Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Itse ottanut kuvaa joka mahdollinen hetki, kun vaan tulee uutta ja potentiaalisesti uutta vastaan. Ja vieläpä tarkoituksella mahdollisimman huonoja kuvia, joissa Link on itse kuvattavan asian edessä. Saanko esitellä omasta albumistani: Donkey ja Thick stick!

Pistin spoilereihin, kun tuli isot kuvat. Eivät spoilaa yhtään mitään!

2023060620550600-CC47F0DEC75C1FD3B1F95FA9F9D57667.jpg

2023060620570700-CC47F0DEC75C1FD3B1F95FA9F9D57667.jpg

Kai tiesitte, että selfieitä kuvatessa tulee lisää poseerauksia pitämällä ZL-namiskaa pohjassa ja vääntelemällä tattia? Ohjaimen tattia?

Ja samalla pitää todeta, että Wind Wakerissa se joka ikisen hahmon ja olennon kuvaaminen oli todella hauskaa puuhaa, niin tottahan toki tässä tehdään samaa.
 
Juu kyllä tiesin että voi poseerata kuvissa:

Tässä todiste:

link.jpg

Enkä mennyt just nyt kokeilee vaa kuva on otettu muutama päivä sitten, mä vannon mä vannon mä vannon! :p

Toi kuvien ottaminen mulle on vähän niiku nappais pokemonei, vaikken ole pokemonia pelannutkaan. Mut silti, semmonen hauska "kerää kaikki" harrastus täs miljoonan muun asian oheessa.
 
Ja samalla pitää todeta, että Wind Wakerissa se joka ikisen hahmon ja olennon kuvaaminen oli todella hauskaa puuhaa, niin tottahan toki tässä tehdään samaa.
Totta, tuossa Wind Wakerissa tuota kuvaamista ja patsaiden teettämistä tuli harrastettua, vaikka se olikin työlästä hommaa.
Tässä en silti ole jaksanut tuohon lähteä. Toki tietyt sivutehtävät ovat vaatineet kuvaamista ja se on ollut ihan hauskaa.
 
Vielä on liian aikaista ennustaa, mutta uskotteko että tämä tulee saamaan botw tapaan ainakin yhen dlc.n? Itte toivoisin talon rakenteluun jotain laajennusta, mulla oli ihan eri suunitelmat ja unelmat tän asian suhteen. Toki ymmärrän että switch rajoittaa mut tämä on sen verran alkeellinen raakile että nyt ei ole enää tehoista kiinni jos taloon sais edes kattoja/ikkunoita ja edes jotain lisää pihakoristeita kun kaks onnetonta, tämä on selvästi niin joko viime tippaan jätetty tai tarkoituksella leikattu että sit rahastavat dlc.n muodossa.

Ihan jo sekin että ohan NMS myös switchille ja ymmärtääkseni ei mikään karsittu versio ja siel voi rakentaa koko planeetan täyteen tyyliin. Nii uskon että kyl switchin tehot riittäis edes johonkin pieneen.

Mutta sit lisäks toki jotain tarina hommelia, se talonhärpäke vois olla sit joku väli dlc lisuke. Tiedän et monille se on yks haile onko tässä semmosta vai ei mut ittel oli suuret unelmat ja just et se olis semmonen sivuprojekti minkä parissa häröillä, ei nyt mitään että animal crossing mut jotain vähän syvempää kun että ostat vaan ne laatikot ja liimaat yhteen.
 
Vielä on liian aikaista ennustaa, mutta uskotteko että tämä tulee saamaan botw tapaan ainakin yhen dlc.n? Itte toivoisin talon rakenteluun jotain laajennusta, mulla oli ihan eri suunitelmat ja unelmat tän asian suhteen. Toki ymmärrän että switch rajoittaa mut tämä on sen verran alkeellinen raakile että nyt ei ole enää tehoista kiinni jos taloon sais edes kattoja/ikkunoita ja edes jotain lisää pihakoristeita kun kaks onnetonta, tämä on selvästi niin joko viime tippaan jätetty tai tarkoituksella leikattu että sit rahastavat dlc.n muodossa.

