Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

Minä voin ainakin jossain välissä lähtee hiileriksi, mutta lv15 on kyllä vielä matkaa. :) Taidan olla 7 tai kohta 8 vasta. Mutta eikö se lv siitä nouse..

Nousee nousee äkkiähän niitä tulee kun tekee tehtäviä :) Itse saatan tosin useesti jäädä säätämään kaikennäköistä äkkiä tunniksikin kaupunkiin. :D Ainahan voidaan power levuttaa muutama leveli jos jollain on vähän vajaana ennen lähtöä;)

Meitsi tekee nyt kyllä sinne Daggerille sen hahmon niin pääsee suomiporukalla pelaileen! Onko toiveita mitä tarvis insu grouppeihin? Healeria? Tankkia? vai ihan dps?

DPS yleensä löytyy helpoiten. Oikeasti hyvistä tankeistakin aina vähän pulaa. Hiileritkin tuntuu olevan monesti kiven alla. Tosin ei tässä mitään mestareita tarvi eikä pidäkkään kenenkään olla et rohkeesti vaan mukaan kaikki kynnelle kykenevät. Kannattaa tehdä sellanen hahmo mistä itse pitää. Jokainenha voi kuitenkin olla esimerkiksi kohtuullinen hiileri ja hyvä dps. Hyvä tankki ja kohtuu dps jne.

Jos noita innokkaita rupee paljon löytyyn niin lyödää enempi porukoita kasalle. Pääperiaate noissa yleensä on 1tankki 1hiileri ja pari DPS. Kaikkia ilman periaattees pärjää, mutta hiileri omasta mielestäni melkein se tärkein on. Kannattaa myös valmistautua keräämällä ruokia ja potikoita esimerkiksi varastoon.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Kannattaa myös valmistautua keräämällä ruokia ja potikoita esimerkiksi varastoon.

Mitä arvioisit paljonko noista instoista tippuu rojua. Eli minkä verran olisi hyvä olla tyhjä tilaa inventoryssä "vähintään" ettei tarvitse säätää niin paljon ja pistää jengiä odottaan toimenpiteitäsi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mitä arvioisit paljonko noista instoista tippuu rojua. Eli minkä verran olisi hyvä olla tyhjä tilaa inventoryssä "vähintään" ettei tarvitse säätää niin paljon ja pistää jengiä odottaan toimenpiteitäsi.

En rehellisesti sanottuna muista paljonko niistä tulee. Sanotaan näin et kannattaa luopua kaikesta turhasta inventaarion täytteestä. Ja laittaa sellaiset mitä et juuri silloin siellä tarvitse pankkiin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Minä voin ainakin jossain välissä lähtee hiileriksi, mutta lv15 on kyllä vielä matkaa. :) Taidan olla 7 tai kohta 8 vasta. Mutta eikö se lv siitä nouse..

Voidaa walkkeri muutenkin tässä kokeilla enemmä sitä grouppailua, tuun sunkans hönöilee sinne sun mestoille, eikä meil oo kovinkaa paljoa levelieroa

Nousee nousee äkkiähän niitä tulee kun tekee tehtäviä :) Itse saatan tosin useesti jäädä säätämään kaikennäköistä äkkiä tunniksikin kaupunkiin. :D Ainahan voidaan power levuttaa muutama leveli jos jollain on vähän vajaana ennen lähtöä;)

Jep, huomasin eilen, nousin lv9 -> lv11 hetkessä kun tein tehtäviä. Sitten löysin jonkun elven raunion jossa oli lv11-12 vihuja ni lyöttäydyin luolan sisällä yhteen yhden random templarin kanssa ja hoidettiin se mesta aika tehokkaasti. Mun mielestä täs on ihan hyvä just et vaikkei ryhmää ole kasassa niin silti voi tavallaan cooppailla muiden kanssa. Tutkittiin koko mesta läpi ja saatiin hyvää loottia ja siellä oli paljon kirjahyllyjä joista useat skillit nousi.

