Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Pienen googletuksen jälkeen sain tämmöstä tietoa.

Joissain tapauksissa myyjän sukulaiset tulee pyörittään kauppaa tai kaverit, mutta joskus ei tuu ketään pyörittään sitä, ja kauppa menee kiinni.
Tavaroita voi käydä napsimassa jos tiirikoi ittensä sisään, kuten aina.

Tämä oli siis tiivistystä siitä mitä löysin, ei omaa tietoa.
Mutta ittelle kävi niin Fallout 3sa, että tapoin Megatonin asekaupan pyörittäjän niin ei sinne ketää takas tullu.

Lisäystä tohon mun edelliseen viestiin.

Mutta ilmeisesti voi käydä niin, että tehtävän voi suorittaa myös tehtävänantajan sukulaisen kautta.
Kts näist :p ja voiko siel tiirikoidakki :D aika jees:p

Kattoopi jos huome lähtee sit hakee sen aamulla ja pelaa sitä sitte seuraavaan aamuun =D

Olen pelannut skyrimiä noin 20h ja oöen tasolla 15 olen warriori raskaalla armorilla kilvellä ja miekalla. Kysyisin kannattaisiko minu parantaa taikomista,joka on tasolla 15, koska vihollisen taikurit ovat tosi kovia. Ja lähetti toi minulle viestin "joltain mustapuikeiselta ihmiseltä" viestissä oli käden kuva sekä musta teksti "we know" olen veikkaillut että seon dark brotherhoodilta ja haluisin tietää olleko oikeessa.

Olen pelannut skyrimiä noin 20h ja oöen tasolla 15 olen warriori raskaalla armorilla kilvellä ja miekalla. Kysyisin kannattaisiko minu parantaa taikomista,joka on tasolla 15, koska vihollisen taikurit ovat tosi kovia. Ja lähetti toi minulle viestin "joltain mustapuikeiselta ihmiseltä" viestissä oli käden kuva sekä musta teksti "we know" olen veikkaillut että seon dark brotherhoodilta ja haluisin tietää olleko oikeessa.

minusta hieman kannattaa, vaikka pelaisi soturilla. Healing loitsu on mitä tärkein, silloin kun potionit pääsee loppumaan.
Tosin 110 on vain mulla magia ja oon tasolla 32. Kaikki tasot menny tohon staminaan ku heavy armorit vie kaikki tavaran kanto kyvyn.
Tuommosta viestiä en ole kyllä saanut. Jotain hämäriä viestejä olen minua tappaa yrittäneiltä assasiineilta löytänyt. Ja joku salainen ystävä viestin , jota en enää muista ees mistä se tuli.

Nyt sitte kysymys pidemmälle pelanneilta.

Voiko ihmissudeksi muuttua samalla lailla, kuin vampyyriksi? Voiko se käydä sillain vahingossa huomaamatta? Vai tuleeko siitä jokin valinta ruutu?
Lopetin Companionssi tehtävien suorittamisen siihen, kun selvisi
että niistä on osa ihmissusia.
Ei sitte mitään halua pelata ihmissutena jos se tarttuu vaikka puremasta. Ajatuskin jo karmii.
Nyt sain Solitudesta tehtäväksi mennä Wolfskull Caveen ja toi nimikin ja ne huhut viittaa pahimpaan.
Joo, voisin lukasta skyrim wikistä, mutta en ihan viä tekisi sit, jos joku viittis informoida. Wikiä kun lukee, niin sieltä selviää liikaakin väliin ja peli into kärsii.
Kärsii se tosin tommosista saastumisistakin....

We know kirje tulee sulle dark brotherhuudin tyypiltä, koska oot mennyt tappamaan orpokodin ilkeän naisen. Se on osa dark brotherhuudiin liittymis tehtävää. Normaalisti olisit mennyt juttelemaan eräälle pojalle joka pyytää että tapat sen orpokodin ilkeän naisen.

Normaalisti seuraavalla kerralla kun menet nukkumaan johonkin sänkyyn, heräät jostakin ladosta, ja joudut tappaa jonkun kolmesta henkilöstä. Näin liityt dark brotherhuudiin.

En kyllä oo varma sun tapauksessa :D

Minne noita potioneita voi myydä? Alkaa olla itellä liiaks asti niitä...

Nonnih, nyt tämä peli sitten lakkasi toimimasta kokonaan :( Ensin luulin, että peli kaatui vain siksi, että yhdellä alueella olisi jotain vikaa, mutta eipä se peli toimi, vaikka minne menisin. En ehdi minuuttiakaan pelata, niin jo kaatuu. Kokeilin melkein 10 kertaa ladata uudestaan ja uudestaan, mutta ei niin ei sitten, ollaan pelaamatta. Kai se pitää sitten aloittaa se uusi Final Fantasy ja toivoa, että tämä vika korjattaisiin jossain vaiheessa. Tiedä mistä tämäkin nyt sitten yhtäkkiä johtuu, mutta ärsyttää suunnattomasti.

Minne noita potioneita voi myydä? Alkaa olla itellä liiaks asti niitä...

