Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Varsinaisista pelikokemuksistakin välillä jotain:

Gerudo Valley tai Canyon, mikä olikaan, on ollut piristävän erilainen kokemus. Siellä tuli käytyä jo aiemmin tutkimassa sitä vesireittiä ja jo silloin se tuntui mielenkiintoiselta.

Mutta nyt kävin availemassa ihan karttalohkonkin ja ehdin tutkia aluetta enemmänkin. Mukavan helposti ja nopeasti tutkittavaa aluetta, joka eroaa merkittävästi miljöönsä puolesta aiemmista. Jopa luolat on erilaisia kuin aiemmin vastaantulleet. Osa on selkeästi pienempiä suojapaikkoja kuumuudelta tai kylmältä.

Sään vaihtelusta päivän kuumuudesta yön kylmyyteen on ristiriitaiset fiilikset: pelimekaanisesti tympeää asujen vaihtoa mutta idealtaan tosi hauska. Samoin varjon tai veden suojiin kuumuutta juokseminen.

Siellä oli myös paljon melkein valmiita kulkuvälineitä, joten pääsi nopeasti ja helposti maasturilla tai veneellä kulkemaan. Tuli positiiviset Mudrunner-fiilikset ajaessa kuusipyöräisellä maasturilla koskea ylöspäin :D

Varsinaiselle aavikolle en ole ehtinyt mutta se vaikuttaa vielä kiinnostavammalta kuin mitä tuo kanjonialue.
 
Varsinaisista pelikokemuksistakin välillä jotain:

Gerudo Valley tai Canyon, mikä olikaan, on ollut piristävän erilainen kokemus. Siellä tuli käytyä jo aiemmin tutkimassa sitä vesireittiä ja jo silloin se tuntui mielenkiintoiselta.

Mutta nyt kävin availemassa ihan karttalohkonkin ja ehdin tutkia aluetta enemmänkin. Mukavan helposti ja nopeasti tutkittavaa aluetta, joka eroaa merkittävästi miljöönsä puolesta aiemmista. Jopa luolat on erilaisia kuin aiemmin vastaantulleet. Osa on selkeästi pienempiä suojapaikkoja kuumuudelta tai kylmältä.

Sään vaihtelusta päivän kuumuudesta yön kylmyyteen on ristiriitaiset fiilikset: pelimekaanisesti tympeää asujen vaihtoa mutta idealtaan tosi hauska. Samoin varjon tai veden suojiin kuumuutta juokseminen.

Siellä oli myös paljon melkein valmiita kulkuvälineitä, joten pääsi nopeasti ja helposti maasturilla tai veneellä kulkemaan. Tuli positiiviset Mudrunner-fiilikset ajaessa kuusipyöräisellä maasturilla koskea ylöspäin :D

Varsinaiselle aavikolle en ole ehtinyt mutta se vaikuttaa vielä kiinnostavammalta kuin mitä tuo kanjonialue.

Gerudo ja aavikko on kyllä hienoa aluetta ja tuo Gerudo Town täydessä loistossaan on yksi tyylikkäimistä kylistä. Tuo kuumuuden ja kylmyyden vaihtelu tuo ihan hienoa selviytymiselementtiä aavikolle ja vielä kun siinä ennakkoon varoittelivat, että siellä selvityminen on haastavaa. Toki jos on eliksiirit valmiina niin ei tarvitse kokoajan vaihdella asuja ja myös hiekkasaappaita suosittelen, jotka tekevät aavikolla liikkumisesta paljon nopeampaa, ellei sitten kokoajan hylkeitä käytä. Kokonaisuutena aavikolla liikkuminen on paikoin haastavampaa kuin muualla mikä ehkä tekee siitä mieleenpainuvamman.

