Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Tulipa tuossa katseltua Zeltik video TOK kritiikkivideo. Videossa oli paljon ns. ansaittua kritiikkiä. Mutta ainakin itselle peli oli sellaista todellisuuden pakoa Hyruleen, että eipä paljon tullut mieleen kritiikin kohteita pelatessa. Videota katsoessa allekirjoitan kyllä näin jälkikäteen monia epäkohtia kuten vaikka esim. maanalaisen maailman olleen aika tylsä verrattuna maan päälliseen maailmaan. Mutta sopivan pieninä (siis TOK mittakaavalla tarkoittaa 2-3 tuntia) alamaailman valojen lisääminen oli oikeinkin miellyttävää puuhaa. Enemmän alkoi oikeastaan vaivaamaan henkinen puoli pimeydessä vaeltaessa. Mutta sieltä maanpinnalle noustessa sai taas hengittää raikasta ilmaa, hiipiä pitkässä luolaseikkailussa ja muutaman kymmenen minuutin päästä luolaseikkailusta saattoi olla kilometrien korkeudessa haistelemassa taivaankannen raikkaita tuulia. Tuollaiset kokemukset näin jälkikäteen mietittynä olivat jotakin mahtavaa ja mieleenjäävää. Zeltikin videota katsellessa monet jo unohtuneet huippukokemukset palautuivat mieleen. Aivan mahtava peli, joka kuitenkin laajuudessaan murtaa halun aloittaa peli alusta ennen Switch 2:sen taaksepäinsopivuuden julkaisua.

Toistan taas itseäni ja hehkutan uudet alustan mahdollisuuksia avoimen maailman Zeldalle. Hyrulesta on seuraavaksi mahdollista tehdä vieläkin elävämpi ja todellinen pakopaikka arkimaailmasta parhaimpien fantasia elokuvien, piirrettyjen ja kirjojen tapaan. Jos joku siinä onnistuu niin Aunoma tiimeineen. Luulen myös, että peliin yritetään luoda entistä parempi tapa yhdistää avoinmaailma ja isot Dungeonit. TOK:ssa tähän suuntaan oli selvästi yritystä.

Vanhoihin kaavoihin kaipaavien pelaajien haluja parhaiten voisi palvella vanhojen 3-D Zeldojen Remakejen teko ja vaikka en itse vanhoihin kaavoihin paluuta haluakkaan, niin erittäin halukkaana ottaisin vastaan jokaisen 3-D Zeldan remaken. Hommaanhan voisi paikata vaikka 3-DS:lle Oot remasteroineen yhtiön ja muutaman vuoden välein ilmestyvä 3-D Zelda remake olisi varmasti kova myyntihitti. Ehkäpä ensimmäisen vuoden Zelda aukkoa Switchin seuraajalle tosiaan saadaan korvaamaan jossakin vaiheessa huhuilti 3-D Zelda remake. Se voisi olla se ensimmäinen 3-D Zelda eli kaikkien aikojen pelin uusintaversio. Yli PS 4:n tehoilla voisi saada aikaimoisen uusintapainoksen luotua vanhasta klassikosta.

Viimeksi muokattu:
Nyt kun xc3 on saatu päätökseen niin ajattelin huomenna aloittaa tämän.
Tuli hommattua myös tuo 500 sivuinen opas johon tuli laitettua jo muutama kirjanmerkki valmiiksi :D
Map g/d/s on ground, sky ja depths, sh on shrines ja mat on materials osio. Sitten on vielä merkit armoreille ja aseille jotka jää muiden taakse piiloon.
Aluksi tietenkin lähden vaan sinne mihin nokka näyttää ja aina kun löydän shrinen niin laitan merkin kirjan listaukseen joten sitten kun niitä on enää muutama jäljellä niin on helpompi katsoa missä ne on.