Täh? No ainakin whiterunnissa arcadia´s cauldron ja Belethor´s general goods. Itse asias niitä voi myydä melkein ihan misä vaan.
Myin kans niitä juuri hetki sitten aika tavalla pois. Syy tähän on se et niitten tehot oli pieniä ja kuitenkin niiden paino on suhteellisen iso.
Pidemmälle kun pelaa tällä on merkitystä. Esim. Jotain 25 healing potioneita voi pahassa paikassa heitteleen useita. Samalla painolla oleva 100 healingi on huomattavasti kätevämpi, kun toi kanto kyky tulee vastaan varsinkin heavy armoreilla hyvinkin nopsaan. Ja sit alchemyllä ku itse harjoittelee tulee kyllä tosi huonoja troppeja teho/paino suhteeltaan.

Nonnih, nyt tämä peli sitten lakkasi toimimasta kokonaan :( Ensin luulin, että peli kaatui vain siksi, että yhdellä alueella olisi jotain vikaa, mutta eipä se peli toimi, vaikka minne menisin. En ehdi minuuttiakaan pelata, niin jo kaatuu. Kokeilin melkein 10 kertaa ladata uudestaan ja uudestaan, mutta ei niin ei sitten, ollaan pelaamatta. Kai se pitää sitten aloittaa se uusi Final Fantasy ja toivoa, että tämä vika korjattaisiin jossain vaiheessa. Tiedä mistä tämäkin nyt sitten yhtäkkiä johtuu, mutta ärsyttää suunnattomasti.
Mulla auto pleikkalla ainaskin tuohon se että poistin saveja rankalla kädellä.

Vastausta kaipailisin tuohon ihmissusi hommaan. viitsiskö joku?

:mad: Mitä luokkaa sun save file on? Itsellä 12mb eikä ole jaksanut pitkään aikaan pelata "lagin" takia, tosin ei ole koskaan vielä jäätynyt... Toivottavasti tulisi jo vihdoin toimiva patchi joka korjaisi ongelmat... kovasti kuitenkin tekisi mieli pelata.

Täh? No ainakin whiterunnissa arcadia´s cauldron ja Belethor´s general goods. Itse asias niitä voi myydä melkein ihan misä vaan.
Myin kans niitä juuri hetki sitten aika tavalla pois. Syy tähän on se et niitten tehot oli pieniä ja kuitenkin niiden paino on suhteellisen iso.
Pidemmälle kun pelaa tällä on merkitystä. Esim. Jotain 25 healing potioneita voi pahassa paikassa heitteleen useita. Samalla painolla oleva 100 healingi on huomattavasti kätevämpi, kun toi kanto kyky tulee vastaan varsinkin heavy armoreilla hyvinkin nopsaan. Ja sit alchemyllä ku itse harjoittelee tulee kyllä tosi huonoja troppeja teho/paino suhteeltaan.

Mulla auto pleikkalla ainaskin tuohon se että poistin saveja rankalla kädellä.

Vastausta kaipailisin tuohon ihmissusi hommaan. viitsiskö joku?

Älä lue jos et halua spoileria Companionsin tehtävistä.

Elikkä siis, kun teet Companionsin tehtäviä, joudut muuttumaan ihmissudeksi, mutta jatkamalla eteenpäin parannat Companionsin jäseniä lycantrophystä (ihmissudeksi muuttava sairaus) ja samalla itsesi, jos tahdot.

Nyt sitte kysymys pidemmälle pelanneilta.

Voiko ihmissudeksi muuttua samalla lailla, kuin vampyyriksi? Voiko se käydä sillain vahingossa huomaamatta? Vai tuleeko siitä jokin valinta ruutu?
Lopetin Companionssi tehtävien suorittamisen siihen, kun selvisi
että niistä on osa ihmissusia.
Ei sitte mitään halua pelata ihmissutena jos se tarttuu vaikka puremasta. Ajatuskin jo karmii.
Nyt sain Solitudesta tehtäväksi mennä Wolfskull Caveen ja toi nimikin ja ne huhut viittaa pahimpaan.
Joo, voisin lukasta skyrim wikistä, mutta en ihan viä tekisi sit, jos joku viittis informoida. Wikiä kun lukee, niin sieltä selviää liikaakin väliin ja peli into kärsii.
Kärsii se tosin tommosista saastumisistakin....

Heh juuri sain skriivattua valmiiksi ja huomasin että tohon on vastattu jo :)
On se kiva pelata välillä vähän rennommin ja könytä kuunvalaisemaa vuorenrinnettä ihmissutena. Yksi pelin monista must experience hetkistä.

:mad: Mitä luokkaa sun save file on? Itsellä 12mb eikä ole jaksanut pitkään aikaan pelata "lagin" takia, tosin ei ole koskaan vielä jäätynyt... Toivottavasti tulisi jo vihdoin toimiva patchi joka korjaisi ongelmat... kovasti kuitenkin tekisi mieli pelata.

