Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Onko joku onnistunu haalimaan lynel gutseja, white lynelit niitä ehkä tiputtaa mutta vaikka tusinallisen jo niitäkin kaatanu niin ei vaan tipu millään, teenköhän jotain väärin. Pitäs armoria päivittää..
 
Onko joku onnistunu haalimaan lynel gutseja, white lynelit niitä ehkä tiputtaa mutta vaikka tusinallisen jo niitäkin kaatanu niin ei vaan tipu millään, teenköhän jotain väärin. Pitäs armoria päivittää..
En nyt ole niitä mitenkään erityisesti grindannut, mutta kyllä niitä näyttää jonkin verran kertyneen, vaikka olen asujakin jo päivitellyt. Veikkaan, että hopeiset lynelit viimeistään alkavat tiputtamaan näitä tasaisesti.
 
Lynelist puheen ollen, näin se tehään :D Onko juusto? Ei minusta koska peli nyt tarjoo näitä työkaluja mut tuntuu kyl ihan juustolta.



Edit: On mullaki x8kpl lynel gutseja kertynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Lynelist puheen ollen, näin se tehään :D Onko juusto? Ei minusta koska peli nyt tarjoo näitä työkaluja mut tuntuu kyl ihan juustolta.



Edit: On mullaki x8kpl lynel gutseja kertynyt.

Kovin tylsä taistelutekniikka. Lyneleissä on just parasta, kun oot oppinut niitä vastaan liikkeet niin tuntuu että olisi taistellessa kunnon badass. Perfect dodgea, ampumista päähän ja selkään hyppäämistä ja perfect guardia vaan peräperään niin lynel parka ei pysty mitään. Selkään hyppäämisessä on vielä sekin plussa että siellä ollessa aseella lyöminen ei kuluta asetta eli sen kaikista tuhovoimaisimman aseen voi säästellä ikuisesti vaan tuota hommaa varten.

BotW:n jälkeen lynelit ei toisin sanoen ole paljoa päänvaivaa aiheuttanut ^^’ Onneksi tähän peliin saatiin uusiakin vihuja. Omaksi lemppariksi nousi uusista vihuista gleeokit, joita vastaan löytyy myös nykyään melko toimivat strategiat.


Tuota videon taistelutekniikkaa käytän kyllä nykyään kaikkia hopeisia perusvihuja vastaan. Ovat niin jäätäviä tankkeja energian osalta että tuo tekniikka kivasti nopeuttaa niiden kaatoa.
jos haluaa niin korok-aseeseen tuon puffshroomin fuusaamalla samaa puffshroomia voi käyttää niin pitkään kuin ase vain kestää. Korok-aseissa on ominaisuus, jonka ansiosta kertakäyttöiset fuusausosat ei olekaan noissa aseissa kertakäyttöisiä.
 
Oha toi tylsä, kuten sanoin on ihan juustoa vaikka onkin ihan ns. sallittua.

Menin sit vahingossa lopputaisteluun mihii en ollut viel valmis. Nii otin sitten aikasemman autosaven ja äkkiä pois. Olisin varmasti päässyt läpi mut mul on täs tietty järjestys mitä haluun ensin tehää ja sitä meinaan vielä piisaa.
 
Mä vedän ihan perus kaaoksella ainaki kovimmat lynelit eli ei onnistu perfect dodget ku max 2x ja hittii tulee itelle simona, ammun kaikkee syön kaikkee et oikees elämäs jos vetelis kybäminsaan noin sekasin safkaa ni jostai tiputuksesta löytäis ittensä. Odotus taistelua et pikkuhiljaa lynelin hp laskee defence mätöt päällä.

Vihdoin tipahti lynel guts ni pääsee hommissani eteenpäin.
 
Kyllä tämä kieltämättä kaipais asujen loadoutteja vaikka viidelle asulle, vaikka ne tästä nopsaa vaihtaaki mut vähää välii täs joutuu venkslaa, itte ku käytän maan alla sitä mönjä suoja asua ja välillä joutuu vaihtaa kiipeily asun päälle ja taisteluasuja, joskus joutuu tuliasua käyttää jne. Sit joskus ihan vaan fashion edellä mm. perinteistä zelda vihreetä "unimyssy" asua ja amiibon sinistä asua.
 
No nyt on peli läpi. Lopetus oli kyllä ihan täydellinen tälle pelille. Tykkäsin. Tässä pelissä on kyllä varmaan tähän mennessä paras juoni, mitä Zelda peleissä on aiemmin ollut omaan makuun. Lopputaistelu oli myös huomattavasti BotW:tä parempi.

230 hours or more. Sisältäen kaikki shrinet, lightrootit, asut, sage's willit, kaivot, luolat, addisonin kyltit ja sidequestit. Noin 2/3 tarjolla olevista korokin siemenistä, täydet paristot ja kartan prosentit noin 87% nyt läpipeluun jälkeen. Venytin siis todellakin lopputaistoon siirtymistä lähes viimeiseen saakka, kun en vaan halunnut tämän loppuvan.

