Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Tuon tiesin, mutta eipähän ole tullut vastaan. Sitäkään! Nää muutamat oleelliset asiat menee itellä aika hyvin ohi, se Hestun sijainti, tapa kasvattaa pariston kokoa (piti oikein googlata, koska alkoi se yksi olemaan liian vähän) ja sitten tää Korok-maski. Toisaalta on tuolla niin paljon muutakin puuhaa, että tulisi varmaan ihan liikaa keskeytyksiä tuon maskin myötä vaan.

Voi kuule, täs itelki menny itsestäänselviä juttuja ohi, se paristohommaki löytyi ihan vahingossa ku ihmettelin "mitähän tää robotti haluu" ennen sitä häröili maan alla keräämässä zonei ja ihmetteli et mihii näitäki tarvii kunnes niitä sit tartti ja paljon, Hestu löytyi kans vahingossa ku häröilin alkualueel ja monet asiat kuten se Linkin "nintendo switch lite" tuli päivitetty tappiin joskus tyyliin kun pelikellossa 200h.

Monet asiat tai oikeestaa suurin osa löytynyt ihan vahingossa ja oivallukset siinä samalla mutta se onki tästä tehnyt sen takia niin mahtavan seikkailun. Googleen olen turvautunut vain kerran koko seikkailun aikana toistaseks kun ihan alkuun ne peltokuviot nii en tiennyt mitä siinä piti ettiä, myöhemmin tuli sit vastaan siihen liittyvä tehtävä ja sen jälkeen päätin et kaikkeen löytyy kyllä vastaus jos malttaa.

Nyt puuttuis enää 3 shrinee ja sit ois tarkoitus alkaa putsaa sivutehtäviä ja jospa löytäis hieman korokkeja lisää ja siitä voiskin se lopputaistelu hoitaa pois alta vaikka liuta sivutehtäviä vielä tekemättä ja varmaa osa löytämättä mutta pakko nähää myös tarina loppuun, sen jälkeen kuitenkin voi jatkaa kaiken muun parissa.

Jos innostun kaikki korokit ettimään nii sen voin luvata että niitä kaikkia en ilman googlemappia löydä. :p
 
Juuri äskö sain viimeisen shrinen tehtyä, palkinto siitä oli vähintäänkin mielenkiintoinen mutta tuskin niin hyödyllinen? BOTW en tehnyt kaikkia shrinejä enkä tiedä oikeestaa edes syytä, se vaan jäi. Tässä oli aivan pakko. Nyt olen tekemässä pilvilinnassa joka liittyy melko loppuvaiheeseen joten elä lue jos et ole lähelläkää sitä.

Eli ilmeisesti se mihin törmäsin maan alla kyseinen tehdas, en kuitenkaan vielä itse tehtaalla ole mitään tehnyt mutta siitä ainakin puhuivat että jotain sielä rakennetaan kun sain "myrskypilvisaaresta" pilvet tieltä ja nyt siel näkeeki jotain tehää. Ennen sinne ei ollut mitään asiaa, eikä varmaa ole ilman "ukkosenkypärää" jonka saa kun suorittaa erään klaanitehtävän. Meinaan menis aika vaikeeks sielä oleminen.

Kyllä tässä edelleen tuntuis olevan mysteereitä ratkottavana, koko peli on yhtä suurta mysteeriä oikeestaa ja annetaan enemmän kysymyksiä kun vastauksia. Maan alta kun avasin kaikki valojuuret se kummasti helpotti maan päällä löytyviä shrinejä ja loput oli helppo arvata missä ne oli, eli pilvissä.

Hieman ehkä hölmöö kuten Botw tapaan voit hypätä heti tutoriaalin jälkeen lopputaisteluun johon itte vahingossa eksyin, (varmuuden vuoksi spoileri)

Eli kun olin ettimässä valojuuria nii menin hyrule castlen alle avaamaan sitä valojuurta mut sit menin vaa syvemmälle ja syvemmälle kunnes olin jo loppupomoa pieksemäs, tai niin olettaisin. Mut oli pakko ottaa aikasempi save kun oli niin paljon vielä keskeneräisiä bisneksiä. Hieman vaa harmittaa ku spoilasin itseltäni nyt vähän et mitä siel lopussa on.

