Tuo kolmentason pelimaailma luo kyllä pelimaailmaan kovasti vaihtelua, ja yhden tason tutkimsen vaihtaminen lennossa toiseen tasoon on näin jälkikäteen mietittynä pelin hienoimpia ominaisuuksia. Itsestäni ei selvästikkään ole tulossa kaivosmiestä sillä pimeyksissä kulkemisen välissä oli päästävä välillä kirkkaaseen auringon paisteeseen. Ei sillä, ettei alakerran tutkiminen olisi kiinnostanut mutta liian pitkä aika pimeydessä vaati välissä kyllä heinänä tuoksua maanpinnalla tai raikasta taivaankannen tuulta hiuksissa. Tulihan siinä välillä aikamoisia vau elämyksiä kun yhtäkkiä löysit uuden luolan, hetken päästä siitä olit tutkimassa taivassaaren salaisuuksia ja taas ajan kuluessa hieman eteenpäin syöksyi maan pimeimpään ja syvimpään ytimeen.
Oma TOK pelikokemus on välillä tullut mieleen ja sitä on oikein on jäänyt pohtimaan. Kyllä tuo yli 300:n tunnin pelikokemus toi uskomattoman määrän elämyksiä ja löytämisen iloa. Saa kyllä nähä miten Zeldatiimi meinaa ylittää TOK:n tarjoaman matkan Hyrulessa. Taivastasothan voisi (ja toivottavasti näin tapahtuu) korvata suuremmalla meriseikkailukokemuksella sekä laajalla vedenalaisella maailmalla. Eiköhän tuo Zelda tiimi taas jotakin yllättävää keksi, jota voi seuraavan konsolin tehoja hyödyntämällä luoda.
Oma TOK pelikokemus on välillä tullut mieleen ja sitä on oikein on jäänyt pohtimaan. Kyllä tuo yli 300:n tunnin pelikokemus toi uskomattoman määrän elämyksiä ja löytämisen iloa. Saa kyllä nähä miten Zeldatiimi meinaa ylittää TOK:n tarjoaman matkan Hyrulessa. Taivastasothan voisi (ja toivottavasti näin tapahtuu) korvata suuremmalla meriseikkailukokemuksella sekä laajalla vedenalaisella maailmalla. Eiköhän tuo Zelda tiimi taas jotakin yllättävää keksi, jota voi seuraavan konsolin tehoja hyödyntämällä luoda.
Viimeksi muokattu: