Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Ja tuolta Morthalista, Moorside Innistä löytää jätkän nimeltä Benor, vaatimuksen voi kattoo spoilerista, spoilaus ei ole suurta mutta kertoo mitä pitää tehä saadakseen tuon Benorin ''matkakaveriksi'' :D

ainoo vaatimus siihen on se että lyöt vetoa 100 goldista että voitat hänet nyrkkitappelussa, kun olet voittanut hänet hän sanoo että auttaa mielihyvin. Kun puhut sille seuraavan kerran, on valikossa mahollisuus että hän tulee mukaasi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Alchemy-taito on varsin kätevä rahan keruussa. Kun kerää vastaantulevat kasvit, sienet sekä muut tarveaineet niin kohta ongelmaksi muodostuu se, että taskut on täynnä puteleita, mutta kauppiailta loppuu rahat ennen kuin putelit loppuvat. Itse sain kyseisen taidon huippuunsa ja samalla sain nostettua puhujan lahjatkin melko korkealle.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Eri kiltoihin liittymällä ja heille tehtäviä tekemällä saa myös paljon potentiaalisia seuraajia. Esim. Whiterunissa Companionseille kun teet muutamia tehtäviä niin sieltä irtoo monta hyvää kumppania. Tai sitten kannattaa matkata isoihin kaupunkeihin ja ettiä sieltä majataloista ym. koska joka kylässä ja kaupungissa melkeinpä joku seuraaja on.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Joo kiitoksia näistä pikaisista vastauksista, oli apua .... :D

-montako levelisiä teidän hahmot muuten ovat ja mitä asetta käyttäviä? :D

-ja sitten vielä yksi kysymys: kun siellä whiterunissa (tai jotain sinnepäin) voi siltä tyypiltä ostaa leveliä 1käden miekkaan, niin pystyykö jostain ostamaan leveliä jousipyssyyn..?

juu ja tuohon skyrimiin jää kyllä oikeasti koukkuun.. :DD
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Joo kiitoksia näistä pikaisista vastauksista, oli apua .... :D

-montako levelisiä teidän hahmot muuten ovat ja mitä asetta käyttäviä? :D

-ja sitten vielä yksi kysymys: kun siellä whiterunissa (tai jotain sinnepäin) voi siltä tyypiltä ostaa leveliä 1käden miekkaan, niin pystyykö jostain ostamaan leveliä jousipyssyyn..?

juu ja tuohon skyrimiin jää kyllä oikeasti koukkuun.. :DD

Oma ukko taitaa olla jollain 37-38 levelillä ja käytössä on Blades swordit, eli noi yhen käen katana miekat. Sen verran on roolipelaamista veressä että oon kehitelly hahmolleni tarinan noiden miekkojen ympärille : ) Kivasti tuo lisämaustetta pelaamiseen. Joops eli yhenkäen miekat, kilpi ja Dragon setti käytössä. Harkitsen vaihtamista dualwielderiks, pääsis kahella katanalla huitomaan ;)

Archerya opettaa ainakin Riverwoodissa se elveni, Faendal.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Archerya opettaa myös yksi companion. Ootteko muuten onnistunu seuralaisen kanssa tekemään nuita Thieves Guildin tehtäviä? Tiedän kyllä et kaverin voi komentaa jäämään piiloon jonnekkin. Itse huvikseen olen kokeillut ei ole onnistunut ilman verilöylyä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Kävi tossa kummallisesti.

Tein tehtävän jossa piti pistää joku farmilainen kuriin. No tein tehtävän niinkuin piti mutta sen kaveri rupes seuraan mua ilman syytä..
Se roikku mun perässä kaikkialle. Huomasin kun olin pickaamassa lukkoa että mitä toi tääl tekee, katoin onko se joku kaveri mut ei ku se puhu vaan vihanneksista.
No menin käymää uudestaa siä farmilla ja sinne se juoksi heti pellolle :D

Tää aiheutti paljon vaivaa ja tallennusten uudelleelatauksia ku tuli sen takia bounty ku se näki ku pickailin lockeja, ei siin mitää mut mul on inva täynnä varastettua tavaraa :D


Ja mun ukko on 5-6 lvl en muista kumpi ja se on heavy armor tyyppi. Vasemmassa kädessä mage eli health regenerate (kirjotinko oikein :D ) ja sitten se tuli. Ja tilanteesta riippuen kilpi. Oikeessa miekka/nuija.

