jussi28
Active Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Ja sitten toi pelin kaatuilu...Pitäs kantee laittaa varoitus säännöllisestä kaatuilumisesta.
Taitaa olla pelikohtaista nimittäin ei mulla oo kaatunut kertaakaan tuo peli.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja sitten toi pelin kaatuilu...Pitäs kantee laittaa varoitus säännöllisestä kaatuilumisesta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Taitaa olla pelikohtaista nimittäin ei mulla oo kaatunut kertaakaan tuo peli.
Ei mitään tekemistä pelin kanssa.Ihan Liverpool mielessä laitoin ton.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Onko tuo "You'll never walk alone" tosiaan pelin sloganeita? luulisi tuon vaikuttavan myyntiin negatiivisesti brittien saarella... paitsi Liverpooin suunnalla...
Ei mitään tekemistä pelin kanssa.Ihan Liverpool mielessä laitoin ton.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja
Tuntui että Hammondin osuuteen oli panostettu paljon kun taas Carterin osuus oli tehty hiukan enemmän vasentakättä käyttäen. Todella hyvä peli!
Mistäs tiedät,että on 12?Pitäs varmaan alkaa katteleen tässä joskus.Yhden olen ehkä löytänyt.Tosin senkin juonellisen osuuden aikana.En sitten tiedä,että oliko bonus-auto,mutta ruma se ainakin oli.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Kuinka monta niistä piilotetuista autoista ootte free roamingissa löytänyt? Mä oon löytäny 7 / 12. Tankki on kyl kiva.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JN
Voi kontrollien kirous... Tehtävä 11 Hammondina... In mai blaadi aas! Miksei kontrolleja ole voitu toteuttaa kuten Hitman kakkosessa? Viileetä hyppiä liikkeentunnistimien välistä kun äijän liikkeissä ei ole mitään tolkkua... Tässä mission 11:ssa sen todella huomas kuinka paljon olis parantamisen varaa... No edelleen, hyvä peli!
Mistäs tiedät,että on 12?Pitäs varmaan alkaa katteleen tässä joskus.Yhden olen ehkä löytänyt.Tosin senkin juonellisen osuuden aikana.En sitten tiedä,että oliko bonus-auto,mutta ruma se ainakin oli.
Otitko mukaan puistosta löytyvän lava-auton(joku Suzuki) ja sen farmarin,jonka merkkiä en tiedä?
Se farmari on ihan perusfarmari,jota liikenteessäkin näkyy.On siellä koppien takana 2 kpl.Mutta minkäs otit kahdenneksitoista autoksi?Kaipa nää jutut täälläkin menee.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Siis se farmarikin puistossa? Sellasta en edes tiedä ...
Jos tarkotat sitä lava-autoa jossa on ruohoo kyytillä niin otin.
Kerroppas mistä luit, laita vaikka privaa, jos ei mainostusta kannateta täällä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Entäs tämä.
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/getaway_hidden_cars.txt