Hyvää myös että rooleissa on vähän pelivaraa, niin voi helpommin sumplia kuka healaa ja depsaa yms. Multa hoituu nyt tällä hetkellä kohtuullisesti dps:n rooli, kehitin nimittäin destruction staffia ja sitten on noita muita taikoja, jos walkker tulee messiin ni hän voi healailla yms. Jos ei healeria ole niin otan restoration staffin ja healaan vaikka itte, avaan regen skillin niin se varmaa auttaa kans.

Cool, eiköhä me kööri kasaa saada. Täytyykö siellä muuten olla lv15 vai voiko olla lv12?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Voidaa walkkeri muutenkin tässä kokeilla enemmä sitä grouppailua, tuun sunkans hönöilee sinne sun mestoille, eikä meil oo kovinkaa paljoa levelieroa



Jep, huomasin eilen, nousin lv9 -> lv11 hetkessä kun tein tehtäviä. Sitten löysin jonkun elven raunion jossa oli lv11-12 vihuja ni lyöttäydyin luolan sisällä yhteen yhden random templarin kanssa ja hoidettiin se mesta aika tehokkaasti. Mun mielestä täs on ihan hyvä just et vaikkei ryhmää ole kasassa niin silti voi tavallaan cooppailla muiden kanssa. Tutkittiin koko mesta läpi ja saatiin hyvää loottia ja siellä oli paljon kirjahyllyjä joista useat skillit nousi.

Hyvää myös että rooleissa on vähän pelivaraa, niin voi helpommin sumplia kuka healaa ja depsaa yms. Multa hoituu nyt tällä hetkellä kohtuullisesti dps:n rooli, kehitin nimittäin destruction staffia ja sitten on noita muita taikoja, jos walkker tulee messiin ni hän voi healailla yms. Jos ei healeria ole niin otan restoration staffin ja healaan vaikka itte, avaan regen skillin niin se varmaa auttaa kans.

Cool, eiköhä me kööri kasaa saada.

Jep ja sillä suosittelen,että porukka hakkais sen lvl15 niin saadaan toinen skillbar ja toinenkin ase käyttöön niin on periaatteessa enemmän variaatioita :) Ei tuo tietty pakollista ole, mutta helpottaa. 15lvl hahmo on myös kestävämpi tietenkin ja omaa suuremmat resurssit.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jep ja sillä suosittelen,että porukka hakkais sen lvl15 niin saadaan toinen skillbar ja toinenkin ase käyttöön niin on periaatteessa enemmän variaatioita :) Ei tuo tietty pakollista ole, mutta helpottaa. 15lvl hahmo on myös kestävämpi tietenkin ja omaa suuremmat resurssit.

Oooouuuuu toinen skillbar... shiiiiiiiiiiiiit :D No mä vähän aattelinkin että toi nykyinen on aika pieni noille kaikille skilleille.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

En ole healerilla paljon pelannut, no sellaisella tuli tehtyä, joten jos tarvetta ilmenee voin olla healer nyybinä mukana dungeoneissa, kun ensin saan levutettua hahmoa riittävästi.

ps. Vinkkinä mikäli joku ei tiedä, kun reppu ja pankki alkaa täyttyä tavarasta jota tarvitsee vasta myöhemmin, tai haluaa säästää muuten. Voi tehdä pari hahmoa "muuliksi", omilla hahmoilla pankki on yhteinen, ja rojun siirto hahmolta toiselle onnistuu sen kautta.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

En ole healerilla paljon pelannut, no sellaisella tuli tehtyä, joten jos tarvetta ilmenee voin olla healer nyybinä mukana dungeoneissa, kun ensin saan levutettua hahmoa riittävästi.

ps. Vinkkinä mikäli joku ei tiedä, kun reppu ja pankki alkaa täyttyä tavarasta jota tarvitsee vasta myöhemmin, tai haluaa säästää muuten. Voi tehdä pari hahmoa "muuliksi", omilla hahmoilla pankki on yhteinen, ja rojun siirto hahmolta toiselle onnistuu sen kautta.

