Kuten tuossa mainitsin, niin Wii U:lla näkee Daily Logista. Pelin sisältä ei taida nähdä mistään, ei edes tallennusta valitessa.
Itse pelaan Switchillä, onkohan siinä daily logia kuten WiiU:ssa ja 3DS:ssä? Eipä ole sattunut silmään.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuten tuossa mainitsin, niin Wii U:lla näkee Daily Logista. Pelin sisältä ei taida nähdä mistään, ei edes tallennusta valitessa.
Olin lukevinani että ei ole.Itse pelaan Switchillä, onkohan siinä daily logia kuten WiiU:ssa ja 3DS:ssä? Eipä ole sattunut silmään.
Tämäkin toiminto vaatii älypuhelimeen asennettavan sovelluksen:Itse pelaan Switchillä, onkohan siinä daily logia kuten WiiU:ssa ja 3DS:ssä? Eipä ole sattunut silmään.
BotW genressään lähes täydellinen peli.
Miten tuonne pääsee?
Tässä on aika uskomattomia yksityiskohtia. Asioita joihin ei yleensä törmää.
Sateella kiipeäminen ei meinaa onnistua, koska kallio on liukas.
Jos kastelet itsesi vedessä, kestät hetken aikaa tulta.
Jos on puinen kilpi, voit kerätä siihen vihollisen ampumia nuolia ja ottaa ne talteen.
Voit sytyttää ruohon palamaan ja siitä nousevan ilmavirran mukana nousta liitovarjolla ylöspäin.
Ukonilmalla salama iskee sinuun, jos kannat metallisia aseita.
Tuulen voimakkuus ja suunta kuljettaa liitovarjolla eritavoin, jos et itse ohjaa.
Veden virtaus oikeasti liikuttaa sinua virran mukana.
Tai kun kovalla tuulella huitaisee pensaan nurin, se lähtee tuulen mukana.
Peli on täynnä pikkujuttuja jotka saavat hymyn huulille, koska niistä näkee millä sydämellä ja pieteetillä peli on tehty.
Tässä on aika uskomattomia yksityiskohtia. Asioita joihin ei yleensä törmää.
Sateella kiipeäminen ei meinaa onnistua, koska kallio on liukas.
Jos kastelet itsesi vedessä, kestät hetken aikaa tulta.
Jos on puinen kilpi, voit kerätä siihen vihollisen ampumia nuolia ja ottaa ne talteen.
Voit sytyttää ruohon palamaan ja siitä nousevan ilmavirran mukana nousta liitovarjolla ylöspäin.
Ukonilmalla salama iskee sinuun, jos kannat metallisia aseita.
Tuulen voimakkuus ja suunta kuljettaa liitovarjolla eritavoin, jos et itse ohjaa.
Veden virtaus oikeasti liikuttaa sinua virran mukana.
Tai kun kovalla tuulella huitaisee pensaan nurin, se lähtee tuulen mukana.
Mulla on eShop-versio. En ole pelannut vielä niin paljoa, että varmaksi osaisin sanoa, mutta mitään häiritsevää ei kyllä ole tullut vastaan. Ehkä Zeldakin ois kaivannut Xenoblade X:n tyylistä vapaaehtoista patchia levyltä pelaajille.Onkos täällä kukaan ladannut (maksaen samalla kympin enemmän halvimpiin fyysisen kopion hintoihin) Wii U:n eShopista digitaalista versiota tästä pelistä? Satuin lukemaan jonkun arvion, jossa eShopista ostanut ei kokenut kohdanneensa samanlaisia framerate droppeja, kuin mitä fyysisen kopion ostajat olivat kuvanneet.
Onkos täällä kukaan ladannut (maksaen samalla kympin enemmän halvimpiin fyysisen kopion hintoihin) Wii U:n eShopista digitaalista versiota tästä pelistä? Satuin lukemaan jonkun arvion, jossa eShopista ostanut ei kokenut kohdanneensa samanlaisia framerate droppeja, kuin mitä fyysisen kopion ostajat olivat kuvanneet.
Mulla on eShop-versio. En ole pelannut vielä niin paljoa, että varmaksi osaisin sanoa, mutta mitään häiritsevää ei kyllä ole tullut vastaan. Ehkä Zeldakin ois kaivannut Xenoblade X:n tyylistä vapaaehtoista patchia levyltä pelaajille.
Onkos täällä kukaan ladannut (maksaen samalla kympin enemmän halvimpiin fyysisen kopion hintoihin) Wii U:n eShopista digitaalista versiota tästä pelistä? Satuin lukemaan jonkun arvion, jossa eShopista ostanut ei kokenut kohdanneensa samanlaisia framerate droppeja, kuin mitä fyysisen kopion ostajat olivat kuvanneet.
Tuossa pelatessa väistämättä vähän arvailee, mitkä ominaisuudet on alunperin kenties suunniteltu Gamepadille, ja sitten viisaasti sovitettu ilman Gamepadia käytettäviksi. Voi kuvitella, että scopea käyttäessä olisi pitänyt nostaa Gamepad ylös, ja sen kautta tiirailla. Jaolisi varmaan toiminut niin, että Gamepad alkaa piippaamaan käsissä, kunnes onShrine Locatortai vaan laittanut koko ominaisuuden pois päältä.löytänyt shrinen
In doing our testing without the touch features we noticed looking back and forth between the GamePad and the screen actually took a little something away from this type of Zelda game.
Without the touch features it actually turned out to be a really strong gameplay experience. After more experimentation and testing out, we realized that this is the best way to experience the game. That’s how we ended up with the current gameplay style in the production version.
There was no hesitation or reluctance in removing those features because we felt the way it is now is the best way to play the game.
Yksi hupaisimmista kohtaamistani tilanteista oli se, että hevonen hukutti meikäläisen Linkin eilen. Jep. Koetin villihevosta kesyttää, mutta koska en todellakaan osaa tuota puuhaa vielä, niin stamina loppui kesken -> Link lensi kaaressa otuksen selästä alamäkeen, kieri siinä sellaiset 15 metriä suoraan kielekkeelle, tippui vähintään sen 15 metriä siinäkin suoraan veteen ja hukkui staminen ollessa nollilla.
Jollain sentään sattuu ja tapahtuu.
Minulla "hauskinta" on ollut, kun cucco meinasi kävellä nuotioon, pelästyi ja juoksi pois. Ei ihan murhaajahevosen tasoista.