Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Täällä ainakin yks jota kiinnostaa, kun maan alta vasta joku 20 light rootia auki eli aika paljon vielä työsarkaa suorittamatta Jos laittelet vaikka tosiaan spoilertägiin pientä vinkkiä mistä pääsee ton questin alkuun…
Taivasalueella oleva pyörremyrsky. Käytä kohdistamiseen aivan alhaalla olevaa viidakkoaluetta jossa vesiputouksia. Tarkalleen "Lakeside Stablen" vasemmalla puolella oleva taivas. Pyörremyskyn keskellä taivaalla on "Joku-u Shirene" aivan tämän läheisyydessä on todella ISO ovi joka aukeaa vain kun sinulla on riittävästi sydämiä (aivan samalla tavalla kuin alun Temple of Time ovi että pääsit aloitusaluuelta pois).
Enempää ei varmaan tarvitse kertoa, tehtävä lähtee tuosta, hyvää matkaa
Mä taas en suosittele kellekään ottamaan vihjettä tähän.
tämä tulee vastaan päätehtävänä, jos sitä ei hoppuile tekemään aiemmin kuin sen aika on. Mahdollista siis tehdä myös aiemmin mutta en sitä itse kyllä tekisi. Ihan syystäkin siis tullut tätä tehdessä fiilis, että skippasi pelin loppuun.
Tämä kuvaus vaikuttaa vähän siltä että sinulla on vielä yksi pelin parhaista questista pelaamatta, pituutta ja kokoa tehtävällä palttiarallaa saman verran kuin niillä neljällä päätehtävällä. Palkintokin tästä varsin mukava ja hyödyllinen varsinkin maan alla .
Jos haluat vinkkiä mistä tuo tehtäväsarja starttaa niin laita viestiä niin laitan vaikka spoilereihin. Itse löysin aloituksen aivan vahingossa ja välillä sitä pelatessa oli tunne että skippasin pelin ”loppuun” ja pelaan viimeistä tehtävää, mutta ei, se on siis vain optionaalinen ”sivutehtävä” jolla mittaa muutama tunti
Ok, no joo mä pidän tän vielä mysteerinä. Jotenkin arvelin että saatan olla tässä liian aikasin kun vaikka kuinka pähkäilin sielä sitä puzzlee nii ei vaan keksinyt niin lähin menee. Mut hyvä tietää että se ei oo sit mikään turha mesta.
Ihan älytön peli jos vielä 300h jälkeen tässä on mysteereitä ratkottavana.
Eilen muuten törmäsiin semmoseen olentoon joka.
Kirsikkapuu jossa on astia, siihen kun heittää tulihedelmän niin joku yksisarvinen ilmestyy ja paljastaa ilmeisesti sen lähialueen luolat, niitä sit tutkin ja löytyiki pari armoria. Sinne pitää mennä vaan aina uudestaa heittää hedelmää koska kun sulkee pelin ei niitä valoviivoja enää ole näkyvissä.
Mäkin törmästin tuohon ihan vain tutkiessa paikkoja ja oli eka tuollainen tehtävä jonka tein loppuun, paljon ennen niitä neljää ensimmäistä 'pakollista'. Palkinto tuosta oli ihan kiva ja yllättävä.
Pyörin tänään pari tuntia alisessa ja törsäsin ison kasan valokasveja niin että ne on melkein loppu. Jotain positiivista niin alisesssa kasvaa paljon pommikukkia. Kerättyäni ison kasan pommikukkia, menin kunnon joukkotappeluun, jossa niistä oli hyötyä.
Hokasin taas, asian jota tyypit varmaa tajus heti ekan tunnin aikana julkasusta eli liittyy valojuuriin/shrineihin.
Valojuuret maan alla nii tismalleen sen kohal yläpuolella on myös shrine maan päällä, eli nyt voin helposti kattoo mitä shrienjä en vielä ole löytänyt maanalaisen mapin avulla jonka eilen sain kokonaan auki.
Hokasin taas, asian jota tyypit varmaa tajus heti ekan tunnin aikana julkasusta eli liittyy valojuuriin/shrineihin.
Valojuuret maan alla nii tismalleen sen kohal yläpuolella on myös shrine maan päällä, eli nyt voin helposti kattoo mitä shrienjä en vielä ole löytänyt maanalaisen mapin avulla jonka eilen sain kokonaan auki.
