Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En kyllä allekirjoita että mistään bugikammotuksesta olisi kyse. Peliä takana 35h, ja ainoat bugit liittyneet animaatioon, tyyliin kiveä päin kävelevä mammutti siirtyykin yhtäkkiä kiven päälle patsastelemaan. Lisäksi omaan hahmoon jää silloin tällöin taistelun jälkeen törröttämään nuoli joksikin aikaa.
Toki olen lukenut bugeista joissain questeissa, mutta itse olen niiltä toistaiseksi välttynyt. Pari kertaa peli on kaatunut suoraan työpöydälle, that's it.

Alustana siis PC, eli ongelmia esim. tallennuksien kanssa ei ole. Silti isoimpia juttuja mitä tulevilta modeilta odotan on käyttöliitymän remontti, sillä nykyinen ei vaan toimi näppiksellä ja hiirellä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

No niin.
Pelitunteja takana aika tasan 50. Pääjuonen parissa ehkä parin tehtävän verran,muu aika onkin mennyt maailmaa tutkiessa ja yllättävän hyviä sivutehtäviä tehdessä. Minkäänlaista kyllästymistä ei havaittavavissa omalla kohdallani,(toisin kuin oblivionissa).

Hahmo on melkein kuin oma itseni,osaa hieman kaikkea,mutta ei ole mestari missään.
On niin mahtavaa vaihdella taisteluista toiseen pelityyliä, magiaa peliin, jousella selkään karkuunjuoksijoita, kahden käden miekalla liian lähelle tunkeutuvia,tai kilpi käteen ja parannusta peliin jos alkaa puhalluttamaan :D.

Kolme taloa ostettu,lohikäärmeitä tapettu toistakymmentä,taisi juuri kolmas apurikin saada surmansa hetki sitten,oma vikansa oli :rolleyes: .
Dark soulsia ehdin pelaamaan noin 60 tuntia ennen skyrimin julkaisua,ja nyt nautin taistelun "helppoudesta" ja mahdollisuudesta tallentaa tiukassa paikassa.
Skyrim tuntuu kunnon seikkailulta, ei tarvitse hampaat irvessä puurtaa.
Dragonbone armor pienillä parannuksilla vahvistettuna, blades sword (vai mikä se oli) legendaryksi taottuna taitavat olla suosikkivarusteeni,mutta näitäkin tilanteen ja fiiliksen mukaan vaihdellaan.

Omalla kohdallani ei minkään näköistä bugailua ole ollut,toivotaan ettei tulekkaan. Ainoa mikä hieman häiritsee on mukaan palkatun apurin ajoittainen katoaminen, ja ilmestyminen kun sitä vähiten odottaa :) .

Mikäköhän level cap pelissä mahtaa olla?
Omalla kohdallani hahmonkehitys meni ehkä hieman pieleen,perkki sieltä,toinen täältä,mutta näillä mennään..
Kasvaako muuten aseen damage skillin noustessa,vai onko vain perkeistä kiinni ?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Näpäytät kerran sitä E äläkä paina pohjassa nii se ei lähe raahaamaan ketään. Luulis nyt olevan näin sekä PC:llä että xboxilla (tosin boxissa eri näppäin tietenki :D).
Niinhän teekin, osan raadoista tutkii ja osaa raahaa, onko bugi en tiedä. Ei meinaa raahaa tutkittua raatoa mutta tietyt tuntuu raahaavan. Heti alussa oli kohta jossa tuli tappelussa kolme raatoa. Kaikmilta sai miekan maasta, yhden tutki ja kahta raahasi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Tehdessäni Arniel Ganelle tehtäviä, törmäsin Morrowindistä tuttuun..

Keening-tikariin! Tosin pienoinen pettymys on se, että Wraithguardiakin ilman pärjää ja tikari ei ole läheskään niin tehokas kuin sen pitäisi. Silti on mukavaa pistää örmyjä lihoiksi sillä, vielä kun saisi Sunderin toiseen käteen! :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Omalla kohdallani ei minkään näköistä bugailua ole ollut,toivotaan ettei tulekkaan. Ainoa mikä hieman häiritsee on mukaan palkatun apurin ajoittainen katoaminen, ja ilmestyminen kun sitä vähiten odottaa :) .