Sekä täs on ennen sitä lopputaistelua johon eksyin tullut tehtyä vaikka mitä ja vielä edessä pitkä seikkailu tai näin olettaisin koska pelkästää sinne myrksypilveen pääsy oli jo pitkän reissun ja vihjeiden takana.

Itte oisin toivonut että sinne ei olis päässyt tai ois ees tullut joku teksti tai jotain, mut toisaalta tässä pelissä on vapaus tehää kaikkea missä järjestyksessä tahansa nii ehkä olisi typerää myös rajoittaa, vaikka on tässä niitä rajoituksiakin. Ehkä se on sit tehty speedrunnereille että voit pelata pelin "läpi" tunnis tjsp.

Anyways, nyt ois tarkoitus putsata sivutehtäviä ja löytää luolia ja korokkeja ja ehkä sinne loppuunki vielä jotenki tulee ryömittyä. Peltokuviot tuli tehtyä, maanalainen maailma jo avattu viikko tai pari sitten, nyt shrinet tehtynä ja ainakin yli 100 sivutehtävää jne. Vaikka pirusti tehnyt kaikkee, tuntuu että tässä vieläki jotain salataan multa :D
 
Tears of the Kingdom aiheinen kuvakirja on valmis! Rupesin säätämään kuvakirjaa Ifolor Designerillä läpipeluun jälkeen viime viikon maanantaina ja tänään posti toi valmiin kuvakirjan! Mulla oli pohjana 5133 kuvakaappausta, joista kuvakirjaan päätyi 252 kuvaa, joka on noin 5% otetuista kuvista. Sivuja kertyi 120 ja kuvankirjan malli on deluxe kiiltävillä sivuilla. Mulla oli -30% alennuskoodi, jonka kanssa hintaa tuli yhteensä 103,57 euroa. 80% kuvista sisältää spoilereita, joten otan tähän malliksi sivupuuhasteluja.
tearskirja1dfey6.jpg

Kansikuva.

tearskirja21qesq.jpg

Tässä osallistutaan hirviöjahtiin.

tearskirja3wacfs.jpg

Tässä asioidaan jättikeijun luona.

tearskirja4ezipy.jpg

Sekalaista puuhastelua.
 
Tears of the Kingdom aiheinen kuvakirja on valmis! Rupesin säätämään kuvakirjaa Ifolor Designerillä läpipeluun jälkeen viime viikon maanantaina ja tänään posti toi valmiin kuvakirjan! Mulla oli pohjana 5133 kuvakaappausta, joista kuvakirjaan päätyi 252 kuvaa, joka on noin 5% otetuista kuvista. Sivuja kertyi 120 ja kuvankirjan malli on deluxe kiiltävillä sivuilla. Mulla oli -30% alennuskoodi, jonka kanssa hintaa tuli yhteensä 103,57 euroa. 80% kuvista sisältää spoilereita, joten otan tähän malliksi sivupuuhasteluja.
tearskirja1dfey6.jpg

Kansikuva.

tearskirja21qesq.jpg

Tässä osallistutaan hirviöjahtiin.

tearskirja3wacfs.jpg

Tässä asioidaan jättikeijun luona.

tearskirja4ezipy.jpg

Sekalaista puuhastelua.
Huh huh, upeeta meininkiä! :O <3
 
Korok maski mistä en ollut tietonen alkoi löytyy reilulla kädellä korokkeja, pelkästään eilen korok määrä kasvoi 42->77, travel pathista kattoo neitsyt paikat ja sen mukaan häröilee nii maski vähää välii hälyttää. Pitää ne sit tietenkin vielä löytää kun se maski vaa viittaa että lähellä on. Jotkut on aika hyvin jemmas.
 
