Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Getaway kommentit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Ja sitten toi pelin kaatuilu...Pitäs kantee laittaa varoitus säännöllisestä kaatuilumisesta.

Taitaa olla pelikohtaista nimittäin ei mulla oo kaatunut kertaakaan tuo peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Taitaa olla pelikohtaista nimittäin ei mulla oo kaatunut kertaakaan tuo peli.

Mulla on kerran kaatunu. Kaikki pelit tuppaa kaatuilemaan välillä. Onneksi ei kuitenkaan niin paljon kuin PC:llä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Onko tuo "You'll never walk alone" tosiaan pelin sloganeita? luulisi tuon vaikuttavan myyntiin negatiivisesti brittien saarella... paitsi Liverpooin suunnalla... :D
Ei mitään tekemistä pelin kanssa.Ihan Liverpool mielessä laitoin ton.
 
Nyt kun on tuokin peli tullut jyystettyä läpi voin kertoa mielipiteeni.
Pelihän oli perhanan hyvä! Koska joulunpyhinä oli paljon luppoaikaa, niin peli hujahti läpi parissa päivässä. Juoni nyt ei ollu mikään hirveän erikoinen, mutta riittävän hyvä pitämään mielenkiinnon yllä loppuun asti. Autolla ajo oli aluksi "hiukan" oudon tuntuista, mutta loppulta se oli kuitenkin parempi kuin VC:ssä. Ja oikeista autoista tietenkin todella iso plussa. Siellä Jolsonin kartanossa meni välillä hermo, mutta mutta muuten äijän kontrollit olivat ihan jees. Toimintakohtaukset olivat todella hienoja ja osa Carterin tehtävistä olisi saanut olla pidempiä. Tuntui että Hammondin osuuteen oli panostettu paljon kun taas Carterin osuus oli tehty hiukan enemmän vasentakättä käyttäen. Todella hyvä peli!
 
No nyt aamulla pelasin läpi ja pituuttahan olis saanut olla enemmän.Tosin kaikki pelit on liian lyhyitä.Hyvä pelihän tämä oli ja jaksaa sitä Free Roamingakin ajella aina silloin tällöin ajella.
Turhaanpa tätäkin peliä kritisoitiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja
Tuntui että Hammondin osuuteen oli panostettu paljon kun taas Carterin osuus oli tehty hiukan enemmän vasentakättä käyttäen. Todella hyvä peli!

Entä jos tekijä oli vasuri? :D

Kuinka monta niistä piilotetuista autoista ootte free roamingissa löytänyt? Mä oon löytäny 7 / 12. Tankki on kyl kiva. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Kuinka monta niistä piilotetuista autoista ootte free roamingissa löytänyt? Mä oon löytäny 7 / 12. Tankki on kyl kiva. :)
Mistäs tiedät,että on 12?Pitäs varmaan alkaa katteleen tässä joskus.Yhden olen ehkä löytänyt.Tosin senkin juonellisen osuuden aikana.En sitten tiedä,että oliko bonus-auto,mutta ruma se ainakin oli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JN
Voi kontrollien kirous... Tehtävä 11 Hammondina... In mai blaadi aas! Miksei kontrolleja ole voitu toteuttaa kuten Hitman kakkosessa? Viileetä hyppiä liikkeentunnistimien välistä kun äijän liikkeissä ei ole mitään tolkkua... Tässä mission 11:ssa sen todella huomas kuinka paljon olis parantamisen varaa... No edelleen, hyvä peli!

eihän tossa ollu mitään vaikeeta,ekal kerral läpi ilman ongelmii,kerran osuin tunnistimeen kun peli ei tajunnu et käskin tehä sen pirun kuperkeikan.ja vasta 12 tehtävässä tuurilla huomasin miten sen äijän saa parantaan haavat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Mistäs tiedät,että on 12?Pitäs varmaan alkaa katteleen tässä joskus.Yhden olen ehkä löytänyt.Tosin senkin juonellisen osuuden aikana.En sitten tiedä,että oliko bonus-auto,mutta ruma se ainakin oli.