Oletko myös huomannut että maanalainen maailma on ns. peilikuva maanpäältä korkeuskäppyröiltään Eli jos maanpäällä on jossakin kohtaa mäki niin maanalaisessa maailmassa on tässä kohtaa taas alamäki. Eli jyrkkä vuori päällä tarkoittaa kanjonia alhaalla ja vise versa. Jotakin pientä eroa saatta olla joissakin paikoissa mutta pääsääntöisesti se menee tuolla tavalla. Lisäksi katsoppa tarkkaan Shirenen nimi maan päällä ja vastaavan kukan nimi alhaalla
Kyllä tämä peli vain tarjoilee pieniä mindblow hetkiä ilman että niitä mitenkään alleviivataan tai selitetään juurta jaksaen.
Oletko myös huomannut että maanalainen maailma on ns. peilikuva maanpäältä korkeuskäppyröiltään Eli jos maanpäällä on jossakin kohtaa mäki niin maanalaisessa maailmassa on tässä kohtaa taas alamäki. Eli jyrkkä vuori päällä tarkoittaa kanjonia alhaalla ja vise versa. Jotakin pientä eroa saatta olla joissakin paikoissa mutta pääsääntöisesti se menee tuolla tavalla. Lisäksi katsoppa tarkkaan Shirenen nimi maan päällä ja vastaavan kukan nimi alhaalla
Kyllä tämä peli vain tarjoilee pieniä mindblow hetkiä ilman että niitä mitenkään alleviivataan tai selitetään juurta jaksaen.
En kyl tajunnut nyt ku katoin, sen tiesin että vesiputoukset joet ym yläpuolel ovat maan alla seinämiä mistä ei pääse eteenpäin, eli maan alla et voi liikkua vapaasti mapin päästä päähän kuten maan päällä. Mut tota en tajunnut että se on peilikuva ja eihän noita valojuuri/shrinen nimiä tajunnut sit ollenkaan seurata vaikka tietysti näinhän se on kun on peilikuva maanpäällisestä. Kyl täs helposti on sokee kaikille pikku yksityiskohdille vieläpä jotkut jotka on ihan sun nenän edessä.
Olkoon tämä arvioni pelistä ja viimeinen viesti foorumille hetkeen. Eihän tällaista peliä kannata perinteisesti ryhtyä arvostelemaan, kun ei tila riitä kaiken sanomiselle kuitenkaan. Joten mennään runoilulla.
Edeltäjäsi
oli valtava jätti
Joka jätti hyväntahtoisesti varjoonsa
kaiken sitä ennen tulleen
Ja siitä lähtien
kun olemme kuulleet tulostasi
Olemme odottaneet
Jotkut jännittäneet
Mitä sinä tulisit olemaan?
Seisoisitko omillasi
Vai olisitko jäävä
edeltäjäsi varjoon
Ja kuten aina käy
Aika ja kokemus
Tekevät huolemme naurunalaisiksi
Osoittavat kysymyksemme typeriksi
Zelda-videopelejä pidetään mestariteoksina, sarjan suosiota kommentoi Maria Ohisalo -kulttuuriykkönen
Vastajulkaistu The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom on tämän vuoden odotetuin videopeli, ja monien mielestä mestariteos. Japanilaisten Shigeru Miyamoton and Takashi Tezukan vuonna 1986 luoma pelisarja on valloittanut miljoonien sydämet ympäri maailman, mutta mistä pelisarjan suosio johtuu? Minkälainen maailmankuva Zeldasta välittyy ja mitä yhteistä on Zeldan pelaamisella ja puutarhanhoidolla? Zelda-pelit ovat maailman parhaiten arvioitujen pelien joukossa. Mistä tämä johtuu? Zeldasta ovat Kulttuuriykkösessä keskustelemassa pelitoimittaja Johannes Valkola, kuvataidekasvattaja Laura Porola ja Zelda-pelien kestofani, toimitusministeristön ilmasto ja ympäristöministeri Maria Ohisalo. Ohjelman toimittaa Hannes Nissinen.
200:n pelitunnin jälkeisiä tunnelmia ja tutkimustuloksia tästä maailman parhaasta DLC:stä.
