Huh, onneksi en ole ainoa "ongelmainen" Välillä tuntuu vähän työläältä tavalta pelata vaikka siitä myös saa outoa tyydytystä samallaJoo 130h nyt checklistattu ja alan olla sitä mieltä, että ei ehkä pitäisi enää. Alkaa samanlaisia ahdistuksen fiiliksiä herätellä hiljalleen.
Kerro sitten että onnistuiko rennommin pelaaminen Minä en jaksa omasta pelaamisestani sitä uskoa vaan korkeintaan se rentoutuu sen kautta kun ei ole enää sitä ongelmaa että pitää muistaa missä menee aiemmin avaamattoman alueen reuna että ei varmasti jää sieltäkään mitään tutkimatta.Peli on kuitenkin ollut sen verran antoisa, ettei haluaisi missata tosiaan mitään hienoja juttuja. Nyt kun pelistä on karttapaloja avaamatta noin puolet ja shrineja on löydettynä 90kpl, niin alan pelaamaan hieman rennommin ja ainakin yritän mennä minne nokka näyttää. Sidequestit ajattelin kuitenkin pääsääntöisesti vetää.
Itse asiassa kartassa on juuri se ongelma että se ei näytä missä ne vanhat reunat meni. Jos näyttäisi, niin ei tarvitsisi niin paljon merkkailla jos/kun tutkisi aina kokonaan sen näkyvän alueen reunoja myöten. Nyt täytyy merkitä missä se raja meni, ellei rajana ole jokin kanjoni tai joki, kuten onneksi usein onkin.
Tunnistan saman ongelman. Tehtävät ohjaa ihan muualla ja ympäriinsä mutta ei malta/pysty lähteä seikkailemaan vaan järjestelmällinen tylsästi tutkia paikka/alue kerrallaanTässä pelityylissä on hieman sitä ongelmaa, että 130 tunnissa olen saanut vain yhden mahtismuidun vaatepäivitykset (kiitos epäonnisen haarukoinnin kartan kanssa) ja niitä sammakkohiutaleita kertyi yli 60kpl ennen kuin törmäsin toista kertaa siihen jantteriin, joka niitä tykkää napostella. Sanomattakin selvä, ettei aivan optimaalista sellaisen yleisen pelissä etenemisen kannalta.
No joo, en osaa oikeastaan sanoa miksi se kirjoittamisen pakko aina nousee esiin. Tulee kieltämättä aina itselläkin se olo että "onkohan nyt taas järkevää" ja yrittää muka asiallisesti kirjoittaa. Olet oikeassa, en voi muuta sanoa.Tässä vaan tuntuu olevan se ero, että kehut tulee useammin eri henkilöltä. Niinku tässä tapauksessa. Plus eri kantilta ja eri tavalla ilmaistuna. Sinä olet tuonut nuo samat pointit esiin, samalla tavalla jo lukemattomia kertoja kahdessa eri ketjussa. En halua enkä yritä muuttaa mielipidettäsi tai väheksyä sitä, sanon vain, että se on kuultu sinun sanomana jo niin monta kertaa, että miksi se pitää tuoda esiin joka kerta, kun joku laittaa jotain positiivista.
Tässä kohtaa taisin ajatella enemmänkin siis kehuja, joihin en ole ottanut kantaa. Niitähän on paljon. Olenkin siis ottanut kantaa lähinnä tiettyihin sanoihin kuten "ennennäkemätön" tai "mullistava". Muuten olen tietääkseni ollut ottamatta kantaa.Eikös tässä puhuttu samasta asiasta? Toinen erehtyi kehumaan, johon ryntäsit äkkiä vastaamaan, ”eipäs muttakun en ymmärrä ja eipäs ole!”. Siihen kun yhdistyy se, että nuo samat argumentit on kuultu sen tuhat kertaa kahdessa ketjussa niin kyllä se minulta ainakin syö fiilistä lukea ketjua. Mutta ehkä olen vain outo, kun tuollainen vaikuttaa fiilikseen.
Juuri nuo ylisanat siis taitaa olla ne mitkä tökkii kun en itse jaa näkemystä oikein yhtään. Ja samalla siis yritän jollain tapaa perustella miksi koen että se ei ole mullistava. Mutta ehkä tosiaan ei kannattaisi tarttua noin pieneen seikkaan.
Ymmärrän nyt aamulla tämän paljon paremmin ja ilmeisesti tuo meni siis eilen illalla/yöllä ohi. Olin väärässä ja sinä oikeassa.No älä nyt viitsi. Taisi mennä meikäläisen pointti huminalla pään yli? Ja kehtaan väittää, että sinun pitkät, yksityiskohtaiset kertomukset siitä mitä olet pelissä kokenut tuo paljon enemmän uutta keskusteluun, kun nuo asiat mihin nyt lähdin kommentoimaan. Eikä pointtini ollut, että samaa kritiikkiä ei saisi tuoda esille täällä monta kertaa vaan se että se sama kritiikki tulee esille lähes joka kerta, SAMAN HENKILÖN toimesta, kun joku uskaltaa peliä mennä kehumaan. Kai ymmärrät noiden kahden eron?
Minäkin yritän jatkossa olla tarttumatta yksittäisiin sanoihin vaikka en asiaa ymmärtäisikään. Ainakin kun olen siitä jo "tuhannesti" sanonut.Mutta ehkä olisi ollut parempi olla kirjoittamatta mitään, kun en halua tätä ketjua taas täyttää turhanpäiväisellä väittelyllä. Jatketaan aiheesta.