Ja helppoa rahaahan on myydä puita niitä tarvitseville...
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Nii ja sitä vielä että jotkut ovat puhuneet siitä että laittaa steel tai iron daggeriin sen jobkul soulin ja saa siitä paremman hinnan.. eli miten tämä tapahtuu? :D en oo oikee perillä näistä asioista :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Nii ja sitä vielä että jotkut ovat puhuneet siitä että laittaa steel tai iron daggeriin sen jobkul soulin ja saa siitä paremman hinnan.. eli miten tämä tapahtuu? :D en oo oikee perillä näistä asioista :D

Hanki tarpeeksi raaka-aineita kyseistä tikaria varten, eli nahkaremmejä ja rautaa/terästä. Halvin sielukivi on petty, eivät maksa kuin suunnilleen 20 kultaa jos ovat tyhjinä, hanki niitä siis aina kun mahdollista. Jos hankit tyhjiä sielukiviä, niin tarvitset soul trap-loitsun, jolla voit vangita petty-sielukiviin sieluja todella helposti. Kaikki kanit, peurat, hirvet, sudet, vuohet ja muut helposti teilattavat otukset täyttävät nämä.

Lopuksi tarvitset arcane enchanter -pöydän, jossa valitaan ase, laitetaan siihen kiinni jokin lisätehoste (esimerkiksi pelko, fear) ja sielukivi. Sitten vain myymään. Jos olet lisännyt perkkejä Enchanting-osioon, niin saat aina paremman hinnan yhtä asetta kohti.

Mainittakoon myös tuon soul trap-loitsun käyttö - ensin mennään eläväisen lähelle, kohdistetaan tähtäin siihen ja sitten manaa peliin + miekka heilumaan, niin sielu on vangittu. Huomaa loitsun aikaraja, vihu pitää saada hengiltä sen puitteissa, että saat sielun talteen. Tiedoksi - vain yksi vihollinen voi olla kerrallaan soul trapin "vaikutuksen alaisena", joten "maalaa" uusi kohde heti kun saat edellisestä sielun (mikäli kohteita on kerrallaan useampia). Kumppania en suosittele otettavaksi mukaan, koska jos et ole ehtinyt merkata otuksia soul trapilla kumppanin tappaessa niitä, niin sielukivi jää täyttämättä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mistä noita sielukiviä voi ostaa?:D ja mistä samoin tuon soul trap loitsun saa? joo sorry kun en ole oikeesti perillä tästä pelistä, ei hajuakaan mitä tässä täytyisi tehdä siis näissä muissa kuin taistelemisessa... :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mistä noita sielukiviä voi ostaa?:D ja mistä samoin tuon soul trap loitsun saa? joo sorry kun en ole oikeesti perillä tästä pelistä, ei hajuakaan mitä tässä täytyisi tehdä siis näissä muissa kuin taistelemisessa... :D

Dragonreachin magelta saa molempia.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Nonii nyt onnistun parantelemaan sormuksia yms . kaulakoruja.. mistä muuten johtuu että kaikkia sielukiviä ei voi käyttää, joissaun lukee empty yms :D

kiitoksia kaikille neuvojille tähän mennessä, on ollut apua ! :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Kaveri hommannu bountyy nii paljon Whiteruniin, että koko kylä käy päälle kun astuu ovesta, samoin Riverwoodissa. Onko mahollista saada jostain muualta maksettua bountya pois tai päästä vankilaan? :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

mistä muuten johtuu että kaikkia sielukiviä ei voi käyttää, joissain lukee empty yms

Sielukivi on tyhjä... ja siihen pitää hommata sielu soul trap -taialla.

