Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us Part II

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
En tiedä, mutta The Last of Us PS4 remaster ja Final Fantasy VII Remake tuli plussapeliksi samoihin aikoihin kuin niiden PS5 versiot.
Joo, voihan se tulla. Peli on kuitenkin pitkään ollut tarjouksissa halvalla sekä ollut jo PS Now/PS+ Extrassa.
 
Ihan pari päivää sitten mietin että tämän voisi pelata uusiksi, mutta odotetaan nyt tämä ennen uutta kierrosta. Hyvä että päivityksen saa tosiaan tuohon kympin hintaa.
 
Noni nyt sitten saadaan kokea ja nähää golfia remasteroituna ja parempana kun koskaan ennen, kaikki vuosien takaiset vanhan areputuneet haavat revitään taas auki ja kaadetaan kourallinen suolaa päälle ja itse maksan mielelläni sen 10e ja aion nauttia pelistä uudestaan 4koona.

:p
 
Lähtee kyllä ehdottomasti hankintaan ja varsinkin noin edulliseen hintaan. Pari kertaa tullut pelailtua läpi mutta viime kerrasta alkaa jo olla aikaa niin ihan pelifiilikset on jo. Part 1 PS5 versio tuli pelailtua viime vuonna läpi ja olihan se selvästi paras versio ykkösestä.
 
Noi "poistetut" kentät ei sit ole mitään tyyliin extraa pelaamista tai alueita mitä mä oon ymmärtänyt, vaan jotain lissulussuu "early accsess" tjsp mestoja mitä vaa käydään kattoo tyyliin joku et "tänne suuniteltiin tämmöstä muttei sitte tullut". Oishan se hienoa jos se poistettu kenttä/alue olis vaikka miten Tommy lähtee "kostaa".
 
Noi "poistetut" kentät ei sit ole mitään tyyliin extraa pelaamista tai alueita mitä mä oon ymmärtänyt, vaan jotain lissulussuu "early accsess" tjsp mestoja mitä vaa käydään kattoo tyyliin joku et "tänne suuniteltiin tämmöstä muttei sitte tullut". Oishan se hienoa jos se poistettu kenttä/alue olis vaikka miten Tommy lähtee "kostaa".
Tämä oli itse asiassa ihan hyvä uutinen, koska ihmettelinkin, miksi jo entisestään äärimmilleen venytettyä peliä pitäisi lähteä vielä pidentämään. Rytmitys on jo riittävän tönkkö nykyiselläänkin.

Omasta puolestani jään odottelemaan rauhassa todennäköistä pc-versiota. Peli oli yksi koko oman pelihistorian järisyttävimmistä kokemuksista, mutta sellaisena myös sen verran raskas, että ei niitä traumoja ole mikään kiire uudelleen availemaan.
 
Olikohan part II tulossa myyntiin tavallista ps5 levyversiota samaan tapaan kuten part I? Jotain part II special edition mainostetaan, jossa olisi levykin, mutta epäselvää, julkaistaanko sitä Suomessa.
 
Käy mainiosti,

Last of Us pelattu viimeksi PS3:lla julkkarissa ja nyt PS5 remastered - versio odottaa hyllyssä. Last of Us 2 pelattu kerran läpi kun julkaistiin, joten kiekaisen nyt molemmat läpi uudestaan remasteroituna.
 
Nää vertaukset aluperäinen VS. PS5 remastered ei voi muuta ku hieman hihittää, "jätkät hei meidän pitää jotain muutoksia tehää tähän?, Ok boss, säädetään hieman kirkkautta alas ja kanteen nimi "remastered"?, yes näyttää hyvältä, valmis".

Oli miten oli maksan ite sen kympin ilman mitään marinaa ja pelkästään haptic feedback, rogue mode mitä se sitten onkaan ja muutenkin haluan kokea pelin uudestaan. Ehkä sitten PS7 tulee Last of us PArt 2 the real honest remake 2.0. Ja ostaisin sen silloinkin uudesetaan. :p
 
Nää vertaukset aluperäinen VS. PS5 remastered ei voi muuta ku hieman hihittää, "jätkät hei meidän pitää jotain muutoksia tehää tähän?, Ok boss, säädetään hieman kirkkautta alas ja kanteen nimi "remastered"?, yes näyttää hyvältä, valmis".

Oli miten oli maksan ite sen kympin ilman mitään marinaa ja pelkästään haptic feedback, rogue mode mitä se sitten onkaan ja muutenkin haluan kokea pelin uudestaan. Ehkä sitten PS7 tulee Last of us PArt 2 the real honest remake 2.0. Ja ostaisin sen silloinkin uudesetaan. :p
Joo, tämä koko remaster -versio olisi onnistunut todellisuudessa pelkän PS4 -pelin päivityksellä.

Ehkä tässä on haluttu vain lisätä keinotekoisesti myyntiä ps5-konsolin varjolla. Tosin voin hyvin kuvitella, että osa kuluttajista ei ymmärrä ps4 -pelien toimivan suoraan ps5:lla.
 
Tuleeko tästä muuten ihan ehta oma PS5 versio myös? Siinähän tulee keinotekoisesti sitä lisämyyntiä PS5 varjolla, vaikka todella paljon halvemmalla pääsis jos ostais PS4 version mitä saa halvalla ja sit kympillä päivittää ps5 versioks. Ellei nyt ole jotain niitä tyyppejä jotka erityisesti haluaa PS5 kuoret tjsp.
 
Sitten jatkokysymys et onko toi PART1 tapaan vain pohjoisameerikas ym vai ihan kaikkialle, PArt ykkösest oisin halunnut sen WLF mikä versio olikaan mutta jäi haaveeks, ite omistan jo ps4 special edissönin nii se saa riittää.
 
Ylös Bottom