Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Joku/jotkut väitti että Wii U -versio rullaa sulavasti. Enpä jaksanut itse alkaa kuvailemaan vaikka taisin sitä ääneen miettiä. Tässä nyt kuitenkin ihan ammatilaisten tekemää faktaa tiskiin:

https://youtu.be/w6NkNgI1ssw?t=5m19s

Ero alussa näkyvään Switchiin on suuri, kuten sanoin.

Videossa Wii U:lla on paremmat frameratet paikoitellen kuin Switchillä, mutta ei tuo nyt suuri ero ole. Ja tosiaan, en ole tuota Wii U -pätsin jälkeen sen ihmeemmin testaillut aiemman viestin jälkeen, mutta yleisvaikutelma oli tosiaan että "suattaapi olla jotta on vähän parantonna, vuan suattaapi olla, että ei ookkaan". Joka tapauksessa hyvin rullaa.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Siellä näyttäisi Wii U versio pyörivän kylässä tasaista 20fps:ää, missä Switch versio oli 25-30fps välissä.
Kyllä tuo alkaa olemaan jo todella isohko ero kieltämättä, sillä 20fps alkaa olemaan jo todella heikkoa.

Edelleen vahvin alusta on kuitenkin Switch käsikonsolina.

Onneksi dockissakin isoimmat dropit tulee juuri kylissä, missä ei vihollisia ole tms, jolloin pelattavuuteen vaikuta. Valitettavan alhainen tuo Wii U version fps kylläkin silti on.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Pieni päivitys tuli Switchille, ei näköjään muuta kuin "Adjustments have been made to make for a more pleasant gaming experience"
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Pieni päivitys tuli Switchille, ei näköjään muuta kuin "Adjustments have been made to make for a more pleasant gaming experience"

Mukavasti myös Wii U oli uuden päivityksen imaissut sisäänsä. Hyvä, että pistävät kummankin version jakoon samoihin aikoihin.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Onko porukka ostanut Season Pass:ia? Olen vasta 45 shrineä läpäissyt, ja kaksi Divine Beastia tehty mutta mietiskelin että jos ostaisi jo Season pass:in niin saisi kesällä lisäpelattavaa. Tosin kuvauksien perusteella ei kauhean suurilta vaikuta DLC:t, varsinkaan ensimmäinen (hard modea lukuunottamatta).
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

^ En ole vielä ostanut, mutta pakkohan tuo on. Lisää Zeldaa on aina hyvä asia. Varmaan 90 tuntia takana (pitää tarkistaa) ja justiinsa sain neljä hirmua selätettyä, eli aika hitaasti olen edennyt. Kyllä mä toivon, että DLC tuo mukanaan uutta koluttavaa kartalle. En vain yhtään muista mitä sitä lupailtiin. Ainoa mitä tuosta muistan edes, on nyt jo nyt DLC-ostajille jaettava kamalan näköinen paita.

Jos muuten kiinnostaa tietää, että mitä löytyy kartan ulkopuolelta, niin tässä on video siitä. Käytössä on totta kai huijauspuijaussoftaa, eli ihan noin vain noita alueita ei pääse näkemään. Kuvattu perunalla, mutta selvää tuosta silti saa.
[video=youtube;O7SaVsP4OQQ]https://www.youtube.com/watch?v=O7SaVsP4OQQ[/video]
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Tuo valtava varjo oli hieno. Kyllähän tässä on ollut kautta linjan vahva tuntemattoman kohtaamisen tunne. Seuraavassa osassa saisi olla vielä enemmän erikoista ja mystistä aluetta ja paikkaa. Art style voisi mennä vaikka scifimpään suuntaan The Arrival -tyyliin. Isoja ja mykistävän outoja asioita, niillä saa seikkailun tuntua.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Tuli mentyä seikkailemaan linnaan ja ei todellakaan pitänyt mennä ganonia tappamaan. Olin aikeissa kerätä aseita ja ruokaa jne tuntikaupalla vielä. Vahingossa lipsahdin sitten ja myöhäistä se oli enää perääntyä.

Peli sujahti siis läpi ja oli kyllä pettymys, ettei peliä voinut jatkaa enää tuon jälkeen, vaan pitäisi tallennus ladata.

195h käytin läpipeluuseen. Reilu 90 shrineä löydetty, korokeja noin sata.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Peli sujahti siis läpi ja oli kyllä pettymys, ettei peliä voinut jatkaa enää tuon jälkeen, vaan pitäisi tallennus ladata.

Mitä jos lataa tallennuksen, alkaako peli alusta vai pääseekö jatkamaan kohdasta ennen kuin Ganon on lyöty ja sitten pääsee hakkaamaan uudestaan Ganonin jos haluaa tai voi mennä muualle?
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Mitä jos lataa tallennuksen, alkaako peli alusta vai pääseekö jatkamaan kohdasta ennen kuin Ganon on lyöty ja sitten pääsee hakkaamaan uudestaan Ganonin jos haluaa tai voi mennä muualle?

Viimeisin automaattitallennus menee Ganonin huoneen ovelle. Eli pääsee jatkamaan ennen Ganonin tappamista. Mut jos olisin tuon tiennyt, niin olin tehnyt kaiken maailmasta valmiiksi ja vasta sitten painellut loppuun.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Mitä jos lataa tallennuksen, alkaako peli alusta vai pääseekö jatkamaan kohdasta ennen kuin Ganon on lyöty ja sitten pääsee hakkaamaan uudestaan Ganonin jos haluaa tai voi mennä muualle?

Pääsee jatkamaan ennen Ganonia ja tallennustiedostoon ilmestyy tähti läpäisyn merkiksi. Ilmeisesti myös läpäisyprosentti ilmestyy tuon jälkeen ja laskurit sivutehtäville ja shrine questeille.

Itellä meni tuossa pari viikkoa takaperin läpi tarina kaikkien muistojen kanssa ja nyt olen vielä tehnyt sivutehtäviä ja shrinejä loppuun. Enään 5 shrineä ja yksi sivutehtävä. Kyllä tämä vain on paras peli mitä olen noin 25v "peliuran" aikana pelannut.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Viimeistä muistoa en löydä​. Sitä missä pelkkää metsää. Kehtaako joku heittää ilmansuunnan mistä löytyisi stable jossa tämä maalari antaisi vinkin paikasta? En viitsisi googlata suoraa sijaintia.

E: löytyi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Jepulis, menee tuo DLC ostoon jo tämän ensimmäisen setin takia. Nintendo paljasti ensimmäisen The Legend of Zelda: Breath of the Wild -laajennuksen sisällön

Eniten itseä kiinnostaa tuo Hero's Path Mode, jota Nintendon nettisivu kuvailee laajemmin näin:
This new map feature shows the path Link has walked through Hyrule from the last 200 hours of gameplay. Use the time tracker bar to see where you've spent the most time and where you have yet to explore. There's bound to be more adventures and maybe a shrine or two on the road less traveled.

Sekä tietty tuo Majoran Maski!
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Joo ostoon menee kyllä täälläkin heti, kun tuo ensimmäinen dlc julkaistaan. Tuo Trials of the Sword kuulostaa kanssa tosi hyvältä. Ja tämä on vielä se pienin näistä DLC paketeista. Saapas nähdä millaisia ne seuraavat sitten ovat. :)
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Helvetin hyvä tuo Hero's Path jos näyttää ihan ennen delsuakin pelatut seikkailut. Rasittaa vähän tutkia maastoja kun en ole enää varma missä olen ollut ja missä en.
 
Ylös Bottom