Ainakin 14MB, taisi juuri tulla 15MB täyteen. En muista, enkä viitsi tykkiä pistää sen takia nyt päälle, heh. Saveja on paljon, kun vainoharhaisena tallennan useaan paikkaan, joten en viitsisi niitä hirveästi alkaa poistella, korruptoituneita saveja tulee poisteltua vähän väliä, kun niitä tulee kaatumisten takia.

Oon pelannut 36h ja olen 37 lvl ja savefilen koko on jotain 8 mb:n luokkaa.
Oon tehny tästä ukosta thief/assasinin, rotu on wood elf. pääsäntöisesti käytän legendary daedric daggereita(parhaat daggerit?) ja sitten glass bowta, joka on myös täyteen kehitetty. armoreina on dragonscale armorit.
Olen pelannut dark brotherhoodin ja thieves guildin pääjuonet läpi ja suosittelen niitä, pääjuonta en ole pelannut yhtään tehtävää:D

Pelaan boxilla ja peli ei ole kaatunut kuin 2 kertaa, ja nekin johtui siitä ku boksi pääs vähän kuumenemaan koska ilmarei'issä oli hiukan pölyä:rolleyes:
Nykimistä en ole huomannut ollenkaan.

Haluttais tietää miten niissä daedra tehtävissä pääsis alkuun? Ja sitten miten pystyt muuttumaan ihmissudeksi?:)

Oon pelannut 36h ja olen 37 lvl ja savefilen koko on jotain 8 mb:n luokkaa.
Oon tehny tästä ukosta thief/assasinin, rotu on wood elf. pääsäntöisesti käytän legendary daedric daggereita(parhaat daggerit?) ja sitten glass bowta, joka on myös täyteen kehitetty. armoreina on dragonscale armorit.
Olen pelannut dark brotherhoodin ja thieves guildin pääjuonet läpi ja suosittelen niitä, pääjuonta en ole pelannut yhtään tehtävää:D

Pelaan boxilla ja peli ei ole kaatunut kuin 2 kertaa, ja nekin johtui siitä ku boksi pääs vähän kuumenemaan koska ilmarei'issä oli hiukan pölyä:rolleyes:
Nykimistä en ole huomannut ollenkaan.

Haluttais tietää miten niissä daedra tehtävissä pääsis alkuun? Ja sitten miten pystyt muuttumaan ihmissudeksi?:)

Noi Daedric tehtävät pitää melkeen tietää mistä ja miten saa. Sattumaltahan ne vastaan tulee käytännössä.

Ihmissudeksi pääsee suorittamalla rituaalin The Companionsin questien yhteydessä (löytyvät Whiterunista), jonka jälkeen sitä formia voi käyttää halutessaan.

Onkos tuosta ihmissudeksi ittensä hoitamisessa jotain huonoja puolia?

Onkos tuosta ihmissudeksi ittensä hoitamisessa jotain huonoja puolia?
Nukkumisesta ei saa enää resting bonuksia. Resting bonus on nukkumisen jälkeen saatava kahdeksan pelin tuntia kestävä buffi, jonka ollessa aktiivisena tasot nousevat 5-15 % nopeammin. Kyseessä ei siis ole kovinkaan merkittävä menetys. Ainakaan itselleni tosin ei ihmissusimuodosta koskaan ollut mitään hyötyäkään, mutta kannattaahan se toki ottaa sen takia,
että pääsee suorittamaan Companions-tehtävät loppuun.

Tietääkö kukaan onko mitään pätsiä kehiteillä/suunnitteilla pleikkarille. Itellä savefile 6mb joten lagia on jo pikkasen, mutta lagin määrä kasvaa koko ajan pelatessa.

Mikä olisi hyvä tapa kehittää speachia, koska olen saanit leveliä vain harvoin myydessä tavaraa ja puhumalla tietyille ihmisille , mutta tää puhe kehittyy todella hitaasti

Tietääkö kukaan onko mitään pätsiä kehiteillä/suunnitteilla pleikkarille. Itellä savefile 6mb joten lagia on jo pikkasen, mutta lagin määrä kasvaa koko ajan pelatessa.

Mikä olisi hyvä tapa kehittää speachia, koska olen saanit leveliä vain harvoin myydessä tavaraa ja puhumalla tietyille ihmisille , mutta tää puhe kehittyy todella hitaasti

Tammikuussa piti tulla fps lagia koskeva patchi, mutta siitä ei ole kuulunut mitään...

Nukkumisesta ei saa enää resting bonuksia. Resting bonus on nukkumisen jälkeen saatava kahdeksan pelin tuntia kestävä buffi, jonka ollessa aktiivisena tasot nousevat 5-15 % nopeammin. Kyseessä ei siis ole kovinkaan merkittävä menetys. Ainakaan itselleni tosin ei ihmissusimuodosta koskaan ollut mitään hyötyäkään, mutta kannattaahan se toki ottaa sen takia,
että pääsee suorittamaan Companions-tehtävät loppuun.

Juuriki tuon takia tuota suunnittelen. Jos ei tuon kummempia huonoja puolia oo niin eipä siinä mitään hätää. Huonosti tulee muutenki nukuttua. =D

Ylös Bottom