Tästä tulikin mieleen vieläkö nää craftaus altti boostit toimii? Miksi ei toimisi :eek: Eli teet altteja skippaat sen tutorialin laitat skillpointin sen ammatin taitoihin mikä on työstössä olevan hahmosi ammatti. Se taito mikä toimittaa tavaraa päivittäin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Joo vedeltiin tuossa veljen kanssa eilen insuja, niin kyllä se hyvä tankki on todella tärkeä :D bossit ja kaikki muutki juoksi suoraan healerin kimppuun aina kun tankilla ei ollu taunttia käytössä ollenkaan.. :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Itekkin voisin jossain vaiheessa tulla kokeilee dungeonia, tällä hetkellä mennään lvl 12 (muistaakseni, oli jo vähän silmät ristissä pelaamista yöllä :D ) imperial templar healerilla.. Tuli käytyy myös eilen liittoumasodissa pyörähettyy, hauskaa mättöä vaikka turpiinhan siellä tuli :D Oli daggerfallilaiset pikkasen altavastaajana..
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Itekkin voisin jossain vaiheessa tulla kokeilee dungeonia, tällä hetkellä mennään lvl 12 (muistaakseni, oli jo vähän silmät ristissä pelaamista yöllä :D ) imperial templar healerilla.. Tuli käytyy myös eilen liittoumasodissa pyörähettyy, hauskaa mättöä vaikka turpiinhan siellä tuli :D Oli daggerfallilaiset pikkasen altavastaajana..

Voitais muuten jossain vaiheessa kun jengi saa leveliä käydä konsolifin poppoolla tutustumus matkalla cyrodiilissa joku viikonloppu esimerkiksi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tuli eilen erikoinen kuolema ja tätä kautta murhaaja tms achievement (pelin sisäinen, antaako expaa vai mihin lie vaikuttaa?) avattua.
Olin siis tuolla aloitussaarella ja minion (Morphattu apuri) toki päällä. Latailin sitten pankkiin craftattua tavaa myöhempää käyttöä varten ja yhtäkkiä aloin ottamaan osumaa (kun siis oli pankkikkuna auki).

Ilmeisesti tuonne hyökkäsi joku vihulainen ja ilmeisesti minun minion päätti taikoa spelliä ja osu npc kansalaisiin ja pankkiasiointi keskeytyi samantien josta sain sitten syytteet ja minun kimppuun hyökkäsi vartijata.

Tuo hyökännyt vihu kuoli siinä hässäkässä josta sain jonkun achievementin myös (minion taisi sitä ammuskella taioilla). Loottasin ruumiin ja olin menossa jatkamaan pankkiasiointia kunnes huomasin että kaikki kieltäytyi juttelemasta minun kanssa reputaatio (tms) oli -78. Totesin että koska olen tasolla 5 lienee parasta kuolla kun ei mene vielä isommin miinuksia ja varitjat tappoivat minut.

Pitää myöhmmin tänään tutkia tarkemmin mitä kaikkia achievementeja on avautunut, olipahan erikoinen episodi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Täällä näyttää olevan paljon halukkaita tohon grouppi dungeoni pelailuun. alkaa ainakin 2 ryhmää olla kasassa.

Jos tehdään niin, että kasataan porukat sen mukaan et on hiileri ja siihen muut ympärille.
Jos me menään sit 1 ryhmä.
Daywalkerin, hutun ja sit nepenthe kenen kaa oon pelaillu tulee siihen neljänneks.

2ryhmä.
mpp, zoni-185, kaheso, rixa tais ainakin olla halukas voitte keskenään sopia aikatauluja tai jos joku muu on tulos yms.

