Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us

Vastaus: The Last Of Us

Onko storesta ladanneilla ollut ongelmaa tuon bonuslisärin latauksen kanssa? Mulla tuli sen kohdalla joku virheilmoitus ja teksti että kohdetta ei voi ladata. En kai nyt menettänyt tätä lopullisesti? Kyse on siis tästä ennakkotilanneille mukaan tuleva survival pack bonus.
 
Vastaus: The Last Of Us

Onko storesta ladanneilla ollut ongelmaa tuon bonuslisärin latauksen kanssa? Mulla tuli sen kohdalla joku virheilmoitus ja teksti että kohdetta ei voi ladata. En kai nyt menettänyt tätä lopullisesti? Kyse on siis tästä ennakkotilanneille mukaan tuleva survival pack bonus.
Itsellä ainakin koko roska lataantui ihan kiltisti muutamassa tunnissa. :confused:
 
Vastaus: The Last Of Us

Tarkemmin noista pelimuodoista sitten kun pääsen peliin käsiksi. Kun PS3:lla pelailin tätä, niin pelasin sellaista pelimuotoa missä kaksi kuuden (vai neljän?) hengen joukkuetta lähtivät kartan eri päistä lähestymään toisiaan. Matkalla on tarvikelaatikoita, joita kannattaa kerätä että saa rakennettua esim. pommiansoja. Sen jälkeen alkaa kyttäily ja mahdollisesti vihun selustaan kiertäminen. Tarkoituksena oli eliminoida vihollistiimi, eli tavallaan kyse on räiskinnästä. Mutta ei kuitenkaan niin kuin perinteisissä räiskintäpeleissä koska ammuksia on rajallisesti. Kyseinen pelimuoto muistuttaa enemmän hiippailua kuin räiskintää ja molotovin coctaileilla ja itse väsätyillä räjähteillä on tässä iso rooli. Itse pidin kyseisen monipelimuodon kuumottavasta ja odottavasta tunnelmasta todella paljon juurikin sen normaalin räiskinnän vastapainoksi.

Hiippailu oli pakko, koska superkuulo paljasti liian selvästi missä olet jos kävelet tai juokset. Käytännössä pelin alut oli sellaista munaravia ensimmäiselle laatikolle, jonka jälkeen väänneetiin kasaan mitä pystyttiin ja lähdettiin hiippaillen kiertää paikkoja. Heti kun alkoi tapahtua porukka lähti munaravia taas karkuun (jos selvisivät elossa) ja nurkan taakse kyykkyyn ja sama sykli uudelleen ja uudelleen kunnes jompikumpi tiimi on tapettu rapeeksi monta kertaa. Kyllä tämä aika normi räiskinnältä minusta tuntui. Olisi se moninpeli silti ollut erittäin hyvä ilman tätä minun rakastamaa superkuuloa. EN noista uusista pelimuodoista tiedä yhtään.
 
Vastaus: The Last Of Us

Onko storesta ladanneilla ollut ongelmaa tuon bonuslisärin latauksen kanssa? Mulla tuli sen kohdalla joku virheilmoitus ja teksti että kohdetta ei voi ladata. En kai nyt menettänyt tätä lopullisesti? Kyse on siis tästä ennakkotilanneille mukaan tuleva survival pack bonus.

Mulla oli myös ongelmia, mutta olen luottavainen että ne latautuvat kunhan tuo peli on ensiksi latautunut... Et varmasti ole menettänyt pakettia lopullisesti :)
 
Vastaus: The Last Of Us

Onko storesta ladanneilla ollut ongelmaa tuon bonuslisärin latauksen kanssa? Mulla tuli sen kohdalla joku virheilmoitus ja teksti että kohdetta ei voi ladata. En kai nyt menettänyt tätä lopullisesti? Kyse on siis tästä ennakkotilanneille mukaan tuleva survival pack bonus.
Mulla oli sama kun laitoin eka itse latautumaan nuo lisälärpäkkeet. Poistin ne latauslistalta ja kokeilen laittaa uudestaan kunhan peli on asennettu ( Jos eivät tule automaattisesti.). Varmaan pelin pitää löytyä koneelta ennenkuin antaa ladata nuo.
 
