Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Getaway kommentit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
ai onko getaway pclle myos ?

Ei. Solid Snake tarkoitti sitä, että onneksi peli ei kaadu yhtä usein kuin pelit tietokoneella. Siis ihan yleisesti, eikös? :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Konda
Ei. Solid Snake tarkoitti sitä, että onneksi peli ei kaadu yhtä usein kuin pelit tietokoneella. Siis ihan yleisesti, eikös? :)

Jep! Selitin asiani ehkä huonosti, kun kaikki eivät tajunneet. Kiitos taustatuestasi. Tuosta Getawaysta PC:lle sen verran, että kaverini sanoi, että Tiltissä (minä en itse siis katso Tilttia) sanottiin Getawayn tulevan PC:lle. Joku Tilttiä katsova voisi kertoa, mikä juttu se on.
 
Re: Elämää otsikon ulkopuolella

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Kaikkein hulluinta olisi jos Sony tuhlaisi resurssejaan tekemällä PC:lle jättimäisen verkkopelin.
Vielä hullumpaa olisi, jos Sony laittaisi rahaa kahden jättimäisen PC verkkopelin tekemiseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Konda
Ei. Solid Snake tarkoitti sitä, että onneksi peli ei kaadu yhtä usein kuin pelit tietokoneella. Siis ihan yleisesti, eikös? :)

no ei mulla ne kaadu ainakaan :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Moritz
Olen kuullut tästä pelistä jo liikaa "pettymystä", joten Vice Cityyn rahat.

Vice City on erilainen peli kuin Getaway. Omasta mielestäni Getaway on parempi. Se on kuin suoraan gangsteri elokuvasta. Tosin kaupungilla riehuminen on Vice Cityssä kivempaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Vice City on erilainen peli kuin Getaway. Omasta mielestäni Getaway on parempi. Se on kuin suoraan gangsteri elokuvasta. Tosin kaupungilla riehuminen on Vice Cityssä kivempaa.
Pelit on kuin eri genreä..VC on päätöntä tappamista ja getaway asiallista juoni toimintaa :)
 
Getaway @ Pelit-lehti 94p. + Pelit suosittelee -leima.
Ketkä pelin omistajista on samaa mieltä?
 
The Getaway ei ole siinä määrin hiottu, että se ansaitsisi 94 pistettä. Minäkin tosin suosittelen sitä, sillä Lontoo on toteutettu kokonsa puolesta vakuuttavasti.
 
Ylös Bottom