Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360 Hype]

Vielä joku 13+ tuntia omalla kohdalla niin sitten, huhhuh. Hahmoksi pitää valita heti sellainen rujo miekalla huitova kaveri, millaisen valitsen aina ensiksi. Sitten teurastamaan röllejä ja ties mitä ja samoamaan puskiin. Toivottavasti hevonen ei enää kuole kun sillä ratsastaa liian jyrkkään tai joku polvenkorkuinen ötiäinen lyö sitä kahdesti. Tuli vähän kalliiksi Oblissa se kun joutui ostaan xx uutta hevosta. :D Enkä jaksanut ostaa sitä horse armor DLC:tä.

Muuten Metacritic Xboxilla on se 96 yli 50 arvostelun jälkeen. Kehtaa jo odottaa peliä.

Terveiset Verkkokaupan yöjulkkareista!
Olin paikalla myymälän ulkopuolella noin klo 00.10
Minä ja 100+ muuta ihmistä.
Sisällä 1(?) kaveri kassalla.
Peli jäi kauppaan
Näytä liitetiedosto 7993

Uncharted 3 jäi kesken, kun postilaatikosta löytyi tänään Skyrim! Äsken sain viimeinkin lopeteltua pelaamisen :D Aloittelin samanlaisella tutulla ja turvallisella hahmolla kuin aikaisemmissakin osissa: Nord, joka varastelee ja hiippailee varjoissa ja puhuu paljon saaden muut puolellensa. Niin, ja nainen. Light Armoreilla ajattelin mennä ja miekkaa huitoen. En jaksa kaukaa kauheasti esim. jousipyssyllä ammuskella muutoin kuin pakon edessä, tykkään vain hakata päälle. Putkiaivot ei osaa sen monimutkaisempia toimintamalleja tms. Paljon on tullut pyörittyä vain ympyrää puhuen kaikille, tutkiskellen ympäristöä ja tehden sivutehtäviä. Tuli nyt päästyä jo niinkin hurjan pitkälle kuin
tappamaan ensimmäinen lohikäärme
ennen kuin lopetin.

Odotin koko ajan, että joko saan valita major ja minor -taitoni sekä horoskooppini, vaikka tiesin, ettei niitä ole tällä kertaa tässä osassa, hehe. Hauskaahan tämä on ollut, aika lailla sellaista mitä olin odottanutkin. Ei mielestäni mitään kovin radikaaleja muutoksia, etteikö pelin heti tunnistaisi sarjaan kuuluvaksi ja pääsisi helposti sisään. Huomenna taas lisää! Paitsi, että, pitäisi tosiaan se Uncharted saada päätökseen, kun ei ole enää kuin pari chapteria...

Terveiset Verkkokaupan yöjulkkareista!
Olin paikalla myymälän ulkopuolella noin klo 00.10
Minä ja 100+ muuta ihmistä.
Sisällä 1(?) kaveri kassalla.
Peli jäi kauppaan

Samantyyppiset kokemukset. Täydellinen fiasko.
Ajelin Espoon puolelta puolenyön jälkeen Jätkänsaareen tarkoituksenani poimia Skyrim mukaan ja "hiljaiseen aikaan" tiedustella verkkiksen uusi sijainti.
Ensinnäkin liikennejärjestelyt paikalla olivat onnettomat; kapea ja mutkitteleva keilarata täynnä pomppuja ja huomista avajaisryntäystä ajatellen riittämätön opastus.

Myymälälle saapuessa n. 10 minuuttia yli puolen yön oletin myynnin käynnistymisen olevan myöhässä, mutta alkavan piakkoin. Jono luikerteli seinustaa toiseen suuntaan n. 50 metriä, ja väkeä oli siinä toista sataa. Joku siviiliasuinen henkilö poseerasi Skyrim-patsaan vieressä tuulikaapissa ja valokuvaaja räpsi kuvia. Oletin kyseessä olevan jonkun kilpailuvoittajan tai muuten erityistapauksen. Seuraavan kahdenkymmenen minuutin aikana jonon keulilta päästettiin n. 10 asiakasta sisälle jonotusnumeroiden perusteella. Missään ei ollut mitään kylttiä tai ohjetta siitä, mistä jonotusnumeroita on edes saanut. Olin seurannut opasteita "lisäpysäköintiin", kun varsinaiseen pysäköintiin ei ollut näkynyt viittoja. Tulosuunta oli ilmeisesti väärä tapahtumajärjestäjän mielestä. Työmaakaivannot estivät pääsyn jonon häntäpäähän.
Puoli yhden jälkeen näytti siltä, että hommassa kestää vähintään neljään, ennen kuin pääsee edes myymälään.

