Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Heh, jälkiviisaus iski :D
Kyllä kannattaa muuttaa mageksi jos haluaa.
Itse en pystyisi pelata millään muulla kuin assassinilla, se on vain niin hienoa sneakata vihujen taakse ja tappaa yksitellen. :)

Se alkaa vaan puuduttamaan välillä haluaisin saada siitä jonkinmoisen DemiGodin!
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Onko Skyrim jumalattoman vaikea, eli tajuaako pelistä mitään, jos ei ole ennen roolipelejä pelannut?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Onko Skyrim jumalattoman vaikea, eli tajuaako pelistä mitään, jos ei ole ennen roolipelejä pelannut?


Ei ole, lähinnä aikaa vievä. Ja oikein mitään yhtäläisyyksiähän näillä ei ole vanhoihin hyviin D&D klassikoihin. Baldur's Gate ja Ice Wind Dale jos jatkoa saisivat vielä joskus....
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Itse meinasin aluksi tehdä assaznsinin, mutta päädyinkin warrioriin koska vihollisten aivoissa on liikaa puruja. "Ammun bandittiä jouskarilla päähän, sitten se kävelee minun suuntaani se tuijotta mua melki silmiin kymmenestä metristä, mutta sitten se kääntyy pois ja sanoo " i was sure that i heard something"
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mikä hahmoluokka mahtaisi olla monipuolisin ja mielenkiintoisin pelata?.. alkaa tuo yhden napin hakkaaminen maistumaan puulta, vaikka blokkaaminen tuo hieman lisämakua.. en usko että jaksan pääjuonta pelata näin läpi :S

onko esim archereista mihinkään?.. se voisi olla ehkä mun juttu, sniikkailla & ampua varjoista.. lähitilanteessa Taikominen?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mikä hahmoluokka mahtaisi olla monipuolisin ja mielenkiintoisin pelata?.. alkaa tuo yhden napin hakkaaminen pikkuhiljaa kyrsimään, vaikka blokkaaminen tuo hieman lisämakua.. en usko että jaksan pääjuonta pelata näin läpi :S

onko esim archereista mihinkään?.. se voisi olla ehkä mun juttu, sniikkailla & ampua varjoista.. lähitilanteessa Taikominen?

Itsellä on kaksi miekkaa ja jousipyssy vahvoilla sneak 100 ja assassiini. Nyt myös tuota destructioinia kehitellyt eteenpäin. Ja jaksoin alkaa hakkaamaan jo tuota pääjuontakin eteenpäin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Tein sit tollasen Wood Elf:in aka Bosmer.. :)

Oletteko pelanneet tuota rotua & Löytyiskö jotain hyviä vinkkejä/neuvoja miten tuota rotua pelataan & mihin tulisi keskittyä taidoissa Yms yms..
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Tein sit tollasen Wood Elf:in aka Bosmer.. :)

Oletteko pelanneet tuota rotua & Löytyiskö jotain hyviä vinkkejä/neuvoja miten tuota rotua pelataan & mihin tulisi keskittyä taidoissa Yms yms..

ite pellaan kyseisellä rodulla. oon jouskari/sneak yhistelmällä pääosin menny eteenpäin. en nyt mitn vinkkejä pahemmin voi antaa ku oon itekki vielä alottelijan saappaissa :D nii ja vinkkejä voin ottaa myös vastaan :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

kylläse warriorin block, bash, R1 on skyrimiä parhaillaann, mutta jos ei jaksa soturilla taistella on assansini varmaan paras vaihoehto. myös destorucktioni ja one handet on ihan kiva yhistelmä.

Tein juuri tehtävän, jossa pitää auttaa maanviljeliää häätään äitiään arkussa kuljettava mies sen farmin läheltä huomasin ,
että se olikin dark brotherhoodin jäsen ja arkussa oli night mother ei kai siitä seuraa mitäää seurauksia kun sen pidätytti
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mikä hahmoluokka mahtaisi olla monipuolisin ja mielenkiintoisin pelata?.. alkaa tuo yhden napin hakkaaminen maistumaan puulta, vaikka blokkaaminen tuo hieman lisämakua.. en usko että jaksan pääjuonta pelata näin läpi :S

onko esim archereista mihinkään?.. se voisi olla ehkä mun juttu, sniikkailla & ampua varjoista.. lähitilanteessa Taikominen?

Warriorit joo on aika ykstoikkosia. Ja two-handed tuntuu ihan turhalta. Sanoisin että just noi archerit on monipuolisia, toisaalta sit ku oot jonku aikaa siel varjoissa piileskelly alkaa kyllästyttää ja mulla käy usein nii että luolan loppupuolella rynnin vaan läpi miekka heiluen. Mageissa taas on se puoli et ite tykkään ainaki käyttää taikoja, mut lähikontakti ei suju olleskaan. Joku yhdistelmä noista olis paras... :p
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mä pelaan pääasiassa aina maagipainotteisilla kevyt-luokan sotureilla. Jouskari olisi kiva, mutta musta se tähtääminen on edelleen ihan hemmetin hankalaa. Etenkin jos ampuu liikkuvaa kohdetta.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Haittaako jos en muista aina valita skill perkkejä levelupin yhteydessä?.. on päässyt unohtumaan muutaman levelin ajalta :p


e: Pelaako kukaan tätä PC:llä?.. Joudun aina kun jatkan pelaamista, säätämään omat nappulat, eikä ne tallennu vaikka mitä tekisin :mad: löytyykö noihin jotain bindejä tms?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Haittaako jos en muista aina valita skill perkkejä levelupin yhteydessä?.. on päässyt unohtumaan muutaman levelin ajalta :p

Voit paukuttaa vaikka sata perkkiä sitte kerralla. Otin tuossa muutama päivä sitten tavoitteen että hakkaan quest listan tyhjäksi, on osoittautunut mahdottomaksi tehtäväksi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Niinhän se onkin koska joitakin random questeja tulee loputtomasti lisää aina kun niitä saa suoritettua.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mihin mahdan saada noita staffeja myytyä, on hirveät läjät niitä ja ei ole oikeen minnekkään kelvannut, winterholdissa luulisi jonnekkin menevän mutta ei ole kauppiasta vielä löytynyt. Mikä tuo summon familiar on käytännössä, minkä se oikeen loitsuu?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Kiitoksia, sinne en ole vielä 30 tunnissa ehtinytkään :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Staffeja ostaa myös kaupunkien "sekatavara"-kauppiaat ainakin Whiterunissa ja Solitudessa. Myös kaupunkien ulkopuolella usein leireilevät khajiitit ostavat aikalailla kaikkea.
Asekauppiaille staffit harvemmin kelpaavat.
 
Ylös Bottom