Ihan jo sekin että ohan NMS myös switchille ja ymmärtääkseni ei mikään karsittu versio ja siel voi rakentaa koko planeetan täyteen tyyliin. Nii uskon että kyl switchin tehot riittäis edes johonkin pieneen.

Mutta sit lisäks toki jotain tarina hommelia, se talonhärpäke vois olla sit joku väli dlc lisuke. Tiedän et monille se on yks haile onko tässä semmosta vai ei mut ittel oli suuret unelmat ja just et se olis semmonen sivuprojekti minkä parissa häröillä, ei nyt mitään että animal crossing mut jotain vähän syvempää kun että ostat vaan ne laatikot ja liimaat yhteen.
Datamainaajat on kai jo löytäneet muutaman laskuvarjokankaan, jotka ei pelissä vielä ole, mikä viittaisi, että olisi tulossa lisää amiiboja. Jos taas on tulossa lisää amibooja julkaisun jälkeen, niin tämä viittaa hyvin vahvasti siihen, että on tulossa myös dlc. Eli olen tämän perusteella melko varma, että dlc kyllä joskus on tulossa.
 
Eiks botw kohalla amiibojen suhteen ollut sama juttu (tosin en silloin omistanut nintendoa enkä pahemmin seurannut) mut et siin oli julkasus tyylii yks amiibo ja sit niit alkoi tulee lisää ja nykyää on sit kaikkia mahollisia quardian amiiboja ja link archer ja koko bändi ja eikse se botw dlc tullut tyylii vasta vuoden päästä itse pelin julkasust? Et ei täs ainakaa mitenkää lähiaikoina semmosta kannata alkaa odottelee. Mut voisin kuvitella et tuskin ne tätä nyt vaa "hylkää".

Amiiboist sen verran et sen quardian amiibon kyl haluun jossain vaiheessa, ehkä yks siistemmistä amiiboista. Mut ovat kyl melko hintavia hyllyn koristeita jotkut niistä, joku 25e viel pystyy joskus pulittaa mut jotkut liikkuu sit 40e ylöspäin ja botw "heroes" setti on 99e. o_O
 
Eiks botw kohalla amiibojen suhteen ollut sama juttu (tosin en silloin omistanut nintendoa enkä pahemmin seurannut) mut et siin oli julkasus tyylii yks amiibo ja sit niit alkoi tulee lisää ja nykyää on sit kaikkia mahollisia quardian amiiboja ja link archer ja koko bändi ja eikse se botw dlc tullut tyylii vasta vuoden päästä itse pelin julkasust? Et ei täs ainakaa mitenkää lähiaikoina semmosta kannata alkaa odottelee. Mut voisin kuvitella et tuskin ne tätä nyt vaa "hylkää".

Amiiboist sen verran et sen quardian amiibon kyl haluun jossain vaiheessa, ehkä yks siistemmistä amiiboista. Mut ovat kyl melko hintavia hyllyn koristeita jotkut niistä, joku 25e viel pystyy joskus pulittaa mut jotkut liikkuu sit 40e ylöspäin ja botw "heroes" setti on 99e.
BotW:n julkaisussa tuli itseasiassa aika monta uutta amiiboa. Esim. guardian ja link archer julkaistiin silloin. Mutta DLC:n yhteydessä julkaistiin sitten uutena kaikkien neljän championin amiibot.
DLC:t tuli muistaakseni kolmessa osassa niin, että se itseä kiinnostavin eli viimeinen lisää tarinaa sisältävä dlc tuli joskus joulun alla 2017.

Mä olen keräillyt ison osan Zelda amiiboista, mutten ihan kaikkia. Puuttuu Guardian ja Bokoblin ja championeista mulla on vaan Mipha (ostin Japanista, jossa näitä myytiin myös erikseen eikä vaan kaikkien neljän settinä). Muut Zelda aiheiset amiibot taitaa nykyään kokoelmisto löytyä. Jossain vaiheessa varmasti yritän nuo loputkin saada hankittua, että kokoelma on tän osalta "valmis".
 
