Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuka noita varjoja edes katsoo kuin sen 1 kerran ja varsinkin kun saa 60 fps käyttöön
Ostin tän nyt sitten kuitenkin ja onhan tämä ollut todella hyvä. - - I like it a lot
Peli on käännös monimutkaisesta ps3-versiosta, eikä siis uudelle pleikalle alunperin tehty. Silti ehkä tämän hetken nätein peli ja laadullisesti ehkä parhain peli mitä on tehty.
The reason for this is, despite Naughty Dog receiving 120 PS4 dev kits back in September, “we did not have a PlayStation 4 engine capable of running anything on January 1, 2014. The Last of Us shipped in June of 2013, but we didn’t start writing any code or move people over to working on the remaster until February of 2014.”
- PSLS
Kunhan yksinpelissä tottuu kontrolleihin on helppo siirtyä moninpeliin. Täyttä dimangia sekin. Destinyn odotukseen mitä parasta lääkettä.Ostin tän nyt sitten kuitenkin ja onhan tämä ollut todella hyvä. Pidin alun hitaasti vauhdista ja nyt on muutama tunti takana ja peli taitaa avautua nyt vähän enemmän, tai ainakin tarina lähtee käyntiin.
...I like it a lot
Tätähän monet on yrittänyt toitottaa kaikille ennakkoluuloisille! Hieno homma, että yksinpeli maistuu.
Ja vielä kun ajattelee ettei studiolla ollut PS4:lla pyörivää moottoria vuoden alussa:
Ainakin tämän uutisen perustella joka on huomattavasti tuoreempi saa käsityksen että se oli ollu jo kauan kehitteillä
We did not have a PlayStation 4 engine capable of running anything on January 1, 2014 - - we didn’t start writing any code or move people over to working on the remaster until February of 2014.
- Lead Developer Christian Gyrling
The PS4 game was in "heavy" development for just six months - though preliminary tech work began a year ago
- Community strategist Arne Meyer
Omissa silmissä ei ole sisäänrakennettua ruudunpäivitysmittaria, enkä tiedä, millä keinoin Domen Miikka Lehtonen on tuon 30 fps:n notkahduksen todentanut. Digital Foundryn analyysissa pohjalukemat olivat 46 fps, jotka saavutettiin kiihkeässä kaksinkamppailussa bloateria vastaan.Onko kukaan enemmän pelannut huomannut, että tämä tippuisi 30fps, kun tulee enemmän tehosteita? Itse en muutaman tunnin jälkeen ole huomannut yhtään notkahdusta, mutta dome antaa miinusta, että fps tippuilee 30.
However, more GPU-intensive effects may have impacted The Last of Us Remastered's other major enhancement: 60fps gameplay, doubled from the PS3 30fps standard (and based on our analysis videos, a target it frequently had issues sustaining). To answer the question everyone's been asking, frame-rate isn't locked to 60fps, but The Last of Us Remastered does spend the vast majority of its time at the optimal refresh. Problems can kick in during busy combat scenes, and just like the PS3 version, particles and transparent effects in particular can take their toll - the first confrontation with a fungus-spewing Bloater sees frame-rate hit a minimum of 46fps.
The good news is that this is pretty much as bad as it got across multiple hours of gameplay, and it's telling that in the 14-minute performance analysis video below (comprised of a number of gameplay clips), the game holds its lock well for the vast majority of its duration.
Huomattavasti tuoreempi? Vergen artikkeli on julkaistu 29.7. Omaan silmään artikkelien välillä ei ollut ristiriitaa:
Verge:
CVG: