kopolanpoika
Well-Known Member
Tiesittekö muuten tästä salaisesta skillsistä? Itse sain tänään auki
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tiesittekö muuten tästä salaisesta skillsistä? Itse sain tänään auki
En nyt ole niitä mitenkään erityisesti grindannut, mutta kyllä niitä näyttää jonkin verran kertyneen, vaikka olen asujakin jo päivitellyt. Veikkaan, että hopeiset lynelit viimeistään alkavat tiputtamaan näitä tasaisesti.Onko joku onnistunu haalimaan lynel gutseja, white lynelit niitä ehkä tiputtaa mutta vaikka tusinallisen jo niitäkin kaatanu niin ei vaan tipu millään, teenköhän jotain väärin. Pitäs armoria päivittää..
Lynelist puheen ollen, näin se tehäänOnko juusto? Ei minusta koska peli nyt tarjoo näitä työkaluja mut tuntuu kyl ihan juustolta.
Edit: On mullaki x8kpl lynel gutseja kertynyt.
Lynelist puheen ollen, näin se tehäänOnko juusto? Ei minusta koska peli nyt tarjoo näitä työkaluja mut tuntuu kyl ihan juustolta.
Edit: On mullaki x8kpl lynel gutseja kertynyt.
Kertokaas pelin läpäisseet
Oon tehnyt neljä päämissionia ja nyt seurailen Zeldaa linnassa. Tässä on aika paljon vikan tehtävän tuntua, mutta multa puuttuu vielä yksi sormus.
Yritin varovaisesti googlailla ja osa sanoo että viides sormus on secret side mission ja osa sanoo että se on main story mission?
Mulla ei toi tehtävä aukea siten, että Pyrah ja se otsakiehkura mies ilmestyisi Kakaroon sen kusipäävartijan eteen
Tämä kuvaus vaikuttaa vähän siltä että sinulla on vielä yksi pelin parhaista questista pelaamatta, pituutta ja kokoa tehtävällä palttiarallaa saman verran kuin niillä neljällä päätehtävällä. Palkintokin tästä varsin mukava ja hyödyllinen varsinkin maan alla .Eräski mysteeri maan alla.
Joku ihmeen factory jossa pitää jotain rakentaa mut ei mitään hajuu mitä siel pitää tehää mut varmasti on joku merkitys sillä kun siinä on niitä "kosketusnäyttöjä" mut kun sitä painaa nii lyö vaa jotain punasta varoituvaloa. Et joko oon liian aikasin siel tai jotain löytämättä mutta jotain se varmasti on.
Tämä oli kyllä hemmetin hyvä, jos/kun puhutaan samasta tehtävästä. Aikalailla sattumalta päädyin itsekin tuohon ”tapahtumaketjuun”Tämä kuvaus vaikuttaa vähän siltä että sinulla on vielä yksi pelin parhaista questista pelaamatta, pituutta ja kokoa tehtävällä palttiarallaa saman verran kuin niillä neljällä päätehtävällä. Palkintokin tästä varsin mukava ja hyödyllinen varsinkin maan alla .
Jos haluat vinkkiä mistä tuo tehtäväsarja starttaa niin laita viestiä niin laitan vaikka spoilereihin. Itse löysin aloituksen aivan vahingossa ja välillä sitä pelatessa oli tunne että skippasin pelin ”loppuun” ja pelaan viimeistä tehtävää, mutta ei, se on siis vain optionaalinen ”sivutehtävä” jolla mittaa muutama tunti
Täällä ainakin yks jota kiinnostaa, kun maan alta vasta joku 20 light rootia auki eli aika paljon vielä työsarkaa suorittamattaTämä kuvaus vaikuttaa vähän siltä että sinulla on vielä yksi pelin parhaista questista pelaamatta, pituutta ja kokoa tehtävällä palttiarallaa saman verran kuin niillä neljällä päätehtävällä. Palkintokin tästä varsin mukava ja hyödyllinen varsinkin maan alla .
Jos haluat vinkkiä mistä tuo tehtäväsarja starttaa niin laita viestiä niin laitan vaikka spoilereihin. Itse löysin aloituksen aivan vahingossa ja välillä sitä pelatessa oli tunne että skippasin pelin ”loppuun” ja pelaan viimeistä tehtävää, mutta ei, se on siis vain optionaalinen ”sivutehtävä” jolla mittaa muutama tunti
Mä taas en suosittele kellekään ottamaan vihjettä tähän.Tämä kuvaus vaikuttaa vähän siltä että sinulla on vielä yksi pelin parhaista questista pelaamatta, pituutta ja kokoa tehtävällä palttiarallaa saman verran kuin niillä neljällä päätehtävällä. Palkintokin tästä varsin mukava ja hyödyllinen varsinkin maan alla .