Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Twilight Princess

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justin Bailey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

FindRb sanoi:
Mutta tohon kala juttuun niin mun mielestä siinä on... ootas... 3 tai 4 eri lajia + Reekfish ja tuo Hylian Loach.

Eikös sillä mato-ongella voi saada enemmän kaloja kuin sillä virvelillä... Ku mato-ongella oon saanu jo semmosen Hylian Loachin poikasen(joku 15 tuumaa),Ordonin Catfishin,Greengillin,Hylian piken ja Hyrylen basson ;) ja siä kalapäiväkirjas on viä tyhjiä aukkoja. Mikäs toi Reekfish sit on ?
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Wii_Hii sanoi:
Mikäs toi Reekfish sit on ?

Liittyy yhteen questiin pelissä, tulee kyllä myöhemmin väkisin vastaan, eikä sitä ilmeisesti pysty pyydystämään kuin vasta sitten kun tilanne sitä tarvii.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Wii_Hii sanoi:
Eikös sillä mato-ongella voi saada enemmän kaloja kuin sillä virvelillä... Ku mato-ongella oon saanu jo semmosen Hylian Loachin poikasen(joku 15 tuumaa),Ordonin Catfishin,Greengillin,Hylian piken ja Hyrylen basson ;) ja siä kalapäiväkirjas on viä tyhjiä aukkoja. Mikäs toi Reekfish sit on ?
Ai joo unohdin ton Greenkilin mikä lie. Ja ongella ja virvelillä saa justiin samoja kaloja.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

FindRb sanoi:
Ai joo unohdin ton Greenkilin mikä lie. Ja ongella ja virvelillä saa justiin samoja kaloja.

Siis jos ei lasketa tota Reekfishiä ja Greengilliä, koska niitähän ei musta ainakaa voi virvelillä saada...vai voiko ?
Kuinka moni teistä on vetäny Rollgoalin jo läpi... ittellä vasta menossa 1-5 kenttä, siihenkin tuntuu jo menevän hermo :( Montas niitä kenttää siinä ees ylipäätänsä on ?
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Wii_Hii sanoi:
Montas niitä kenttää siinä ees ylipäätänsä on ?

1-8 on viiminen, sitä ennen ne oli kyllä aika helppoa kauraa (ainakin Monkey Ball "veteraanille" :) ), mutta tohon 1-8 tasoon upposi kyllä mullakin varmaan jotain 800 rupeeta ennenkuin läpi pääsin.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Tharn sanoi:
1-8 on viiminen, sitä ennen ne oli kyllä aika helppoa kauraa (ainakin Monkey Ball "veteraanille" :) ), mutta tohon 1-8 tasoon upposi kyllä mullakin varmaan jotain 800 rupeeta ennenkuin läpi pääsin.
Tuo 1- 5 taso on melko kamala, siinä on se joku punanen juttu. Tullu tuhlattua rahaa ihan kiitettävästi siihen.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Mitenköhän ihmeessä siinä lure fishingissä kalaa pitäisi saada? Joka ikinen kerta kun kalastan, vedän kalan hyvin siihen veneen sivuun, jatkan kelaamista kunnes kala pääsee irti ja siinä tulee valitusta siitä että pitäisi painaa A + B kun näkyy LAND A + B. Mutta kun ei siinä tule mitään LAND A + B juttua niin mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? Menee hermot niin totaalisesti koko peliin kun yrittää sitä.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Zuor sanoi:
Mitenköhän ihmeessä siinä lure fishingissä kalaa pitäisi saada? Joka ikinen kerta kun kalastan, vedän kalan hyvin siihen veneen sivuun, jatkan kelaamista kunnes kala pääsee irti ja siinä tulee valitusta siitä että pitäisi painaa A + B kun näkyy LAND A + B. Mutta kun ei siinä tule mitään LAND A + B juttua niin mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? Menee hermot niin totaalisesti koko peliin kun yrittää sitä.