Eiköhän tämän kanssa käy kuten breathin kanssakin eli toisena päivänä mun täytyy katsoa missä hemmetissä se hestu taas on jotta saa lisää inventaario tilaa.
Breathissa se muistaakseni oli matkalla kakarikoon, mutta kun mä lähdin heti ihan muualle kun näin jotain kiinnostavaa joten missasin koko tyypin :D

kirja.jpg

Oli kyllä ihan oikea päätös alottaa tämä xenobladen jälkeen sillä sen jatkuvien itseään toistavien one linerien jälkeen tämän hiljaisuus ja rauhallisuus on suorastaan terapeuttista.
Saas nähdä kuinka isoja ongelmia mulle vielä tulee kun jo tutorial alueella olen onnistunut pääsemään hengestä kahdesti kun ei ollut kestävyys täynnä niin sellainen hieman isompi robotti tappoi laakista.
Nyt pelannut kolme tuntia enkä vielä ole päässyt tuon alueen kolmannen shrinen luo kun pakko koittaa tutkia joka paikka ja poimia joka hemmetin omena :D

Olispa laite joka vois pyyhkiä jo pelattujen pelien muistot että vois aloittaa alusta, kateeksi käy. Ohan mulla kuten breath of the wildissäki vielä jotain tehtäviä tekemättä mutta ne kaikkein hauskimmat eli kaikki shrinet ja maanalainen maailma koluttu ja kaikki avattu. Kaikkia siemeniä vai mitä ne onkaan en näe syytä kerätä, oliko niitä 1000? Tietäjät tietää mikä se palkinto lopussa on ;) :D

Oli kyllä ihan oikea päätös alottaa tämä xenobladen jälkeen sillä sen jatkuvien itseään toistavien one linerien jälkeen tämän hiljaisuus ja rauhallisuus on suorastaan terapeuttista.
Saas nähdä kuinka isoja ongelmia mulle vielä tulee kun jo tutorial alueella olen onnistunut pääsemään hengestä kahdesti kun ei ollut kestävyys täynnä niin sellainen hieman isompi robotti tappoi laakista.
Nyt pelannut kolme tuntia enkä vielä ole päässyt tuon alueen kolmannen shrinen luo kun pakko koittaa tutkia joka paikka ja poimia joka hemmetin omena :D
Mielestäni tämä oli hieman vaikeampi (ainakin alussa) kuin Zeldat yleensä, jatkossa pelimekaanikat helpottaa. Toki peli osaa yllättää vielä muutamien kymmenien tuntien jälkeenkin, heittämällä jonkun kunnon mörön pelaajan eteen. Kuten aikaisempi kirjoittaja kirjoittikin, harmi kun ei pääse tuota enää "freshinä" pelaamaan.

Jos jotain negatiivista pelistä pitää sanoo nii se "rakenna oma talo" on jotain niin surkeeta että olisivat voinut jättää sen kokonaan pois ja tilalle sama mitä ykköses että saat valmiin talon mitä hieman koristelet. On jotenkin niin surkean alkeellinen, pinot siinä jotain tylsiä kuutioita kasaan ja vaikka kuinka muka yrittäis siitä tehää edes jotenkin hienon niin ei se vaan onnistu, ymmärrän että rauta tulee vastaan jne mut olis tossa voinut olla edes hieman yritystä.

Tiedän, monille se on peleissä se ja sama mutta ite tämmösenä puuhapetenä tykkään puuhastella tämmösten parissa.

Jos jotain negatiivista pelistä pitää sanoo nii se "rakenna oma talo" on jotain niin surkeeta että olisivat voinut jättää sen kokonaan pois ja tilalle sama mitä ykköses että saat valmiin talon mitä hieman koristelet. On jotenkin niin surkean alkeellinen, pinot siinä jotain tylsiä kuutioita kasaan ja vaikka kuinka muka yrittäis siitä tehää edes jotenkin hienon niin ei se vaan onnistu, ymmärrän että rauta tulee vastaan jne mut olis tossa voinut olla edes hieman yritystä.

Tiedän, monille se on peleissä se ja sama mutta ite tämmösenä puuhapetenä tykkään puuhastella tämmösten parissa.
Ai niin, siinä oli sekin. :D Kävin kyllä useinkin siinä pyörimässä mutta jäi sitten koko talon rakennus. On sitä nyt parempaakin tekemistä jossain Hyrulessa kuin leikkiä kotia, varsinkin kun/jos se on niin pintapuolisesti tehtykin. Taas vähän niitä juttuja että laitetaan peleihin kaikkea mutta sitten moni (tai ainakin osa) niistä jää tuollaisiksi kyhäelmiksi, joista puuttuu kunnon sisältö. Mekaniikkoja ja asioita on laidasta laitaan niin paljon että ydinasiat unohtuu. Näin yleisesti siis puhuen, sillä ToTK kyllä muuten on malliesimerkki siitä että ei ole kauheasti mitään turhaa, joka on vain "näön vuoksi" mukana.

