Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Darkness

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blackdawn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Darkness

En oikeen ymmärrä miten tämä peli on saanut niinkin paljon kehuja. En ymmärtänyt sitä videoiden perusteella, enkä tämän demonkaan :/ Harvinaisen keskinkertainen olo jäi demon perusteella. Grafiikat tekstuureita myöten ihan nättiä, mutta esimerkiksi viholliset aika typerän näköisiä. Mitään ei toki pitäisi suolata vielä demon perusteella. Ei vissiin ole vain mun peli.

TJS sanoi:
En oikeen ymmärrä miten tämä peli on saanut niinkin paljon kehuja. En ymmärtänyt sitä videoiden perusteella, enkä tämän demonkaan :/ Harvinaisen keskinkertainen olo jäi demon perusteella. Grafiikat tekstuureita myöten ihan nättiä, mutta esimerkiksi viholliset aika typerän näköisiä. Mitään ei toki pitäisi suolata vielä demon perusteella. Ei vissiin ole vain mun peli.
Missäs niitä kehuja on tullut vastaan? Ite oon nähny vaan 7:n ja 8:n arvosanoja, ja tekstejä tyyliin "Hyvä/OK alussa, loppua kohden shittiä"

Oli ihan hyvä mielestäni, ei ostamisen arvoinen, mutta mukavaa oli kyllä pelata..
Kesti siinä yhdessä kohdassa varmaan puolituntia keksiä, että " lonkero " täytyy viedä ritilän kautta boxin luo :D

Oli demo suoraansanoen aika pettymys. Onneks myöhästy, koska olisin muuten tuhlannu rahani tähän :D

Demo tuli ladattua ja myöskin testattua, noh ainakaan demon perusteella en menisi tätä peliä ostamaan ja mielummin säästän rahat Unreal Tournament 3 :)

Mordor sanoi:
Demo tuli ladattua ja myöskin testattua, noh ainakaan demon perusteella en menisi tätä peliä ostamaan ja mielummin säästän rahat Unreal Tournament 3 :)
Säästät vai, mitäs peliä pelaat siihen asti...:D

No, jos ei muut, niin mun täytyy kyllä kehua demoa, juuri tuli pelattua se läpi:) Ei voisi enempää olla juuri mun peli: synkkää saatanallista tyyliä, mustaa huumoria, reaalimaailman ja fantasian toimiva välimaasto ja ripaus kauhua, that's it, lähes täydellinen sekoitus on syntynyt:p Ja mikä tärkeintä, pelaaminen on hauskaa:rolleyes: Olinpa ehtinyt tämän PS3:lle jo tilaamaan, mutta tämä demo varmisti, ettei rahat mene hukkaan:) Niin ja mikä parasta, Mike "jumala" Patton on pimeyden äänenä loistava!

Pitää myös itse kehua.Juuri niin synkkää ja mukavaa kuin odotin.PS3:sen hienoimman näköinen peli.Ja tunnelma, ah :D hieman jäykkää oli tähtäys mutta sitä saa säädettyä.Niinkuin Manollakin on itselle peli tulossa ja hyvällä lykyllä huomenna :) En ole pelannut demoa kuin 5min ja itse pidin heti näkemästäni ja kuulemisestani :)

EDIT: ja tosiaan tuon darknessin ääni saa kylmät väreet meneen selkää pitkin :D

Tuomas sanoi:
Pitää myös itse kehua.Juuri niin synkkää ja mukavaa kuin odotin.PS3:sen hienoimman näköinen peli.Ja tunnelma, ah :D hieman jäykkää oli tähtäys mutta sitä saa säädettyä.Niinkuin Manollakin on itselle peli tulossa ja hyvällä lykyllä huomenna :) En ole pelannut demoa kuin 5min ja itse pidin heti näkemästäni ja kuulemisestani :)

EDIT: ja tosiaan tuon darknessin ääni saa kylmät väreet meneen selkää pitkin :D

Netissäkö tavataan Darknessin parissa?:D

Tuomas sanoi:
varmasti :) Toivottavasti saan pelin huomenna.Nettikoodi on kuulemma varsin heikkoa mutta kai se menettelee.

