Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Getaway kommentit

Rafu, pelissä on moodi missä pääset vapaasti seikkailemaan kaupungilla niin pitkään kuin haluat, näin olen kuullut.

Tosta listasta puuttuu näköjään ne "sala-autot" ainakin kuvissa oon esim nähnyt BMW:n mitä tuossa listassa ei näytä olevan.
 
Kiitti tiedoista prawn ja WoPe:)
Juu oli siellä kyllä aika paljon autoja. Minäkin olen kyllä nähnyt kuvissa esim. BMW:n ja Audin TT:n mitä tuolla ei mainittu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Rafu, pelissä on moodi missä pääset vapaasti seikkailemaan kaupungilla niin pitkään kuin haluat, näin olen kuullut.
Pääsee,kun on mennyt varsinaisen pelin läpi,näin olen kuullut.;)
 
No voi harmi, oisin kyllä mielummin alussa turisteillu kaupunkia mut näköjään joutuu heti kättelyssä keskelle tulitaistelua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Laiskimus;)

Hei, hei, hei! Emmä sitä et pelin koodeilla vetäisin(ei mulla ees oo
sitä viel), mut aattelin että alussa ois aika kiva kurvailla vaa rennosti kaduilla näippäimiä harjotellessa. Niin mutta kuitenkin kysymys kuului oliko koodeja jos on ja tiedät/tiedätte niin viitsisittekö laittaa?;)
 
Rafu:

ei ole muita kuin gameshark / actionreplay koodeja, jos et tiedä mitä ne on, älä ees kysy. :)

Ja voi "turistella" niiden harvojen tehtävien aikana joissa ei satu olemaan perässä vihamiehiä, poliiseja tai aikaa. Näitä tosiaankin on vain pari-kolme.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Rafu:

ei ole muita kuin gameshark / actionreplay koodeja, jos et tiedä mitä ne on, älä ees kysy. :)

Ja voi "turistella" niiden harvojen tehtävien aikana joissa ei satu olemaan perässä vihamiehiä, poliiseja tai aikaa. Näitä tosiaankin on vain pari-kolme.
Jjuu, mutta Carterilla pääsee ainakin kerran riehumaan ilhan vapaasti. Sillä on siksi mukavaa riehua, kun poliisit ei tule perään koskaan, vaikka niitä ampus :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Rafu:

ei ole muita kuin gameshark / actionreplay koodeja, jos et tiedä mitä ne on, älä ees kysy. :)

Ja voi "turistella" niiden harvojen tehtävien aikana joissa ei satu olemaan perässä vihamiehiä, poliiseja tai aikaa. Näitä tosiaankin on vain pari-kolme.

Enpä sitten taida enää kehdata kysyäkään.
 
No nyt on tullut pari tehtävää pelattua.
Aluksi säikähdin kameraa kommenteilla:"No minnes sie nyt meet?"
Pari kosahduksen jälkeen peli alkoi sujua ja nyt tuntuu hyvältä.

Ainoa ongelma taitaa ollakin se kamera.On tainnut Sohon pojilla kamera-suunnittelu unohtua siinä touhussa.Autoilessa kamera toimii hyvin.Tosin kamera on ehkä liian alhaalla,mutta tähänkin tottuu.

Taistelut ovat peruskamaa.Ei mitään hohdokasta,mutta eipä siinä kyllästykkään.Seiniin nojailulla paraneminen...hmm...Yhtä huono idea kuin lääkelaukuilla tai pillereillä paraneminen.

On tässä samaan aikaan toisessa paikassa keskustelua yli-ja aliarvostetuista peleistä.Taitaa tämä peli valitettavasti jäädä jälkimmäiseen kategoriaan.Ehkä arvostelijat ovat liian jyrkästi haukkunut kamera ongelmia ja kuluttajat ovat alkaneet epäröidä.Toisaalta,arvostelijathan ovat AINA oikeassa.

Kaiken kaikkiaan erittäin mukava ja suositeltava peli. Ja tulihan ne hinkitkin nähtyä.:)
 
Joo 7 tehtävää oon läpässy ja pelihän on itseasiassa todella hyvä, paljon luin kritiikkiä ja tottahan tuo on että kamera vähän temppuilee, varsinkin sisätiloissa, mutta ei se kumminkaan niin huono ole että pilaisi pelinautinnon täysin, autolla ajaminen on ihan kivaa viihdettä, varsinkin takaa-ajot, samoin olen alkanut juuri pitämään yhä enemmän sisätiloissa käydyistä tulitaisteluista, kun pääsee enemmän ja enemmän jyvälle, jokaisen tyypin ampuminen ja näyttävä kuolema tyydyttää joka kerta :p Hyvä peli!
 
Kyllä oli todella hyvä peli, jäi VC ihan taustalle, kun sai tän pelin käsiin. Juoni oli ihan hyvä ja se kannustikin pelaamaan tän pelin läpi. Nyt eiku vain odottelemaan jatko-osia, siis ehkä sitten parin kuukauden päästä...
 
Erittäin hyvä peli. Vice City jää nyt pölyttymään, kun olen The Getawayn makuun päässyt. Oikeilla autoilla on paljon mukavampi körötellä ja realistinen peli on minulle parempi kuin sarjakuvamainen GTA.
 
Joo, niinhän se on, että yksi pitää äidistä ja toinen perheen susikoirasta. Vai miten se nyt menikään:rolleyes:
 
Ylös Bottom