Ac3way
Well-Known Member
Sitten ei ihmisten tarvitse ostaa PS5-versiota. Onko tuossa ratkaisussa bisnesmielessä järkeä?Nythän Sony voisi laittaa PS4 version essential plus peliksi.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sitten ei ihmisten tarvitse ostaa PS5-versiota. Onko tuossa ratkaisussa bisnesmielessä järkeä?Nythän Sony voisi laittaa PS4 version essential plus peliksi.
En tiedä, mutta The Last of Us PS4 remaster ja Final Fantasy VII Remake tuli plussapeliksi samoihin aikoihin kuin niiden PS5 versiot.Sitten ei ihmisten tarvitse ostaa PS5-versiota. Onko tuossa ratkaisussa bisnesmielessä järkeä?
Joo, voihan se tulla. Peli on kuitenkin pitkään ollut tarjouksissa halvalla sekä ollut jo PS Now/PS+ Extrassa.En tiedä, mutta The Last of Us PS4 remaster ja Final Fantasy VII Remake tuli plussapeliksi samoihin aikoihin kuin niiden PS5 versiot.
Remasterin traileri.
No kyllähän tuo hyvältä näyttää. Näytti kyllä originaalikin. Kyllä tämän joutuu vetämään vielä kerran kun tulee ulos![]()
Tämä oli itse asiassa ihan hyvä uutinen, koska ihmettelinkin, miksi jo entisestään äärimmilleen venytettyä peliä pitäisi lähteä vielä pidentämään. Rytmitys on jo riittävän tönkkö nykyiselläänkin.Noi "poistetut" kentät ei sit ole mitään tyyliin extraa pelaamista tai alueita mitä mä oon ymmärtänyt, vaan jotain lissulussuu "early accsess" tjsp mestoja mitä vaa käydään kattoo tyyliin joku et "tänne suuniteltiin tämmöstä muttei sitte tullut". Oishan se hienoa jos se poistettu kenttä/alue olis vaikka miten Tommy lähtee "kostaa".
Tammikuussa.Eli milloin tulee ps5 versio myyntiin?
19.1.2024 on tarkka julkaisupäivä.Eli milloin tulee ps5 versio myyntiin?
Joo, tämä koko remaster -versio olisi onnistunut todellisuudessa pelkän PS4 -pelin päivityksellä.Nää vertaukset aluperäinen VS. PS5 remastered ei voi muuta ku hieman hihittää, "jätkät hei meidän pitää jotain muutoksia tehää tähän?, Ok boss, säädetään hieman kirkkautta alas ja kanteen nimi "remastered"?, yes näyttää hyvältä, valmis".
Oli miten oli maksan ite sen kympin ilman mitään marinaa ja pelkästään haptic feedback, rogue mode mitä se sitten onkaan ja muutenkin haluan kokea pelin uudestaan. Ehkä sitten PS7 tulee Last of us PArt 2 the real honest remake 2.0. Ja ostaisin sen silloinkin uudesetaan.![]()