Tears of the Kingdom aiheinen kuvakirja on valmis! Rupesin säätämään kuvakirjaa Ifolor Designerillä läpipeluun jälkeen viime viikon maanantaina ja tänään posti toi valmiin kuvakirjan! Mulla oli pohjana 5133 kuvakaappausta, joista kuvakirjaan päätyi 252 kuvaa, joka on noin 5% otetuista kuvista. Sivuja kertyi 120 ja kuvankirjan malli on deluxe kiiltävillä sivuilla. Mulla oli -30% alennuskoodi, jonka kanssa hintaa tuli yhteensä 103,57 euroa. 80% kuvista sisältää spoilereita, joten otan tähän malliksi sivupuuhasteluja.
tearskirja1dfey6.jpg

Kansikuva.

tearskirja21qesq.jpg

Tässä osallistutaan hirviöjahtiin.

tearskirja3wacfs.jpg

Tässä asioidaan jättikeijun luona.

tearskirja4ezipy.jpg

Sekalaista puuhastelua.
Nyt on pakko nostaa hattua!

Itse ostan pelit aina fyysisenä jotta niistä jää muisto, mutta tää on kyllä potenssiin 100. En ole koskaan peleissä räpsinyt kuvia, kun en oikein tiedä mitä niillä tekisin ja millon niitä jaksaisin katsella, mutta tämän idean nähtyä tuli kyllä monta hauskaa sattumusta mieleen, mm. vituiks menneistä Korokin pelastusyrityksistä, joista olisi saanut kyllä loistavan kirjan "ajatuksena oli että teen tämän näin, mikä voisi mennä vikaan", käännät sivua "...jostain syystä kävikin näin" :D

Hinta kyllä loksautti leuat, mutta täytyy arvostaa omistautuneisuutta. Harrastuksissa ei katsota hintaa
 
Onks tos kirjas sit jotain eri hintaeroja jos tekis jonkun minikirjan muutamalla vaikka 20 sivuu? Toi hinta on kyl melko kova mut ohan toi hieno muisto, vähän niiku "tee se itse" collectors edition, erona vaa se että tossa on omia muistoja.
 
Onks tos kirjas sit jotain eri hintaeroja jos tekis jonkun minikirjan muutamalla vaikka 20 sivuu? Toi hinta on kyl melko kova mut ohan toi hieno muisto, vähän niiku "tee se itse" collectors edition, erona vaa se että tossa on omia muistoja.
Tuossa on Ifoloorin hinnasto deluxe kuvakirjoille. Sivujen määrän lisäksi kiiltävyys lisää hintaa. Muunkin tyyppisiä kuvakirjoja voi harkita.
 
Nyt sit perhana innostuin kerää korokkeja vaikka piti sitä päätehtävää tehää, mut aattelin et kerään nyt hyvän kasan et saan reilusti aseslotteja auki. Kaikki olis tarkoitus mut siihen nyt voi mennä muutama kk tai vuosi tai miten ahkerasti täs nyt jaksaakin. Tuli nyt myös 400hours or more täyteen ja se mistä on pakko antaa lisäpisteitä että sen aikana peli ei ole kaatunut/jumittunut kertaakaan mikä on rehellisesti sanottuna hyvin harvinaista nykypäivänä jopa kehutuissa ison luokan peleissä. Ei edes silloin kun alkaa tapahtuu ruudulla semmosta diashowta onneksi melko harvoin, tai muutenkaa kun rakentaa aivan ihme härpäkkeita, kyl laiskemmissa käsissä olisi potentiaalia kaatuiluun vaikka ja missä.

Tosin olen huomannut et melko harvoin jos ollenkaan mitä nyt äkkiseltään muistelen mitkään ninendon pelit ole kaatunut, siihen kuuluu Xenoblade Chronicles, Metroidit, Mariot mitä täs ny ite onkaan ehtinyt pelaa.
 