Juu olen havainnut että NPC:t joiden pitäisi joko hillua mukana tai sitten saattaa minua tietty reitti jäävät usein maastoon kiinni. En ole varma teleporttaako ne sitten jossain vaiheessa luokse kun etäisyyttä kertyy liikaa vai ei. Kerran pari olen ladannut pelin uudelleen kun apuri on hävinnyt kokonaan eikä odottaminen auttanut.

Tässä juuri olin dawnstarin lähistöllä eräässä tehtävässä jossa NPC:n piti kävellä kanssani kukkulan päällä olevalle tornille. No sehän jäi mäessä oleviin kiviin jumiin ja ehdin jo ajatella että tehtävää ei saa läpi, mutta jotenkin se kuitenkin pöllähti sinne kukkulan päälle perässäni kun menin sinne tappelemaan vihuja vastaan.

Itselläni on n. 27 tuntia takana eikä ps3:lla ole vielä pahempaa lagia havaittavissa. Jonkin verran hitautta latauksissa mutta toistaiseksi tuota voi katsoa läpi sormien.

Tähän mennessä ärsyttävin 'bugi' on ollut se, kun omalla puolella ollut NPC manasi esiin flame atronarchin. Sehän oli täysin animoimaton kaksiulotteinen vanerilevy, joka liukui maata pitkin kuin kiskoilla. Harvinaisen ruma ilmestys ja oikein iski tuollainen kasvoille kun tähän asti peli on ollut erittäin komea ja immersiivinen. Kaikkiin atronarcheihin tuo ei päde, sillä rullasta esiin manaamani storm atronarch taas näytti siltä kuin pitääkin. Kerran flame atronarch tullut vastaan random-monsterina maastossa myös animoituna. En sitten tiedä mikä tuossa yhdessä tapauksessa oli vikana.

Toinen hieman hämmentänyt juttu on kun tässä vähän aikaa sitten tuli kaksi lohharia vastaan lähes perätysten, ja jälkimmäinen ei palanut luurangoksi kuollessa enkä saanut siitä dragon soulia. Liekö joku bugi ollut kun se oli tismalleen samanlainen blood dragon joka oli paria minuuttia aikaisemmin tullut vastaan. Kun ekan tapoin, niin seuraavan näki jo lentelevän lähistöllä.

ps. Hahmonkehityksestä kommentoin sen verran, että vaikka tekisi mieleni keskittyä vain tiettyihin asioihin, niin pakko sitä osaamista on vähän jakaa. Tein ison nord-taistelijan ja ajattelin josko sitä kahden käden miekkaa käyttäisi. No pomotaistelut ovat olleet välillä sellaisia että pakko sitä magiaakin on käyttää, kun pomot tuntuu jakelevan välillä sellaisia 50% lifebarista iskuja heavy armorista ja kilvestä pahemmin välittämättä. Tästä syystä joustin ensin kilven ja yhden käden miekan käyttöön, sitten restoraatio ja tulitaikoihin tiukoissa paikoissa. Välillä taistelu menee siihen että juoksen karkuun pitäen healing-napin pohjassa. Enimmäkseen pyrin käyttämään miekkaa mutta pomoja vastaan melee tuntuu välillä olevan enemmän tai vähemmän turmion tie. Pelaan muuten adeptilla joka on muistaakseni se keskimmäinen vaikeustaso.

Esimerkiksi äskettäin piti tehtävän johdosta tapella jättiä vastaan. Youtuubista voi katsoa miten siinä käy jos menee liian lähelle (toivottavasti se on bugi joka korjataan). No eipä siinä muuta kuin kiven päälle seisomaan ja liekinheitin päälle.. Vaihtoehdot olivat jokseenkin vähissä. Tuossakin taistelussa taisi olla jokin bugi: Jos menin kiven päälle niin ettei se pääse lyömään, niin jättipä juoksi neljäsadan metrin päähän seisoskelemaan. Sitten jos laskeuduin alas, niin se lähti tulemaan taas kohti. Tätä sitten toistui ihan loppuun asti.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Huh nyt kyllä yllätti peli ihan täysin odotukset, aivan älyttömän hauskaa ja addiktoivaa.. Pelottaa vain jo etukäteen kun tallentaa aina peliä niin tuo saven koko kasvaa melkei 50 kt:lla kerralla ja eikös noin 6mb kohilla se lagi sitten iske tj jos iskee? Ps3 versios siis kyseessä.