Tuo totta että monet luolat on virkistävän erilaisia aavikolla ja muutenkin tosiaan miljöönsä puolesta hyvin poikkeavaa. Heh, taisi olla sama koski jota tuli itse myös ajeltua kovin. :)

No jaa-a... Pelasin sen ihkaensimmäisen Tomb Raiderin niillä tuplapistooleilla kokonaan läpi kun säästelin panoksia, joten tässä on ollut vähän samaa meininkiä ilmassa. Eihän sitä tiedä milloin tulee joku kohta, jossa tarvii jonkun örkin sarven tai hampaan ja sitten sitä ei ole jos niitä alkaa käyttämään :D

Eli minulla on niitä ihan helvetisti jemmassa mutta en käytä kuin eri elementtejä nuolissa kukkien ja kasvien kautta. Plus pommeja. Siinäpä se. Kaikki monsterien osat ja muu jää jemmaan odottamaan pahaa päivää.

Se on aika todennäköistä että siellä on pelin lopussa 999 aika monen tavaran kohdalla :D

Hitto että sitä on typerä pelaaja :D

Ehkä muuten soulsit on siksi niin oma juttu kun niissä saa ilmaiseksi käyttää energiajuomia kun ne saa aina takaisin vain käymällä nuotiolla :D Niissäkään en ikinä käyttänyt mitään muita heal-itemeitä :D

Toki olen jo pitkään varsinkin räiskintäpeleissä pelannut ihan eri tavalla mitä tuossa 1996 Tomb Raiderissa mutta on minulla yhä se tapa että säästelen "pahan päivän varalle" ja sitä ei sitten ikinä tule :D Varsinkin roolipeleissä voi olla jotain kykypisteitäkin kymmeniä jäljellä loppupomon jälkeen kun on jättänyt talteen sitä ajatellen että jos tarvitsee jotain tiettyä juttua nostaa :D

Itselläkin ollut joskus aikoinaan hieman samaa vikaa mutta sitten jossain vaiheessa huomannut saman että eihän niitä kaikkia koskaan tarvinnutkaan ja teki turhaan pelistä vaikeamman itselleen. :D Nykyään sitten alkanut vähän enemmän käyttämään hyviä tavaroita ihan siinä pelatessa, vaikka kyllä TotKissakin ehti kertymään hyviä aseita ja muita niin paljon että ei niitä kaikkia edes ehtinyt käyttämään ennenkö meni läpi. Säästyi sitten jos vielä nyt läpäisyn jälkeen taistelee jotain pahoja vihuja vastaan ja tekee viimeisiä tehtäviä.

Bloodborne oli poikkeava Souls peli, että siinä piti keräillä Blood Vialeja ja niitä ei saanut takaisin automaattisesti jos ei ollut varastossa, tosin niitä oli kyllä lähes aina ylimääräisiä. Lisäksi antoi vielä lisäsyyn taistella perusvihuja vastaan uudelleen että sai noita keräiltyä. Molemmat tyylit kyllä toimii hienosti itselle, sekä Bloodborne että tuo yleinen Souls tyyli. :)
 
Tämäpä harmillista, ei ole suunnitelmissa lisäsisältöä.
No mitä järkeä nyt lisäriin olisi lisäriä tehdäkään? :D

Mutta vakavasti puhuen: oliko niissä Breath of the Wildin lisäreissä sitten jotain sellaista että Tearsiinkin pitäisi lisäriä saada?

Minä olen Tearsissa vasta n. puolessa välissä tai alle eikä mitään intoa lisäreille kun tuntuu ettei tämä emopelikään lopu "ikinä" :D

Ja googlettelin tässä nyt jo ennen viestin lähettelyä BotW:n DLC:n sisältöjä. Siellä on trialseja ja horse armor. Ei nuo ainakaan minulle ole suunnattuja, varsinkin kun Tearsissa on jo monet noista lisärin jutuista valmiina mukana.

Mutta tietysti Tearsin DLC olisi voinut olla jotain tosi hienoa eikä "horse armoria" ja "lisää shrinejä".
 
Tämäpä harmillista, ei ole suunnitelmissa lisäsisältöä.

Ainahan sitä tietysti olisi mielellään lisääkin ottanut mutta toisaalta tuo pääpelikin oli jo niin massiivisen laaja että saa satoja tunteja käyttää jos haluaa kaiken tehdä. Varmaan laittoivat aivan kaiken mahdollisen tuohon pääpeliin niin ei jäänyt enää yhtään ideoita lisäreihin.


