Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jep jotain teen väärin, koska ei tule kultaa ton enempää... No opetellaan!

Ehkä sä keräät väärää kamaa, joistakin esineistä saa 0 kultaa tai vain yhden. Alussa rahaa toki tulee vähän vähemmän mutta kyllä se siitä kiihtyy. Itse silloin joskus kun pelasin niin tein niin että kun mun ukko oli maagi, ja heiluin sauvojen kanssa ja vaate/leather armorien kanssa niin kaikki muu oli ns. ylimäärästä. Joten aina kun kävin kaupungissa möin pois kaikki mukaan tarttuneet miekat ja armorit yms. joita en tarvinnut, pikkuhiljaa oli se 10k täynnä heppaa varten.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jep jotain teen väärin, koska ei tule kultaa ton enempää... No opetellaan!

Jos haluut nopeesti rahaa kerää refainaamatonta materiaalia se 200 ja laita myyntiin 5-10k, sellaiseen kiltaan millä on hired trader. Isoilla leveleillä olevat ostaa ne välittömästi kun eivät enää itse jaksa niit keräillä ja kuuden tonnin hintaan ne pääse jo melko varmasti omilleen eli kaupaksi menee.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

PS4 pelaajat huomio.

Etitään vr16 dungeoneihin porukkaa juoksemaan. Meillä on osaavia kavereita kilta täynnä ja huipputyyppejä huippu hahmoin. Nyt kuitenkin porukka vääntää pvptä siihen tahtiin, että minä ja muutama muu oltaisiin vr16 dungeoneihin seuraa vailla.

Meiltä löytyy tankkia, healeria ja dps, joka lähtöön monella eri tyylillä. Ja craftaajia löytyy aivan liikaa, pystytään tekemään esimerkiksi noin 90% craftattavista seteistä Laittakaa kaveripyyntöä; PSN: Jyrbeli, niin voidaan puhua lisää.

Ainiin ja ei mielellään alle 18v porukkaa. :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

PS4 pelaajat huomio.

Etitään vr16 dungeoneihin porukkaa juoksemaan. Meillä on osaavia kavereita kilta täynnä ja huipputyyppejä huippu hahmoin. Nyt kuitenkin porukka vääntää pvptä siihen tahtiin, että minä ja muutama muu oltaisiin vr16 dungeoneihin seuraa vailla.

Meiltä löytyy tankkia, healeria ja dps, joka lähtöön monella eri tyylillä. Ja craftaajia löytyy aivan liikaa, pystytään tekemään esimerkiksi noin 90% craftattavista seteistä Laittakaa kaveripyyntöä; PSN: Jyrbeli, niin voidaan puhua lisää.

Ainiin ja ei mielellään alle 18v porukkaa. :)

Millä alliancella teidän kilta toimii? Tosin eihän tolla mahdottomasti ole enää nykyään väliä dailyjä ajatellen. Meillä DC puolella on n. parikymmentä aktiivista v16 pelaajaa, joista osa varmasti saattaisi olla halukkaita juokseen dailyt. Voin myös lisää sut Kfinin keskusteluun jota kautta tavoittaa ainakin osan aktiiveista. Meilläkin suurin osa tosin on pvp pelaajia.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tämä olisi näemmä PS Storen tarjouksessa, vieläkö pelaajia löytyy vai ovatko Muinaiset Rullat jo hyytyneet?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tämä olisi näemmä PS Storen tarjouksessa, vieläkö pelaajia löytyy vai ovatko Muinaiset Rullat jo hyytyneet?

Kyllä tätä vielä pelataan päivittäin. :cool: Uutta sisältöä pukkaa tasaseen tahtiin ja pelaajia tuntuu vielä yleisesti riittävän ja suomalaista peliseuraakin löytyy. Varmaan ihan low leveleiltäkin?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tämä olisi näemmä PS Storen tarjouksessa, vieläkö pelaajia löytyy vai ovatko Muinaiset Rullat jo hyytyneet?
Kyllä sitä alemmillakin lvl vielä väkeä riittää :) ite lvl20 ja väkeä kirmailee menemään ihan kiitettävästi.. Täällä just pohditaan, pitäisikö hommata dlc:t valmiiksi..
Ai niin olikos se trading kilta joku kfinin oma, minkä esiliina tuolla guildbankissa on? Vähän on vielä hakusessa :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Olisi kiva päästä juoksemaan noita alun dungeoneita porukalla vaikka olen jo 40+ levelinen :)
ne on minulla täysin kokematta.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Olisi kiva päästä juoksemaan noita alun dungeoneita porukalla vaikka olen jo 40+ levelinen :)
ne on minulla täysin kokematta.
Itellä kans vasta kaksi alkupään dunkkua mentynä :) on näköjään muutettu skaalausta jos käyttää group finderiä: kaikki skaalataan vr16, mutta palkinnot omalle levelille.. Luulin alkuun että bugittaa jotenkin :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Itellä kans vasta kaksi alkupään dunkkua mentynä :) on näköjään muutettu skaalausta jos käyttää group finderiä: kaikki skaalataan vr16, mutta palkinnot omalle levelille.. Luulin alkuun että bugittaa jotenkin :D

Juu tää on uus systeemi skaalaa hahmosi vr15. Battle level toimii tässä jopa liiankin hyvin mikäli alemmilla leveleileilläkin ollessasi on gearisi kunnossa.