Tutkimustulokset ovat 200 tunnin jälkeen :
- 113 pyhäkköä läpäisty
- 50 luolaa tutkittu
- Valojuuria avattu 49
- Korokkeja löydetty 387
- 52 kaivoa paikannettu
Vaikea ellei mahdotontahan tästä pelistä on lyhyesti minkäänlaista arvioita antaa eli en edes yritä. Peli on ollut juurikin sitä mitä odotin eli BOTWx3. Isojen seikkailujen ohella löytyy joka puolelta pieniä seikkailuja ja viidessä tunnissa tutkimusmatkat ei juuri etene. Käsittämätöntä on pelin kolmen kerroksen laajuus ja vielä käsittämättömämpää on se, että tämä pyörii vuoden 2017 hybridi konsolilla. Jos pelistä läpäisee pelkän pääjuonen niin täytyy sanoa, että sellainen pelaaja jää todella paljosta paitsi ja oikeistaan vain raapaisee pelin pintapuolta.
Peliä olen pelannut niin, että en käytä oikoreittejä (enkä sinisiä siirtymiä kuin pakosta) vaan matkaan hevosella ja tutkin matkalla aina jotakin osioita, joita en ole aikaisemmin tutkinut. En käytä myöskään pyhäkkötutkaa, enkä edes vuorenhengen apuja (ainakaan vielä). Nyt vihdoin alkaa olemaan myös niin vahva varustuksiltaan, että pelin suurimpien vihollisten kukistaminen onnistuu ja tämä avaa loppuihinkin paikkoihin pääsy mahdollisuuden. Eli tavoitteena on lyhyesti löytää kaikki asut ja päivittää ne. Läpäistä kaikki shrinet ja löytää kaikki kaivot sekä luolat ilman apuja. Jos ei onnistu niin sitten "huijataan" pelin suomilla helpotuksilla. Korokkeja etsin niin paljon kun niitä eteen sattuu. Kaikkien löytäminen tuntuu mahdottomalta urakalta. Kun edellä mainitut tavoitteet on saavutettu niin pelaan pelin läpi ja tunnen samaa tyhjää oloa kuin BOTW:n läpäisyn jälkeenkin ja jään odottamaan Switch 2:sen Zeldaa. BOTW täydelliseen läpäisyyn meni 200 tuntia, joten tähän uppoaa luultavasti lähemmäs 400 tuntia
Pelille antaisin tässä vaiheessa pisteitä 10+. Pelissä täytyy olla kaikki kohillaan jos 200:n pelitunnin jälkeen edelleen haluaa pelata sitä 5 tunnin pelisessioissa ja eteen tulee jatkuvasti uusia paikkoja ja henkilökohtaisia oivalluksia. Jatko-osaan ei ole muuta toiveita kuin vedenalainen seikkailu. Zelda tiimiltä poistuu uuden konsolin myötä paljon teknisiä rajoitteita ja en edes yritä kuvitella mitä nuo keksivät Zeldapelisarjalle seuraavassa osassa.
Mulla tunnit paukkuu jo 320 or more, ellei tämä peli laske tunteja myös valikossa istumisesta niin ihmettelen mistä nämä tunnit tulee, mut kuten ylempänä toveri @Pohjola kertoi omassa arviossa, nii mitään apuja en käytä, shrinetutka toki on päällä mut ei mitään youtube ohjeita ym ja myös valokuvaamiseen menee melkolailla aikaa kun jotenki siihenki jäänyt koukkuun kun kuvaan aina kaikkee mahollista mitä eteen tulee. Se alkaakin olemaan jo melko täynnä vaikka puuttuukin satoja yhteensä.
Kaikki nurkat nuohotaan ja tehtävistä saadut vinkit keksitään itse, nyt on menossa matskujen keräily kun tavoite ois saada armorit tappiin ja varsinkin se champions leathers, se vielä vaatii melko harvinaisia osia mitä ei noin vaan haeta. Shrinejä olis jäljellä enää "vain" 40, mutta maan alta on avattu kaikki joten sinne voi mennä vaan tutkimaan. Korokkeja olen löytänyt vasta vaivaiset 202, "peltokuvioita" olisi jäljellä 2 ja yhen jo bongasin ja merkkasin mappiin. Luolia ja kaivoja en tiedä montako mutta veikkaisin aivan hitosti. Peliä olen pelannut julkkarist lähtien päivittäin, yleensä melko pitkiä sessioita, tais mulla yks välipäivä peräti olla pelistä.
