Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us Part II

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Mahtaisiko TGA:ssa tulla pelin PC-version traileri? Muistaakseni aikaisemmin Keighleyn tapahtumissa on Sony noita PC-versiota esitellyt.
 
On kyllä kunnon rahastamista Sonyn taholta.
Tää on yksi niistä edellellisen sukupolven peleistä, jotka ei tarvitse mitään remastereita tai muutakaan hömpötystä.

Peli on täyttä timanttia ja näyttää hyvältä edelleenkin.
 
10€ että saa director's cut (moka Sonyltä nimetä tuo remakeksi)? Leikatut kohtaukset? Graafiset parannukset (juu, on kyllä tositosi pieniä näillä tiedoilla mitä meillä on).
Mutta itse kyllä ilomielin otan ja nautin kaikesta uudesta mitä laittavat tuohon universumiin.
Minusta kannattaa ehkä katsella tämä video:


+ ainiin kokonaan uusi game mode. Ja 10€ on rahastusta...
 
Viimeksi muokattu:
Storessa on nyt TLoU 2 Remastered ennakkotilattavissa, mutta hinta on 59€. Tuleekohan tuo kympin päivitys myöhemmin näkyville, vaiko onkohan mulla nyt joku väärä versio pelistä pohjalla, joka ei oikeuta tuohon 10€ updateen??
 
Viimeksi muokattu:
Storessa on nyt TLoU 2 Remasterd ennakkotilattavissa, mutta hinta on 59€. Tuleekohan tuo kympin päivitys myöhemmin näkyville, vaiko onkohan mulla nyt joku väärä versio pelistä pohjalla, joka ei oikeuta tuohon 10€ updateen??
50€ näyttää mulle hintaa tuo PS5 versio ja veikkaan, että se päivitys tulee lähempänä julkaisua ostettavaksi.
 
Juu, siis 49,95€ mullakin, muistin väärin. No niin, ei muuta kuin odotellaan tammikuuta josko se hinta tuosta tipahtaisi. Ilman muuta on tuon 10€ arvoinen päivitys, vaikka pelin olenkin kerran läpi pelannut. 50€ olisi kyllä liikaa..
 
Juu, siis 49,95€ mullakin, muistin väärin. No niin, ei muuta kuin odotellaan tammikuuta josko se hinta tuosta tipahtaisi. Ilman muuta on tuon 10€ arvoinen päivitys, vaikka pelin olenkin kerran läpi pelannut. 50€ olisi kyllä liikaa..

Nämä 10€ päivitykset tulee aina saataville samana päivänä kun peli julkaistaan.
 
Tää uus roguemode vaikuttaa kyl mielenkiintoiselta, kyl tätä ainakin tulee kokeiltua, ei ehkä tuu upotettua niin paljon aikaa mitä last of us factioniin mut kuitenkin.

 
Last of us moninpeli peruttu:


Ehkä hyvä niin jotta saadaan täyteläisempi kokonaisuus seuraavasta osasta.
Vähän harmi, koska alkuperäinen Faction(vai mikä se moninpeli olikaan) oli mielestäni yllättävän hauska. Kyllä tätä tuli odoteltua, mutta toisaalta arvostan aina että myönnetään että tästä ei tule mitään ja kuopataan peli, eikä työnnetä roskaa ulos ja naureta matkalla pankkiin.
 
Voi perhana. Ensimmäisen pelin Factions oli todella viihdyttävää moninpelaamista. Harva moninpeli on yhtä yllättävästi imaissut mukaansa ja vieläpä kahteen otteeseen kun vielä remaken parissa pelasin yhtä paljon vaikka piti vain trophyt kerätä.

Tietysti tässä oli merkkejä että ei välttämättä olisi ollut edes mikään Factions 2 mutta elättelin silti toiveita että olisi jotain yhtä virkistävää tullut.

Kauheasti ei moninpelejä tule nykyisin pelattua mutta tätä jopa mielenkiinnolla odotin. Enemmän jopa mitä mahdollista Part III:sta.
 
Ylös Bottom