No mitä järkeä nyt lisäriin olisi lisäriä tehdäkään? :D

Mutta vakavasti puhuen: oliko niissä Breath of the Wildin lisäreissä sitten jotain sellaista että Tearsiinkin pitäisi lisäriä saada?

Minä olen Tearsissa vasta n. puolessa välissä tai alle eikä mitään intoa lisäreille kun tuntuu ettei tämä emopelikään lopu "ikinä" :D

Ja googlettelin tässä nyt jo ennen viestin lähettelyä BotW:n DLC:n sisältöjä. Siellä on trialseja ja horse armor. Ei nuo ainakaan minulle ole suunnattuja, varsinkin kun Tearsissa on jo monet noista lisärin jutuista valmiina mukana.

Mutta tietysti Tearsin DLC olisi voinut olla jotain tosi hienoa eikä "horse armoria" ja "lisää shrinejä".

Kyllä tuo The Champions Ballad oli varsin pätevä DLC , jossa oli hyviä lisätehtäviä ja shrineja ja Breath of the Wild ei ollut niin laaja kuin Tears, niin siinä ihan jäi kaipailemaankin lisäsisältöä ja kyllä siinä hyviä hetkiä oli tarinassakin ja hyvä loppu koko pelille.
 
Olihan siellä Breathin DLC:ssä viihdyttävää settiä. Trials-sana kuulostaa ehkä tylsältä, mutta ihan jo se taistelukokonaisuus, jossa kertalaakista tappavalla aseella lähdettiin matkaan, oli hauska kuin mikä. Ihan vihoviimeinen pomotaistokin oli viihdyttävä yhteenotto, mutta mitään horse armoria en edes muista. Se moottoripyörä oli myös tarpeellinen kuin mikä, mutta Tearsissa sillä ei olisikaan mitään käyttöä.

Isoin syy haluta DLC itelle olisi se, että olisi vieläkin parempi syy palata pelin pariin, niin tulisi myös niitä tekemättömiä sivutehtäviä väännettyä.
 
Noh ei se varmaa kuitenkaan ole kiveen kirjoitettu jos "tällähetkellä ei ole suunitelmissa" ei tarkoita etteikö asia muuttuisi. Peli on kyllä massiivinen ja on itelki yhtä sun toista kesken, mutta olishan se semmonen hieno boosti saada lisäsisältöä joka viskois mut takaisin hyruleen. Mut en kyl itekkä keksis äkkiseltään mitä tähän sit voisi tulla joka olis zeldan tapaan jotain mullistavaa. Mulle riittäis muutama shrine lisää ja tehtäviä ym ym. Mut en kuole jos ei ole botw tapaan tulossa mitään.
 
Noh ei se varmaa kuitenkaan ole kiveen kirjoitettu jos "tällähetkellä ei ole suunitelmissa" ei tarkoita etteikö asia muuttuisi. Peli on kyllä massiivinen ja on itelki yhtä sun toista kesken, mutta olishan se semmonen hieno boosti saada lisäsisältöä joka viskois mut takaisin hyruleen. Mut en kyl itekkä keksis äkkiseltään mitä tähän sit voisi tulla joka olis zeldan tapaan jotain mullistavaa. Mulle riittäis muutama shrine lisää ja tehtäviä ym ym. Mut en kuole jos ei ole botw tapaan tulossa mitään.
Eiköhän noita shrinejä ole ihan riittävästi koluttavaksi ihan ilman DLCtäkin :D

Jos takki on tyhjä niin hyvä vaan että ei tuoda mitään lisää vaan dollarin kuvat silmissä. Itsellä olisi ollut kiinnostusta DLC pakettiin, mutta sen pitää sitten kyllä tarjota jotain uutta, että jaksaisin pelin pariin vielä palata
 
Mua kiinnostaisi DLC, jossa kerrottaisiin vähän enemmän kaikkien shrinejen jälkeen saadusta palkinnosta ja sen taustoista. Voisin uskoa, että siitä saisi itseasiassa tosi kiinnostavan DLC:n tehtyä halutessaan.

