Samaa mieltä , että valitettavasti osa haasteesta kyllä häviää noin pitkän pelaamisen jälkeen.
Mitä teen väärin kun minusta taas tuntuu että haaste ei ole hävinnyt vaan nimenomaan sitä on (ärsyttävällä tavalla) nostettu silver-vihulaisten muodossa. Tai no, ei varsinaisesti haaste muuten mutta kun ne vaativat niin helvetisti iskuja tai niin kovia aseita tai pommeja että menee kaikki välineet vain pariin kohtaamiseen.
Sitten on edessä se että on aseina vain tikkuja ja keppejä eikä jaksaisi käydä mitään täydennysreissuja missään.
Myös keijukaiset on löydetty ja vaatteita päivitetty, joten siitäkään ei ole kiinni.
Lyneleiden kanssa en ole viitsinyt kertaakaan edes taistella. Isona syynä se että en muista pätkääkään mitä niiden kanssa kannattaa tehdä. Ja jos jo silver-bokoblin iskee niin kovaa että parilla iskulla on "game over" niin ei innosta Lynelit. Vai onko nimenomaan silverit jo perus-Lyneliä kovempia?
Oli miten oli, niin todella ärsyttävä ja halpa tapa nostaa pelin vaikeustasoa jollain vihun värin vaihdolla, mikä meinaa vain sitä että sen kestävyyttä ja iskutehoja nostetaan tappiin.
Olet kyllä melkoisen sinnikäs sissi ja hattua täytyy nostaa noin perusteellisesta pelaamisesta!
No kiitos, kiitos
Tämä on samalla usein melkoinen taakka ja rasite kun pelit vie vähintään tuplasti aikaa mitä erilaisella pelitavalla
En tiedä mistä tuo juontaa edes. Ehkä siitä kun on aloittanut pelit silloin kun ne olivat niin paljon pienempiä ja niitä sai sen yhden tai ehkä jopa kaksi vuodessa. Sitä tottui nuohoamaan ne aika perusteellisesti.
Tuntuu että nykypelejä ei ole edes tavallaan tarkoitettu käytäväksi 100 prosenttisesti läpi. Varsinkaan open worldejä. Ja ilmeisesti monien pelitapakin on nimenomaan sitä että tehdään päätarina ja sivutehtävät. Sivutehtävistäkin saattaa joillain jäädä osa tekemättä ja sitten se tekeminen, jossa ei ole sivutehtävienkään vertaa tarinaa/sisältöä, jää monilta ilmeisesti pääosin tekemättä.
Minä sitten kerään kaikennäköistä turhaa siementä, höyhentä ja muuta, hakkaan hirviöidenpesiä jne.
Sen verran olen järkeä pitänyt tuossa että jos pelissä on jotain loputtomasti generoituvia asioita, niin ne jätän suosiolla pois. Mutta jos on jokin määrätty määrä jotain asiaa X, niin prkl se kerätään/tehdään
Syvyyksissä on sentään se hyvä puoli että ei ole Korokkeja siellä ja muutenkin vähemmän kerättävää, niin ei ole pakko niitä täysin koluta, ellei sitten halua myös kaikkia valojuuria löytää.
Hmm... Hyvä muistutus, kiitos siitä! Ehkä otan rennommin jatkossa syvyyksien kanssa. Valojuuret taas on niin helppo löytää että en koe niistä olevan mitään rasitetta. Enemmän se alueen koko on ahdistanut mutta nyt kun sisäistää/muistaa sen, että joka mutkaa ei tarvitse ihan niin tarkkaan tutkia, niin varmasti siellä rennommin jaksaa heilua.
Eihän se oli kuin vihuleirit ja muut hahmoja sisältävät paikat ja erikoisemmat kiintopisteet tarkistaa. Helppo homma
Itseäni motivoi tuon syvyyksien tutkimisessa (spoileri)
Aaa! Enpäs ollut hoksannut tuollaista. En tiedä tulenko tuolla tiedolla mitään lopulta tekemään koska noiden etsiminen on muutenkin aika helppoa mutta kiva knoppitieto joka tapauksessa.