No nyt vihdoin tuli saatettua tarina loppuun, pelikellossa 420hours or more, piti vielä tehää miljoonaa muuta asiaa ennen lopputaistelua mutta ei millään sit malttanut ja mielestäni kyl venytin sitä niin perhanasti jo että ehkä oli jo aika. Roppakaupal jäi vielä sivutehtäviä ja luolia ja loput korokeista (ase slotit kaikki täynnä) sekä vaikka ja mitä vielä. Lopputaistelu oli kyl melko eeppinen kuten kaikki muutkin tän pelin pääpomoista. Kerrottavaa riittäis ison romaanin verran mut jätetään nyt lyhyeksi ja pakko jotenki nyt vaan antaa koko tän eepoksen sulaa elimistössä.

Julkkarista asti tullut pelattua kun hullu, mitä nyt muutamia välipäiviä, eikä peli suinkaan ole läpi jos innostuu tekemään 100% nii kellossa tulee olee varmaa jo lähemmäs 1000h.

Tämä on ylivoimasesti yks parhaimmista ellei paras peli mitä olen viimevuosina pelannut ja tulee jäämään helposti henkilökohtaisen listan kärkeen kauas tulevaisuuteen, olo on tyhjä mutta myös jotenkin iloinen että sai läpi vieläpä niin että suurin osa maailmasta koluttu ja paljon tehtynä, sydämmiä puuttuis 3, lopputekstit pyörii nii en tiie saako sit vielä nyt yhen lisää nii jäis enää 2. Joka on kai BOTW tapaan kai maksimi ettei staminaa ja sydämmiä voi saada molempia ihan täyteen vaan jommasta kummasta on uhrattavaa.

Jos innostun nii tästä voisi kirjoittaa jonkun pitemmän tyhjentävän arvostelun mut jätetään nyt tähän. En edes uskalla ajatella mitä kaikkea keksivät seuraavaan zeldaan switch kakkoselle vai mikä se seuraava nintendo tulekaan olemaan. Mutta ennen sitä kyl himoitsen ja tulen 100% varmuudella ostamaan TOTK dlc.n mikäli semmonen tulee.

Arvosanaksi semmonen helppo 10+/10+.
 
No niin. Tätä on odotettu. Vai onko? Aloitin pelin ja tulin nyt haukkumaan sen maan rakoon koska en voi/pysty antamaan sille mahdollisuutta, joten annetaan turhien löpertelyjen olla ja mennään asiaan:

Ensinnä mieleen tuli että pelihän näyttää varsin kivalta ottaen huomioon raudan. Asia, joka tosin käy mielessä aika usein Switchillä pelatessa.

Sitten kun pääsi luolasta ulos niin tulikin päinvastaiset fiilikset: hitto tämä olisi niin mahtava saada laitteelle, jossa on enemmän tehoja. Piirtoetäisyys, tarkkuus, se kaikki mikä paranisi.

Mutta hieno tämä on silti ja mahtava osoitus ihmeistä, mitä laitteella voi tehdä. Ei silti vie pois harmia siitä että voisi olla parempikin. No, ehkä Switch 2 on taaksepäinyhteensopiva tms.

No sitten alkoi tulla niitä tuttuja juttuja vastaan: kaman keräystä, hajoilevia aseita, epärealistista kiipeilyä... Ja ne eivät ärsyttäneet? Ainakaan vielä.

Tosin aika lailla aina pelien kanssa on se "honeymoon phase" kun kaikki tuntuu vähintään kivalta. Vähän pelottaa että onko se sitä sitten.

Kontrollit. Joo, ihan liikaa asioita jo hyvin aikaisessa vaiheessa useamman painalluksen päässä. Ymmärrän syyt mutta onhan se vaivalloista/turhauttavaa.

