el Matador
New Member
No nyt näyttää jo nopeimmat omistavan kyseisen pelin, joten kommenttia vaan tulemaan!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä painoin 7 ekaa tehtävää ennen kuin huomasin että se voi levähtää. Lisäksi 5 ekaa ilman R1 auto aimiaLainatun viestin kirjoitti alkujaan kaitsu-71
En itse alussa huomannut, että toi äijä paranee itsekseen kun jää seinää vasten huilimaan. Se kyllä vinkkaili tuohon suuntaan sanomalla "I need a rest". Kaksi ekaa tehtävää tuotti vaikeuksia just tuon takia, kun painoin koko ajan menemään.
Kohdetta voi vaihtaa näpäyttämällä R1:ä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Itse kävin kaverin luona testaamassa tuota ja kivalta vaikutti. Tosin kaikki eivät varmaan pidä, kankeus karkoittaa osan pelaajista.
Autoillessa kaikki on lähes ok, ajotuntuma on pääosin ihan toimiva, ehkä silti turhan yliohjaava. Eniten ajaessa ärsyttää juuri nuo kameraongelmat, kyllähän eteen näkee ihan nätisti, mutta sivulle ei mitenkään ja taaksekin vain pakittamalla. Ei olisi ollut niin vaikeaa laittaa taakse katsominen vaikka käyttämättömään (?) L1- tai L2-nappiin?
Miinusta tulee myös vilkkusysteemistä. Sen kanssa elää, mutta kartta olisi kyllä paljon helpompi. Toisaalta, aidoista autoista suuri plussa. Vastaan tuli mm. Saab 900 ja 9-3, Alfa 156, Brabuksen virittämä A-sarjan Mersu, Lexus IS200 ja LS340, Lontoon Busseja ja takseja, Range Rover ja muita vastaavia.
Taisteluissa on myös omat ongelmansa, liikkuminen on hidasta ja kankeaa, sekä kamera näyttää vähän väliä jonnekin muualle. Ampuminen on ihan kohtalaisen helppoa tuon automaattitähtäyksen ansiosta, mutta eikö kohdetta voi vaihtaa mitenkään? Tyyppi alkaa kituamaan jo parista luodista, joten puolet taistelusta käytetystä ajasta muodostuu seinään nojaamisesta. Realistista?
Kaikesta kritiikistä huolimatta pidin pelistä varsin paljon. Kannattaa ehdottomasti testata ennen ostamista.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Kohdetta voi vaihtaa näpäyttämällä R1:ä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Ne keillä peli jo on, niin vastatkaa. Onko peli alue iso? Onko se isompi kuin Vice City?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Prkl,kun tiputtelet noita juonikohtauksia vähän väliä
Eipä ne nyt kyllä paljoa paljasta,mutta parempi kun en tiedä mitään.