Mutta harmi, jos DLC:tä ei ole tulossa peliin. Tosi mielelläni ainakin itse palaisin tän pelin pariin vielä uudelleen uusien lisäsisältöjen kautta. Varmasti nykyisiäkin sisältöjä tulee jossain vaiheessa pelattua uusiksi läpi, mutta lisäsisällöt olisi joka tapauksessa kivoja myöhemmin.
 
Mua kiinnostaisi DLC, jossa kerrottaisiin vähän enemmän kaikkien shrinejen jälkeen saadusta palkinnosta ja sen taustoista. Voisin uskoa, että siitä saisi itseasiassa tosi kiinnostavan DLC:n tehtyä halutessaan.
No mutta, nyt alkoi kiinnostamaan mistä on kyse. Kaivot, tämä ja alamaailman viimeisten nurkkien valaiseminen olisivat kyllä ihan mielenkiinnokkaista asioita tehdä. Sitten joskus.
 
Gerudojen viipale kartasta on ollut kyllä erittäin positiivinen ja virkistävä kokemus! Eilen tuli main quest tehtyä ihan loogisista tutkinnallisista syistä johtuen ja olipahan oikein kunnon perinteisempää Zeldaakin tarjolla.

Tuon jälkeen onkin taas mukana lähteä tutkimaan kunnolla aluetta, samaan tapaan kuin siellä lumivuorilla tuli ensin hoidettua se myrsky hiivattiin että näkisi nenäänsä pidemmälle. Gerudo-mestassa päätehtävän tekemisellä on tietysti vielä isompi merkitys.

Täytyy silti sanoa että jotenkin samalla tuntui siltä että olisi mieluummin ollut tutkimassa sitä aavikkoa vapaammin kuin siinä päätehtävän paikassa. Siitä huolimatta että se oli toki mielenkiintoista hommaa.

Jollain lailla silti tuo yhdessä kylässä/paikassa jumittaminen niin pitkään alkoi myös vaivaamaan ja olisi halunnut jo muualle seikkailemaan.

Siitäkin iso plussa että vaikka Gerudojen alue vaikutti aluksi isolta palalta karttaa niin se tuntuu lopulta sen aavikon osalta aika suoraviivaiselta ja nopealta tutkia. Kohtahan sitä on reilusti yli puolivälin peliä, mitä karttapalojen tutkimiseen tulee. Tosin en laske mukaan alamaailmaa, joka ei ole oikein vieläkään sen alkuinnostuksen jälkeen jaksanut kiinnostaa.
 
Täysin samaa mieltä kommenteista ja tuo Lightning Temple on kyllä ehkä se pelin perinteisin Zelda "tyrmä", jossa paljon mukavia puzzleja ja vahva tunnelma, mihin pimeys tuo oman lisänsä ja itsellekin pelin paras temppeli yhdessä Wind Templen kanssa.

Aavikko oli tosiaan hauska tutkia ja vaikka alueen saakin melko nopeasti kartoitettua siellä oli aika paljon sivutehtäviä ja muuta puuhasteltavaa. Olisi vielä kanssa muutamia tehtäviä tekemättä aavikolla ja varmasti paljon keräiltävää ja muuta mitkä mennyt ohi.

Syvyys toimi itselle parhaiten pienissä erissä ja kyllä sitä välillä oli hauskaa tutkia vaihtelun vuoksi ja onhan sen synkkyys hyvää kontrastia muulle tutkimiselle, vaikka itsekin yleensä mieluummin vietin aikaa maanpäällä tai taivassaarilla.
 
Ai niin, eilen tuli käytyä taas Landingissä ja siellähän oli tuttuja tyyppejä monestakin paikkaa sekä yllättäviä tapahtumia. Spoilers ahead!

Taivaalta oli tippunut yksi niitä leijuvien "temppeleiden" keskiöistä. Olinkin miettinyt että milloin saan niihin jotain tehtävää tai muuta ja nyt sitä olisi. Jo aika alussa peliä tuli selväksi että noissa ei voinut heti mitään tehdäkään.