Kiva ku mä tajuun ja oivallan täs asioita tyylii miljoona tuntia myöhemmin. Tää rakennusmuisti härdelli nii vasta nyt hokasin et siel voi laittaa niitä omia rakennelmia favoritteihin, tähää asti ottanut aina sielt muistist mitä sinne nyt onkaa jäänyt ja kirosin että "täs hävii nämä mun rakentamat hienoudet aina".

Noh hyvä kun tämän(kin) asian tajus tässä vaiheessa. Nyt on sit vehkeet millä pääsee liikkuu, vielä joku venehärdelli. Enkä kauheen high tech virityksiä viiti tehää ku ne maksaa zonei liikaa. Just joku simppeli lentokone ja pieni mopo ja vene ja jotain ehkä vielä.

Sit ku rikastun zoneista nii voin vielä risteilyaluksen rakentaa ihan vaa huvin vuoksi.
 
Amiiboist sen verran et sen quardian amiibon kyl haluun jossain vaiheessa, ehkä yks siistemmistä amiiboista. Mut ovat kyl melko hintavia hyllyn koristeita jotkut niistä, joku 25e viel pystyy joskus pulittaa mut jotkut liikkuu sit 40e ylöspäin ja botw "heroes" setti on 99e. o_O
Perhana. On muuten hieno. Minulla ei ole kuin yksi Amiibo tähän mennessä ja se on tietenkin Solaire, mikäpäs muukaan. Tuo Guardian on kyllä sen verran hieno, että vaikka BotW ei (kuten tiedätte) kummemmin iskenyt, niin onhan tuo hahmo hieno.

Mutta 40 euroa... Hmm... No, täytyy vähän katsella. Hieno se kyllä on. Ehkä katselen Amiibo-valikoimaa noin muutenkin taas että olisiko jotain pakkohankintoja, kuten Solaire oli :D
 
Eiköhän sitä DLC-sisältöä satavarmasti tule. Vekkuli voisi olla joku torni, joka ulottuu syvyyksistä maan pinnalle. Vaikkapa.
 
Eiköhän sitä DLC-sisältöä satavarmasti tule. Vekkuli voisi olla joku torni, joka ulottuu syvyyksistä maan pinnalle. Vaikkapa.

En ehkä ymmärä soomi keeli, minulla ei ole voima muutta kaiken. Tarkotatko että dlcees tulisi jotain semmosia torneja että sieltä maan alta voisi sukeltaa maan pinnalle? Semmosia meinaan on jo siel maan alla.

Amiiboist vielä sen verran että itte ostin tän Link amiibon, sen hinta oli siedettävä perus 25e, tällähetkellä omistan 2 amiibo josta yks tuli monster hunter rise collectors editionin mukana. Sitä quardiania olen jo monesti meinannut mut täs suomen hinnat pyörii tosiaan sen kohalla 40e. Nii sillä sais jo pelin, ne on hienoja mut kalliita hyllyn koristuksia. Olishan se hienoa jos omistais koko zelda bändin.

Omat dlc haaveet jo esitin, eli siihe talorakennukseen tarttis kovasti jotain lihaa ympärille, alkuun oletin et kyse on switchin tehoista mutta kyseessä on oikeesti semmonen beta raakile että varmasti switchin tehot riittäis parempaan, sit voisin olettaa että tulis tietenkin lisää kaikkia rakennushärpäkkeitä ym kivaa askartelua. Sen lisäksi toki joku isompi tarinahärdelli.
 
Sain otettua kuvan mustasta moblinista ja mulla on skanneri säädettynä hälyttämään niiden läsnäolosta. Kävin tänään tutkimassa alista maailmaa ja vastaan tuli kaksi mustaa moblinia. Hakkasin ne ja molemmat pudotti moblinin sisälmyksiä! Hyrule compedempium ei muuten enää sano että moblinin sisälmykset ovat harvinaisia. Päivitys taisi muuttaa tuon. Se ei silti tarkoita etteikö sisälmykset olisi edelleen harvinaisia sinisten moblinien kanssa.
 
