Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us

Vastaus: The Last Of Us

Eipä näy Survival Packia siellä PS4:n latauslistassa, minne normaalisti menevät ladatut päivitykset, lisäosat ja käyttöjärjestelmäversiot. Lisäksi tuo Survival Pack ei koodin syötön jälkeen edes lisäydy Storen sisäiseen "Libraryyn", missä kyllä näkyy esim. Watch Dogsin kylkiäiset ja muut...

Soitin Playstation Suomen tukeenkin, josta avulias neitonen hetken asiaa selvitettyään sanoi, että heidän virallisessa tietokannassaan TLOU: R julkaisupäivä on merkitty 1.8.(Brittien julkkari) ja kollegansa kanssa epäilivät, että sen takia Store antaisi nuo kylkiäiset ladata vasta huomenna...Voiko olla näin, koska muiden ennakkovarausetujen kanssa tällaista ei ole kyllä ollut, vaikka Euroopan sisällä olisikin ollut päivä-kaksi heittoa...

Kerrankin pääsen siteeraamaan itseäni :D Eli eli, eipä ratkennut tuo suuntaan eikä toiseen. Samalla tavalla harmaana ja latauskelvottomina nuo olivat edelleen. Soitto Playstation-tukeen ja siellä tarkastettiin koodin tila. On kuulemma ihan oikea koodi ja oikeaan versioon pelistä, mutta heidän tietokantansa väittää, että "koodi käytetty". Suositteli, että palautetaan PSN-käyttöoikeudet ja jos ei sillä lähde, niin "levyn eheytys". Kokeilen palautella oikeudet, mutta ei vaikutusta. Parin hahmoskinin ja taidon takia en ala mitään isompia palautuksia tekemään, vaan antaa olla sitten. Joku vikahan tuossa koodissa/Storessa nyt on selvästi, mutta eipä pikkukilkkeiden takia viitsi alkaa säveltämään ja istumaan puhelimessa yhtään enempää.

Pisteet kuitenkin Sonylle ja tuelle siitä, ettei puhelimessa tarvinnut jonottaa yhtään ja parhaansa mukaan pyrkivät asiassa auttamaan. Nyt jäi ilmeisesti ennakkotilauskivat saamatta, mutta onneksi ei sillä tavalla itse pelissä menetä mitään. Toivottavasti aikanaan Destinyn ennakkobonukset tulevat sitten ilman ongelmia!
 
Vastaus: The Last Of Us

Fabre#4: En tiedä, oletko tätä jo kokeillut, mutta katsopa mitä ne Survival Packin kilkkeet sanovat hinnaksi pelin sisäisessä kaupassa. Eli valitse päävalikosta Downloadables DLC. Mulla ainakin näkyi olevan mm. Survivalist Weapon Bundle ja jotain muuta ryönää ilmaisena. Jokainen niistä piti sitten erikseen "ostaa", jonka yhteydessä PS4 myös latasi jotain 100 kilon unlock-tiedostoja.
 
Vastaus: The Last Of Us

Kerrankin pääsen siteeraamaan itseäni :D Eli eli, eipä ratkennut tuo suuntaan eikä toiseen. Samalla tavalla harmaana ja latauskelvottomina nuo olivat edelleen. Soitto Playstation-tukeen ja siellä tarkastettiin koodin tila. On kuulemma ihan oikea koodi ja oikeaan versioon pelistä, mutta heidän tietokantansa väittää, että "koodi käytetty". Suositteli, että palautetaan PSN-käyttöoikeudet ja jos ei sillä lähde, niin "levyn eheytys". Kokeilen palautella oikeudet, mutta ei vaikutusta. Parin hahmoskinin ja taidon takia en ala mitään isompia palautuksia tekemään, vaan antaa olla sitten. Joku vikahan tuossa koodissa/Storessa nyt on selvästi, mutta eipä pikkukilkkeiden takia viitsi alkaa säveltämään ja istumaan puhelimessa
Sama ongelma mulla ja samat ohjeet Sonylta ... Ei toi mi ei
 
Pistin nyt sitten storesta latautumaan. Lataa aluksi jonkun 11 gigan kokoisen paketin, mikä se mahtaa olla?