Edit. ja tilkku jos haluat kunnon trade kiltaan kutsua niin laita mulle psn viestiä. Niin katson jos noissa suosituimmissa olisi tilaa ja nakkaan kutsua tuleen.

Tässä on nyt viime päivinä viikkoina tullut konsolifiniin tasaseen tahtiin uusia naamoja näitä henkilöitä voi kysellä dungeoneita juoksemaan myös konsolifinin psn viestiketjussa!
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Millä alliancella teidän kilta toimii? Tosin eihän tolla mahdottomasti ole enää nykyään väliä dailyjä ajatellen. Meillä DC puolella on n. parikymmentä aktiivista v16 pelaajaa, joista osa varmasti saattaisi olla halukkaita juokseen dailyt. Voin myös lisää sut Kfinin keskusteluun jota kautta tavoittaa ainakin osan aktiiveista. Meilläkin suurin osa tosin on pvp pelaajia.

Me pyöritään tuolla Pactin puolella suurin osa. Dungeonien juoksujahan se ei haittaa ollenkaan ja pvpssä olis kiva ottaa vähän 1vs1:ä suomalaistenkin kanssa :) Mut joka päivä rymytään esim tuolla white goldissa ja dailyt tehään päivittäin.

Pitääki huudella tänään vähän siel Kfinin keskustelussa jos sielt löytyis uusia naamoi:D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Me pyöritään tuolla Pactin puolella suurin osa. Dungeonien juoksujahan se ei haittaa ollenkaan ja pvpssä olis kiva ottaa vähän 1vs1:ä suomalaistenkin kanssa :) Mut joka päivä rymytään esim tuolla white goldissa ja dailyt tehään päivittäin.

Pitääki huudella tänään vähän siel Kfinin keskustelussa jos sielt löytyis uusia naamoi:D

Innokkaita duelaajia kyl löytyy ainakin. Ei olekkaan kauheesti ilmiselviä suomalaisia osunu silmää pvp:ssä EP puolelta. Toisaalta ei sieltä edun junan seasta nimiä erotakkaan. :D AD pelaajien kanssa on sit jonkun verran tullut tehtyä tuttavuutta.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Innokkaita duelaajia kyl löytyy ainakin. Ei olekkaan kauheesti ilmiselviä suomalaisia osunu silmää pvp:ssä EP puolelta. Toisaalta ei sieltä edun junan seasta nimiä erotakkaan. :D AD pelaajien kanssa on sit jonkun verran tullut tehtyä tuttavuutta.

Meidän porukka on nyt pari kk ollu Scourgella ja Azura on guestina, sen takia ei ehkä olla niinkään törmäilty :D Helpoiten meihin törmää Scourgella Imperial Cityn viemäreissä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

On kyllä kiva nähdä et edelleen löytyy pelaajia täältäkin. Tuolla ADn puolella kun ite pelailen, niin on viimeaikoina näkyny yks jos toinenkin suomalainen.

Vaikka on dailyt helpottunut alliancien välillä , niin yhtä helvettiä toi välillä on.



alqimus, mä tein sillo alussa sen daggerfall hahmon mut se jäi, tais olla sorsa et ehkä siitä syystä, haha

Voisin tulla häntä koipien välissä takasin, kummiski teillä niitä suomalaisia riittää. Mä kun kuuntelen ja yritän ymmärtää Espanjaa ja Italiaa päivät pitkät, onnistuu se mut olenhan suomalainen.


Mä väsään sen hahmon tänään illalla, olis kiva jos vielä pääsis KFin kiltaan
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

On kyllä kiva nähdä et edelleen löytyy pelaajia täältäkin. Tuolla ADn puolella kun ite pelailen, niin on viimeaikoina näkyny yks jos toinenkin suomalainen.

Vaikka on dailyt helpottunut alliancien välillä , niin yhtä helvettiä toi välillä on.



alqimus, mä tein sillo alussa sen daggerfall hahmon mut se jäi, tais olla sorsa et ehkä siitä syystä, haha

Voisin tulla häntä koipien välissä takasin, kummiski teillä niitä suomalaisia riittää. Mä kun kuuntelen ja yritän ymmärtää Espanjaa ja Italiaa päivät pitkät, onnistuu se mut olenhan suomalainen.


Mä väsään sen hahmon tänään illalla, olis kiva jos vielä pääsis KFin kiltaan

Tottakai pääsee messiin. Onhan se aina mukavampaa kommunikoida kotimaisella kielellä. Sorsahan on aivan liian easymode ;)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Joo siks mä teinkin Templar Healerin ja sen jälkeen Magicka DKn


Kyl mä magicka DKn tekisin uudestaan DClle mut mages guild on yks H******* rankata 10 asti.

Mä varmaan väsään Templarin taas tai sit NB healerin mara setillä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jepa jepa, jos tääl on EP:n puolella pelaavia nii saap laittaa kaveripyyntöö nii ei ihan yksin tarvihe murehtia... (On siellä kai kiltakin pystyssä (hurjat 7 jäsentä...))
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Minkäs ikästä porukkaa täältä pelailee? Nyt kun alennuksessa olisi storessa niin kaverin kanssa vähän pohdittiin pitäiskö ostaa. Meillä ikää 24 ja 27, eli jotain hieman varttuneempaa peliseuraa kaipailis jos päättäis alottaa.
 
Ylös Bottom