Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kysymys ei liity ketjun aiheeseen millään tavalla, mutta milloinkohan Uncharted-sarjasta tulee neljäs osa? Jotkut ovat arvelleet, että Uncharted 4 julkaistaisiin nopeasti PS4:n tultua markkinoille. Lieneekö tuossa perää? Olisiko Naughty Dogin Uncharted 3:sta vastannut toinen tiimi jatkanut heti Drake's Deceptionin jälkeen kohti seuraavaa UC:tä?
Ainakin Neogafin puolella pelaajat ovat spekuloineet Last of Usin trailerin sisältäneen vinkkiä Naughty Dogin seuraavan pelin mahdollisesta julkistuksesta.
"Mandatory Evacuation Notice 8:00pm 10/17/13"
Jostain syystä itselle on jäännyt kuva että Last of Usin tapahtuvat keskittyvät lähitulevaisuuteen eikä nykypäivään, joten yläpuolella oleva pvm kuulostaa hieman hassulta.
Voihan kyltti olla parin vuoden takaa sen verta likainen eli silloin esim. peli tapahtuisi 2015 ja eikös se olisi lähitulevaisuutta.
Mikäli olen oikein lukenut, Elliehän on Joelin tytär. Ainakin tästä tiedosta päätellen veikkaisin siis kaksikon tuntevan toisensa hyvin. Tai sitten Joel ja Ellie kohtaavat tarinan alussa pitkän eron jälkeen tms.Tiedättekö muuten onko Ellie tavattu jo valmiiksi peliin vai tavataanko pelin alussa? Tämän kohdan olen missannut täysin. Se voitaisiin toki toteuttaa samaan tyyliin kuin UC3:messa se Sullyn tapaaminen.
Mikäli olen oikein lukenut, Elliehän on Joelin tytär. Ainakin tästä tiedosta päätellen veikkaisin siis kaksikon tuntevan toisensa hyvin. Tai sitten Joel ja Ellie kohtaavat tarinan alussa pitkän eron jälkeen tms.
Ai... kai sitten olen keksinyt omasta päästäni koko jutun.Et kyllä ole lukenut oikein. En ole kauheasti perehtynyt tarinaan, kosk en halua spoilereita, mutta käsittääkseni perusasetelma on se, että Joelille maksetaan siitä, että tämä tuo Ellien turvallisesti, öh.. kotiin? No kuitenki pois jostaki mestasta tms. Eivät ole sukua kuitenkaan.
Olisipa myös moninpelistä tulossa jotain arviota tai edes pientä kuvausta. MP:stä kun ei ole kerrottu oikein mitään, vaikka pelin julkaisuun on enää kuukausi.Huh! Voi olla, että viikon sisällä on tulossa pientä ennakkoa luettavaksi, mutta sitä ennen hys, hys..