Edit: no sehän on tietysti tuo yksinpeli... :D
 
Vastaus: The Last Of Us

Pistin nyt sitten storesta latautumaan. Lataa aluksi jonkun 11 gigan kokoisen paketin, mikä se mahtaa olla?
Siis pelin koko on noin 40-50 gigaa, mutta kun lataat tuon 11 gigan paketin. Voit silloin aloittaa pelin ja samalla kun pelaat, kone lataa loput 30 gigaa.
 
Vastaus: The Last Of Us

Tässä kampanjassa on GameStopille tyypilliseen tapaan taas omat sääntönsä, ja tällä kertaa vaihdossa kelpaavat kuvan mukaiset pelit.


Kiitos tästä!

Sain vietyä 40€:n hintaan ostamani kasan paskaa nimeltään Black Flagsin Gamestoppiin ja sain käytännössä katsoen rahani takaisin. Eka kerta moneen moneen vuoteen kun kyseistä puljua tuen, mutta kun kerrankin oli ihan oikeasti mukiinmenevä diili pelistä, josta oikeasti tahdoin luopua, niin mikäs siinä. Jos hyvin käy, niin pääsen illalla fiilistelemään Last Of Usin pariin.
 
Vastaus: The Last Of Us

@ Fabre#4

Mitä sulla näyttää, kun menet pleikan päävalikossa TLOU kohdalle ja painat "related items" ja sieltä "my add-ons"... Itse kun syötin Survival pack-koodin, niin tuohon kohtaan ilmestyi "7 items" ja pelin sisäisestä storesta latasin kaksi ilmaista lisäperkkiä ja nyt siis lukema "9 items".

@ TT-2k

Millä koodilla sait auki Survivalist weapon bundlen. Eihän sen pitänyt kuulua ennakkotilauskampanjaan, vai oletko saanut voitelukoodeja maahantuojalta...:p

Tietääkö joku mitä koodin avulla ladatut "Loadout Points" ja "Extra Supply" ovat?
 
Vastaus: The Last Of Us

Millä koodilla sait auki Survivalist weapon bundlen. Eihän sen pitänyt kuulua ennakkotilauskampanjaan, vai oletko saanut voitelukoodeja maahantuojalta...:p
Itse asiassa en ole syöttänyt PS4-version kanssa mitään lunastuskoodeja, joten voi olla, että nuo ovat PS3-version peruja, eli nuo DLC-kilkkeet ovat PS3/PS4-Cross-Buy-kamaa.
 
Vastaus: The Last Of Us

Kyllä ainakin alun perusteella vakuuttaa tämä peli. Pistin vaikeimman vaikeustason kun joku sitä niin toitotti että ei oo liian vaikea. Saa nähdä alkaako jossain vaiheessa olemaan. Muutaman kerran joutunu jo heti alussa yrittämään samaa kohtaa useamman kerran kun ei uskalla hirveästi pyssyllä ammuskella että ei panokset olis loppu sitten kun niitä on pakko käyttää. Tähän mennessä niitä on hurjat neljä ollu enimmillään. Tulee mieleen vanha kunnon Resident evil kun ei halua räiskiä eteenpäin vaan yrittää säästellä kaikkea. On kyllä tullu huomattua että en edelleenkään ole mikään huikea tässäkään pelissä hiiviskelyssä. Ja liikkuminen muistuttaa aika paljon hitman Absolutionia. Jospa tämän pelin kanssa kävis samoin kuin Hitmanissa että loppua kohden osaa jo ensimmäisellä yrityksellä suurinpiirtein päästä hiiviskelemällä kohdat läpi.

Mutta eniten peli on vakuuttanut välidemojen aikana toistaiseksi, on todella elokuvamaista touhua. Huomaa ainakin tästä pelistä miks suunta on nykyään lisääntyvissä määrin se, että peleistä tehdään elokuvia eikä elokuvista pelejä.
 
Vastaus: The Last Of Us

Fabre#4: En tiedä, oletko tätä jo kokeillut, mutta katsopa mitä ne Survival Packin kilkkeet sanovat hinnaksi pelin sisäisessä kaupassa. Eli valitse päävalikosta Downloadables DLC. Mulla ainakin näkyi olevan mm. Survivalist Weapon Bundle ja jotain muuta ryönää ilmaisena. Jokainen niistä piti sitten erikseen "ostaa", jonka yhteydessä PS4 myös latasi jotain 100 kilon unlock-tiedostoja.