Lukasin vähän vinkki sivustoja. :) Äsken löysin loputkin. Ihan kivasti kulkee. Myös golf kärry rokkaa. Siinäki käsijarru. :D
 
Kävin itsekki kattelemassa sivustoja ja ei siellä ollut puhe kuin kymmenestä bonus-autosta.Otitko mukaan puistosta löytyvän lava-auton(joku Suzuki) ja sen farmarin,jonka merkkiä en tiedä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Otitko mukaan puistosta löytyvän lava-auton(joku Suzuki) ja sen farmarin,jonka merkkiä en tiedä?

Siis se farmarikin puistossa? Sellasta en edes tiedä ...
Jos tarkotat sitä lava-autoa jossa on ruohoo kyytillä niin otin.
Kerroppas mistä luit, laita vaikka privaa, jos ei mainostusta kannateta täällä. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Siis se farmarikin puistossa? Sellasta en edes tiedä ...
Jos tarkotat sitä lava-autoa jossa on ruohoo kyytillä niin otin.
Kerroppas mistä luit, laita vaikka privaa, jos ei mainostusta kannateta täällä. :)
Se farmari on ihan perusfarmari,jota liikenteessäkin näkyy.On siellä koppien takana 2 kpl.Mutta minkäs otit kahdenneksitoista autoksi?Kaipa nää jutut täälläkin menee.
Ja täältähän mie luin.
 
Mä luin täältä.

En jaksa lueskella joten vertaa itse ja kerro eroavaisuudet mullekkin. Tai luen ittekkin ku jaksan, mut jos tänää viel satut liikkuun tääl ...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Entäs tämä.
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/getaway_hidden_cars.txt

Noniin, tossa on eri 12 ku mun listassa, mutta tosta sain sen pösön paikan mitä siinä kolmannes listas en tajunnu. Nyt tosta puuttuu mun listassa olevat Concept Lexus ja Triad Gang Car, eli niitä onkin 14. :)

Pitää vielä löytää tuo pösö niin sitten on kaikki löydetty. :D Raportoikaa tekin miten löydätte noita.
 
Noniin noniin, elikkäs oon löytäny jo 17 hidden caaraa, mutta niitä on samojakin, eli Nissan Skyline GTR autoja on 2, Royal Parks Daihatsu HiJet kärryjä on 2 ja nyt noita City Works Transittejä oon löytäny 2, niitä on kyllä paljon enemmänkin, mutta kuitenkin, niin 14 erilaista hidden autoa.

Tekisin mielelläni noista kartan, mutta ei ole skanneria jolla skannaisin tuon paperipalan. Eli jos osaatte niin kertokaa mistä City Works Transitteja löytyy lisää, oon löytäny Q-12 (Borough Road) ja H-10 (St. James Street). Toi on siis se auto sellasen hyppyrampin edestä, koittakaas sil pistää ympäri, sain 2½ kierrosta. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Sainpa sen kartan sitte tehtyä omaa hakua helpottaen ja annan sen nyt teillekkin: täällä se nyt on :D

Kannattaa todellakin tutustua, mutta huonolla yhteydellä kartan lataamiseen menee hetki, koitin pakata, mutta vain 1% joten ei tee mitään. Myös selitykset ovat kehnot ja minun englantini, mutta käytin sitä koska esim. with on paljon helpompi kirjottaa kuin että jonkun kanssa tjsp.

Kartassa on keltaisella alotuspaikka ja punasella auton/autojen paikat, ja selitteessä nimiä ja kartan kohdenumero esim. A5 jne. Kartta tosin on melko huonolaatuinen koska kaverini skanneri on pari-kolme vuotta vanha, mutta saa se teille kelvata. :p

Kertokaa kommenttinne näistä, että mitä tykkäsitte ja löytyykö autot? :D
 
Olin itsekin ajatellut jotain tollasta.Itse asiassa merkittin omaan karttaani paikat tässä päivemmällä.Kävin vaan katsomassa autoja ja testasin tankkia.Siihen loppui The Getaway pelailuni.Uutta peliä koneeseen ja odotteleen jatko-osia...
 
Ylös Bottom