Vastaus: The Last Of Us

Lisäritkin aktivoituvat vasta huomenna, verkkokauppa ainakin niin ilmoitti maililla, oli kuulema Sonylta saatu tieto.
 
Vastaus: The Last Of Us

itse ennako tilasin psn ja maksoin mutta ei anna ladata sitä peliä eikä löydy
tulee vaan error CE 32920-6
 
Vastaus: The Last Of Us

Eilen kävin Anttilassa mutta siellä ei näkynyt.

Olen kyseisessä Anttilassa töissä ja voin kertoa että ei ole tulossakaan :/ Ei meille oo tullu enää pitkään aikaan mitään uutta, eikä tulekaan kun on loppuunmyynti menossa.

Oisin mielelläni ostanut sieltä tämän kun tohon -20% aleen ois saanu vielä henkkarialennuksen :D
 
Vastaus: The Last Of Us

Hiippailu oli pakko, koska superkuulo paljasti liian selvästi missä olet jos kävelet tai juokset. Käytännössä pelin alut oli sellaista munaravia ensimmäiselle laatikolle, jonka jälkeen väänneetiin kasaan mitä pystyttiin ja lähdettiin hiippaillen kiertää paikkoja. Heti kun alkoi tapahtua porukka lähti munaravia taas karkuun (jos selvisivät elossa) ja nurkan taakse kyykkyyn ja sama sykli uudelleen ja uudelleen kunnes jompikumpi tiimi on tapettu rapeeksi monta kertaa. Kyllä tämä aika normi räiskinnältä minusta tuntui. Olisi se moninpeli silti ollut erittäin hyvä ilman tätä minun rakastamaa superkuuloa. EN noista uusista pelimuodoista tiedä yhtään.

Pelistä löytyy myös aika kattava valikoima hahmoa kehittäviä kykyjä, joista yksi estää tämän superkuulon.
 
Vastaus: The Last Of Us

Pelistä löytyy myös aika kattava valikoima hahmoa kehittäviä kykyjä, joista yksi estää tämän superkuulon.

Ja silloin ei pysty käyttämään mitään muita kykyjä. En ymmärrä miksi sellaista piti edes laittaa tähän peliin, yksinpelikin parani huomattavasti kun sitä ei ollut tarjolla ja kerta se monipelikin pyöri aikalailla sen kuulon varassa niin eipä sitä roskaa jaksanut pelata.
 
Vastaus: The Last Of Us

Hiippailu oli pakko, koska superkuulo paljasti liian selvästi missä olet jos kävelet tai juokset. Käytännössä pelin alut oli sellaista munaravia ensimmäiselle laatikolle, jonka jälkeen väänneetiin kasaan mitä pystyttiin ja lähdettiin hiippaillen kiertää paikkoja. Heti kun alkoi tapahtua porukka lähti munaravia taas karkuun (jos selvisivät elossa) ja nurkan taakse kyykkyyn ja sama sykli uudelleen ja uudelleen kunnes jompikumpi tiimi on tapettu rapeeksi monta kertaa.

Tuotahan se moninpeli aika pitkälti oli. Toisaalta taas olemalla aggressiivinen oikeaan aikaan sai monesti yllätettyä vastustajan, joka vielä kyykkypaskalla ollessaan mietti, että mitähän sitä pitäisi tehdä. Olisihan superkuuloa edes voinut hieman heikentää sillä tavoin, ettei vastukset olisi aivan niin selkeästi näkyneet seinien läpi. Tosin eipä sitä superkuuloa nappi pohjassa koko aikaa voinut käyttää. Ennemmin itseä alkoi häiritsemään kyky, jolla pystyi olemaan näkymättä vastuksen käyttäessä superkuuloa. Tuo kyky hieman paremman pelaajan käsissä oli kyllä liian OP, sillä moninpelin yksi tärkeimmistä asioista on tosiaan kuulon käyttäminen. Mutta hyvällä porukalla pelattaessa TLOU:n moninpeli oli kyllä varsin mukavaa menoa.

