Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No ei kyllä sitten millään ku kympin maksaa tuo päivitys jos omistaa jo pelin. Turhaa itkuaOn kyllä kunnon rahastamista Sonyn taholta.
Tää on yksi niistä edellellisen sukupolven peleistä, jotka ei tarvitse mitään remastereita tai muutakaan hömpötystä.
Peli on täyttä timanttia ja näyttää hyvältä edelleenkin.
50€ näyttää mulle hintaa tuo PS5 versio ja veikkaan, että se päivitys tulee lähempänä julkaisua ostettavaksi.Storessa on nyt TLoU 2 Remasterd ennakkotilattavissa, mutta hinta on 59€. Tuleekohan tuo kympin päivitys myöhemmin näkyville, vaiko onkohan mulla nyt joku väärä versio pelistä pohjalla, joka ei oikeuta tuohon 10€ updateen??
Juu, siis 49,95€ mullakin, muistin väärin. No niin, ei muuta kuin odotellaan tammikuuta josko se hinta tuosta tipahtaisi. Ilman muuta on tuon 10€ arvoinen päivitys, vaikka pelin olenkin kerran läpi pelannut. 50€ olisi kyllä liikaa..
Pettymys. Itse ainakin odotin kovasti.Last of us moninpeli peruttu:
An Update on The Last of Us Online || Naughty Dog
www.naughtydog.com
Ehkä hyvä niin jotta saadaan täyteläisempi kokonaisuus seuraavasta osasta.
Pettymys. Itse ainakin odotin kovasti.
Vähän harmi, koska alkuperäinen Faction(vai mikä se moninpeli olikaan) oli mielestäni yllättävän hauska. Kyllä tätä tuli odoteltua, mutta toisaalta arvostan aina että myönnetään että tästä ei tule mitään ja kuopataan peli, eikä työnnetä roskaa ulos ja naureta matkalla pankkiin.Last of us moninpeli peruttu:
www.naughtydog.com
Last of us moninpeli peruttu:
www.naughtydog.com