Näkeekö jostain kauanko peliä on pelannut?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Huh nyt kyllä yllätti peli ihan täysin odotukset, aivan älyttömän hauskaa ja addiktoivaa.. Pelottaa vain jo etukäteen kun tallentaa aina peliä niin tuo saven koko kasvaa melkei 50 kt:lla kerralla ja eikös noin 6mb kohilla se lagi sitten iske tj jos iskee? Ps3 versios siis kyseessä.

Näkeekö jostain kauanko peliä on pelannut?

Joskus 5mb kohdalla alkaa ongelmat. Itsellä on nyt 9mb, mutta kohtuu hyvin pystyy silti pelaamaan. Itsellä vakavin ongelma tähän asti on bugi questi, joka estää erään questilinjan jatkamisen.

Jos haluat nähdä peliajan, mene load gameen ja odota hetki viimeisimmän saven päällä, hetken päästä siihen ilmestyy peliaika.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Itellä tuli 30 tuntia täyteen tuossa päivällä ja savet on siinä 8mb:n hujakoilla. Muutaman kerran on iskenyt kauhean diashown, mutta siitä on selvitty ihan lataamalla save uudestaan tai olemalla hetken paikallaan. Mutta eipä ole hetkeen tullut peliä jota ei millään malttaisi lopettaa.

Joidenkin luolien/kammioiden
Draugr Deathlordit ottaa välillä koville. Ne kun jotkut käyttää shoutteja kanssa, niin saat keräillä aseet maasta. Sitten kun ne on niin nopeita two-handed aseillakin ettet väistään edes kerkee. Pari iskua ja kuolema korjaa. Argh....
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Huh nyt kyllä yllätti peli ihan täysin odotukset, aivan älyttömän hauskaa ja addiktoivaa.. Pelottaa vain jo etukäteen kun tallentaa aina peliä niin tuo saven koko kasvaa melkei 50 kt:lla kerralla ja eikös noin 6mb kohilla se lagi sitten iske tj jos iskee? Ps3 versios siis kyseessä.

Näkeekö jostain kauanko peliä on pelannut?

Load game -> sieltä näkyy savefilet ja peluuajat. Voit toki XMB:stä tarkastella myös pelitallennuksia.

Tähän ps3:n tallennusten paisumiseen omia kokemuksia. Oma tallennuskoko huitelee jo 8mb paremmalla puolella reilusti, mutta ei ole tullut vastaan vielä mitään ihmeellisempää jäätyilyä/kaatuilua. Parissa kohassa tullut hetkittäistä pätkimistä, mutta tätä ei ole jatkunut kuin joku 10 sec ajan. Muuten peli toiminut edelleen kuin unelma. Pelolla kuitenkin odotellaan, milloin savehelvetti repeää...:(
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Kerrassaan täydellisyyttä hipova peli, mutta tietyt bugit ovat vaivanneet PS3:lla:

- Välillä grafiikat alkavat välkkymään harmaana. Tähän auttaa vain konsolin uudelleenkäynnistys.

- Kun vaihdoin hahmoani, alkoi peli jäätyilemään. Konsoli ei reagoi mihinkään, ja ainoa ratkaisu on vetää töpseli seinästä. Tosin nyt tätä threadia luettuani poistelen noita saveja.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Onko pelin pääjuoni kuinka "lyhyt"? Nyt tämän illan pelannut ja 2 ekaa questia ainakin trophyistä päätellen tehtynä ja niitä on enään 6 jäljellä...
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Välillä tässä sattuu vaikka mitä hauskuuksia. Riverwoodissa kävin viemässä Svenille kirjeen, mies vaan sanoo: "I'll better get going." Lähteekö Sven mihinkään? No ei, laittaa vaan nukkumaan ja kaiken lisäksi poikittain siihen sängylle. Kello oli 9 aamulla.