Jos vielä haluaisi jatkaa pelailua, niin jäljellä olisi loput korokit, stone taluksia on murhaamatta 49, hinoxeja 30, flux contructeja 6 ja froxeja 26. Lisäksi osa yiga schematiceista puuttuu. Myös iso osa asuista on vielä vailla päivityksiä neljään tähteen saakka, vaikka useampi asu on sinne saakka jo nostettu. Saatan ehkä vielä osan näistä haeskella, mutta voi olla että jätän näitä myös odottamaan mahdollisia dlc:itä.

Ehdottomasti mun vuoden pelin. Tai viiden vuoden peli. Nousi jaetulle 1. sijalle Breath of the Wildin kanssa omissa kaikkien aikojen lemppareissa.
 
Viimeksi muokattu:
Oon pelannut Zeldaa niin pöllämystyneenä että kirjovehka kasvin kastelu viivästyi pahasti, mutta se on onneksi sitkeä. 100 tuntia kasassa. o_O
 
Mulla taas pamahti 300 or more täyteen ja vielä olisi vaikka mitä tekemistä, joku päälle 40 shrineä, kasa sivutehtäviä puhumattakaan luolista ym, pilvilinnojaki muutamia käymättä. Mutta maan alta puuttuu enää pari pientä mustaa pistettä jotka olis tänään tavoite avata ja laittaa akku tappiin, zonei on jotain 3000 ja päälle nii luulis niillä nyt saavan ne puuttuvat. Keijukaisiaki vasta 2 avattu, tätä on pelattu reilusti mutta silti hyvin "säästellen".

Jos tätä pelais aina välillä vähän nii tästä riittäis pelattavaa kuukausiksi, paitsi tietenkin kyllähän sen pelkän tarinan rykäsee suht äkkiä jos ei huvita tehää mitään muuta. Sen verran vaa että pärjää sen lopputaistelun, sinneki eksyin vahingossa ku jäin tutkimaan mutta pakko oli ottaa aikasempi save kun en tod ole vielä siihen valmis henkisesti.
 
Nyt on akku tapissa, pystyy köröttelee enemmän kun 2 metriä. Jäi vielä päälle 2000 zonei ylimäärästä joita onneks voi käyttää rakennusjuttujen ostamiseen. Alamaailmasta jäi viel valojuuria löytämättä joita sai suurennuslasin kans etsiä että missä ne mustat pisteet mahtaa olla vaikka äkkiseltää näytti että mappi ois kokonaan auki. Nyt sit ois tarkoitus ettiä lisää shrinejä ja tehää sivutehtäviä ym härdellei.

Kyl sitä julkkaris ihmetteli miten tämä pieni switch kykenee jotain näin suurta tekee ja näin paljon tekemistä, mut tässä ku tätä on vaa pelannut yli 300h alkaa oikeesti arvostaa että kyseessä ei ole vain mitä monesti julkkaris on se "honeymoon" phase kun kaikki tuntuu niin hienolta alkuun mutta alkaa se onttous paljastuu, tuntuu edelleen näin pitkän ajan jälkeen että ja siis onkin vaikka mitä mestoja käymättä ja vaikka mitä salaisuuksia löytämättä.

Eräski mysteeri maan alla.

Joku ihmeen factory jossa pitää jotain rakentaa mut ei mitään hajuu mitä siel pitää tehää mut varmasti on joku merkitys sillä kun siinä on niitä "kosketusnäyttöjä" mut kun sitä painaa nii lyö vaa jotain punasta varoituvaloa. Et joko oon liian aikasin siel tai jotain löytämättä mutta jotain se varmasti on.

Vastaavia salaisuuksia varmaa löytyy lisää, en yhtää ihmettele jos tässä pelissä vielä vuosien päästä tulee videoita missä paljastetaa jotain mitä kukaan ei oo keksinyt/löytänyt.
 
Kertokaas pelin läpäisseet
Oon tehnyt neljä päämissionia ja nyt seurailen Zeldaa linnassa. Tässä on aika paljon vikan tehtävän tuntua, mutta multa puuttuu vielä yksi sormus.

Yritin varovaisesti googlailla ja osa sanoo että viides sormus on secret side mission ja osa sanoo että se on main story mission?

Mulla ei toi tehtävä aukea siten, että Pyrah ja se otsakiehkura mies ilmestyisi Kakaroon sen kusipäävartijan eteen
 
Kertokaas pelin läpäisseet
Oon tehnyt neljä päämissionia ja nyt seurailen Zeldaa linnassa. Tässä on aika paljon vikan tehtävän tuntua, mutta multa puuttuu vielä yksi sormus.

Yritin varovaisesti googlailla ja osa sanoo että viides sormus on secret side mission ja osa sanoo että se on main story mission?