Vaikka täydellistä peliä ei kuulemma ole olemassakaan, mä voin käsi raamatulla vannoa että tämä on minulle se täydellinen peli. Jossa näinkin monien viikkojen jälkeen kun pelin lyö päälle tuo hymyn huulille ja jotenkin hermo lepää tätä pelatessaan, kaikki vaan on niin vimosen piäälle hiottu. Ainoa miinus tulee ikävä kyllä switchin tehoista mutta ani harvoin tässä laskee fps häritsevälle tasolle, eräs kylä metsässä on ainoa paikka mihin olen törmännyt jossa ruudunpäivitys tökkii häritsevällä tavalla.
Päätarina olisi vielä tekemättä ja vaikka mitä muuta, mutta voin jo tässä vaiheesa uskaltaa antaa pelille helpot 10/10! Mun mielikuvitus ei edes kykene siihen mitä Nintendo tekee uudella konsolilla ja seuraavalla Zeldalla, siitä turhaa vielä edes haaveilla koska tämä kelpaa ja vaikka pari dlceetä lisäksi tälle maailman parhaalle dlceelle.
Kartoitin kahdessa päivässä koko maanalaisen lävitse. Tein sellaisen "hover biken" eli kaksi turbiinia ja ohjaussauva, kymmenen minsaa meni rakennusvaiheessa tasapainottaessa osia, mutta lopulta sain tasapainoon ja sillä kiertelin juuria valaisemassa ja siinä ohessa hoitelin Yiga mestoja ja rahoitin sillä pattereiden päivitykset. Mitä helvettiä sillä alamaailman valaisusta saaneella palkinnolla tekee?
Nyt on sitten Zelda paketissa ja meni itseasiassa vahingossa lävitse.
Olin saanut viimeisen avatarin käyttöön ja ajattelin että kerään kaikki juuret maan alta. Lopulta oli kahta vailla kaikki. Huomasin että linnan alla täytyy olla yksi. Menin sen hakemaan ja vielä puuttui yksi. Selasin koko maanalaisen kartan lävitse ja ei näy missään vikaa puuttuvaa. Ajattelin että sen täytyy olla joku sydänjuuri linnan alla ja palasin linnan alle tutkimaan. Jossain vaiheessa alko tulee Lyneliä ja muuta vastaan ja ihmettelin vähän että mitä helvettiä, mutta jatkoin tutkimista ja kun löyty punainen iso juuri niin alkokin kuvat ja lopputaistelu, vaikka en ollut saanut koko tehtävää vielä auki
Olipa EEPPINEN lopetus, loistava tarina ja loistava loppuvastus.
Yli sata tuntia tuli tämän parissa vietettyä ja varmasti olisi sisältöä vielä toiselle, ellei kolmannellekin sadalle, mutta alko tulemaan kyllä pientä uupumista loppua kohden, joten itselle tarina sai loppunsa juuri oikeaan aikaan. Ja mikä lopetus, huhhuh.
Onhan tämä likipitäen täydellinen peli, mutta muutamaa asiaa jäin miettimään:
- Olisin toivonut uudet päätarinoiden hahmot, nyt tuli vähän toiston makua kun junnut oli vain kasvaneet teineiksi ja tukikohdatkin oli samat. Olisin mielummin nähnyt uudet sankarit kokonaan uusista kaupungeista. Sormuksen ritareista viimeinen oli ylivoimainen suosikkini.
- Puvuille olisi tarvinnut pikavalinnat tilanteen mukaan
- Ääninäyttelyn puute, nyt pelkkiä hymähdyksiä ja kiljahduksia pääosin tehtävissä
- Välillä oli maan päällä niin pimeää että olisi tarvinnut sinnekin valokukkia ja toisinaan värit oli oudon haaleat. Todennäköisesti tarkoitusperäisiä raudan rajoituksia kun tehot tulee vastaan
- Peli oli yllättävän vaikea ajottain, koska viholliset kesti ajoittain aivan helvetisti osumaa, vaikka oli tehokaskin ase. Mielestäni BOTW vihut ei ollut näin kestäviä?