Näytä liitetiedosto 8109
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

No nyt on 50+ tuntia pelikellossa ja leveleitä kertynyt 34. Masterattuja skillejä on vasta 1, Sneak. Päätehtävässä olen vasta ihan alussa
tekemässä tehtävää The Return Horn of the windcaller tjsp.
Uskomatonta miten noita tunteja vaan kerääntyy, vaikka tuntuu että en ole vielä saanut juuri mitään aikaan. Olen aloittanut vasta muutaman Dark Brotherhoodin tehtävän, muissa factioneissa en vielä edes ole. Lohikäärmeitä olen tappanut vasta ehkä 5 ja paikkoja löytänyt ~120.

Mitä sitten olen hommaillut että ensimmäiset 50 tuntia on tullut täyteen? Hyvä kysymys. Olen palloillut ympäri skyrimiä tehden random sivutehtäviä ja tutkiessa luolia, linnakkeita, kaivoksia, raunioita... En ole käyttänyt fast travelia ollenkaan, pelkästään näitä hevoskärryjä niissä kaupungeissa missä niitä nyt sattuu olemaan. Nyt joudun kuitenkin vähän joustamaan periaatteestani että en käyttäisi fast travelia ollenkaan, koska pienimmissä kaupungeissa/kylissä ei ole hevoskärrykyytiä ja olen jo tarpeeksi monta kertaa kävellyt niistä piiitkiä matkoja, jotta pääsisin kaupunkiin josta hevoskärryllä voisi taas jatkaa matkaa. Enää ei jaksa ihan näin, vaan näistä kylistä, joissa ei ole hevoskärryjä käytän fast travelia tarvittaessa toisiin kyliin, mutta en tahdo käyttää muihin kohteisiin.

Onko täällä muuten muita, jotka käyttää fast travelia ajatuksella: "Kaupungeista voi kyllä kävellä kohteeseen. Mihinkään kohteeseen ei ole liian pitkä matka lähimmästä kaupungista"?


Kerään kaikki kasvit/aineosat matkoilta tehdäkseni potioneja, joita myymällä rahoitan tarpeeni (alchemy tällä hetkellä jotain 65) . Rahani olen tuhlannut esim. Solituden (ja whiterunin) asuntoihin ja niiden sisustamiseen, smithing tarvikkeiden ostamiseen, sekä speech taidon koulutukseen kouluttajalla. Huomasin tämän taidon kasvavan varsin hitaasti - tai sitten en vain osaa - ,joten päätin tehostaa sen kehittymistä, jotta saisin kauppiaille kunnolla rahaa perkkien avulla rikastuakseni nopeammin, mutta tähän asti olen vain köyhtynyt nopeammin :P. Yhden Speech levelin kehittäminen maksaa ~1700 septimiä :S (speech tällä hetkellä 66 muistaakseni).


Käytättekö itse noita trainereita? Jos, niin mihin?


Alkupeli on siis kulunut täysin samoillessa ympäriinsä, mutta kuitenkin mennyt jo 50h, enkä ole saanut aikaiseksi juuri mitään. En muista milloin viimeksi olisi jonkun pelin kanssa näin käynyt. Viimeksi varmaan Morrowindin parissa ties miten kauan sitten. Saa nähdä mihin asti olen päässyt kun 100 tuntia tulee täyteen.


Miten teillä on alku mennyt? Mitä olette tehnyt, mitä on jäänyt tekemättä?

Nyt nukkumaan...
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Onko pelin pääjuoni kuinka "lyhyt"? Nyt tämän illan pelannut ja 2 ekaa questia ainakin trophyistä päätellen tehtynä ja niitä on enään 6 jäljellä...

Omasta mielestäni peli on aikalailla lyhyempi mainquestin osalta, kuin esim. Oblivion. Tuntuu, että ajoittain asioita on hieman rushattu.

Tietysti pitää ottaa huomioon, että main questit on tässä pelissä vain hyvin hyvin pieni osa koko pelikokemusta, joten pelaamista kyllä riittää pitkäksi aikaa. Enemmän, kuin missään muussa Elder scroll pelissä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Peliini iski eilen illalla ekaa kertaa se paljon puhuttu lagays. Aika diashowta oli taistelu. Pelin uudelleenkäynnistäminen auttoi viimeistään jos pelinlataus ei vielä riittänyt. Nyt menee taas sutjakasti.