Uusia kykyjä sain kaksi ja eka oikeasti tuntui siistiltä. Ei ehkä niin maata mullistava mitä on sanottu mutta ihmettelen että miten peli pysyy kasassa. Tosin tähän asti on ollut sellaista hommaa että osat on aseteltu kuin päiväkoti-ikäiselle kasattavaksi oikeaan paikkaan ja niistä ei mitenkään voi olla ymmärtämättä mitä pitäisi tehdä. En valita siis, opetusosiossa ollaan ja kuuluu asiaan, mutta mielenkiinnolla odottelen miten tuota tulee muualla käytettyä.

Aseiden "sulauttaminen" oli outo että se on erillinen kyky tuosta kamojen "sulauttamisesta". En niin tarkasti ollut seurannut että olisi jäänyt mieleen. No, eipä sillä merkitystä, ihan hauskalta vaikuttava juttu mutta taas paljon riippuu jatkosta että miten tärkeänä/erikoisena hommaa pitää pitkässä juoksussa.

Pidin siitä että liikkuminen yleensä ottaen tuntui vaivattomammalta ja siinä kamojen kasaaminen oli isossa roolissa.

Kiipeämisestä en pidä vieläkään, se on epärealistista ja vain Spider-Manin pitäisi pysty kiipeämään sileitä seiniä tai sitten pitäisi edes selittää se jollain pelilogiikalla. Ehkä pikkujuttu mutta se vain on jotenkin pöljää.

Parasta on ollut kädestä pitely. Eli siis tarina ja opettaminen. Oppii samalla hommia ja hahmoja. Pelkään jo sitä kun aukeaa open world että tuleeko taas se olo että "ei ole mitään" koska saa mennä mihin haluaa ja tehdä mitä haluaa, josta minulle siis helposti tulee vain se olo että ei ole oikein mitään selkeää suuntaa/tekemistä.

Mutta sen olen ymmärtänyt että otan vain selkeitä tavoitteita kuten nyt tässä alussakin vähän niin kuin opetetaan. Haahuilu saa ainakin itsellä aikaiseksi sen ettei "mitään saa aikaiseksi".

Mutta noin alkajaisiksi tämä tuntuu ihan viihdyttävältä. Eniten odotan mihin tarina menee ja mitä paljastuu muualta maailmasta. Glideria olisin jo kaivannut mutta ei sitten, vielä on apupyörät paikallaan :D Niin ja aina jaksaa huvittaa se kohta jossa nollataan hahmon kyvyt. Miten se nyt taas kävikään just noin :D

Tässä vähän pelin koko myös "pelottaa". Cyberpunk 2077:n kanssa meni jotain 110 tuntia ja aloitin sen toukokuun alussa. Ei näitä järkäleitä oikein kauheasti huvittaisi pelailla putkeen mutta tälle annan nyt mahdollisuuden. Kiinnostaa ihan liikaa nähdä ja kokea mikä tässä on niin ihmeellistä.

Nyt on jo helppo sanoa että varmasti pitää paikkansa että on BotW:ia parempi peli mutta se nyt toisaalta ei ole paljon sanottu. En ole edes ainoa, joka on (täälläkin) sanonut että BotW oli kuin "beta-versio" (tai mitä sanoja/termejä onkaan käytetty).

Olisi tehnyt mieli jäädä seikkailemaan pidemmäksikin aikaa mutta piti katsella leffaa, joten huomenna taas. En ehkä raportoi ihan jatkuvasti mutta varmasti aina sitten kun tulee haukuttavaa sanomista.
 