En spoilaa mitään noista luolastoista saatte itse ratkoa miten ne läpäsette, mutta sen verran pikku vinkkejä. Kannattaa tappaa aina pikku mosat ennekuin keskittyy bosseihin. Aoe skillit on aika jees et saadaan pikku mosa kasat nopeesti. Muistakaa blokata,dodgee interruptata varsinkin tankki. Yrittäkää siis ottaa mahollisimman vähän osumaa ne pirut iskee siel aika lujaa ja armotta. :confused:Tankki kannattaa pitää yleensä elossa kun sen pitäs viedä se huomio et muut saa tehdä tappo työn. Kannattaa valmistautua huolella potikoita ruokia hyvät varusteet.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Heittäkääpä inviä kiltaan! PSN: Winchester_FIN
Nyt alkoi Templar healerin kehitys :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Heittäkääpä inviä kiltaan! PSN: Winchester_FIN
Nyt alkoi Templar healerin kehitys :)

Mää heitän illalla jossei kukaan muu ole heittänyt. Laittelin asetukset mielestäni niin, että kuka vaan kiltaan kuuluva voi lisätä porukkaa kiltaan joten voit pyytää pelissä olevilta inviä.:)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tässä olis tutoriaalia näistä micromaksu tavaroista mitä voi hankkia, jos siis haluaa käyttää rahaa, mikä ei tietenkään ole pakko. Ittee nyt ainakin noi costumet kiinnostaa, jotenkin morpeissa sen oman hahmon ulkonäkö on niin tärkee ;) ehkä joku hieno mountti. Joskohan se postipaavo olis tänään suosiollinen ja kantas pelini postiluukkuun. Hirvee kuumotus kun lueskelee tätä ketjua...


[video=youtube;xZnOGngOsgE]https://www.youtube.com/watch?v=xZnOGngOsgE[/video]
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mää heitän illalla jossei kukaan muu ole heittänyt. Laittelin asetukset mielestäni niin, että kuka vaan kiltaan kuuluva voi lisätä porukkaa kiltaan joten voit pyytää pelissä olevilta inviä.:)

Katokki että heivaat mulle kutsun, ellei joku ole jo sitä tehnyt. Toki voit myös laittaa kaverikutsun ellei olla jo samalla listalla.

Eilen huomasin että mulla ei ole yhdessäkään slotissa medium armoria, pitänee jostain koittaa kaivaa yksi, jotta saa sitäkin kehitettyä ajan kera. Muuten avasin kaikki Sorsan taikatemppupuut, resto staffia ei ole vielä tasolle 5 keretessä tullut vastaan joten hiilauksista en osaa sanoa yhtään mitään sen sijaan aika monta erilaista vahinkokepukkaa on tullut poimittua ja testattua.

Hupaisin vastaantullut on Ice Flame staff, ampuu jääpalloja mutta tekee tulilämää. Vihreitä esineitä ja tuo yksi purppura relic löytyy, sinisiä esineitä ei vielä. Ainoastaan yhden aarrearkun olen hakenut :). Samaten yksi shard löytyny, lisää toki pitää etsiä. Samoillessahan tuo aika menee pitkälti ei tule pahemmin polkuja / teitä käytettyä.

Kalastettuakin tuli kun hokasin että on matoja ja rapuja inventoryssa sekä onki, en tiedä mistä tuon ongen olen saanut. Kalaa nousi ja yksi märkä säkki missä oli jokunen esine ja kultaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mä voisin tulla viikendinä pyöriin, 7-8 levelin tankkina vielä pyörin mutta jos nyt sais siihen 15 tasoon lauantaihin mennessä.

Varmaan tuttua kauraa monelle mutta jos nyt ei ole..

Noista looteista puheenollen ja että mitä heivaa pois, kandee kantaa kaikki armorit yms miekat ja deconstruct sitten siellä sepän pajassa. Nousee blacksmith yms taso mukavasti ja nyt pientä extra rahaa saa kun myy extra materialiaaleja pois / hamstrata tulevaisuutta varten. Saa sitten rahaakin sen inven kasvattamiseen, löytyy siitä sepän pajan ulkopuolelta pääkaupungissa tää kaveri jolta voit ostaa lisätilaa. Aina välissä löytyy joku erikoisempi esine niin sitten vaan research päälle :)

Ja varmaan monet tietääkin, lukea kaikki mahdolliset kirjahyllyt läpi :)

-J
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Joo itekki nyt 8levelillä viikonlopuks pitäs saada se 15 nii voisin kans hypätä johku porukkaa mukaan jos mahtuu :)
 
Ylös Bottom