Kaveri hommannu bountyy nii paljon Whiteruniin, että koko kylä käy päälle kun astuu ovesta, samoin Riverwoodissa. Onko mahollista saada jostain muualta maksettua bountya pois tai päästä vankilaan? :D

Hahhahhaa :D

Todennäköisesti tulee pelattua Skyrimiä vielä parilla muullakin, aivan erilaisella hahmolla ja tämä "lainsuojaton kaikkialla" kuulosti hyvältä. En osaa neuvoa, mutta kaverisi pitäisi kaiketi jotenkin, vielä kerran päästä siihen pidätystilanteeseen ja suostua menemään vankilaan... jos pystyisit jotenkin livahtamaan sisään huomaamatta (esim. yöllä, kovien hiipimistaitojen turvin, näkymättömyyspotionin avustuksella) ja sitten teet vielä kerran yhden rikoksen, jäät siitä kiinni ja vartija tulee paikalle... ja sitten lusimaan.

Alkaa muuten peli käydä turhankin helpoksi, kun nostin smithingin 100:aan ja tein dragon-varusteet. Haarniskaluokka tällä hetkellä hieman yli 700, kun kilpi on kädessä ja heavy armor yhtä perkkiä vaille täynnä. Aseet sen sijaan kaipaisivat kovasti kehittämistä - vakiona ollut jo pitkään 38:n damagen ebony mace fear-lisällä ja 68:n damagen Glass bow of Dread (Legendary) hieman kovemman levelin fear-lisällä.

Edit: Tässä muuten mainio sivu alkemisteille, tuolta voi valita haluamansa kyvyn ja katsoa sitten mitkä ainekset vaikuttavat minkäkin potionin tekemiseen. Ainesten teholuku on sitä suurempi, mitä harvinaisempi on kyseessä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Ajattelin ostaa skyrimin ps3. Onko siinä jotain vikoja ruudun päivityksessä yms. Bugeja?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Archerya opettaa myös yksi companion. Ootteko muuten onnistunu seuralaisen kanssa tekemään nuita Thieves Guildin tehtäviä? Tiedän kyllä et kaverin voi komentaa jäämään piiloon jonnekkin. Itse huvikseen olen kokeillut ei ole onnistunut ilman verilöylyä.

Mä tein sen Thieves Guildin ensimmäisen tehtävän Lydia mukana, jossa
Pitää mm. tuhota ne bee hivet

Kuitenkin sain tehtävän suoritettua kunnialla, vaikka Lydia tappoi muutaman vastuksen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Onko siinä jotain vikoja ruudun päivityksessä yms. Bugeja?
Onhan siinä edelleen omat ongelmansa, joita on käsitelty tässä ketjussa useampaan kertaan. Ole siis hyvä ja lue aiempia viestejä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Kaveri hommannu bountyy nii paljon Whiteruniin, että koko kylä käy päälle kun astuu ovesta, samoin Riverwoodissa. Onko mahollista saada jostain muualta maksettua bountya pois tai päästä vankilaan? :D

Saattavat käydä vähemmän herkästi kimppuun, jos kaupunkiin menee niin, etteivät aseet ole näkyvillä. Itse ainakin sain vartijan kerran lopettamaan hyökkäyksen kun laitoin aseet pois (silloin hän käveli kohti ja vaati minua maksamaan velkani yhteiskunnalle). Samoin yhdessä kapakassa jouduin tappeluun ja sain bountyä kun käytin tikaria mutta kun otin edellisen talletuksen niin ilman aseita sain tapella seuraamuksetta.
 
Mistäs päin skyrimiä löytyisi hyviä kaivoksia eri orejen hakkaamiseen? Tällä hetkellä tiedossa vain Dawnstar, jossa on kaksi kaivosta, iron ja quicksilver. En pahemmin ole kaupungeista kaivoksia hakenut, mutta tuli nyt mieleen kun Dawnstarissa innostuin ja sitten kävin blacksmithin välineillä tekemässä pari miekkaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Saattavat käydä vähemmän herkästi kimppuun, jos kaupunkiin menee niin, etteivät aseet ole näkyvillä. Itse ainakin sain vartijan kerran lopettamaan hyökkäyksen kun laitoin aseet pois (silloin hän käveli kohti ja vaati minua maksamaan velkani yhteiskunnalle). Samoin yhdessä kapakassa jouduin tappeluun ja sain bountyä kun käytin tikaria mutta kun otin edellisen talletuksen niin ilman aseita sain tapella seuraamuksetta.

Ei auta enään ilman aseitakaan meno sinne, nimittäin kokeili mennä kalsareissa :D
 
Ylös Bottom