Epäilen lagayksen johtuvan jollain tavalla siitä ettei seivaa peliä normaalisti vaan antaa autoseivien kasautua? AUtosavet poistuvat ainakin ps3lla kun tekee normaalin tallennuksen. Itse tallentelen yleensä useasti jossain dungeonissa.

Joidenkin luolien/kammioiden
Draugr Deathlordit ottaa välillä koville. Ne kun jotkut käyttää shoutteja kanssa, niin saat keräillä aseet maasta. Sitten kun ne on niin nopeita two-handed aseillakin ettet väistään edes kerkee. Pari iskua ja kuolema korjaa. Argh....

Nuo ovat juurikin niitä joita vastaan myös itselläni on ollut välillä ongelmia. Lohikäärmeet ovat nyt helppoja nakkeja kun kuluttavat puolet ajastaan taivaalla lentelemiseen jolloin ehtii parantaa itseään, mutta deathlordit tarjoavat kirvestä kalloon sellaisella taajuudella että raskaaseen panssariin puettu taistelijani päätyy juoksemaan ympyrää ruokapöydän ympäri kuin pikkutyttö ja liekittämään etäältä. Lievästi mieltäalentavaa. Tosin on mainittava että deathlordit ainakin toistaiseksi ovat edelleen alttiita power-iskujen aiheuttamalle horjumiselle. Jos siis staminaa riittää useaan power-iskuun peräjälkeen niin kyllä nekin talttuvat. Joka tapauksessa nuo draugr lordit ovat monin verroin pahempia vastuksia kuin lohikäärmeet.

ps. Uutiset ja posti kulkee nopeasti Skyrimissä. Olin Whiterunissa ja ostin sepältä dwarven bracers of sitäjatätä kun huomasin että nehän sopivat minulle sopivasti. Tein sitten parikymmentä sekuntia sepän hommia ja kun nostin katseeni edessäni on kuriiri joka antoi minulle kirjeen: "Sain tietooni että olet saanut käsiisi parin dwarven bracers of sitäjatätä. Olen etsinyt sellaisia ja maksaisin niistä runsaasti." Lähettäjä on eräs herra Markarthista. No ei kauaa kestänyt uutisten eikä kirjeiden matka puolen kartan päästä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

tässä skyrressä näyttäis olevan samankaltainen probleema mikä oblivionissakin oli, eli kun luolat ja mestat on levelin mukaan skaalautuvia niin pelin vaikeusaste ei pysy kovin tasaisena, koska minkä tahansa skillin nostaminen nostaa leveliä ja ihan kaikki skillit ei tosiaan heijastu sitten siihen vihulaisentuhoamistaitoon.

Aloitin puhtaalla maagilla pelaamisen, pelasin mage collegen läpi, näillä leveleillä dungeonit oli suht helppoja, nyt sitten kun leveleitä alkaisi olemaan tuplakillan verran ja en ole vielä päätänyt mitä seuraavaksi treenaisin niin alkaa tulemaan suhteelisen kovaa kuokkaan bandiiteilta sun muilta. hahmon lvl on tällä hetkellä 23 ja destruction 95, mutta bandiitti marauderit ja muut ovat sen verran sikeitä että yhdenkin tappaminen vaatii riimuilla miinoittamista, pakoon luikkimista ja kivien takaa käryttämistä. Sitten kun näitä seppiä tulee 4-5 samaan aikaan, läski alkaa tummumaan kohtuuttoman runsaasti.

Pitäisi löytää jostain tehokkaampia loitsuja, mutta collegen porukka ei tarjoa enään mitään hyödyllistä ja oblivionista tuttu loitsujen tekeminen on mukavasti jätetty tästä pois.

lvl pohjaisen dungeonien skaalaamisen sijasta olisi paremi laskea hahmosta geneerinen firepower+defence indeksi jonka mukaan sitten määrittelisi viuhlaisten tason. voi nimittäin jollain seppä-kauppias kombinaatiolla olla suhteelisen rapsakat oltavat isommilla leveleillä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Itse en ole huomannut ongelmia leveli skaalauksen kanssa. En tiedä onko assassin characterit sitten jotenkin erityisen tehokkaita, koska olen 34 levelinen, one handed skilli on vain jotain 56 ja light armor 45. Sneak 100 ja marksman jotain 45. Kuljen kahden elven daggerin kanssa sneakkaillen ja one hittaan lähes kaikki mitä eteen tulee. Jouskaria käytän myös paljon. Teen 15x damagea normaalilla sneak attakilla (kun käytän puukkoja) ja 30x damagea, koska shrouded hanskat kädessä (tuplaa sneak damagen).