Ai niin, siinä oli sekin. :D Kävin kyllä useinkin siinä pyörimässä mutta jäi sitten koko talon rakennus. On sitä nyt parempaakin tekemistä jossain Hyrulessa kuin leikkiä kotia, varsinkin kun/jos se on niin pintapuolisesti tehtykin. Taas vähän niitä juttuja että laitetaan peleihin kaikkea mutta sitten moni (tai ainakin osa) niistä jää tuollaisiksi kyhäelmiksi, joista puuttuu kunnon sisältö. Mekaniikkoja ja asioita on laidasta laitaan niin paljon että ydinasiat unohtuu. Näin yleisesti siis puhuen, sillä ToTK kyllä muuten on malliesimerkki siitä että ei ole kauheasti mitään turhaa, joka on vain "näön vuoksi" mukana.

Sen takia se ei niin paljon harmita koska pelissä on niin paljon kaikkea muuta tärkeämpää ja parempaa/hauskempaa tekemistä, kyllähän mä kyhäsin jonkun laatikkokasan ja siihen se jäikin eikä siihen sen enempää välittänyt panostaa. Tosin kun jossain No mans skyssä se basen rakentelu on jo ihan oma juttunsa johon voi panostaa helposti kymmeniä ellei jopa satoja tunteja. Kuten sanoin olisivat mun puolesta voinut antaa jonkun kivan mökin ykkösen tapaan mitä vähän sisustat kun tämä onneton laatikon pinoaminen. :D

Nyt on päälle 30 tuntia pelattu ja mennyt hyvin pitkälti miten oletinkin.
Ekana päivänä tartti tarkistaa mistä saa paragliderin kun tapani mukaan lähdin heti samoilemaan omia reittejäni.
Seuraavana päivänä tartti tsekata missä hemmetissä se hestu on ja pari päivää myöhemmin vielä uudestaan kun ekan tapaamisen jälkeen se meni muualle ja mulla oli jo yli 30 korokkia kerättynä.

Tarinasta oon saanu rito alueen tehdyksi.
Kartta on melkein kokonaan näkyvissä, mutta woodlands talli on edelleen löytymättä joka tarkoittaa myös sitä etten ole saanut yhtään päivitystä varusteisiin kun siellä on se eka great fairy. Kaks muuta olen kyllä löytänyt ja fiksuna jopa merkannut karttaan.
Fierce deity haarniskankin oon löytäny ja muutama ok asekin jo mukana joista paras tekee yli 70 vahinkoa.
Tänään sain viimeinkin autobuildin kun samoilin vaan tutkimassa syvyyksiä. Paristojakaan en ole päivittänyt.

Syvyyksiä on kyllä ollut paljon kivempi tutkia mitä oletin videoiden perusteella vaikka ihan kävellen liikun.
Ehkä nyt tulee joku autokin välillä otettua käyttöön kun on autobuild niin ei tartte osia laittaa yks kerrallaan paikoilleen.
Toisaalta sitten se on sitä jatkuvaa pysähtelyä kun varsinkin syvyyksissä on vähän kaikkialla joko pommikukkia, savusieniä tai niitä jotka saa vihut tappelemaan keskenään. Kaikki äärimmäisen hyödyllisiä joten ne kerätään talteen aina kun sellaisen näkee.
Tuonkin takia on hyvä, että aloitin tän heti xenobladen jälkeen sillä linkin perus hölkkäys nopeus on aika sama mitä xenon hahmoilla ja sitten kun oikein juoksee niin se on jo huomattavasti nopeampi joten jalkaisin liikkuminen ei tunnu liian hitaalta kun tuollaiseen on tottunut.

Muutenkin tää on iskenyt kovempaa mitä oletin sillä alunperin mun ei pitänyt edes hommata tätä kun kaikki näyttää niin samalta ja lisäksi jo videoissa ärsytti se kuinka typeriltä aseet näyttää kun niihin yhdistelee eri osia. No se kyllä häiritsee hieman vieläkin, mutta muuten tämä tuntuu ihan tarpeeksi tuoreelta kun on kaks uutta aluetta eli taivas ja syvyys ja hyrulekin on saanut ihan tarpeeksi uutta tutkittavaa kaikkien luolien, kaivojen ja muun muodossa.
Toisaalta onhan siitä jo kuus vuotta kun pelasin breathin kolmesti läpi ja kun ekan kerran tultiin taivaalta alas niin tuntui kuin olisi palannut kotiin.