Sitten siellä oli se korokki-ukko. Sinne meni yli 400 siementä ja kilvet olivat ainoat, johon ei riittänyt maksimiin asti. Tosin niitä en olisi kaivannut edes niin montaa mitä otin mutta ajattelin tykittää ne siinä yhdellä kertaa kaikki pois.

Se on sanottava että olipahan tympeä homma. Joka välissä samat laulut, jorinat ja valinnat. Tuon voisi tehdä NIIN paljon pelaajaystävällisemminkin vaikkapa niin että hahmo kysyy montako boksia haluaa laajentaa. Tämä sama on mahdollista esimerkiksi kaupoissa, joten miksei tässä? Mutta ei kun "TÄTTÄRÄÄ, prkl" joku lähemmäs parikymmentä kertaa putkeen.

Gerudo-sotureitakin sinne oli ilmestynyt paikkaa puolustamaan. En tosin tiedä miksi ja miltä. Ei tuo Landing ole ainakaan minulle tuntunut mitenkään uhatulta tai vaarassa olevalta paikalta. Enemmänkin ne on olleet ne Landingin "sotajoukot" jotka on ympäri Hyrulea pistäneet örkkiä kumoon. Tai siis Link on, sillä eihän niistä ole yhtään mihinkään ilman Linkiä.

Ja Linkistä puheen ollen. Ei tuossa maailmassa kukaan pysty tekemään yhtään mitä ilman sankariamme. Siellä Lightning-temppelissä tuo kärjistyi siihen että se niiden johtaja kommentoi ettei päästä enää eteenpäin koska on liekkejä edessä. No Link odotti että ne sekunniksi loppuu ja meni ohi painamaan ne pois päältä. Melkoinen Gerudo-johtaja :D

Toki tuo kuuluu vähän pelikliseisiin mutta jotenkin tuossa kohtaa tuo meni jo sen verran "yli" että alkoi enemmänkin asiaa tietoisesti miettimään.

Mutta niin, Gerudo-johtaja (en muista tai jaksa googlata nimeä) on kyllä tosi loistava kaveri taisteluissa! Miinusta ainoastaan siitä että niitä apurien kykyjä on joskus hankala aktivoida tai sitten niitä aktivoi vahingossa. Samoin tämä tuoreempi tapaus kun ei osaa lentää, niin sen kykyjä ei ihan joka paikassa pysty käyttämään. Esimerkiksi pylväiden päälle se ei ilmesty, joten ei voi aktivoida kykyäkään. Ehkä joku oma nappi/valikko olisi voinut olla hyvä noille.

Innolla kyllä odotan että tuleeko tässä hitto vie olemaan neljä apuria kerralla vai joutuuko osan laittamaan jäähyautioon odottelemaan. Oletin että siipiveikko olisi sinne jo joutunut mutta eipä ole, vaan sekä tuuli että salama on ympärillä pörräämässä.
 
Vihdoin sain TOTK:n päätökseen. Keväällä joskus jääkiekon MM-kisojen aikaan aloittelin, eli ihan mukavasti aikaa pelin parissa meni. Toki sivutehtäviä jäi vielä aika litania suorittamatta, samoin korokkeja löytämättä ja jokunen shrinekin, mutta koin, että aikaa pelin parissa oli kuitenkin vietetty jo tarpeeksi, ja oli aika viedä eepos päätökseen syksyn edetessä ja backlogin sekä tulevien uutuuksien painaessa päälle.

Jotenkin tämä maistui itselleni huomattavasti paremmin kuin edeltäjänsä BOTW. Sekin oli hieno peli, mutta jotenkin se jäi kokemuksena hiukan piippuun, en osaa tarkemmin sanoa, että miksi en saanut siitä oikein kaikkea irti. Sen sijaan tämä TOTK jätti kyllä huomattavasti täyteläisemmän pelikokemuksen jälkimaun. Ehkä parasta pelissä oli vapaan seikkailemisen ohella se, että nuo uudistetut superkyvyt antoivat vapauden ratkaista ongelmatilanteita monin eri tavoin ja jättivät vapaalle soveltamiselle tilaa. Kaiken lisäksi niiden käyttö oli saatu pelissä toimimaan täysin ilman mitään bugeja tai pelin tökkimistä/kaatuilua, mikä on arvostettava suoritus pelintekijöiltä. Myös ”taivasmaailma” oli mukava lisä, sen sijaan sen manalan koluaminen oli lähinnä pakkopullaa. Toki sielläkin oli muutama ihan hauska tehtävä.

