Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Sori vaan että kirjottaessani viestiä tämmösellä "äly"kännykällä tää sivuu lagaa joskus ihan pirusti ja einää mitä kirjoittaa, muutenkin näihin näppäimiin on pirun vaikeeta osua.
 
Twitterin mukaan päivitystä pukkaa. 1.4 pitäisi kai jo löytyä boxille ja pleikalle "joskus tänään".
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Eipä tuo patchi korjannut omaa ongelmaa, vaikka korjauslistassa oli se. Ei kai se auta kuin juosta koko questline uudestaan läpi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mun mielestä tuota guild armor hässäkkää (puhuttiinko edes tästä?) ei edes ollut luvattu korjata tähän patchiin. Ainakin itse yritin tuota korjausta bongata päivityslistasta aikoinaan kun se julkaistiin, enkä ainakaan nähnyt.

Terveisin nimimerkki
-Itsellänikin sama ongelma päällä, kerpele
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Juuriki tuon takia tuota suunnittelen. Jos ei tuon kummempia huonoja puolia oo niin eipä siinä mitään hätää. Huonosti tulee muutenki nukuttua. =D
Vaikka jo viikon vanha kysymys, niin heitetään tätän "ihmissuden huonot puolet" listaan myös naimisiinmeno - ei tahdo hääyöstä tulla mitään jos sulhanen on liian karvainen eikä nukkuminenkaan oikein onnistu... :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Onko patchi auttanut siihen jumittamiseen? Nimim. Ei kolmeen viikkoon Skyrimia, kun jumittaminen ottaa aivoon...
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Eipä tästä pelistä pääse irtaantumaan näköjään millään, vaikka pelituntimittari alkaa näyttämään jo aika huolestuttavia lukemia. Viimeisimpänä touhuna tsempattiin varkaiden kiltaa uuteen kukoistukseensa ja tuon pääjuoni taisikin olla niistä tähän mennessä hoidetuista auttamisista ehkäpä se maittavin. Varkaiden kanssa oltiin kuin suuressa jännityselokuvassa käänteineen kaikkineen. Seuraavaksi sitten maagiopiston arvoitukset finaaliin ja sen jälkeen siihen viimeiseen jäljellä olevaan suureen koitokseen, eli jossain siellä synkillä synnyinmailla odottelee maailmojen syöjä vertaistaansa...

Hieman alkaa olemaan tunnelmat jo haikeanlaiset, kun loppu se vaan alkaa väkisinkin häämöttämään (no ainakin näiden isompien tarinoiden kohdalla), mutta naatitaan nyt vielä oikein kunnolla. Eiköhän sieltä niitä lisäriseikkailujakin vielä jossain vaiheessa vuotta tupsahtele, joten pidetäänpä asearkkuja valmiina niihinkin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Onko patchi auttanut siihen jumittamiseen? Nimim. Ei kolmeen viikkoon Skyrimia, kun jumittaminen ottaa aivoon...

Itsellä myös jäänyt pelaaminen paljon vähemmälle, kun ei vaan peli toimi. Mutta nyt pelasin hurjat pari, kolme tuntia, eikä peli kaatunut kertaakaan :)

Huvitti, kun patch tuli ja aloitin pelaamisen, niin yläkulmaan ilmestyi kauhea määrä tekstiä, kun tehtävät päivittyivät viimein oikein, heh. Nyt ei sitten olekaan enää paljon muuta tekemistä kuin jatkaa pääjuonta, jossa olen vähän jumissa, koska olen liian huono vielä ja kuolen melkein heti. Pitänee alkaa parannella aseita ensimmäistä kertaa koko pelin aikana ja jos vaikka tekisi itsellensä armorin lohikäärmeen nahasta. Sitten menisi ja kokeilisi uudestaan. Täytyy varmaan myös alkaa etsiä ohjeilla niitä mystisiä leijuvia pinkkejä timankeja. Neljä puuttuu vielä, 20 löysin itse, enkä jaksaisi enää haahuilla, saisi senkin tehtävän viimein päätökseen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Täytyy varmaan myös alkaa etsiä ohjeilla niitä mystisiä leijuvia pinkkejä timankeja. Neljä puuttuu vielä, 20 löysin itse, enkä jaksaisi enää haahuilla, saisi senkin tehtävän viimein päätökseen.

Tuli tosta tehtävästä mieleen, että se on aika huvittavaa olla thievesguildin guildmaster, vaikka ei olekaan suorittanut kyseistä timanki-tehtävää. Questin läpipäästyään hahmostahan tulee "full member of the thievesguild", mitä sitten ikinä tarkoittaakaan.