Jos samoilla statseilla olisin 34 levelinen ja en käyttäisi sneakkia, niin tarina olisi varmaan toisenlainen. Ottaisin pataa niin että olisi pakko aloittaa uusi hahmo.

Pelaan siis adept vaikeustasolla. Pitäisi kokeilla miten pärjäisin jos vaihtaisin vaikeustason Masteriksi. Tällä vaikeustasolla vaikuttaa varsin tehokkaalta tyyliltä. Ajattelin pelata ensiksi tällä adeptilla pelin suurimmalta osin läpi ja sitten kokeilla tehdä jonkunlainen HC hahmo ja pelata vaikeimmalla. Ei varmaan kaikilla pelityyleillä pärjää master vaikeustasolla, tai ainakin pitää todella keskittyä ja vähän suunnitella pelaamista.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Tuosta puhutusta main questin lyhyydestä sen verran, että eipä tuo oblivionissakaan ihan ihmeen mittainen ollut, kun ottaa huomioon, miten iso osa kokonaisuudesta oli sitä samaa oblivionin porttien sulkemista. Toki skyrimin tarina tuntuu olleen kokonaispituudessaan reilusti lyhempi (itsellä enää pari questia jäljellä), mutta tässä tapauksessa kompaktimpi tarina ei tunnu yhtään huonolta ratkaisulta, koska tarinassa ei lähdetä harhailemaan turhaan. Vielä odotellaan, tuleeko skyrimin tarinassa yhtä eeppisiä ja mieleenpainuvia juttuja vastaan kuin oblivionissa olleet
Mancar Camoranin paratiisi (!) ja Martin Septimin loppueeppistely Mehrunes Dagonia vastaan (ainakin muistaakseni se oli eeppinen kohtaaminen).
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Ite oon huomannu leveliskaalauksessa yhen ongelman, nyt kun oon lvl 41 hahmolla ja oon keskittynyt lähinnä sneakkiin ja one-handed aseisiin niin suurin osa vihollisista (ja myös apulaisista jos idiootit juoksee suoraan mun ja vihollisen väliin) kuolee 1-2 täydellä voimalla tehdyllä iskulla ja tavallisia aseita käyttävät viholliset saa hakata mua aika kauan että tarvii edes juoda potioneita. Mutta osa noista kovemmista necromancereista & conjurereista ym. on vaikeampia koska suojukset ei paljon suojaa taioilta joten jos näitä vastaan hiipiminen ei onnistu niin taistelun voittaa yleensä se kumpi onnistuu iskussaan ensin. Ärsyttävää sinänsä jos on vaikka tutkimassa jotain luolastoa ja yhtäkkiä jostain sivusta hyökkää pari necromanceria ja tappaa mut kaikenmaailman tuli taioilla ennen kun ehdin edes huomata... Sais viholliset, apulaiset ja pelattava hahmo olla huomattavasti kestävämpiä että taisteluiden aikana ehtis miettä..

Juu ja olihan se main quest aika lyhyt ja muutenkin noitten guildien päätehtäviä tuntuu olevan paljon vähemmän kuin mitä oblivionissa oli, etenkin kun liityin noihin storm cloakkeihin niin niillä tais olla 5? tehtävää joissa menee maximissaan se 10 min. Suurin osa noista tehtävistä olikin sellasia että, "mene valtaamaan imperialaisten linnake joukkojen kanssa", Tosin noissa tehtävissä ei ollut kyllä mitään vikaa vaikka yksinkertasia ne olikin.

Mutta ainakin musta tuntuu siltä että vaikka näitä juonten ja guildien tehtäviä on vähemmän mitä oblivionissa niin kaiken laisia sivu tehtäviä on paljon enemmän.
 
Ylös Bottom