@ Fabre#4

Mitä sulla näyttää, kun menet pleikan päävalikossa TLOU kohdalle ja painat "related items" ja sieltä "my add-ons"... Itse kun syötin Survival pack-koodin, niin tuohon kohtaan ilmestyi "7 items" ja pelin sisäisestä storesta latasin kaksi ilmaista lisäperkkiä ja nyt siis lukema "9 items".

Tarttee nämä vielä seuraavalla käynnistyskerralla kurkistaa.
 
Vastaus: The Last Of Us

Itse haen tältä peliltä juuri tarinaa niin ei jaksa hinkata kohtia uudestaan. Toiminta/hiiviskely on ihan hyvin tehty, mutta nämä toiminta-alueet erottuvat liian selkeästi muusta pelistä. Ihan hyvältä vaikuttaa, mutta ei mitään ihan niin hyvä mitä voisi hypen perusteella ajatella.
 
Vastaus: The Last Of Us

Grounded tuntuu kyllä älyttömän vaikealta. Vuosi sitten tuloi vedettyä Normalilla, pitäisi varmaan vaihtaa Hardille tai Survivorille. Pari tuntia takana ja kaupungissa edelleen jumissa. Jotenkin menee fiilis kun tarina ei liiku kun koko ajan saa aloittaa alusta.
 
Vastaus: The Last Of Us

Kumpi kannattaa valita tosta valikosta lukitse 30fps tilaan pois vai päälle?
 
Vastaus: The Last Of Us

Grounded tuntuu kyllä älyttömän vaikealta. Vuosi sitten tuloi vedettyä Normalilla, pitäisi varmaan vaihtaa Hardille tai Survivorille. Pari tuntia takana ja kaupungissa edelleen jumissa. Jotenkin menee fiilis kun tarina ei liiku kun koko ajan saa aloittaa alusta.

Mulla vissiin kans se taso pistin suomi tekstit kun en oo ikinä peleissä kokeillu niin lukee että säälimätön vaikeustaso. Muutaman kerran oon kyllä vähän liikaa jo jankannu että vois sanoa nauttivansa joka hetkestä.
 
Vastaus: The Last Of Us

Itse lukitsin 30 Fps. Päivityksessä oli tullut paremmat varjot tai jotain. Katsotaan onko hirveesti eroo.
 
Vastaus: The Last Of Us

Kumpi kannattaa valita tosta valikosta lukitse 30fps tilaan pois vai päälle?
30 fps:n tilassa on hieman paremmat (lue: tarkemmat) varjot, mutta siihen se lukituksen etu jääkin. Olen suosiolla pelannut noilla oletusasetuksilla, vaikka 30 fps:n PS3-versioon tottuneelle ruudunpäivitys tuntuu välillä "liiankin" sulavalta.

Jos Photo Modessa haluaa saada mahdollisimman näyttäviä kuvia, voi tuon 30 ruutukuvan ottaa hetkellisesti käyttöön juuri noiden tarkempien varjojen takia.
 
Vastaus: The Last Of Us

Itse pelaan 30fps moodissa juurikin kuvien ottamisen takia. Jos sitä aina vaihtaa kun kuvan ottaa niin homma alkaa tuntumaan jo työltä sillä tänäänkin tuli otettua 50 kuvaa.
 
Vastaus: The Last Of Us

Itse lukitsin 30 Fps. Päivityksessä oli tullut paremmat varjot tai jotain. Katsotaan onko hirveesti eroo.

Kieltämättä varjoissa on selkeä ero. Toisaalta Digital Foundryn mukaan 60fps pysyy tarpeeksi tasaisena, ettei 30fps ole kannattava vaihtoehto:

"Naughty Dog also offers a 30fps toggle, which caps the frame-rate to half the game's top-end refresh. Other Sony first party releases let players dabble with a similar option, such as Killzone: Shadow Fall and infamous: Second Son, though in this case there's really no need. Drops from the 60fps target simply aren't frequent enough to justify it, whereas in the latest Killzone it helps to avoid the regular lurches between 30-60fps."



Ghb5LIU.png
 
Ylös Bottom