Ei siis oikein synkkaa toi tarina tossa kohtaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Jhuuuu...
Latasin tossa eilen ton päivityksen,ja ei kestäny kun sen muutaman minuutin.
Avasin pelin ja alotin pelaamaan ja ei kyllä kauaa kestänyt kun ekat lakimiset alkoivat. :eek: Siinä sit koitin pelata jonkun aikaa ja aattelin että kohta nää loppuu.
Mulla ei ollu mitään muutosta päivityksen jälkeen, taitaa jäädä tämä peli tonne likasimpaan nurkkaan lojumaan. Siis ihan samallaista pätkimistä ja lopulta peli vielä jäätyi kun menin ulos Riftenistä.
:(
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Ohhoh! Minulla taas päivityksen lataamisen jälkeen kaikki toimi kuten ennenkin ilman mitään nykimisiä tai jumittamisia.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Itsellä puolestaan toimi ennen hyvin, mutta nyt rupesi peli pätkimään mikäli liikkuu hieman kovempaa tiellä. :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Kyl se päivitys ton kaatuilun ainakin hetkellisesti lopetti. Olen ostanu jo parikymmentä hevosta kun ne aina katos fast travelin jälkeen, nyt päivityksen jälkeen riemuitsin kun shadowmere tulikin takaisin. Muttamutta sitten kun nousin sen selästä niin humpsis vaan se vajosi maan alle ja tilalle tuli toinen hevonen.:eek::)
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Tämmöistä löytyi PS3 pelaajille, tuolta Bethesdan foorumeilta.

"The 1.4 patch for Skyrim includes many performance-enhancing updates for the PlayStation 3. A few important things to note:

1. To ensure the fastest jump in performance after applying the patch, be sure to first create a new manual save by entering the save menu and choosing “save game.” You should then restart your PlayStation 3 before continuing to play.

2. If you encounter strange behavior while playing immediately following application of the patch, do not be alarmed – this is a temporary effect of Skyrim scripts correcting themselves after the update. Once this process runs its course, be sure to make a new save and restart your PlayStation 3."

Important Information on Patch 1.4 - Bethesda Softworks Forums
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mun mielestä tuota guild armor hässäkkää (puhuttiinko edes tästä?) ei edes ollut luvattu korjata tähän patchiin. Ainakin itse yritin tuota korjausta bongata päivityslistasta aikoinaan kun se julkaistiin, enkä ainakaan nähnyt.

Terveisin nimimerkki
-Itsellänikin sama ongelma päällä, kerpele
Löytyi keino päästä tuosta läpi. Siellä Thieves Guildin Cisternin pienessä harjoitushuoneessa on palanen sitä thieves armoria. Sen voi poimia ja viedä sille Horonialle. Nyt on viimein se 1000g.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Perkele kun tajusin että olin varastoinut kaikkea kivaa tavaraa tuonne Dark Brotherhoodin tiloihin (naamareita, kumipukuja ja muuta) ennen muuttoa ja nyt tajusin että ne mun kamathan on edelleen siellä vanhassa mestassa.. Noh kannattaa kattoa mihin romppeensa läväyttää.

Onko kannattavaa alkaa kouluttautumaan enää 27lvln assassiinia taikuuden maailmaan?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Perkele kun tajusin että olin varastoinut kaikkea kivaa tavaraa tuonne Dark Brotherhoodin tiloihin (naamareita, kumipukuja ja muuta) ennen muuttoa ja nyt tajusin että ne mun kamathan on edelleen siellä vanhassa mestassa.. Noh kannattaa kattoa mihin romppeensa läväyttää.

Onko kannattavaa alkaa kouluttautumaan enää 27lvln assassiinia taikuuden maailmaan?

Itellä 35lvl warrior heavy armorilla. En aatellu enää tällä ukolla taikoihin tutustua, mielummin sitten uudella hahmolla katon mitä teen. Mutta taikuutta ja hiippailua kehitän sillä ainakin.

Jos edes jaksan uutta hahmoa tän jälkee alottaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Itellä 35lvl warrior heavy armorilla. En aatellu enää tällä ukolla taikoihin tutustua, mielummin sitten uudella hahmolla katon mitä teen. Mutta taikuutta ja hiippailua kehitän sillä ainakin.

Jos edes jaksan uutta hahmoa tän jälkee alottaa.


Et aatellu tutustua taikoihin, mutta kehität taikuutta kummiski? Mitäs Fly amanitaa sä oot pureskellu?


Joo kun joskus saa tuon rupeaman läpi en kyllä vuoteen kahteen uutta hahmoa aloita, selvin päin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Perkele kun tajusin että olin varastoinut kaikkea kivaa tavaraa tuonne Dark Brotherhoodin tiloihin (naamareita, kumipukuja ja muuta) ennen muuttoa ja nyt tajusin että ne mun kamathan on edelleen siellä vanhassa mestassa.. Noh kannattaa kattoa mihin romppeensa läväyttää.

Onko kannattavaa alkaa kouluttautumaan enää 27lvln assassiinia taikuuden maailmaan?

Heh, jälkiviisaus iski :D
Kyllä kannattaa muuttaa mageksi jos haluaa.
Itse en pystyisi pelata millään muulla kuin assassinilla, se on vain niin hienoa sneakata vihujen taakse ja tappaa yksitellen. :)
 
Ylös Bottom