Mulla ei toi tehtävä aukea siten, että Pyrah ja se otsakiehkura mies ilmestyisi Kakaroon sen kusipäävartijan eteen
Ei ole vielä vika päämission tuo Zeldan seurailu. Pelaile siis kaikessa rauhassa se läpi, niin kyllä se vika sormuskin sieltä vielä joskus tulee, kun jatkat päätehtäviä eteenpäin. Hyvin selvästi peli kyllä ilmoittaa, kun lopputaistelu on ainoana juttuna edessä.
 
Eräski mysteeri maan alla.

Joku ihmeen factory jossa pitää jotain rakentaa mut ei mitään hajuu mitä siel pitää tehää mut varmasti on joku merkitys sillä kun siinä on niitä "kosketusnäyttöjä" mut kun sitä painaa nii lyö vaa jotain punasta varoituvaloa. Et joko oon liian aikasin siel tai jotain löytämättä mutta jotain se varmasti on.
Tämä kuvaus vaikuttaa vähän siltä että sinulla on vielä yksi pelin parhaista questista pelaamatta, pituutta ja kokoa tehtävällä palttiarallaa saman verran kuin niillä neljällä päätehtävällä. Palkintokin tästä varsin mukava ja hyödyllinen varsinkin maan alla .

Jos haluat vinkkiä mistä tuo tehtäväsarja starttaa niin laita viestiä niin laitan vaikka spoilereihin. Itse löysin aloituksen aivan vahingossa ja välillä sitä pelatessa oli tunne että skippasin pelin ”loppuun” ja pelaan viimeistä tehtävää, mutta ei, se on siis vain optionaalinen ”sivutehtävä” jolla mittaa muutama tunti
 
Tämä kuvaus vaikuttaa vähän siltä että sinulla on vielä yksi pelin parhaista questista pelaamatta, pituutta ja kokoa tehtävällä palttiarallaa saman verran kuin niillä neljällä päätehtävällä. Palkintokin tästä varsin mukava ja hyödyllinen varsinkin maan alla .

Jos haluat vinkkiä mistä tuo tehtäväsarja starttaa niin laita viestiä niin laitan vaikka spoilereihin. Itse löysin aloituksen aivan vahingossa ja välillä sitä pelatessa oli tunne että skippasin pelin ”loppuun” ja pelaan viimeistä tehtävää, mutta ei, se on siis vain optionaalinen ”sivutehtävä” jolla mittaa muutama tunti
Tämä oli kyllä hemmetin hyvä, jos/kun puhutaan samasta tehtävästä. Aikalailla sattumalta päädyin itsekin tuohon ”tapahtumaketjuun”
 
Tämä kuvaus vaikuttaa vähän siltä että sinulla on vielä yksi pelin parhaista questista pelaamatta, pituutta ja kokoa tehtävällä palttiarallaa saman verran kuin niillä neljällä päätehtävällä. Palkintokin tästä varsin mukava ja hyödyllinen varsinkin maan alla .

Jos haluat vinkkiä mistä tuo tehtäväsarja starttaa niin laita viestiä niin laitan vaikka spoilereihin. Itse löysin aloituksen aivan vahingossa ja välillä sitä pelatessa oli tunne että skippasin pelin ”loppuun” ja pelaan viimeistä tehtävää, mutta ei, se on siis vain optionaalinen ”sivutehtävä” jolla mittaa muutama tunti
Täällä ainakin yks jota kiinnostaa, kun maan alta vasta joku 20 light rootia auki eli aika paljon vielä työsarkaa suorittamatta :) Jos laittelet vaikka tosiaan spoilertägiin pientä vinkkiä mistä pääsee ton questin alkuun…
 
Tämä kuvaus vaikuttaa vähän siltä että sinulla on vielä yksi pelin parhaista questista pelaamatta, pituutta ja kokoa tehtävällä palttiarallaa saman verran kuin niillä neljällä päätehtävällä. Palkintokin tästä varsin mukava ja hyödyllinen varsinkin maan alla .

Jos haluat vinkkiä mistä tuo tehtäväsarja starttaa niin laita viestiä niin laitan vaikka spoilereihin. Itse löysin aloituksen aivan vahingossa ja välillä sitä pelatessa oli tunne että skippasin pelin ”loppuun” ja pelaan viimeistä tehtävää, mutta ei, se on siis vain optionaalinen ”sivutehtävä” jolla mittaa muutama tunti
Mä taas en suosittele kellekään ottamaan vihjettä tähän.
tämä tulee vastaan päätehtävänä, jos sitä ei hoppuile tekemään aiemmin kuin sen aika on. Mahdollista siis tehdä myös aiemmin mutta en sitä itse kyllä tekisi. Ihan syystäkin siis tullut tätä tehdessä fiilis, että skippasi pelin loppuun.
 
Ylös Bottom