Asiakas poistui pettyneenä paikalta.

Millainen Fps tässä ps3-versiossa on? Arviolta? Tässä kuumeisesti mietin pitäisikö hommata pc:lle vai pleikkarille..

Äh mikä pettymys! luulin pääseväni tänään pelailemaan mutta eipä pakettiä näy vaikka on ollut matkalla jo kolme päivää. Kuitenkin menny taas naapurirappuun niinkuin jotkut mun laskuista menee, mikä ihme postimies täällä oikeen on kun ei osaa lukea osoitteita oikein. Turha odottaa enää tälle illalle mitään :( Vois mennä huomenna aamusta ostamaan pelin anttilasta, vapaapäivä kun on, ja peli varmaan saapuu illalla ihan viimeisellä postikierrolla, menee koko päivä hukkaan.

Täälläpäin istutaan samassa veneessä. Parina päivänä tullut henkisesti valmistauduttua Skyrimin korkkaamiseen, mutta Itellan toiminta petti täälläkin. No, muiden kertomien kokemusten perusteella vaikuttaisi peli olevan juuri meikäläisen makuun.

Täälläpäin istutaan samassa veneessä. Parina päivänä tullut henkisesti valmistauduttua Skyrimin korkkaamiseen, mutta Itellan toiminta petti täälläkin. No, muiden kertomien kokemusten perusteella vaikuttaisi peli olevan juuri meikäläisen makuun.

Niinpä. Mä kyl luulen et en ala vapaa päivää tuhlaamaan siihen et venaan peliä sinne neljään kunnes posti sen suvaitsee tuoda, vaan aamupalan jälkeen suunnistan tohon myyrmannin cittariin tai anttilaan ja ostan sen sieltä, häviän pari euroa mutta tarkoitukseen pyhitetty vapaa päivä säästyy

Niinpä. Mä kyl luulen et en ala vapaa päivää tuhlaamaan siihen et venaan peliä sinne neljään kunnes posti sen suvaitsee tuoda, vaan aamupalan jälkeen suunnistan tohon myyrmannin cittariin tai anttilaan ja ostan sen sieltä, häviän pari euroa mutta tarkoitukseen pyhitetty vapaa päivä säästyy
Sinällään jos siellä käyt, niin olisi kiva kuulla hinnasta jotain.. verkkishän myy noin 50e sieltä kioskilta, mutta ruuhkaa tuntuu olevan.. Jos taas hinta on anttilassa tyypilliset 64e, ni sit ahvenanmaan joku liike saa pelin tuoda vähän myöhemmin.

Sinällään jos siellä käyt, niin olisi kiva kuulla hinnasta jotain.. verkkishän myy noin 50e sieltä kioskilta, mutta ruuhkaa tuntuu olevan.. Jos taas hinta on anttilassa tyypilliset 64e, ni sit ahvenanmaan joku liike saa pelin tuoda vähän myöhemmin.

Joo mä lähden iha just menee, voin kertoa hinnan sit. No jos se jotain 64e ni en mä sitä sielt sit osta, ei se nyt niin hyvä peli ole et melkee 20e enemmän siit maksaisin

Anttila oli kiinni, mut cittarissa oli joku neljä kpl boksille hintaan 70e, en ostanut.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voi jumalauta, nyt saa nauraa! Sain just pelin ja ihan innoissani laitoin boksin päälle, mutta mitä! By the Nine Divines?! Red ring of death! NOOOOOOOOOO :D

Olipas kiva yllätys ku käväsin gamestopista tän hakeen, niin sai mukaan pelin official guiden. En edes tienny sai tollasen ennakkovaraus bonuksen ku varasin peliä..Guidella oli 24€ hintaa jos olis erikseen ostanu.

Joo mä lähden iha just menee, voin kertoa hinnan sit. No jos se jotain 64e ni en mä sitä sielt sit osta, ei se nyt niin hyvä peli ole et melkee 20e enemmän siit maksaisin

Anttila oli kiinni, mut cittarissa oli joku neljä kpl boksille hintaan 70e, en ostanut.

Vantaan Tammiston Gigantista 49,95 just hain. Varmasti muutkin Gigat myy samaan hintaan.