Musiikit, tunnelma, visuaalinen ilme jne. kaikki olivat täyttä timanttia, mikä oli odotettavissakin, koska ne olivat kunnossa jo edeltäjässä. Shrinet olivat juuri sopivan haastavia. Ei tarvinnut googleen turvautua kertaakaan, mutta mukavaa aivojumppaa oli silti tarjolla. Pomotaistelut olivat ehkä yllättävänkin helppoja, mutta en valita, mikään vaikeiden pomotaistelujen ystävä kun en todellakaan ole.

Eeppinen ja muistettava pelikokemus kaiken kaikkiaan siitäkin huolimatta, että olen ehkä enemmän realistisempien pelien kuin tällaisten ”satuhenkisten” pelien ystävä.
 
Jotenkin tämä maistui itselleni huomattavasti paremmin kuin edeltäjänsä BOTW. Sekin oli hieno peli, mutta jotenkin se jäi kokemuksena hiukan piippuun, en osaa tarkemmin sanoa, että miksi en saanut siitä oikein kaikkea irti. Sen sijaan tämä TOTK jätti kyllä huomattavasti täyteläisemmän pelikokemuksen jälkimaun. Ehkä parasta pelissä oli vapaan seikkailemisen ohella se, että nuo uudistetut superkyvyt antoivat vapauden ratkaista ongelmatilanteita monin eri tavoin ja jättivät vapaalle soveltamiselle tilaa.
Mielestäni vastaat tässä samassa kappaleessa sen alussa esittämääsi pohdintaan, sillä nimenomaan uudet kyvyt ja niiden mahdollistamat asiat, etunenässä esimerkiksi sujuvampi liikkuminen, on niitä merkittävimpiä eroja Breath of the Wildiin. Pelaaminen on sujuvampaa ja monipuolisempaa heti alusta lähtien.
 
Ei helvettulainen nuo "zero g"-paikat on hauskoja :D

Tai ylipäänsäkin jään aina jumittamaan sinne taivaalle kun ne on aina mielenkiintoisempia paikkoja tutkia + ne on niin paljon nopeammin käyty läpikin.

Vielä olisi viisi aluetta aukaisematta. Juuri kävin hakemassa kerralla 9 patteria lisää. Vähän oli venynyt niiden haku kun ei ollut tullut mitään isompaa tarvetta. Meni melkein maksimiin kerralla :D

Aseita on tosiaan nyt yllin kyllin kun on kaikki slotit maksimissa. Siellä on varmaan keskimääräinen aseen ja jousen taso 40 tai yli, joten on tullut otettua matseja jo niitä väliin jätettyjäkin örmöjä vastaan. Alamaailmassa olevat isot möhköt olivatkin taluksien toisinto ja siis ihan helvetin helppoja. Tosin samalla ihan hiton hauskoja taistella kun heittävät ilmaan, josta saa heti iskettyä stunnia naamaan :D

Välillä väsyttää ja välillä tulee joku "zero g"-alue tai vastaava ja on taas ihan täysin pelin lumoissa. Tänään jäin jumittamaan hyppimään yli puoli tuntia pidempään mitä piti vaikka aluetta avatessa tuntui että "ei helvetti taas uutta tutkittavaa" :D

Niin ja se lost woods oli mukavaa vaihtelua, kuten pitkälti koko sen sisältävä karttasuikale. Tosin vähän jäi tyngäksi lopulta se metsikkö ja oli vähän turhan ilmiselvä se miten sinne pääsi.

