Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vaikka jo viikon vanha kysymys, niin heitetään tätän "ihmissuden huonot puolet" listaan myös naimisiinmeno - ei tahdo hääyöstä tulla mitään jos sulhanen on liian karvainen eikä nukkuminenkaan oikein onnistu...Juuriki tuon takia tuota suunnittelen. Jos ei tuon kummempia huonoja puolia oo niin eipä siinä mitään hätää. Huonosti tulee muutenki nukuttua. =D
Onko patchi auttanut siihen jumittamiseen? Nimim. Ei kolmeen viikkoon Skyrimia, kun jumittaminen ottaa aivoon...
Täytyy varmaan myös alkaa etsiä ohjeilla niitä mystisiä leijuvia pinkkejä timankeja. Neljä puuttuu vielä, 20 löysin itse, enkä jaksaisi enää haahuilla, saisi senkin tehtävän viimein päätökseen.
"The 1.4 patch for Skyrim includes many performance-enhancing updates for the PlayStation 3. A few important things to note:
1. To ensure the fastest jump in performance after applying the patch, be sure to first create a new manual save by entering the save menu and choosing “save game.” You should then restart your PlayStation 3 before continuing to play.
2. If you encounter strange behavior while playing immediately following application of the patch, do not be alarmed – this is a temporary effect of Skyrim scripts correcting themselves after the update. Once this process runs its course, be sure to make a new save and restart your PlayStation 3."
Löytyi keino päästä tuosta läpi. Siellä Thieves Guildin Cisternin pienessä harjoitushuoneessa on palanen sitä thieves armoria. Sen voi poimia ja viedä sille Horonialle. Nyt on viimein se 1000g.Mun mielestä tuota guild armor hässäkkää (puhuttiinko edes tästä?) ei edes ollut luvattu korjata tähän patchiin. Ainakin itse yritin tuota korjausta bongata päivityslistasta aikoinaan kun se julkaistiin, enkä ainakaan nähnyt.
Terveisin nimimerkki
-Itsellänikin sama ongelma päällä, kerpele
Perkele kun tajusin että olin varastoinut kaikkea kivaa tavaraa tuonne Dark Brotherhoodin tiloihin (naamareita, kumipukuja ja muuta) ennen muuttoa ja nyt tajusin että ne mun kamathan on edelleen siellä vanhassa mestassa.. Noh kannattaa kattoa mihin romppeensa läväyttää.
Onko kannattavaa alkaa kouluttautumaan enää 27lvln assassiinia taikuuden maailmaan?
Itellä 35lvl warrior heavy armorilla. En aatellu enää tällä ukolla taikoihin tutustua, mielummin sitten uudella hahmolla katon mitä teen. Mutta taikuutta ja hiippailua kehitän sillä ainakin.
Jos edes jaksan uutta hahmoa tän jälkee alottaa.
Perkele kun tajusin että olin varastoinut kaikkea kivaa tavaraa tuonne Dark Brotherhoodin tiloihin (naamareita, kumipukuja ja muuta) ennen muuttoa ja nyt tajusin että ne mun kamathan on edelleen siellä vanhassa mestassa.. Noh kannattaa kattoa mihin romppeensa läväyttää.
Onko kannattavaa alkaa kouluttautumaan enää 27lvln assassiinia taikuuden maailmaan?