- Ja ne perkeleen hajoavat aseet. Kyllä niiden kanssa elää, mutta en ole fani vieläkään.
Ainoa oikea pelillinen ongelma, joka korostui loppuvaiheessa itselläni todella paljon ja alkoi jopa ärsyttämään:
Kaikki avatarit aktivoitu A napin takaa. Usein avatarit töröttivät sumpussa ja se ketä olisit tarvinnut oli usein niin kiinni vihollisjoukossa että se ei ollut koskaan käytettävissä. Tai jos keräsi tavaraa maasta niin joku avatar taito meni väkisin vahingossa päälle. Kun kaikki avatarit oli saatu niin Lynelin selkään hiipiessä joka toinen yritys meni metsään
Omasta mielestä olisi ollut toimivampi että kilvellä suojaus ja sitten joku näppäin triggeriksi, jolloin taito olisi vaikka ladannut ja sitten aktivoitunut. Nyt on aivan liikaa toimintoja A-napin takana
Mutta nämä on nyt lillukanvarsia, tämä tekee luovuudessa sen mitä GTA V teki vapaudella ja NPC hahmoilla. Peli parantaa aivan naurettavan paljon joka osa-alueella ja tästä varmasti riittää "did you know that"- videoita seuraavaan osan julkaisuun asti, jota voinee odottaa taas 7 vuoden päästä
+ pelimekaanikoiden täydellinen toiminta CHECK
+ uusia vihuja CHECK,
+ uusia aseita CHECK,
+ uusia ominaisuuksia CHECK,
+ reippaasti uusia alueita CHECK
+ yllättävän tasainen suorituskyky kun huomioidaan switchin teho ja pelikokemus oli lähes bugiton CHECK
+ loistava tarina CHECK, CHECK, CHECK.
Loppusaldona kaikki shrinet suoritettu, kaikki juuret valotettu, täydet akut (muutama duracel versio), parikymmentä pukua ja vaivaiset 50 korokia. Pääasiassa käytin erilaisia jouskareita. Etenkin pommikukkia kului satoja ja taas satoja
Vähän naurattaa kun puhuttiin että uusin pokemon oli siksi niin sysi kun switchissä ei mukamas riitä vain tehot. Joko vaan myönnetään ilman hajaääniä, että se oli vain päin helvettiä tehty.
En rehellisesti sanottuna ikinä ymmärtänyt BOTW hehkutusta, onhan se hyvä, mutta köyhähkö juoni, iso ja tyhjä maailma ja vihuja vain kourallinen useassa eri värissä. TOTK korjaa kaikki edellisen osan heikkoudet ja nousee heittämällä omaan top 5 kautta aikain.
Olkoon tämä arvioni pelistä ja viimeinen viesti foorumille hetkeen. Eihän tällaista peliä kannata perinteisesti ryhtyä arvostelemaan, kun ei tila riitä kaiken sanomiselle kuitenkaan. Joten mennään runoilulla.
Edeltäjäsi
oli valtava jätti
Joka jätti hyväntahtoisesti varjoonsa
kaiken sitä ennen tulleen
Ja siitä lähtien
kun olemme kuulleet tulostasi
Olemme odottaneet
Jotkut jännittäneet
Mitä sinä tulisit olemaan?
Seisoisitko omillasi
Vai olisitko jäävä
edeltäjäsi varjoon
Ja kuten aina käy
Aika ja kokemus
Tekevät huolemme naurunalaisiksi
Osoittavat kysymyksemme typeriksi
Tänään oli aika sammuttaa valot ja saattaa tämä päätökseen. Harva peli yltää näihin tunteihin minun listalla, olipa upea pelikokemus. Arviota en lähde kirjoittelemaan, hipoo täydellistä. Kaipasin muutamaa kliseistä kohtausta, missä Zelda theme soi jonain versioina
Voeee, tässä ite vaikka oon joka päivä julkaisusta edes vähän koettanut ehtiä pelaamaan, niin on vielä ihan hirveästi tekemistä. En tiiä tunneista, mutta paljon niitä kyllä on, ei varmaan ihan sataa vielä. Silti Eventide Islandilla en ole vielä käynyt, muutamat tutut muutkin paikat tsekkaamatta, kaksi pääjuonikuviota neljästä vasta koettu, Death Mountainilla ja Gerudo-alueella en ole vielä edes käynyt ja ties vaikka mitä.