Riippuu mitä niihin aseisiin yhdistää, näyttäähän se tyhmältä yhdistää siihen joku sieni ym :D Myöhemmin sit alkaa tulee hienoja yhdistelmiä. Hienoimmat aseet sitten olen tietysti säilyttäny ihan "for the looks" siinä laatikkotalossa kun ei halua niitä hajottaa, tai askartelee useamman.

Tunteja kertynyt edelleen sellaset 8-9 / päivä eikä tarina ole edennyt viime raportista mihinkään :D
Master sword kyllä jo löytyy ja shrineja tehty reippaasti lisää sekä myös sivutehtäviä.
Tänään hommasin myös tarvittavat materiaalit lohikäärmeiltä fierce deity armoria varten.
Alunperin mun ei tuotakaan pitänyt tehdä kun etsein tubesta tuohon liittyviä videoita ja yks oli joku "fastest and easiest way" josta olen kyllä eri mieltä sillä se video kesti melkein 30 minsaa ja siinä käydään läpi jokaisen reitti perus hyrulen puolella sekä syvyyksissä ja koko homma vaikutti ihan liian vaikealta.

No siitä mun ostamasta oppaasta löytyi kaikki tarvittava kahdelta sivulta eli kartta joka näyttää niiden reitit ja toisella sivulla mainitaan paikat josta niiden läheisyyteen voi hypätä joten sä voit mennä odottamaan sen chasmin kohdalle josta ne tulee pinnalle, ampua halutun materiaalin irti ja sitten menet odottamaan sen toisen kolon kohdalle josta ne menee takaisin syvyyksiin ja ammut toisen materiaalin irti.
Ei se nopein tapa ole sillä esim farosh lentää 16 minuuttia noiden kohtien välillä, mutta on se ainakin helpoin tapa.
Nappasin kuvat sivuista jos sattuu jollekin olemaan käyttöä.

Punainen = Dinraal
Keltainen = Light
Sininen = Naydra
Vihreä = Farosh

20241013_201750.jpg

20241013_201758.jpg

Tullut tässä joka ilta luettua gamefaqsista viestejä joita siellä on yli 500 sivun verran ja yllätti kuinka moni sielläkin sanoo, että ainoa hyödyllinen ajoneuvo on se hoverbike ja muut on vaan turhaa kikkailua joista lähinnä jotkut tubeen sisältöä tekevät oikeasti hyötyy.
No eilen tein sen yhden kylän kunnostus tehtävän jossa Bolson haluaa vaatimattomat 15 tukkia joten mä vein ne kaikki kerralla.
Ei se kaunis ole, mutta voittaa ultrahandin kanssa kävelyn.
2024101210013600_s.jpg

Muutenkin tykännyt välillä ajella autolla jossa mulla on vaan noi monsteri renkaat tossa alustassa kiinni joita on kaks toimittamassa peräkärryn virkaa ja ainoa valittamisen aihe on se kuinka nopeasti se katoaa kun kävelee hiukankin kauemmas.
Eilen sain tietää, että jos laittaa lohikäärmeen suomun ajoneuvoon kiinni niin se katoaa vasta sitten kun olet 2km päässä ja autobuild osaa myös kopioda sen suomun joten niitä ei tartte olla keräämässä jatkuvasti.

Iso plussa myös siitä kuinka tarrey townissa voi poistattaa aseisiin ja kilpiin laitetut kamat.
Mun parhaat fuusiot on kaks lyneleiltä saatua osaa ja niitä on vaan kaks joten kun ase on hajoamassa niin vaihdan toiseen aseeseen ja sitten käyn jossain vaiheessa poistattamassa osat ja laitan ne uusiin aseisiin.
Pari kertaa kyllä käynyt niin ettei peli edes anna varoitusta vaan ase on yhtäkkiä räjähtänyt palasiksi. Kerran latasin tuon takia autosaven kun kyseessä oli timantti joka on hieman liian arvokas hajotettava.

Wolf link amiibolta saatava paraglider kangas on myös hemmetin hieno varsinkin yöllä.

2024101313094100_s.jpg

Nyt voi jo pitää pikkasen hauskaa ajoneuvon kanssa ku oon saanut paristojen määrän päivitettyä kuuteen niin ei lopu heti virta kesken.