Aina mielenkiintoista lukea uusia mielipiteitä ja varovainen peukku sille että annetaan ainakin jonkinlainen mahdollisuus. :)

Itsekin pelaillut vielä päivittäin ja enimmäkseen tehnyt paljon sivutehtäviä ja suurin osa ollut varsin hyviä ja myös syvyyksissä tullut pyörittyä paljon. Päätehtäviä ei taida enää kovin montaa olla jäljellä ja niitä vähän säästellyt viime aikoina mutta siitä huolimatta hauskaa ja mielenkiintoista tekemistä tuntuu edelleen riittävän joka pelikerralle. Tunteja on nyt takana 170h, Shrinejä 110 ja Korokeja noin 320.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on ainakin jotenkin tyhjä olo että mitä peliä tässä nyt pelais tai mikä nyt yltäis edes melkein samalle tasolle ja sitä saa odottaa. Väkisinki peli siel takaraivos vaikka nyt kun tarinan veti ollut taukoa vaikka olis siel vielä löydettävää ja kasa sivutehtäviä ym ym. Mut peliä tulikin pelattua 420h or more nii ehkä pieni tauko on ansaittu mut kyl kutkuttais mennä takas putsaa vielä mestoja ja löytää mahdollisesti lisää salaisuuksia. Tai sit säästä ne siihen että (toivottavasti) tulee dlc nii ne menis siinä sit samalla ja olisi taas uutta virtaa.

Kyl täs olis backlogia ja kaikkee pelattavaa mut jotenkin takki ihan tyhjä TOTK eepoksen jälkeen että tuntuu ettei oikee mikään muu pahemmin nappaa toistaseksi ainakaan vaikka on täs jotain pientä yrittänytkin.
 
Mulla on ainakin jotenkin tyhjä olo että mitä peliä tässä nyt pelais tai mikä nyt yltäis edes melkein samalle tasolle ja sitä saa odottaa. Väkisinki peli siel takaraivos vaikka nyt kun tarinan veti ollut taukoa vaikka olis siel vielä löydettävää ja kasa sivutehtäviä ym ym. Mut peliä tulikin pelattua 420h or more nii ehkä pieni tauko on ansaittu mut kyl kutkuttais mennä takas putsaa vielä mestoja ja löytää mahdollisesti lisää salaisuuksia. Tai sit säästä ne siihen että (toivottavasti) tulee dlc nii ne menis siinä sit samalla ja olisi taas uutta virtaa.

Kyl täs olis backlogia ja kaikkee pelattavaa mut jotenkin takki ihan tyhjä TOTK eepoksen jälkeen että tuntuu ettei oikee mikään muu pahemmin nappaa toistaseksi ainakaan vaikka on täs jotain pientä yrittänytkin.
Itse olen ainakin huomannut, että juurikin jotkut pikkupelit tai muutoin aivan erilaiset tai eri genren pelit toimivat tuollaisten valtavien seikkailueeposten jälkeen. Ei tarvitse vertailla niinkään, ja pääsee pikkuhiljaa siitä haikeasta fiiliksestä eroon. Jotain kevyttä ja palkitsevaa pikkupelattavaa siis suosittelen. Ja jos löytyy vaikkapa pelaamattomia autopelejä (tai urheilupelejä, jos nekin edes joskus maistuvat), niin saattavat tuollaisen jälkeen olla ihan hyviä.
 
Itse olen ainakin huomannut, että juurikin jotkut pikkupelit tai muutoin aivan erilaiset tai eri genren pelit toimivat tuollaisten valtavien seikkailueeposten jälkeen. Ei tarvitse vertailla niinkään, ja pääsee pikkuhiljaa siitä haikeasta fiiliksestä eroon. Jotain kevyttä ja palkitsevaa pikkupelattavaa siis suosittelen. Ja jos löytyy vaikkapa pelaamattomia autopelejä (tai urheilupelejä, jos nekin edes joskus maistuvat), niin saattavat tuollaisen jälkeen olla ihan hyviä.

No täs just pelannut gran turismoo pätkissä ja american fugitivee joka on just semmonen lepponen aivot narikkaan mut ihan ok hauskaakin välillä. Joo ei täs välttämättä edes jaksais heti perään jotain suurta eeposta. Antaa vielä tämän sulaa elimistös ennen seuraavaa suurta seikkailua mitä se sitten tuleekin olemaan.
 
