Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

nyt tuli mun teoriaan (pitkä spoilereilla merkitty juttu sivu-pari taakseppäin) vahvistus. eli olin täysin oikeassa.

perjantaina kello 13 tai tms alkoi pelaaminen. nyt Triforcen palasia (jos joku ei tätä velikossa olevista palojen paikoista ole tajunnut, niin sanokoon minua spoilaajaksi... tosin ne kolot niitä paloja varten oli ocarina of timessakin... mutta niihin ei tullut mitään.... :D) etsimässä. master quest on Zeldan luona... eli helvetisti tullu pelattua... tänään piti synttäreitä viettää jossain raflassa... ei voinut olla tärisemättä... oli niin vaikea olla sen aikaa erossa Zeldasta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Konsolinetissä 251-muistikortin kera 259e:)

muistikortti on suunnilleen 45 (ihan vain näin tälle ostajalle valaisuna) joten aika lähellä sitä kertomaasi tarjousta
 
ai niin... Zelda kaatui tänään ensimmäisen kerran (ja niin teki myös Cube... tosin sille tuli sama virhe pso:ssa aina samassa paikassa, kunnes formatoin muistikortin... muuten ei ole vastaavaa käynyt) kun olin pelannut jotain 6 tuntia putkeen... onneksi oli seivi 5 min sitä ennen... seivaan aina kun jotain saan aikaiseksi... pelkään sähkökatkosta (varsinkin animal crossingissa... siinä kun seivaa aika harvoin (2 tunnin välein) ja kaikki asiat ovat sen verran tsägää mitä siinä tapahtuu, eikä muutenkaan muista mitä on tehnyt) ja juuri tollaisia crashsejä.

olin outsetin viereisellä saarella nostamassa kiveä, ja kun käännyin ottamaan pari askelta veneeseen päin.... painoin starttia, kun tulin valikosta takaisin, peli jäätyi siihen... ja sellanen iiiiiiiiiiiiii ääni kuului kokoajan... ei levykannen avaaminen ja sulkeminenkaan auttanut. resetti ei tehnyt mitään. mutta virtanapista tuli kyllä sammutus. televisio onkin krässänny, ei cube :D... se virkosi vasta kun singnaali loppui (jota ei välttämättä resetissä tee)... ei varmaan kuitenkaan :D
 
Minullakin tuli kerran errori zeldassa :(

Menin windfalista pohjoiseen kunnes ruutuun lämähti mustalla pohjalla oleva teksti "an error has been occurted. please press power button and restart your gamecube.blaa blaa. lue manuaalista ohjeita ongelmatilanteiden ratkaisemiseksi." jotain tommosta häröilyä, enkä ollut muistanut saveta pitkään aikaan :mad: no nyt ollaan jo menossa tapaamaan viisaita miehiä :)
 
Seilatessani purjeveneellä pitkin valtavaa merta, näin ensimmäistä kertaa pelin auringon laskevan. Kaukaisuudessa välkkyi muutama salama — olin hyvin hämmentynyt näkemästäni koko loppupäivän. En ennen viime kesää — siis ennen GameCuben julkaisua — pelaillut lähes mitään, joten totaalinen ihastukseni on selitettävissä ehkä myös tuolla.

The Wind Waker on parasta viihdettä sitten A Link to the Pastin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TruPlaya
Minullakin tuli kerran errori zeldassa :(

Menin windfalista pohjoiseen kunnes ruutuun lämähti mustalla pohjalla oleva teksti "an error has been occurted. please press power button and restart your gamecube.blaa blaa. lue manuaalista ohjeita ongelmatilanteiden ratkaisemiseksi." jotain tommosta häröilyä, enkä ollut muistanut saveta pitkään aikaan :mad: no nyt ollaan jo menossa tapaamaan viisaita miehiä :)

Samma här, tosin se tapahtu kun menin dragon roost saarella siipiveikkojen taloon.
 
Aluksi peli tuntui hivenen tylsältä, koska maailma eroaa suuresti Ocarinan Hyrulesta. Mutta kun peliä pelaa pikkasen eteenpäin niin tajuaa, minkä mestariteoksen on mennyt hankkimaan.

Jo pelkästään tämän pelin takia kannattaa hankkia Gamecube.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Aluksi peli tuntui hivenen tylsältä, koska maailma eroaa suuresti Ocarinan Hyrulesta. Mutta kun peliä pelaa pikkasen eteenpäin niin tajuaa, minkä mestariteoksen on mennyt hankkimaan.