2024101611560400_s.jpg

Tänään myös viimeinkin löyty se woodland stable josta se great fairy quest alkaa joten pääsen päivittelemään varusteita.
Mä vaan olin täysi idiootti sillä mä olin sen paikan great fairyn sijainnin jo merkannut karttaan jossain vaiheessa, varmaan silloin kun olen läheisestä tornista hypänny taivaalle, mutta sitten mennyt tekemään jotain muuta enkä muistanut mennä sinne enää uudestaan.
Varmasti olen sen tallinkin nähnyt kun se on siinä vieressä, mutta en mä siihen mitään merkkiä ole laittanut.
No hyvin tullut pärjättyä sillä phantom armorilla jonka täys setti antaa 28 puolustusta ja lvl.3 hyökkäys boostin.

Talokin tullut ostettua jotta saa parit aseet varastoon. Ei se ihan niin kamala ole mitä tän triidin viestien perusteella odotin, mutta jos siitä haluaa sellaisen "ihan ok" näköisen niin aika haasteelliseksi menee.
Se auttas jo paljon jos huoneissa olis edes ikkunat, mutta jostain syystä niitäkään ei ole. Tai sais edes sen värin vaihtaa johonkin toiseen tai olis siinä isolla tontilla edes pari puuta sen varsinaisen rakennusalueen ulkopuolella.
No tuon kanssa säätäminen on sitten viimeinen asia mitä teen joten se tulee ajankohtaiseksi ehkä joskus 200 tunnin jälkeen tällä menolla.

Viimeksi muokattu:
Talokin tullut ostettua jotta saa parit aseet varastoon. Ei se ihan niin kamala ole mitä tän triidin viestien perusteella odotin, mutta jos siitä haluaa sellaisen "ihan ok" näköisen niin aika haasteelliseksi menee.
Se auttas jo paljon jos huoneissa olis edes ikkunat, mutta jostain syystä niitäkään ei ole. Tai sais edes sen värin vaihtaa johonkin toiseen tai olis siinä isolla tontilla edes pari puuta sen varsinaisen rakennusalueen ulkopuolella.
No tuon kanssa säätäminen on sitten viimeinen asia mitä teen joten se tulee ajankohtaiseksi ehkä joskus 200 tunnin jälkeen tällä menolla.

Monesti tästä jo sanonut mut sanotaa nyt taas, tuntuu että tämä tosiaan oli tyyliin viimeisen minuutin lisäys. Varsinkin kun ne talot siel kylässä mäen alla on ne samat kuutiot mut paljon monipuolisempia jossa on ikkunat ja kaikkee pientä koristusta, tuntuu että alunperin ehkä se oli idea mut äkkiä kyhättiin vaa laatikot. En usko että nyt on tehoista kyse jos ne laatikot tosiaan vois maalata, tai jos niissä olisi ikkunat, tai jos siel tontil olis edes 2 puuta. Ite kyhäsin jonkun laatikkokasan, mutta vaikka kuinka yritti ei siitä saanut mitenkään sievää, näyttää kun ois kasanut rahtilaivan konttejä päällekkäin.

Vaikka onkin 15 laatikon rajoitus, ei sekään ole tehoista kiinni että olisi useampi vaihtoehto niitä laatikoita mistä valita.

Mihin tän kanssa aina aika oikein katoaa. Mä olin varma, että kirjotin ton edellisen viestin korkeintaan kaks päivää sitten :D
Anyway on siitä mun päättömästä harhailusta hyötyäkin ollut sillä mun täytyi etsiä vaan yks bändin jäsen niitä great fairy tehtäviä tehdessä kun kaks muuta oli löytynyt muuten vaan paikkoja tutkiessa.

Paljon olen lukenut valitusta siitä kuinka perseestä sekä noiden tyyppien löytäminen, että niiden keijun luo vieminen on enkä voi ymmärtää valitusta.
Ekassa paikassa vaan laitetaan niiden vankkurit hevosen perään ja menoksi.
Seuraavalla kerralla pitää ensin laittaa katto niihin vankkureihin ja vieressä on puulevy valmiina.
Kolmannessa paikassa vieressä on yhtä rengasta vaille valmis auto siinä vieressä jonka päälle se rikkinäinen kärry heitetään.
Neljännessä paikassa laitoin vaan vankkurit oman veneen perään.