Itselläni menee ensviikolle vasta, kun luultavasti saan pelin:( CDON ilmoitti pelin siirtyneen 25.7., ainakin ruotsissa kai:confused: )

alkaa pikkuhiljaa nyppiä tälläiset virheet. Elikkä siis latasin tuon Darknessin demon jossa kesti tovi jos toinenkin kun 1,3gt kokoinen oli. Ja ainakun yritän sitä asentaa sei heittää jotain virheilmoitusta ja lopettaa siihen.

tämä on minulle käynyt aikaisemminkin mutta onneksi hieman pienemmän paketin kanssa. Mikähän voisi olla vikana?

Pistin uudelleen tulemaan jos vaikka nyt sitten toimisi. Elikkä toiset 4 tuntia joutunee taas odottamaan.

Viper7 sanoi:
alkaa pikkuhiljaa nyppiä tälläiset virheet. Elikkä siis latasin tuon Darknessin demon jossa kesti tovi jos toinenkin kun 1,3gt kokoinen oli. Ja ainakun yritän sitä asentaa sei heittää jotain virheilmoitusta ja lopettaa siihen.

tämä on minulle käynyt aikaisemminkin mutta onneksi hieman pienemmän paketin kanssa. Mikähän voisi olla vikana?

Pistin uudelleen tulemaan jos vaikka nyt sitten toimisi. Elikkä toiset 4 tuntia joutunee taas odottamaan.
Juu... Mul oli kanssa sama ongelma. Latasin uudelleen ja sit toimi. Joku ongelma varmaan ollu ladatessa. Itel nettiyhteys toimi hieman vaihtelevasti latauksen aikana. Voiskohan olla syy. Onneks nopeet yhteydet, niin aikaa ei varmaan tuntiakaan ehtinyt hukkaan menna.

Muntu sanoi:
Missäs niitä kehuja on tullut vastaan? Ite oon nähny vaan 7:n ja 8:n arvosanoja, ja tekstejä tyyliin "Hyvä/OK alussa, loppua kohden shittiä"

Olikohan se 1up joka lätkäisi jotain 9 ja osia olevan arvosanan. Pelissä tuskin sinällään on mitään vikaa, tuon tyyppinen räskintä ei vaan vetoa minuun.

Wiips 360 sanoi:
Juu... Mul oli kanssa sama ongelma. Latasin uudelleen ja sit toimi. Joku ongelma varmaan ollu ladatessa. Itel nettiyhteys toimi hieman vaihtelevasti latauksen aikana. Voiskohan olla syy. Onneks nopeet yhteydet, niin aikaa ei varmaan tuntiakaan ehtinyt hukkaan menna.

Sama juttu itsellä kerran ku sammutin koneen ja muistin sit että sehän latas :D,No aukaisin uudelleen ja se näytti jatkavan samasta,mutta installointi ei toiminukkaa sitte.Huhhuh mikä peli :)

Demon latailin. Ei kyllä iske. Ohjattavuus tuntuu epätarkalta ainakin Resistanceen verrattuna. Ihan nättihän tuo on, mutta osta en.

ColdFire sanoi:
Demon latailin. Ei kyllä iske. Ohjattavuus tuntuu epätarkalta ainakin Resistanceen verrattuna. Ihan nättihän tuo on, mutta osta en.

Ohjattavuus on kyllä hieman kankeaa,mutta voiko odottaa että liikkuu nopeaa kun on sellainen "apina" niskassa :D.Voihan olla että peliä kehun kun PS3:sen tämän hetken anti on aika vähäistä,mutta itseeni peli teki heti vaikutuksen :) Olen valmis unohtamaan nuo pienet viat kun tiedän että pelistä kuitenkin nautin täysin rinnoin.Ja onpahan viimein peli joka edes vähän antaa osviittaa mitä tämä sukupolvi tuo tullessaan,visuaalisesti.

Itse en demon perusteella ainakaan lähtisi visuaalista antia kehumaan. Eikä muutenkaan peli hirveämmin vakuuttanut. Juoni ja tunnelma saattaa olla silti ihan hyvää. Tai ainakin ne välijutut missä demoni örpötti oli ihan siistejä.

Pibe sanoi:
Itse en demon perusteella ainakaan lähtisi visuaalista antia kehumaan.
En tiedä mitä demossa on, mutta tuo koko peli on melkoisen komeaa katseltavaa... :O
Nimim. "Minä joka pyörin tuntikausia pelkästään metroasemalla ihastelemassa yksityiskohtien kukintaa..." :D

Ylös Bottom