Vantaan Tammiston Gigantista 49,95 just hain. Varmasti muutkin Gigat myy samaan hintaan.

Jep, sama juttu Kuopiossa. Täällä tosin ammattitaitoiset myyjät eivät tienneet koko pelistä mitään ennenkuin pyysi heitä noutaa niitä varastosta...

Kohta pääsee itsekkin pelaa, tähän mennessä pitänyt tyytyä katselemaan kun tyttöystävä ottaa ensityypit, mutta näkemän perusteella vaikuttaa aivan uskomattomalle.

Olin jo luopunut toivosta kun peli lähti tulemaan Ahvenanmaalta vasta torstaina... yllätys oli suuri kun löysin tämän tänään postilaatikosta. Jes! Lomaakin sain mukavasti järkättyä keskiviikkoon asti.

Olin jo luopunut toivosta kun peli lähti tulemaan Ahvenanmaalta vasta torstaina... yllätys oli suuri kun löysin tämän tänään postilaatikosta. Jes! Lomaakin sain mukavasti järkättyä keskiviikkoon asti.

Tämä oli mukava tieto, sillä omani lähti Ahvenanmaalta tulemaan keskiviikkona, ja tänään oon töissä iltaan asti enkä pääse kotiin katsomaan onko posti tuonut vai ei. Luotan siis siihen, että postilaatikosta löytyy kun kotiin pääsee. :D

Olipas kiva yllätys ku käväsin gamestopista tän hakeen, niin sai mukaan pelin official guiden. En edes tienny sai tollasen ennakkovaraus bonuksen ku varasin peliä..Guidella oli 24€ hintaa jos olis erikseen ostanu.

Sama juttu täälläkin. Siitä on kyllä mulle varmasti tosi paljon hyötyä näin uutena Elder Scrollsin pelaajana. Nyt täytyy vain odottaa, että pääsee pelaamaan.

Meinasin jättää pelin hakkimisen tuonnemmaksi, mutta kun aloin muistelemaan Oblivionia ja sen parissa vietettyjä hienoja hetkiä, niin en varmaankaan pysty vastustamaan kiusausta. Mieleen muistuu monet ikimuistoiset hetket, joita edeltäjän parissa tuli vietettyä. Itse pääjuoni ei välttämättä ollut kovinkaan timattia, mutta kaikenlainen oheisaktiviteetti ja sivutehtävät veivät miehen mennessään. Pelkkä auringolaskuun ratsastaminen jylhissä fantasiamaisemissa sai suupielet nousemaan ylöspäin. Samanlaista fiilistä en ole monen pelin kohdalla varsinkaan tässä nykyisessä sukupolvessa kokenut. Lopullisen naulan arkkuun tuolle hankinnan lykkäämiselle löyvät positiiviset kommentit sekä täällä että muualla internetin ihmeellisessä maailmassa.

Mullakin sattui sen verran hyvä tuuri, että Boxi kosahti juuri tässä julkkarin kynnyksellä. Täytyy kuitenkin vielä tänään hakea uudenkarhea 250 giganen Slim-malli kaupasta ja Skrim siihen kylkeen, niin viikonlopun voi aloittaa hymyssäsuin.

Tämä peli ei ollut ostoslistallani alunperin. Nyt taistelen itseäni vastaan, että en menisi ja ostaisi tätä peliä. Morrowind-ajoilta jäänyt suola on alkanut janottamaan pahasti. Ei tässä tiedä miten päin oikein olisi..

Tämä peli ei ollut ostoslistallani alunperin. Nyt taistelen itseäni vastaan, että en menisi ja ostaisi tätä peliä. Morrowind-ajoilta jäänyt suola on alkanut janottamaan pahasti. Ei tässä tiedä miten päin oikein olisi..

Käy ihmeessä ostamassa, mä kävisin jos olis rahaa. ;)

Daggerfallista lähtien näitä pelaillut ja jokaisesta olen pitänyt. Kyllä jäi taas pahasti koukkuun.

Ajattelin ensimmäisellä hahmolla omistautua nuolien singautteluun. Varjoista porukan kaataminen criticalien turvin onkin aina yhtä hupaisaa ja palkitsevaa.
Luolastot ovat kyllä kokeneet aimo parannuksen, eikä toisiaan muistuttavia luokkoja ole tullut vielä vastaan. Olen tietenkin vielä kovin alussa peliä.

Sankkoja metsiä ja jylhiä vuorimaisemia. Tykkään.

Ylös Bottom