Naughty Dog osaa kyllä muutenkin kehittää varsin pelattavia moninpelejä. Harmi vaan, että ND:n pelien sekaan tuntuu aina eksyvän jokin ei niin loppuun asti mietitty aivopieru, esimerkkinä Uncharted 2:n Situational Awareness -kyky (seinien läpi näkeminen) ja äänettömät luurankoskinit, joita sitten lähes kaikki käyttävät, ja jotka lopulta pilaavat fiiliksen pelata. Eipä siinä voi muuta tehdä kuin pyöritellä päätään ja ihmetellä, että mitä siellä pelintekijöiden päässä on oikein liikkunut näitä asioita suunnitellessa, ja sitten siirtyä seuraavan pelin pariin.
 
Vastaus: The Last Of Us

Lataus onnistui ja survival pack on asentunut myös. Vielä kysyn tyhmiä, että onko muidenkin pelin koko 48gb kun muistelisin lukeneeni, että peli vie 55gb? Tietääkseni mulla pitäisi kaikki olla valmiina.
 
Vastaus: The Last Of Us

Siis mitä, superkuulo, joka oli mielestäni läppä jo yksinpelissäkin (en ymmärrä, miksi kukaan piti sitä päällä) on ominaisuus moninpelissäkin? Huhhuh, eihän siinä ole mitään järkeä. Harkitsin remasteredin hankintaa, kun siihen tuli southpaw, ajattelin moninpelin vuoksi, mutta eipä tarvitse sitten.
 
Vastaus: The Last Of Us

Tuli sitten pistettyä tilaukseen amazon.de exclusive steelbook -editioni Last of Us:sta. Oli todella lähellä etten olisi tilannut suoraan storesta, koska oli kuitenkin siellä niin edullinen hinta. Keräilijäluonne kuitenkin laittoi kovaa kampoihin ja päädyin tällaiseen ratkaisuun. Varmaan ensi viikolla putoaa peli postiluukusta. :)


Ai perhana onpa muuten komea painos, juuri mainailin että oli sääli kun tästä julkaistiin nyt suomessa vain perus karvalakki malli :D
 
Vastaus: The Last Of Us

Siis mitä, superkuulo, joka oli mielestäni läppä jo yksinpelissäkin (en ymmärrä, miksi kukaan piti sitä päällä) on ominaisuus moninpelissäkin? Huhhuh, eihän siinä ole mitään järkeä. Harkitsin remasteredin hankintaa, kun siihen tuli southpaw, ajattelin moninpelin vuoksi, mutta eipä tarvitse sitten.

Hmm, siis olikos niin että tuota superkuuloa ei ollut (ainakaan alkuvaiheessa) PS3:sen monipelissä? Ja että nyt tässä uusimassa painoksessa se olisi?
 
Vastaus: The Last Of Us

Hmm, siis olikos niin että tuota superkuuloa ei ollut (ainakaan alkuvaiheessa) PS3:sen monipelissä? Ja että nyt tässä uusimassa painoksessa se olisi?
Kyllä se on ihan alusta asti ollut myös PS3 versiossa. Ja itseäni se ei ole häirinnyt yhtään.
 
Vastaus: The Last Of Us

Vielä kysyn tyhmiä, että onko muidenkin pelin koko 48gb kun muistelisin lukeneeni, että peli vie 55gb?
Todennäköisesti muistat väärin, sillä ainakin levyversion "täysasennus" vie tuon 48 gigaa.
 
Vastaus: The Last Of Us

Saisiko tänään moninpelit suomiporukassa kasaan? Laittakaa kaveripyyntöä (metsanpeto).
 
Vastaus: The Last Of Us

Miten tuo Survival Pack DLc saadaan, laitoin koodin muttei ladannut mitään?
 
Ylös Bottom