Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
The Getaway TV mainos on muuten siisti.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MmD
Heh... Joo se mainos on muuten aika hyvä. Se vaan rupes hymyilyttää et ku luin kans sen Pelaajan arvostelun sain pelistä todella huonon kuvan, mutta sitten kun näin mainoksen, peli alkoi taas kiinnostaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sami
Niin, tuo pelialueen laajuus minuakin kiinnostaa, 50 neliökilometriä pitäisi olla mallinnettu, mutta tuntuuko pelialue todella valtavalta?
Miten sitten, onko pelissä jotain poliisivoimia tms. valvomassa liikennesääntöjä tai yleistä järjestystä, vai voiko pelissä riehua vapaasti?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Briteissä The getaway oli ostetuin peli ja GTA:VC putos kakkoseksi. Näin kertoo CVG.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Kokemuksia:
Autot ovat oikeita eikä mitään esim. Infernuksia ja autolla ajokin on paljon realistisempaa kuin VC:ssä.
Ja pelissä on erittäin hyvä tarina.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cerbera
Entä miten eri autojen ajettavuudet eroavat toisistaan, ja onko ajettavuus paljonkin realistisemmalla tasolla kuin vice cityssä? Entä autojen äänet? Onko jokaiseen autoon äänitetty oikeasta mallista äänet vai onko se samanlailla kuin vc:ssä että joka kolmannessa autossa on samanlaiset äänet? Itse voisin ostaa tuon pelin jo vain sen takia että kaupungilla voisi ajella ja rellastaa mahdollisimman realistisesti. Monesti vc:ssäkin tykkään cruisailla kaupungilla, pysähtyä liikennevaloihin, pelleillä, ym. mutta vc:ssä tuon hauskuus tyssää autojen ajettavuuteen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rafu
Jos tiedätte sellaset nettisivut missä ois kaikki getawayn autot niin viittisittekö kirjottaa? Onko siinä paljon eri aseita? Olen lukenut että peli tökkii hieman. Haittaako se paljon? Ai niin onko getawayssa samanlainen autoradio kuin Vc:ssä? Mitä sälää ajellessa oikein kuunnellaan vai kuunnellaanko mitään?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
http://www.wheres-charlie.com/
Siinä olis Getaway viralliset kotisivut. En tiedä löytyykö sieltä niiden autojen listaa, mutta jotakin sieltä löytyy.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rafu
Kyllä sieltä kaaroja löytyi 24 kappaletta, siinä ainakin mulle jonkun laista esimakua niistä.