Mutta siis onhan tätä 10/10 mutta vähän samaa ongelmaa kuin aina open worldeissa: voisi jo loppua. Samoin ajattelin esim. Witcher 3:sta vaikka se oli timanttia loppuun asti. Olisiko se nyt niin paha juttu jos pelien maailmat olisivat vaikka 50% nykyisestä ja sisältö vähemmän copypastea, jota myös tässä on tietysti ihan helvetisti. Samat apinannaamat joka paikassa eri värisenä, parissa erilaisessa linnakkeessa. Ja silti pitää aina mennä jokaiseen riehumaan ja katsomaan montako nuolta on tällä kertaa arkussa :D

Alan päätyä sille kannalle että ongelma on joko minun perfektionismissa tai sitten pelit on liian isoja. Tai niiden yhdistelmä. Senkin myönnän että voisihan tässä lisäajalle olla käyttöä kun samalla pelaa paria tai kolmea peliä ja pitäisi töissä käydä ja elää perhe-elämää. Eli jos on nuori ja vapaampi velvoitteista niin nämähän on ihan unelmahommia kun voi seikkailla vaikka 8 tuntia Hyrulessa per päivä.
 
Mä luulin että mä oon peleissä fiilistelijä ja nuohooja mut että vielä 5 kokonaista aluetta avaamatta nii sä kyllä vedät oikee huolella fiiliksellä. Tai sit et pelaa päivittäin?
Voin laittaa jossain kohtaa karttaa siitä miten käyn ne alueet läpi niin ei jää mietittäväksi :D

Mutta pelailen (tai pyrin pelaamaan) suunnilleen tunnin per päivä. Välillä voi jäädä alle tuntiin ja joskus menee puolitoistatuntia.

Voisihan tuohon enemmänkin tunteja laittaa mutta pelaan samalla myös Remnantia, johon menee myös about tuntia per päivä. Enempää ei ole oikein irroittaa kuin viikonloppuisin.

Voi niitä aikoja kun pelasi pelkkää Gears of War 3:n moninpeliä kavereiden kanssa 2-3 tuntia joka päivä ja viikonloppuna vielä enemmän :D Siihen päälle vielä muut pelit :D
 
No joo tunti päivässä totk koko luokan pelissä nii kyllähän siinä menee aikaa avata ja tutkia mestoja.
 
Ollut hienoa huomata, että vaikka BotW oli kovin kehuttu niin ovat silti Nintendolla selvästi kuunnelleet pelaajien mielipiteitä ja parannusehdotuksia kun huomannut että TotK toiminut monille, joilla BotW ei ollut täysin onnistunut kokemus. Tietysti myös käynyt osalle niin kuten vaikka omalla kohdalla että BotW oli yksi kaikkien aikojen parhaista peleistä niin Tears laittoi vielä paremmaksi.

Omalla kohdalla Tearsissa oli parempi juoni, enemmän tekemistä sekä löydettävää ja useita muita pikku parannuksia.



Ei helvettulainen nuo "zero g"-paikat on hauskoja :D

Tai ylipäänsäkin jään aina jumittamaan sinne taivaalle kun ne on aina mielenkiintoisempia paikkoja tutkia + ne on niin paljon nopeammin käyty läpikin.



Alan päätyä sille kannalle että ongelma on joko minun perfektionismissa tai sitten pelit on liian isoja. Tai niiden yhdistelmä.

Täysin samaa mieltä kyllä taivaista ja ne oli itsellekin yksi hauskimpia alueita tutkia ja varsinkin monet Shrine questit ja juurikin nuo "zero g" alueet olivat yksi kohokohdista myös ja paljon paremmin niissä viihtyi kun syvyyksissä, mutta yleensä pitkän taivas visiitin jälkeen jaksoi taas syvyyksien pimeyttäkin vähän paremmin tutkia.

Veikkaan että ongelma on usein juurikin noiden yhdistelmä, varmasti ne saavat parhaan kokemuksen, jotka onnistuvat valitsemaan ne parhaat hetket ja alueet ja ei ole tarvetta ihan joka nurkkaa tutkia. Tulee itsekin välillä hieman liian tarkkaan tutkittua niin aina venyy sitten läpipeluuajat.
 
Ylös Bottom