan liikaa, välillä voittaa kisan 10 sek ja välillä ole mitään saumaa kuin kärki menee niin kovaa. Toki tämä ongelma on myös Horizon sarjassa joten ei mitään uutta mutta silti ärsyttää kun pitäisi olla kokoajan muuttamassa vaikeustasoa riippuen kisatyypistä.
Venekisat ainakin itselleni tosi vaikeita. Toiseksi olen päässyt default-tasolla, mutta tuntuu, ettei ole mitään mahiksia voittaa. Ehkä vaan teen sitten jotain väärin juuri tuon veneen kanssa? Aikaa tylsää skabailua kyllä niiden kanssa. Autoilu on se juttu minulle tässä pelissä.

Alkanut itsellenikin peli maistumaan jo paremmin, vaikkei kyllä minulle Forza Horizoneiden veroiseksi peliksi ole tämä silti muodostunut. Ihan ok peli kuitenkin sen pohjalta mitä olen nyt pelannut.
 
Viimeksi muokattu:
Venekisat ainakin itselleni tosi vaikeita. Toiseksi olen päässyt default-tasolla, mutta tuntuu, ettei ole mitään mahiksia voittaa. Ehkä vaan teen sitten jotain väärin juuri tuon veneen kanssa. Aikaa tylsää skabailua kyllä niiden kanssa. Autoilu on se juttu minulle tässä pelissä.
Oothan huomannut, että veneellä pitää nostaa keulaa maksimivauhdin saavuttamiseksi? Eli vasenta tattia alaspäin (vai ylöspäin, ei voi muistaa :D ). Toki mahdottoman tylsää se joka tapauksessa on.
 
Oothan huomannut, että veneellä pitää nostaa keulaa maksimivauhdin saavuttamiseksi? Eli vasenta tattia alaspäin (vai ylöspäin, ei voi muistaa :D ). Toki mahdottoman tylsää se joka tapauksessa on.
Huomasin kyllä, että sitä keulaa voi nostaa, mutta en ollut varma missä kohdin niin kannattaa tehdä, enkä kyllä ainakaan merkittävää vauhdin nousua saanut sillä mielestäni aikaan. Täytyypä varmaan kokeilla lisää. Tosiaan aika tylsää voi tuon tyyppinen ajaminen joka tapauksessa olla. :D
 
Ylös Bottom