Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Game Awards 20XX



Show'n piti olla lyhyempi mitä aikaisempina vuosina, mutta Christopher Judge oli toista mieltä. :D

Muuten oli oikein hyvä show, ehdottomasti paras show Keighleyn järjestämistä ja varmaan muutenkin pesi tarjonnallaan kaikki kesällä nähdyt E3:n korvikkeet. Hades 2, Kevin Levinen uusi peli, Death Stranding 2 ja Armored Core 6 näin äkkiseltään oli kovia julkistuksia.
 


Show'n piti olla lyhyempi mitä aikaisempina vuosina, mutta Christopher Judge oli toista mieltä. :D

Muuten oli oikein hyvä show, ehdottomasti paras show Keighleyn järjestämistä ja varmaan muutenkin pesi tarjonnallaan kaikki kesällä nähdyt E3:n korvikkeet. Hades 2, Kevin Levinen uusi peli, Death Stranding 2 ja Armored Core 6 näin äkkiseltään oli kovia julkistuksia.

Rakastan Judgea, mutta tuo jaarittelu meni kyllä pahasti yli. Ei mielestäni kovin kunniottavaa muita kohtaan pitää jotain 10 minuutin kiitospuhetta.. Asettaa järjestäjätkin kiusalliseen asemaan, kun pitää jollain musiikilla yrittää viestiä, että olisiko aika lopetella.

Omalta listaltani odotetuista julkaisuista unohtui tosiaan Death Stranding 2 (siitäkin ykkönen pelaamatta) ja Lavinen uusi - Bioshockilta näyttävä - Juudas!
 


Show'n piti olla lyhyempi mitä aikaisempina vuosina, mutta Christopher Judge oli toista mieltä. :D

Muuten oli oikein hyvä show, ehdottomasti paras show Keighleyn järjestämistä ja varmaan muutenkin pesi tarjonnallaan kaikki kesällä nähdyt E3:n korvikkeet. Hades 2, Kevin Levinen uusi peli, Death Stranding 2 ja Armored Core 6 näin äkkiseltään oli kovia julkistuksia.


Al Pacino ja Christopher Judge molemmat kyllä 5/5 ukkoja.
 
Mä en oo tota puhetta katsonut enkä aio 10min elämästäni siihen kuluttaa nii alkoiko se siinä sit kiittää mummosta vaariin ja esi-isiin vai muutenko pälpätti menemään?
 
Jälkikäteen tuli juuri katseltua, enkä onnistunut spoilaantumaan, mutta eipä tuossa juurikaan mitään omaan silmääni erityisen jännittävää uutta ollut, mutta aika toki näyttää. Ehkä itse odottaa aina uusia yllättäviä avauksia, joten takuuvarmat jatko- ja lisäosat eivät innosta niin isosti kuin uudet IP:t.

Itse gaala oli kuitenkin ihan viihdyttävä kokonaisuus ja ihan mielellään tuota seurasi, kun sopivasti oli muutaman tunnin matka tässä työpäivän lomassa.
 
Tuosta tulee mieleen dimmu borgirin konsertti jossa ne soitti sinfonia orkesterin kanssa ja yks pasuunan soittaja oli ihan kunnolla mukana ja kaikki muut näyttää siltä ettei voisi vähempää kiinnostaa :D
Kohta 1:11

Tää pasuunan soittaja on ihan kunnon fani. Sehän oli koko keikan ihan fiiliksissä. Dimmu on mullekin numero Uno
 
Viimeksi muokattu:
Huiluäijä oli kyl tunteella 120% messissä!

Kelaamalla kuuntelin myös sen Chris Judgen puheen nii sekin tuntui jo 30 minuutilta, jotain et veli on lääkäri ja et äiti ja sit jotain mitä en muista. Jotenkin jäi semmonen fiilis et Al Pacino vei kaiken huomion nii sen piti sit jotenkin paikata pitkällä lätinällä.
 
Mulla ainakin tuo äänestäminen on rikki kun 23/31 on viimeinen mitä pystyy äänestämään ja sitten tulee 404 you've reached the edge error
 
Ylös Bottom