Siis ei niin mitään ongelmaa ja silti saanut lukea paljon viestejä gamefaqsin puolella siitä kuinka porukka olisi vaan mieluummin maksanut niiden avaamisesta kuten breath of the wildissa.

Tänään tai siis eilen tuli tehytä zora ja goron temppelit.
Zora temppeli oli mukavan helppo, mutta goron temppelin parissa sitten menikin yli tunti.
Toki sen vois ratkaista helposti kun vaan kiipeilee / käyttää ascendia / raketti kilpeä / hoverbikea, mutta mä päätin koittaa pelata sen ihan normaalisti niitä kaivoskärryjä käyttämällä ja nyt en halua ihan hetkeen liikkua niiden avulla mihinkään :D
Karttaakin sai katsella varmaan likemmäs 30 kertaa. Toivottavasti se aavikko temppeli on edes hieman selkeämpi sillä se on heti ekana aamulla vuorossa.

Mun mielestä toi bändin kuljetus oli monen muun asian ohella yksi hauskempia pikku tehtäviä/puzzleja, en tiennytkään että niistä nyt on valitettu varsinkin kun tosiaan kaikki tarvittava oli jo valmiina, senkus kyhää kasaan ja menoks.

Ne bändiquestit oli ihan yhtä selviä kuin pääosa kaikesta muustakin. Aina oli tarvittavat tai sopivat osat lähellä

Ja sen takia minua onkin ihmetyttänyt ne puheet siitä miten tässä saa itse keksiä asioita. No onhan se mahdollista jos haluaa mutta kyllä se vastaus siinä vieressä/lähistöllä aina oli.

Sama juttu kyvyissä. Jos oli haasteena päästä johonkin niin piti vain muistaa että mitä kykyjä on käytössä. En kokenut kauhean luovaksi.

Ei sillä etteikö loistava peli silti mutta kyllähän tässä oli itsestäänselvyyksiä suurin osa tilanteista, tyyliin että tulet mäelle jossa kivi ja alhaalla örkkilinnake jossa räjähtäviä tynnyreitä. En kokenut kummoiseksi luovuudeksi tajuta mihin noita oli tähdätty käytettävän.

Tänään rullasi lopputekstit 135 tunnin kohdalla.
Vielä olis tehtävää vaikka kuinka, mutta loppu jätti sellaiset fiilikset, että tuntuisi tavallaan tyhmältä palata heti tekemään jotain mitättömiä juttuja kun just pelastin maailman ja se tavallaan vesittäis koko lopetuksen tai jtn.

Shrineja tuli tehtyä 112 Lightrootseja 72 ja korokkeja löydetty 204.
Sivutehtävien määrästä ei tietoa kun en huomannut sitä katsoa vaikka sen ilmeisesti näkee jostain läpäisyn jälkeen.

Päätin kuitenkin rakentaa sen talon. Ei mennyt kuin yli neljä tuntia :D
Eka tein kolmikerroksisen johon olin muuten tyytyväinen, mutta olisin tarvinnut pari osaa mitä peli ei tarjoa joten päätin aloittaa alusta ja päätin tyytyä tähän kaks kerroksiseen.
talo5.jpg

talo2.jpg

talo3.jpg

talo4.jpg

Tuon rakentamisen jälkeen kyllä ymmärrän kaikki ne valitukset mitä olen vaikka redditistä lukenut ja mun mielestä koko pelin isoimmat viat liittyy tuohon talon rakentamiseen.
No Link saa nyt tuolla viettää lomaa ja katsella waifu taulua :D

Syvyyksiin en kyllästynyt ollenkaan kun välillä en käynyt siellä pariin päivään ja sitten yks päivä olin siellä 7-8 tuntia.
Paristonkin sain päivitettyä tuon jälkeen melkein maksimiin ja sen jälkeen kelpasi jo taivastakin tutkia sillä hover bikella.
Pelin viimeinen pomokin meni mukavan helposti vaikka olin varma, että se on ärsyttävä, koska se pystyy väistämään jopa flurry rushin.
No nuolia se ei osannut väistää ja mulla oli sellainen 5x20 lynel bow johon vedin fusella gibdon luut jotka antaa vielä 40 pojoa lisää vahinkoa joka nuolelle. Tuon sarjan kun ampui päähän niin sen naurettavan pitkästä kestävyyspalkista lähti hyvä siivu.
Sai se vissiin kolme osumaa perille ennen kun päätti muuttua lohhariksi :D

Ylös Bottom