Eilen otin tehtäväkseni liitää sinne ilmassa killuvaan myrskypilveen, mutta ei sieltä löytänyt mitään muuta kuin huonoa näkyvyyttä ja tyhjiä saaria, varmaan vaatii jotain tiettyä asiaa, että siellä pääsee pyörimään kunnolla. Jos sitä koettaisi juonta vaikka edistää sen sijaan tänään.
Kyllähän tässä riittää tekemistä sadoiksi ja taas sadoiksi tunneiksi, eri asia sit alkaako tympii 100 vai 500 tunnin jälkeen. Mulla nyt 320 or more tunnit paukkuu ja virtaa riittää, kyllähän tän "läpi" rykäsee melko nopeesti mut eri asia huvittaako etsiä aivan kaiken korokeista luoliin ja kaivoihin mitä olisi itel tarkoitus tehää ja nuohota jokainen mahollinen nurkka ja jokainen kivi kääntää. Siitä nämä tunnit varmaan onki kertynt, olen kuitenkin 4 päätehtävistä tehnyt mut sitä vimosta taistelua panttaan ja olis takoitus putsata sivutehtäviä ja etsiä luolia ym jne, puuttuvat shrinet ja mitä kaikkee täs vielä keksiikin.
Itselläni maltillisesti pelattu 60h ja vasta 1/4 päätehtävästä tehty. Shrineja 30 ja korokkeja noin 100kpl tullut vastaan.
On ollut todella vaikeaa keskittyä mihinkään, vaan harhaudun tekemään aina jotain muuta mitä alunperin piti . Mutta kiva että pelin kanssa jaksaa nuohota alueita melko tarkkaan, sillä BOTW:n kanssa en jaksanut erityisen tarkkaan kierrellä paikkoja. En sanoisi, että palkinnot tutkimisesta tähän mennessä olisivat olleet hirmuisen palkitsevia mutta kuitenkin riittävän motivoivia.
Eilen otin tehtäväkseni liitää sinne ilmassa killuvaan myrskypilveen, mutta ei sieltä löytänyt mitään muuta kuin huonoa näkyvyyttä ja tyhjiä saaria, varmaan vaatii jotain tiettyä asiaa, että siellä pääsee pyörimään kunnolla. Jos sitä koettaisi juonta vaikka edistää sen sijaan tänään.
Näkyvyys on huono, mutta siitä huolimatta sieltä pystyy kyllä jotain erittäinkin kiinnostavaa löytämään kun vain etsii. Kävin tuolla suht aikaisessa vaiheessa ja kivaa löytyi.
Hiljattain tuli muuten sitten kanssa huomattua, asiasta toiseen, että energiatankkien maksimimäärä on tavallaan kahdeksan, mutta niitä voi ladata lisää, tulee toiseen kertaan ladatuista sinisiä. Tuleekohan senkin jälkeen vielä jotain jos kerää kaikki tankit sinisiksi ...
Palkinnot tähää mennes botw tapaan ei ole mitään päätä mullistavia, se palkinto on enemmän sen palkinnon luokse pääseminen. Yleensä sielt saa just "tässä kukkakimppu" ole hyvä, tai parhaimillaan uusi armori. Loottimieles jos etsii jotain suurta aaretta nii sen voi unohtaa (ainakin tähää mennes mitä itte pelannut) Se itse palkinto on tässä se maailma ja itse löytäminen kun se päämäärä. Sekä niiden harvinaisten haarniska osien löytäminen mitä on ittel nyt menossa ku tavote päivittää tasolle 4, kaikki armorit... tietenkin.
Edit: Oon mä löytäny pari tosi hienoa asetta mitkä sai kun suoritti niistä neljästä 4 päätehtävää ja eräs puzzle, sekä alamaailmasta yhen. Mut aseet kun tunnetusti hajoo niin ne koristelee Linkin talossa sen sijaan että käyttäisin niitä, sekä pari harvinaisempaa kilpee mitä olen löytäny tän koko ajan sisällä vain 1kpl koristelee myös seinällä, siinä mun harvinainset lootit.