Jos fisu on kelattu ihan veneen viereen niin kyllä siihen LAND A+B ruudun keskelle alareunaan pitäisi ilmestyä. Mikään kovinkaan pitkään tuo ei ole näkyvissä tosin, jonkun sekunin sisällä melkeen pitää niitä painaa, yrityskertoja tosin on pari kipaletta ennenkuin kala pääsee karkuun. Katsele sitä ruutua vaan tarkemmin koska näkyy LAND A+B ruudussa ;)
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Viimeinkin sain taisteltua ton Rollgoalin läpi... Nyt on menos jo 3-5 kenttä :D Voiko täs pelis muute saada noita kalastus vieheitä enemmän kuin 4 ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Wii_Hii sanoi:
Viimeinkin sain taisteltua ton Rollgoalin läpi... Nyt on menos jo 3-5 kenttä :D Voiko täs pelis muute saada noita kalastus vieheitä enemmän kuin 4 ?

Kun on saanut kolmea "tavallisimpia" kalalajeja virvelöinnissä (oisko hylian pike, hylian bass ja joku muu, tais olla se pikkusintti) Niin Tämän jälkeen kalasta ihan vasemmassa tai oikeassa reunassa (itse sain oikealta) tavallisella ongellea, niin saatat saada uppoavan vieheen.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

No nyt on tämä peli omalta kohdalta pelattu läpi asti. Pelailin hitaasti ja pienissä erissä, kokonais kestoa sessioille tuli siinä joku 55 tuntia.

Itse pidän tästä Zeldasta eniten koko Zeldan 3d-kauden aikaisista tuotoksista, Ocarina ei aikoinaan pahemmin iskenyt ja pidän sitä vähän liian yliarvostettuna muutenkin (sekin, tietysti on hyvä, mutta omissa kirjoissani ei kuitenkaan *niin* hyvä).

Olin todella ilahtunut, kun tässä pelissä ei lähellekkään samalla tavalla tuota roskan keräämistä ollut kuin esim. Wind Wakerissä. Ainoa hieman harmittava oli noitten kultaisten ötököiden kerääminen ja myönnän etten niitä kaikkia jaksanut alkaa jallittamaan vaan katselin vähän suuntaa antavia vihjeitä netistä. Kaikkia poeta ei löytynyt, mutta niitä nyt ei varmaan tarvinnutkaan ja cave of ordeals jäi vähän kesken typerästä mokasta ihan siellä vikoilla kerroksilla enkä jaksanut alkaa uudelleen yrittämään. Heart piecejen etsiminen oli myös mukavaa tällä kertaa, ei oltu tehty liian vaikeaksi. Eli mun mielestä juuri sopiva määrä tuota tavaroiden jallitusta ja sitä ei kuitenkaan oltu tehty liian vaikeaksi.

Luolastot oli tässä mielestäni huomattavasti mukavampia kuin aikaisemmissa Zeldoissa ja tällä kertaa ne jopa oli aika loogisia. Itsellä ei nykyään enää hermot kestä jos monta tuntia pitää samaa ongelmaa pähkäillä, heh. Pomotaistelutkaan ei tuntunut olevan mitään vedätetyn vaikeita, vaan enemmänkin hienoja kliimakseja luolastoille.

Eli tosissaan, itse pidin tästä Zeldasta aivan julmetusti. Oli todellakin rahansa arvoinen peli. Vielä kun saisi VC:hen Link's Adventuren ja Link to the Pastin niin alkaakin olemaan ne parhaat Zeldat taas käden ulottuvilla, heh.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Straawberry sanoi:
Kun on saanut kolmea "tavallisimpia" kalalajeja virvelöinnissä (oisko hylian pike, hylian bass ja joku muu, tais olla se pikkusintti) Niin Tämän jälkeen kalasta ihan vasemmassa tai oikeassa reunassa (itse sain oikealta) tavallisella ongellea, niin saatat saada uppoavan vieheen.