Jo pelkästään tämän pelin takia kannattaa hankkia Gamecube.

Gamecube kannattaa hankkia vaikka pelejä ei sille ostaisikaan :D

Kyllähän tämä täydellisyyttä hipova tekele on... en ikinä uskonut minkään pelin pääsevän OoT:n lähelle mutta olin väärässä.
 
Master Quest

Mitähän totaalista eroa on alkuperäisellä OOT:llä ja Master versiolla,kun vihdoin ja viimein pääsin irrottautumaan WW:stä
katsoakseni toimiiko telkku 60hz taajuudella,niin unohduin pelaamaan turhan pitkäks aikaa tätä tuttua peliä, mutta en huomannut mitään eroa originaaliin.


PS.Mistä tuntee Zeldan pelaajan viikonlopun Jälkeen ?
Kalpeat kasvot ja punaiset silmät.:D
(Eli ei ole darra päällä vaikka siltä näyttäiskin) ;)
 
Re: Master Quest

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lion41
Mitähän totaalista eroa on alkuperäisellä OOT:llä ja Master versiolla,kun vihdoin ja viimein pääsin irrottautumaan WW:stä
katsoakseni toimiiko telkku 60hz taajuudella,niin unohduin pelaamaan turhan pitkäks aikaa tätä tuttua peliä, mutta en huomannut mitään eroa originaaliin.
Luolat ovat vaikeampia. Huoneet ovat samoja, mutta ongelmia, örkkejä ja tavaroiden paikkoja on muutettu.
 
minulla ensimmäistä kertaa cube tilttasi..ja on ollut jo vuoden..kun päihitin sen kasvi bossen niin jäi vaan näyttämään sydäntä..no onneksi olin savettanut:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pimeys
Seilatessani purjeveneellä pitkin valtavaa merta, näin ensimmäistä kertaa pelin auringon laskevan. Kaukaisuudessa välkkyi muutama salama — olin hyvin hämmentynyt näkemästäni koko loppupäivän. En ennen viime kesää — siis ennen GameCuben julkaisua — pelaillut lähes mitään, joten totaalinen ihastukseni on selitettävissä ehkä myös tuolla.

Eilen illalla just samat fiilikset auringon nousun aikana :)

Itse pelistä vielä sen verran, että Zeldaksi tässä on yllättävän paljon pieniä teknisiä epäjohdonmukaisuuksia. About 15-20 h intensiivisen pelailun aikana on tullut muutama tällainen odottamaton epäkohta vastaan, tyyliin: ton päälle ei sit pääsekään, vaikka muualla samankorkuisen kaiteen päälle pystyisikin kiipeämään tai, että noita ei pystykään viiltämään miekalla, mutta puusta tiputtamisen jälkeen se kyllä puree. Muissa peleissä näihin ei tietysti kiinnittäisi mitään huomiota, sillä lähes kaikki vähänkin monimutkaisemmat pelit ovat täynnä niitä. Vaikka noi kieltämättä vaikuttaakin pelattavuuteen ja tunnelmaan, niin hyviä ominaisuuksia on aivan järjetön määrä näitä paikkaamaan. Ja kuten sanoin, ei noihin normaaleissa 'huippupeleissä' edes kiinnittäisi huomiota. Myös tietyt juonelliset ratkaisut, ainakin pelin alkuvaiheessa ovat hieman väsyneitä. Välillä tulee mietittyä, että onkohan tässä ollut hieman kiire kasata jonkunlaista tarinaa pelimekaniikan ympärille. Toisaalta WW on niin monelta ominaisuudeltaan edellä kaikkia muita markkinoilla olevia pelejä, ettei edes kehtais puhua mistään epäkohdista.

Täytyy jälleen kerran nostaa hattua, että vielä nykyäänkin jotkut pelit onnistuvat hämmästyttämään jopa kokeneita konkareita! Tähän mennessä yksi parhaista peleistä ikinä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Täytyy kyllä tosissaan liittyä aiempiin , että kyllä tämä on nanna peli.
Koulussa tulee tärinöitä kun tekee mieli pelata.
Tällaisten pelien takia Nintendoon voi luottaa :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Roary
Täytyy kyllä tosissaan liittyä aiempiin , että kyllä tämä on nanna peli.
Koulussa tulee tärinöitä kun tekee mieli pelata.
Tällaisten pelien takia Nintendoon voi luottaa :D

niinmpä... aivan samaa mieltä! tosta koulujutusta siis.

olenpa muuten törmännyt pieneen bugiin, mutta se korjaantui huoneesta poistumalla ja takaisintulemalla... mitään muuta "virheitä" ei ole tullut vastaan.
 