Sain otettua kuvan mustasta moblinista ja mulla on skanneri säädettynä hälyttämään niiden läsnäolosta. Kävin tänään tutkimassa alista maailmaa ja vastaan tuli kaksi mustaa moblinia. Hakkasin ne ja molemmat pudotti moblinin sisälmyksiä! Hyrule compedempium ei muuten enää sano että moblinin sisälmykset ovat harvinaisia. Päivitys taisi muuttaa tuon. Se ei silti tarkoita etteikö sisälmykset olisi edelleen harvinaisia sinisten moblinien kanssa.
Mites tää toimikaan käytännössä? Piti ottaa kuva ja sieltä kautta sitten säätämässä tutkaa päälle vai?
 
Nyt on melko reippaasti avattu maanalaista muaalimoo, alaosa kokonaan avattu, ylhältä pikku siivuja ja siitä vähä alaspäin vielä reilusti, yli puolet ainakin avattu. Tavoite täs saada akku tappiin mut se on niin perhanan kallista ja hidasta puuhaa mut tässä se menee kun tutkii ja samalla kerää zonei. Pari aaretta viel hakematta ja epäilen että niitä löytyy viel lisää.
 
Nyt on melko reippaasti avattu maanalaista muaalimoo, alaosa kokonaan avattu, ylhältä pikku siivuja ja siitä vähä alaspäin vielä reilusti, yli puolet ainakin avattu. Tavoite täs saada akku tappiin mut se on niin perhanan kallista ja hidasta puuhaa mut tässä se menee kun tutkii ja samalla kerää zonei. Pari aaretta viel hakematta ja epäilen että niitä löytyy viel lisää.
Alakerrasta saa 100 energiayksikköä kerralla joistakin arkuista. Niistä mitkä aukeaa kun on lahdannut storymoden bossin uudestaan siellä.. Aika nopsaan sai kerättyä 2 puuttuvaa energy celliä täyteen, nyt on sitten 8.
 
Alakerrasta saa 100 energiayksikköä kerralla joistakin arkuista. Niistä mitkä aukeaa kun on lahdannut storymoden bossin uudestaan siellä.. Aika nopsaan sai kerättyä 2 puuttuvaa energy celliä täyteen, nyt on sitten 8.

Juu niitäki olen tehnyt mut en vielä ihan grindaus mielessä, mut 3 oon lahdannut mitkä tulleet vastaan.
 
Tänään sain sen sensorin joka kertoo jos shrine on lähellä, siitä onkin iloa kun suoritettuja pyhäkköjä on
149 kpl
:D

Sain myös viimeisen abilityn käyttöön, sekä sensor+ ja askelseurannan. Melkosta poukkoilua on kyllä meikäläisen meno ollut kun katsoo kulkureittiä
 
Sen sensor+ myötä on kyl löytynyt hyvin jemmassakin olevia shrinejä, nyt niitä on 102 tehtynä, eli viimeisiä viedään sen suhteen vaikka 48 on sekin vielä paljon. Askel mittaria on kyl hauskaa seurata, mulla se on nyt puoles välis nauhotettuna et kyl sinne vielä muutama askel mahtuu ennen kun alkaa uus nauhotus.

Se ois kyl hauskaa jos se askelmittari näyttäis sen reissun videomatksuna, mut se vaatii sitten vielä nintendolta tyyliin 20 vuotta että tehot ja tila riittäis nauhottaa. Mut ajatuksena hauska. Nyt sen kuvan luon itse mun päästä "ainii toi mesta siel oli tommosta".
 
En ehkä ymmärä soomi keeli, minulla ei ole voima muutta kaiken. Tarkotatko että dlcees tulisi jotain semmosia torneja että sieltä maan alta voisi sukeltaa maan pinnalle? Semmosia meinaan on jo siel maan alla.
Jos siellä semmottinen on, niin ei ole vielä tullut vastaan. Mutta meinasin jotain semmottia, missä voisi taistella tiensä eri kerroksien kautta alakerrasta kohti maan pintaa. Omaan korvaan kuulostaisi semmottiselta höpöltä DLC-sisällöltä, joka voisi jopa olla mahdollinen.
 
Ylös Bottom