Mulla on ainakin jotenkin tyhjä olo että mitä peliä tässä nyt pelais tai mikä nyt yltäis edes melkein samalle tasolle ja sitä saa odottaa. Väkisinki peli siel takaraivos vaikka nyt kun tarinan veti ollut taukoa vaikka olis siel vielä löydettävää ja kasa sivutehtäviä ym ym. Mut peliä tulikin pelattua 420h or more nii ehkä pieni tauko on ansaittu mut kyl kutkuttais mennä takas putsaa vielä mestoja ja löytää mahdollisesti lisää salaisuuksia. Tai sit säästä ne siihen että (toivottavasti) tulee dlc nii ne menis siinä sit samalla ja olisi taas uutta virtaa.

Kyl täs olis backlogia ja kaikkee pelattavaa mut jotenkin takki ihan tyhjä TOTK eepoksen jälkeen että tuntuu ettei oikee mikään muu pahemmin nappaa toistaseksi ainakaan vaikka on täs jotain pientä yrittänytkin.

Vähän pelkään että itselle käy samanlailla kun joskus pelaan TotKin läpi, ihan siitäkin syystä yrittänyt hitaasti pelailla ja pitkittää pelikokemusta. Jedi Survivor ja Octopath Traveler 2 jäi kesken kun TotKin aloitin mutta veikkaan että ainakin Star Warsissa saattaa monet pelitekniset kömpelyydet ja rajoitukset häiritä TotKin jälkeen. Ehkä joku vanha klassikkoseikkailun uudestaan peluu tai Resident Evil nelosen kolmas pelikerta, uusi Final Fantasy myös jollain tasolla kiehtoo mutta se vielä harkinassa ihan täältäkin luettujen kommenttien jälkeen. Melkein tekisi mieli Bloodborne pelata taas pitkästä aikaa mutta harmittavasti ei vielä remasteria ole tullut, Elden Ring jo menikin taas aikaisemmin tänä vuonna ja sekin melkoinen eepos. No mutta murehtii näitä sitten kun joskus kesän aikana menee TotK läpi. :)
 
Mulla on ainakin jotenkin tyhjä olo että mitä peliä tässä nyt pelais tai mikä nyt yltäis edes melkein samalle tasolle ja sitä saa odottaa. Väkisinki peli siel takaraivos vaikka nyt kun tarinan veti ollut taukoa vaikka olis siel vielä löydettävää ja kasa sivutehtäviä ym ym. Mut peliä tulikin pelattua 420h or more nii ehkä pieni tauko on ansaittu mut kyl kutkuttais mennä takas putsaa vielä mestoja ja löytää mahdollisesti lisää salaisuuksia. Tai sit säästä ne siihen että (toivottavasti) tulee dlc nii ne menis siinä sit samalla ja olisi taas uutta virtaa.

Kyl täs olis backlogia ja kaikkee pelattavaa mut jotenkin takki ihan tyhjä TOTK eepoksen jälkeen että tuntuu ettei oikee mikään muu pahemmin nappaa toistaseksi ainakaan vaikka on täs jotain pientä yrittänytkin.
Samaistun. Omasta läpipeluusta on jo useampi viikko, mutten vieläkään ole tuon tyhjän fiiliksen jälkeen osannut hypätä kunnolla muiden pelien kimppuun. Pelasin läpi Yooka-Layleen ja nyt olen pelaillut Beat Saberia, mutten ole vieläkään pystynyt edes aloittamaan sitä kovasti odottamaani Xenobladen dlc:tä tai testaamaan Pikmin 4 demoa. Ja tuo dlc ja pikmin4 oli mulle ehdottomasti yhtiä odotetuimpia asioita tälle vuodelle. Kynnys aloittaa näitä muita lempparisarjoja on kova kun en mitenkään usko että niillä on mitään mahdollisuuksia päästä TotK:n kanssa samalle tasolle. Helpompi on ollut pelata pelejä joiden tietää olevan ihan viihdyttäviä, mutta joiden ei oletakaan kuuluvan omien lempipeleihin.
 
Ylös Bottom