Onko sulla Zelda Cubella vai wiillä, koska minusta sen Sinking Luren saa eri paikoista Wiillä ja Gamecubella...itelläni on Wiillä, enkä ole vieläkään sitä saanut :(
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Lurg sanoi:
Luolastot oli tässä mielestäni huomattavasti mukavampia kuin aikaisemmissa Zeldoissa ja tällä kertaa ne jopa oli aika loogisia. Itsellä ei nykyään enää hermot kestä jos monta tuntia pitää samaa ongelmaa pähkäillä, heh. Pomotaistelutkaan ei tuntunut olevan mitään vedätetyn vaikeita, vaan enemmänkin hienoja kliimakseja luolastoille.
Näitä kuulee aika usein, että luolastot olis ollu parhaita kaikista Zeldoista... Nuo oli jotenki vain niin lineraalisia nuo TP:n luolastot.
Kun ajattelee esim. Ocarina of Timessä Forest Temple on aika lineraalinen, mutta ei todellakaan tunnu silti. Eivät onnistuneet saamaan sitä samaa fiilistä Twilight Princessiin.

Ja pomot oli Twilight Princessissä vähä niinku jotain palapelejä. Olis saanu ollu kunnon miekkailua...
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Wii_Hii sanoi:
Onko sulla Zelda Cubella vai wiillä, koska minusta sen Sinking Luren saa eri paikoista Wiillä ja Gamecubella...itelläni on Wiillä, enkä ole vieläkään sitä saanut :(

Wii versio löytyy, kuhan vaan saat tarpeeksi
eri kaloja ensin, itse sain ensimmäisellä kerralla kun siellä ongin :)
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

FindRb sanoi:
Näitä kuulee aika usein, että luolastot olis ollu parhaita kaikista Zeldoista... Nuo oli jotenki vain niin lineraalisia nuo TP:n luolastot.
Kun ajattelee esim. Ocarina of Timessä Forest Temple on aika lineraalinen, mutta ei todellakaan tunnu silti. Eivät onnistuneet saamaan sitä samaa fiilistä Twilight Princessiin.

No mua taas ei tuo lineaarisuus haitannut yhtään, parempi vaan että tietää minne mennä niin ei mene turhaa aikaa siihen haahuiluun jne. Mutta tämähän on toki makuasia.

FindRb sanoi:
Ja pomot oli Twilight Princessissä vähä niinku jotain palapelejä. Olis saanu ollu kunnon miekkailua...

No tämäkin on enemmänkin makuasia, mulle toimi tämä paljon paremmin. Saihan sillä miekalla huitoa jo ihan tarpeeksi että pääsi sinne pomolle asti.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Lurg sanoi:
No mua taas ei tuo lineaarisuus haitannut yhtään, parempi vaan että tietää minne mennä niin ei mene turhaa aikaa siihen haahuiluun jne. Mutta tämähän on toki makuasia.



No tämäkin on enemmänkin makuasia, mulle toimi tämä paljon paremmin. Saihan sillä miekalla huitoa jo ihan tarpeeksi että pääsi sinne pomolle asti.
Niin no jotkut tykkää, jotkut ei. Se oli mukavaa ku Ocarinassa muistan kun joissain temmpeleissä meni ekalla kerralla monta tuntia niin oli mahtavaa päästä purkamaan kaikki viha aina pomovihollisiin.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

TPn bossitappelut = maailman helpoimpia. Serkkuni väitti että Xboxin Fablen loppuvastus oli naurettavuuden perikuva, mutta epäilen että TPn höyhensarjalaiset voittaisivat ne koska tahansa. Maksimissaan 5 sydäntä mennyt tappelussa kun ei ole heti keksinyt mites tämä kuuluu tappaa.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

You have completed 57.45% of The Legend of Zelda Twilight Princess. Cuben versio kyseessä ja peliaikaa mennyt n. 40 h.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Ittellä on joku vähä yli 80%
Ei kyllä enää oikein jaksa kiinnostusta löytyä tahkoa nuo kaikki minipelit läpi.
 
Ylös Bottom