Re: Master Quest

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lion41
PS.Mistä tuntee Zeldan pelaajan viikonlopun Jälkeen ?
Kalpeat kasvot ja punaiset silmät.:D
(Eli ei ole darra päällä vaikka siltä näyttäiskin) ;)

Täysin totta!
Minulle ainakin asiasta huomautettiin. :)
 
Re: Re: Master Quest

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Täysin totta!
Minulle ainakin asiasta huomautettiin. :)
sama juttu... lähes 30 tuntia viikonloppuna tuli tahkottua (pe mukaanlukien)
 
Re: Re: Re: Master Quest

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
sama juttu... lähes 30 tuntia viikonloppuna tuli tahkottua (pe mukaanlukien)

Vai että peelo oikein?:)

Ei kai sentään nyt niin älyttömät vaikututkset tuolla pelaamisella ole, vai ettekö pidä taukoa koskaan? Pelaatte vain naama 20cm päässä telkusta silmät punasina.
 
Voisi heittää jotain kommenttia Zeldasta...

Ensinnäkin, cel-shading sopii Zeldaan. Nyt kyseessä ei ole Ocarina of Timen käyttämä "fantasia-eepos"-tyyli, vaan uusi tyyli, joka saa pelin tuntumaan nimensä mukaisesti legendalta.
Seuraavaksi: Pelattavuus ja kenttäsuunnittelu ovat totutulla tasolla (lue: huippuluokkaa). On hauskaa nähdä että pelissä on myös uusia pulmia vanhojen lisäksi. Ja Ocarina of Timesta päivitetty taistelusysteemi toimii.
Lopuksi: Purjehtiminen on kivaa.:)
 
Re: Re: Re: Re: Master Quest

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Vai että peelo oikein?:)

Ei kai sentään nyt niin älyttömät vaikututkset tuolla pelaamisella ole, vai ettekö pidä taukoa koskaan? Pelaatte vain naama 20cm päässä telkusta silmät punasina.


itsekkin ihmettelen tuota nimeä... noh, eivätpä adminit taida tietää mitä se tarkoittaa kun minut sellaiseksi julistavat.

ei pidetä taukoa ei. eikä sillä ole vaikutusta, muuta kuin että näyttää väsyneeltä, kun ei nuku.



Lainatun viestin kirjoitti alkujaan joku ihmeen Telpefion :D

Voisi heittää jotain kommenttia Zeldasta...

Ensinnäkin, cel-shading sopii Zeldaan. Nyt kyseessä ei ole Ocarina of Timen käyttämä "fantasia-eepos"-tyyli, vaan uusi tyyli, joka saa pelin tuntumaan nimensä mukaisesti legendalta.
Seuraavaksi: Pelattavuus ja kenttäsuunnittelu ovat totutulla tasolla (lue: huippuluokkaa). On hauskaa nähdä että pelissä on myös uusia pulmia vanhojen lisäksi. Ja Ocarina of Timesta päivitetty taistelusysteemi toimii.
Lopuksi: Purjehtiminen on kivaa.

aika samaa mieltä kanssasi.
 
Käykää lukemassa Suomen Nintendon virallisilla sivuilla www.nintendo-fi.com Zelda-sarjan historiikki.

Melkoisen mainiota luettavaa, olen suoraan sanoen yllättynyt miten hyvään karmean Nintendo Newsin tekijät parhaimmillaan pystyvät.

Näin Zelda-fanaatikkonakaan en löytänyt artikkelista kuin kaksi puutetta: Ensinnäkin "triovoima" pisti hirvittävästi silmään. Minä käyttäisin kolmivoima-nimitystä, ja jopa trivoima olisi hyväksyttävämpi kuin triovoima.
Toiseksi ihmettelin ettei artikkelissa mainittu Zelda-pelien aikajärjestystä, saati sitten sitä että peleissä häärii useampiakin Linkejä. Minun laskujeni mukaan ainakin kolme. Oracle-sarja tosin sekoittaa, kun siitä ei tiedä tarkalleen mihin se sijoittuu. Majora's Maskin ja Wind Wakerin väliin joka tapauksessa.
 
Ylös Bottom